تحلیل و سرمایه گذاری

آینده ارز omg: پیش ‌بینی قیمت او ام جی نتورک در سال‌ های ۲۰۲۴ تا ۲۰۳۰

با توجه به روند صعودی بازار ارزهای دیجیتال و افزایش قیمت قابل توجه برای برخی از ارزهای دیجیتال، خریداران به دنبال پروژه‌های کم‌ارزش با پتانسیل بالا برای رشد هستند. شبکه omg به‌عنوان یکی از پروژه‌های منحصربه‌فرد با هدف حل مشکلات مربوط به پردازشگرهای پرداخت و موسسات مالی، در گذشته توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. با افزایش قابل توجه آلت‌کوین‌ها در سال ۲۰۲۴، قیمت ارز دیجیتال omg برای جهشی عظیم آماده است. اگر شما هم به آینده ارز omg علاقه دارید در این مقاله از وبلاگ اینوکس به بررسی پیش ‌بینی قیمت او ام جی نتورک برای سال‌های پیش‌رو می‌پردازیم. 

تاریخچه قیمت ارز omg

  • قیمت رمزارز omg در انواع صرافی ارز دیجیتال با قیمت اتریوم از ابتدای ورود به بازار همگام شد و در ۱۳ ژانویه 2018 به بالاترین رقم تاریخی (ATH) یعنی ۲۵.۷۲ دلار رسید.
  • قیمت omg در طول سال ۲۰۱۹ بین ۰.۷ تا ۱.۲ دلار در نوسان بود.
  • این شبکه در سال ۲۰۲۰ موفق به بازگشت قدرت شد.
  • قیمت ارز او ام جی از اوایل ژانویه 2021 روندی صعودی به خود گرفت.
  • ارزش کل بازار آن بیش از ۱۰۵ میلیون دلار و میزان کل عرضه در گردش آن، بیش از ۱۴۰ میلیون توکن omg است.
  • ارز دیجیتال omg در حال حاضر در رتبه ۵۸۰ اکوسیستم ارزهای دیجیتال قرار دارد.
  • با توجه به بررسی قیمت لحظه ای ارز دیجیتال در بازار کریپتو می‌توان ادعا کرد که این رمزارز تاکنون روند رو به رشد و خوبی را تجربه کرده است.

آینده ارز omg در سال‌ های ۲۰۲۴ تا ۲۰۳۰

در ادامه برای بررسی آینده ارز omg، به بررسی روند طولانی مدت پیش‌‌ بینی قیمت او ام جی نتورک می‌پردازیم. پیش بینی قیمت‌ها بر اساس تحلیل سایت coinpedia انجام شده و در آینده این رمزارز می‌تواند روند قیمتی متفاوتی را طی نماید. همچنین قیمت لحظه ای ارز دیجیتال omg ممکن است با پیش بینی این مقاله در سال‌های آینده متفاوت باشد. لذا بسیار مهم است تا هر فرد بر اساس تحقیقات کامل و استراتژی مشخص، اقدام به خرید و فروش رمزارز omg نماید.

حداقل قیمت (دلار)میانگین قیمت (دلار)حداکثر قیمت (دلار)سال
۲.۸۴۳.۹۵۵.۳۹۲۰۲۴
۴.۵۲۶.۰۷۸.۵۵۲۰۲۵
۷.۲۰۹.۷۱۱۳.۹۴۲۰۲۶
۱۱.۴۷۱۵.۵۳ ۲۲.۷۳۲۰۲۷
۱۸.۲۷۲۴.۸۵۳۷.۰۶۲۰۲۸
۲۹.۱۰۳۹.۷۵۶۰.۴۲۲۰۲۹
۴۶.۳۶۶۳.۵۸۹۸.۵۰ ۲۰۳۰
آینده ارز omg در سال‌ های ۲۰۲۴ تا ۲۰۳۰

پیش‌ بینی قیمت او ام جی نتورک در سال ۲۰۲۴

بر اساس تجزیه و تحلیل‌های صورت گرفته توسط کارشناسان برای آینده ارز omg در سال ۲۰۲۴، در صورت روند صعودی بازار، قیمت omg می‌تواند تا سقف ۵.۳۹ دلار افزایش یابد. در حالی که حداقل قیمت این ارز دیجیتال ۲.۸۴ دلار خواهد بود. انتظار می‌رود میانگین قیمت معاملاتی در این سال، ۳.۹۵ دلار باشد.

