آموزش

آموزش بازی پیکسل تپ؛ ۰ تا ۱۰۰ بازی PixelTap

روزبه‌روز بر تعداد ایردراپ‌های تلگرامی افزوده می‌شود و این بازی‌ها محبوبیت بیشتری پیدا می‌کنند. بااین‌حال، همه‌ی این بازی‌ها دارای درجه اهمیت یکسانی نیستند. بنابراین، شما باید مهم‌ترین ایردراپ‌های تلگرامی را بشناسید تا وقت خود را در مسیر درستی هزینه کنید. دراین‌بین، یکی از جدیدترین و جذاب‌ترین ایردراپ‌ها، بازی پیکسل تپ (PixelTap) است که توسط شرکت پیکسل ورس (Pixelverse) به کاربران ارائه شد.

در این بازی، کاربران می‌توانند با روش‌های مختلفی، سکه‌های خود را افزایش دهند و به مبارزه بپردازند. به همین خاطر، در این مقاله از صرافی ارز دیجیتال اینوکس، قصد داریم تا به آموزش پیکسل تپ بپردازیم و جنبه‌های مختلف این بازی را به‌طور کامل برایتان توضیح دهیم. همچنین در صورتی که به بازی های تلگرامی علاقه دارید، مقاله زیر برای شما مناسب خواهد بود.

از فعال شدن معامله ارز دیجیتال همستر کامبت در صرافی اینوکس مطلع شوید!

خطا

+۹۸

در این مورد بخوانید: آینده همستر کامبت + پیش بینی قیمت همستر کامبت (Hamster Kombat)

بازی پیکسل تپ چیست؟

ایردراپ پیکسل تپ یک بازی وب ۳ است که در دنیای سایبرپانک (cyberpunk) اتفاق می‌افتد. این دنیای دوبُعدی از هوش مصنوعی و فناوری بلاکچین استفاده می‌کند تا یک بازی مبتنی بر «درآمدزایی با ضربه‌زدن» (Tap to Earn) را به کاربران ارائه دهد. ازاین‌طریق، کاربران با شرکت در فعالیت‌های مختلف ربات پیکسل تپ می‌توانند از جوایز و سکه‌های این بازی بهره‌مند شوند. برای این کار چهار شخصیت مختلف تعیین شده‌اند که کاربران اجازه دارند از بین آن‌ها یکی را انتخاب کنند.

ایردراپ پیکسل تپ

در بخش قبل گفتیم که پیکسل تپ چیست و حالا باید ببینیم که این ایردراپ با چه هدفی برگزار می‌شود. به‌گفته‌ صفحات رسمی شرکت پیکسل ورس، این پروژه خود را برای ایردراپ توکن PIXFI در ماه ژوئن آماده می‌کند. بنابراین، هرچه در بازی پیکسل تپ امتیاز بیشتری به دست آورید، احتمالاً در هنگام لیست‌شدن توکن، پاداش بیشتری نیز کسب خواهید کرد. ازاین‌رو، باید اموزش بازی پیکسل تپ را به‌خوبی دنبال کنید تا نحوه جمع‌آوری حداکثر امتیاز را یاد بگیرید. مقاله زیر هم به عنوان یکی از بازی‌های تلگرامی می‌تواند برای شما مفید باشد.

در این مورد بخوانید: اینده نات کوین: پیش بینی قیمت نات کوین در سال ‌های 2024 تا 2030

چرا در ایردراپ پیکسل تپ شرکت کنیم؟

ربات پیکسل تپ ویژگی‌های ممتازی دارد که کاربران را به شرکت در این بازی تشویق می‌کنند. این ویژگی‌ها عبارت‌اند از:

  • گیم‌پلی نوآورانه: ترکیب مکانیزم «درآمدزایی با ضربه‌زدن» (T2E) و مبارزات مبتنی بر «نبرد افراد با شخصیت‌های تحت‌کنترل کامپیوتر» (PvP) باعث جذابیت بازی پیکسل تپ شده است.
  • فرصت‌های عالی درآمدزایی: این بازی روش‌های مختلفی را مانند سیستم ارجاع، برای کسب درآمد به کاربران ارائه می‌دهد.
  • جامعه قوی: ایردراپ پیکسل تپ از جامعه‌ای پویا برخوردار است. ضمن اینکه تیم توسعه این پروژه نیز دائماً به‌روزرسانی‌های جدیدی را ارائه می‌دهد.