حداقل قیمت (دلار)میانگین قیمت (دلار)حداکثر قیمت (دلار)سال
۲.۸۴۳.۹۵۵.۳۹۲۰۲۴
پیش‌ بینی قیمت او ام جی نتورک در سال ۲۰۲۴

آینده ارز omg در سال ۲۰۲۵

بر اساس تحلیل‌ قیمت‌های ارز دیجیتال omg در سال‌های گذشته،‌ برای پیش‌ بینی قیمت او ام جی نتورک در سال ۲۰۲۵ انتظار می‌رود حداکثر تا سقف ۸.۵۵ دلار افزایش یابد. با توجه آینده ارز omg در این سال، حداقل قیمت به ۴.۵۲ دلار کاهش خواهد یافت. انتظار می‌رود میانگین قیمت ۶.۰۷ دلار باشد.

حداقل قیمت (دلار)میانگین قیمت (دلار)حداکثر قیمت (دلار)سال
۴.۵۲۶.۰۷۸.۵۵۲۰۲۵
آینده ارز omg در سال ۲۰۲۵

پیش‌ بینی قیمت او ام جی نتورک در سال ۲۰۲۶

بر اساس تحلیل فنی کارشناسان ارز دیجیتال از آینده ارز omg در سال ۲۰۲۶،‌ انتظار می‌رود حداکثر قیمت تا ۱۳.۹۴ دلار افزایش یابد. حداقل قیمت می‌تواند به ۷.۲۰ دلار برسد. انتظار می‌رود میانگین قیمت معاملاتی ۹.۷۱ دلار باشد.

حداقل قیمت (دلار)میانگین قیمت (دلار)حداکثر قیمت (دلار)سال
۷.۲۰۹.۷۱۱۳.۹۴۲۰۲۶
پیش‌ بینی قیمت او ام جی نتورک در سال ۲۰۲۶

آینده ارز omg در سال ۲۰۲۷

کارشناسان برای آینده ارز دیجیتال omg انتظار دارند حداکثر قیمت آن در سال ۲۰۲۷،‌ ۲۲.۷۳ دلار باشد. بر اساس انتظارات برای آینده ارز omg در این سال حداقل قیمت ۱۱.۴۷ دلار است. میانگین ارزش معاملات حدود ۱۵.۵۳ دلار خواهد بود.

حداقل قیمت (دلار)میانگین قیمت (دلار)حداکثر قیمت (دلار)سال
۱۱.۴۷۱۵.۵۳ ۲۲.۷۳۲۰۲۷
آینده ارز omg در سال ۲۰۲۷

پیش‌ بینی قیمت او ام جی نتورک در سال ۲۰۲۸

بر اساس پیش‌بینی کارشناسان از آینده ارز omg در سال ۲۰۲۸ انتظار می‌رود، حداکثر قیمت این ارز ۳۷.۰۶ دلار باشد. بر اساس پیش‌ بینی قیمت او ام جی نتورک در این سال حداقل قیمت حدود ۱۸.۲۷ دلار خواهد بود. انتظار می‌رود میانگین قیمت معاملاتی ۲۴.۸۵ دلار باشد.

حداقل قیمت (دلار)میانگین قیمت (دلار)حداکثر قیمت (دلار)سال
۱۸.۲۷۲۴.۸۵۳۷.۰۶۲۰۲۸
پیش‌ بینی قیمت او ام جی نتورک در سال ۲۰۲۸

آینده ارز omg در سال ۲۰۲۹

بر اساس تحلیل‌های تکنیکال انجام شده روی قیمت‌های آینده ارز دیجیتال omg در سال ۲۰۲۹ انتظار می رود حداکثر قیمت به ۶۰.۴۲ دلار برسد. همچنین بر اساس پیش‌ بینی قیمت آینده ارز omg در این سال حداقل قیمت ۲۹.۱۰ دلار خواهد بود. انتظار می‌رود میانگین قیمت معاملاتی ۳۹.۷۵ دلار باشد.

حداقل قیمت (دلار)میانگین قیمت (دلار)حداکثر قیمت (دلار)سال
۲۹.۱۰۳۹.۷۵۶۰.۴۲۲۰۲۹
آینده ارز omg در سال ۲۰۲۹

پیش‌ بینی قیمت او ام جی نتورک در سال ۲۰۳۰

بر اساس پیش‌ بینی تحلیلگران ارز دیجیتال برای آینده ارز omg در سال ۲۰۳۰، حداکثر قیمت ۹۸.۵۰ دلار خواهد بود. انتظار می‌رود حداقل قیمت ۴۶.۳۶ دلار باشد. بر اساس پیش‌ بینی قیمت او ام جی نتورک در این سال میانگین قیمت ۶۳.۵۸ دلار خواهد بود.

حداقل قیمت (دلار)میانگین قیمت (دلار)حداکثر قیمت (دلار)سال
۴۶.۳۶۶۳.۵۸۹۸.۵۰ ۲۰۳۰
پیش‌ بینی قیمت او ام جی نتورک در سال ۲۰۳۰

 شبکه omg چیست؟

شبکه omg برای تسهیل راه حل مقیاس‌پذیری لایه ۲ اتریوم، ساخته شده است. این پروتکل غیر حضانتی(Non-Custodial) قبلا با نام OmiseGo شناخته می‌شد. هدف این پلتفرم تایید حجم تراکنش بالا با قیمتی قابل اعتماد است. شبکه omg توکن اصلی خود با نام omg را دارد. از این توکن می‌توان به‌عنوان راه‌حلی برای پرداخت کارمزدها در پلتفرم استفاده کرد. همچنین کاربران می‌توانند با نگهداری این توکن، پاداش کسب کنند.

با این حال، شبکه omg از راه‌حل مقیاس‌پذیری متمایز دیگری به نام MoreViable Plasma استفاده می‌کند. این راه‌حل، با روش معماری بلاکچین جانبی پلاسما، ادغام شده است. در این روش، چندین تراکنش خارج از زنجیره (off-chain) در یک بسته دسته‌بندی می‌شوند و سپس می‌توانند به‌عنوان یک تراکنش واحد، در بلاکچین اتریوم تایید شوند. جهت مشاهده آینده رمزارز اتریوم می‌توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

در این مورد بخوانید: آینده اتریوم: پیش بینی قیمت اتریوم در سال 2024 تا 2030

اگرچه شبکه omg، برای تقویت اکوسیستم اتریوم با رفع مشکلات مربوط به سرعت تراکنش و کارمزدها مستقر شده است، راه‌حل بلاکچین جانبی آن، می‌تواند به کاهش مصرف برق تا حدود ۹۹ درصد کمک کند.

پیش ‌بینی قیمت او ام جی نتورک

تحلیل بنیادی رمزارز omg

شبکه omg در سال ۲۰۱۷ توسط وانشا چاتیکوانیج تاسیس شد. این شرکت فناوری مستقر در تایلند، قبل از این، با نام Omise Holdings شناخته می‌شد. بنیانگذار این شبکه، مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته علوم زمین و محیط زیست از دانشگاه کلمبیا در نیویورک دریافت کرده است. او دانش و تجربه کاری در همکاری با موسسات مالی مانند؛ بانک جهانی و شرکت سرمایه‌گذاری بین‌المللی (IFC) دارد.