آموزش پیکسل تپ و اتصال کیف پول

یکی از مهم‌ترین مراحل نحوه بازی پیکسل تپ اتصال کیف پول به داشبورد است. اتصال ولت برای ایمن‌سازی دارایی‌ها و کسب پاداش‌هایی که از مبارزات، مأموریت‌ها و سیستم ارجاع به دست آمده‌اند، ضروری خواهد بود. پس از پشت‌سر گذاشتن این مرحله و دریافت توکن‌ها، شما می‌توانید رمزارز خود را به صرافی یا کیف پولی دیگر انتقال دهید. البته برای این کار باید تا لیست‌شدن PIXFI صبر کنید.

برای اتصال کیف پول در بازی پیکسل تپ، مراحل زیر را انجام دهید:

۱. وارد داشبورد کاربری خود شوید و عکس کیف پول را از بالای صفحه لمس کنید.

۲. از بین کیف پول‌های موجود، یک ولت غیرحضانتی را مانند تراست ولت، انتخاب کنید.

بازی پیکسل تپ

۳. وارد کیف پول مورد نظر خود شوید و لینک تتر ERC-20 را کپی کنید. سپس، این لینک را در کادر مربوطه قرار دهید و بر روی گزینه Made it ضربه بزنید.

۴. در گام بعد، آدرس کیف پول متصل‌شده به ربات پیکسل تپ را مشاهده خواهید کرد. در صورت نیاز، می‌توانید ازطریق گزینه Change Wallet کیف پول خود را تغییر دهید.

ربات پیکسل تپ

خلاصه پیکسل تپ با اینوکس

وضعیت اقتصادی کشور باعث شده تا بسیاری از ایرانیان به ایردراپ‌های تلگرامی به‌چشم یک فرصت جدید درآمدزایی نگاه کنند. ازاین‌رو، شناخت بهترین ایردراپ‌ها به هم‌وطنان کمک خواهد کرد تا وقت و انرژی خود را به پروژه‌های معتبر معطوف کنند و درآمد خوبی را به دست آورند. به همین منظور، در این مطلب از صرافی ارز دیجیتال اینوکس، سعی کردیم تا آموزش بازی پیکسل تپ و اتصال کیف پول به این ربات تلگرامی را به شما ارائه دهیم. ازاین‌طریق، شما به‌خوبی آماده دریافت توکن‌های خود می‌شوید و از این فرصت ایجادشده به‌نحو احسن استفاده می‌کنید.

سوالات متداول

پیکسل تپ چیست؟

ربات پیکسل تپ یک بازی مبتنی بر ضربه‌زنی و مبارزات فردی است که به‌صورت یک مینی‌اپلیکیشن تلگرامی ارائه شده و فرصت کسب توکن PIXFI را برای گیمرها فراهم می‌کند.

آیا ایردراپ پیکسل تپ ارز دیجیتال دارد؟

تیم توسعه ایردراپ پیکسل تپ وعده داده‌اند که در پایان مهلت ایردراپ، توکن PIXFI را به کاربران ارائه می‌دهند.

نحوه بازی پیکسل تپ چگونه است؟

اموزش بازی پیکسل تپ ساده است و شما باید ازطریق ضربه‌زدن به صفحه‌نمایش، انجام مأموریت‌ها و دعوت دوستان به این بازی، درآمد کسب کنید.

چگونه برای ایردراپ پیکسل تپ آماده شوم؟

برای این کار، تا پیش از لیست‌شدن توکن PIXFI، در مأموریت‌ها، مبارزات و وظایف بازی شرکت فعالانه داشته باشید.

آیا اتصال کیف پول به ربات پیکسل تپ ایمن است؟

همان‌طور که در این مطلب توضیح دادیم، حتماً مطمئن شوید که لینک معتبر ولت خود را به این بازی متصل کرده‌اید.

از طريق
kucoin

آرمین یوسفی

در ابتدا کلمه بود و در انتها نیز از ما کلمه‌ای بیش نمی‌ماند. من بیش از یک‌ دهه است که به نوشتن شعر، داستان و فیلم‌نامه مشغولم. برگزیده‌ی تعدادی جشنواره‌ی ادبی و جایزه‌ی کتاب سال شده‌ و تحصیلاتم را در مقطع کارشناسی‌ارشد در رشته‌ی سینما ادامه داده‌ام. در این سال‌ها برای گذرانِ زندگی، کارگر کلمات بوده‌ و در زمینه‌های گوناگونی تولید محتوای نوشتاری کرده‌ام.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

دکمه بازگشت به بالا