چاتیکوانیج تا سال ۲۰۱۹ به عنوان مدیر اجرایی در این شرکت فعالیت داشت. در حال حاضر، استفان مک‌نامارا، مدیر ارشد عملیات سابق بخش تحقیق و توسعه بلاکچین در شرکت هواوی، به عنوان مدیر ارشد عملیات (COO) شبکه omg مشغول به کار است. همچنین کاسیما ثارن پیپت چای به عنوان مدیر ارشد فناوری (CTO) شبکه omg فعالیت می‌کند.

شبکه omg در ژانویه ۲۰۱۸، مکانیزم اجماع اثبات مفهوم (Proof-of-Concept) را منتشر کرد، که به عنوان نسخه اولیه بلاکچین جانبی مبتنی بر پلاسما ساخته شده بود.

در سال ۲۰۱۹، با راه‌اندازی فاز آلفا پلتفرم omg، با نام آری، اطمینان حاصل شد نسخه‌ای با توانایی بیشتر در تکنولوژی برای پروتکل، فراهم شده است. این نسخه بر خلاف نسخه قبلی خود که حداقل پلاسمای عملی (Minimum Viable Plasma) نام داشت، کارایی بیشتری داشت. علاوه بر این، شبکه omg در مارس ۲۰۲۰ نسخه آزمایشی پلتفرم خود را روی محیط روپستن راه‌اندازی کرد. با این حال، در همان ماه، شبکه omg نسخه اصلی خود با نام omg Network V.01 را منتشر کرد.

خلاصه آینده ارز omg با اینوکس

شبکه omg در بلاکچین اتریوم برای تسهیل راه حل مقیاس‌پذیری لایه ۲، ساخته شده است. شبکه omg به‌عنوان یکی از پروژه‌های منحصربه‌فرد با هدف حل مشکلات مربوط به پردازشگرهای پرداخت و موسسات مالی، توانسته است توجهات زیادی را به خود جلب کند. در این مقاله برای بررسی آینده ارز omg، پیش‌ بینی قیمت او ام جی نتورک را در طولانی مدت بررسی کردیم. اگرچه کارشناسان ارز دیجیتال معتقدند این ارز سرمایه‌گذاری مناسبی برای طولانی مدت باشد،‌ ولی حتما به یاد داشته باشید قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال، حتما تحقیقات خود را انجام دهید و تنها پولی را که می‌توانید از دست بدهید، سرمایه‌گذاری کنید.

سوالات متداول

آیا ارز دیجیتال omg یک سرمایه‌گذاری خوب است؟

با تحلیل مناسب روندها از آینده ارز omg، کاربران می‌توانند در بلندمدت سود خوبی کسب کنند.

قیمت ارز دیجیتال omg تا پایان سال ۲۰۲۵ چقدر افزایش می‌یابد؟

ارز دیجیتال omg با توجه به برنامه‌هایی که برای تغییر به اثبات سهام (PoS) در آینده نزدیک دارد، پتانسیل بالایی برای رسیدن به سطح جدیدی از بالاترین رقم تاریخی (ATH) خود را دارد. بنابراین، قیمت omg ممکن است تا پایان سال ۲۰۲۵ به حدود ۸.۵۵ دلار برسد.

توکن omg را از کجا می‌توان خریداری کرد؟

ارز دیجیتال omg در صرافی‌های اصلی ارز دیجیتال مانند بایننس، Huobi Global، FTX، KuCoin و غیره، قابل معامله است.

آیا ارز دیجیتال omg تا پایان سال ۲۰۲۴ به ۲۵ دلار خواهد رسید؟

با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده برای آینده ارز omg، بعید به نظر می‌رسد که این ارز دیجیتال تا پایان سال ۲۰۲۴ به ۲۵ دلار برسد. در واقع، بر اساس پیش‌ بینی قیمت او ام جی نتورک، قیمت این ارز دیجیتال تا پایان سال ۲۰۲۴ به حداکثر ۵.۳۹ دلار خواهد رسید.

منبع
coinpedia

معصومه حسین آبادی

نوشتن برای من یعنی خلق کردن. یعنی امکان روایت قسمتی از افکار و تجربیاتم برای خودم و دیگران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

دکمه بازگشت به بالا