آموزش

آموزش گام‌به‌گام افزایش پروفیت همستر کامبت + بهترین کارت ها

تقریباً از هر ۵ کاربر تلگرام، ۱ نفر در بازی معروف همستر کامبت شرکت می‌کند. احتمالاً شما هم که درحال خواندن این مقاله هستید، جزئی از جامعه‌ی پرشور این بازی به حساب می‌آیید و می‌خواهید بدانید که بهترین روش برای افزایش پروفیت همستر چیست. همان‌طور که می‌دانید، تیم توسعه این پروژه بر روی بالا بردن پروفیت همستر تأکید دارد و احتمالاً سود نهایی شما بر همین اساس محاسبه خواهد شد. ازاین‌رو، در این مطلب از صرافی ارز دیجیتال اینوکس، بهترین کارت های همستر برای افزایش پروفیت را به شما معرفی کنیم تا استراتژی مناسبی برای خرج‌کردن سکه‌های خود داشته باشید. همچنین برای اطلاع از قیمت همستر کامبت پس از لیست شدن می‌توانید به سایت اینوکس مراجعه کنید.

از فعال شدن معامله ارز دیجیتال همستر کامبت در صرافی اینوکس مطلع شوید!

خطا

+۹۸

پروفیت چیست؟

پیش از اینکه به پرسش رایج چرا پروفیت بالا نمیره پاسخ دهیم و بهترین کارت ها برای افزایش پروفیت را معرفی کنیم، باید ببینیم که مفهوم این اصطلاح چیست. پرافیت یا سود ساعتی (Profit Per Hour) که به آن PPH نیز می‌گوییم، به کل تعداد سکه‌هایی که بدون نیاز به ضربه‌زدن در طول یک ساعت به دست می‌آیند اشاره دارد. به‌این‌ترتیب، با بالا بردن پروفیت همستر، دیگر نیازی به ضربه‌زدن ندارید و به‌جای آن، می‌توانید هر ۳ ساعت به بازی سر بزنید و سکه‌های خود را جمع‌آوری کنید.

در این مورد بخوانید: پروفیت همستر یا سکه | پروفیت در همستر چیست؟

 برای این کار، شما باید کارت‌های بخش Mine را ارتقا دهید. بنابراین، اگر شما با مشکل اینکه چرا پروفیت همستر بالا نمیره مواجه شده‌اید، احتمالاً کارت‌های خود را هنوز ارتقا نداده‌اید. در واقع، هرچه سطح یا لول (Level) کارت‌ها را بالاتر ببرید، پرافیت شما هم بیشتر خواهد شد. بااین‌حال، برای ارتقادادن کارت‌ها نیز باید هوشندانه عمل کنید تا در ازای سکه‌ای که می‌پردازید، سود ساعتی خوبی را به دست آورید.

چرا پروفیت همستر مهم است؟

تیم توسعه این پروژه در حساب ایکس (توئیتر) و تلگرام خود به‌صورت رسمی اعلام کرده افزایش پروفیت همستر اهمیت زیادی دارد و سود نهایی کاربران بر همین اساس محاسبه می‌شود. در واقع، پیش از این اطلاعیه، تردیدهای زیادی درباره اینکه چرا پروفیت همستر مهم است وجود داشت؛ اما حالا ما به‌خوبی می‌دانیم که باید از سکه‌های خود برای افزایش پرافیت استفاده کنیم. بااین‌حال، حتماً در خرج‌کردن سکه‌های خود رویکرد میانه‌رویی داشته باشید و بین بالا بردن پروفیت همستر و حفظ سکه‌ها تعادل برقرار کنید تا در زمان لیست‌شدن توکن HMSTR غافل‌گیر نشوید. برای درک بهتر این مطلب می‌توانید به مقاله زیر مراجعه نمایید.

در این مورد بخوانید: کارت های بازی همستر کامبت: کارت های امروز همستر

نحوه افزایش پروفیت همستر

در پاسخ به پرسش چرا پروفیت بالا نمیره گفتیم که شما باید کارت‌های بخش Mine را ارتقا دهید. بااین‌وجود، در این بخش، کارت‌های متعددی وجود دارند که همه‌ی آن‌ها هم خیلی سودآور نیستند. بنابراین، ارتقادادن بدون فکر این کارت‌ها منجر به افزایش پروفیت همستر نخواهد شد، بلکه صرفاً سکه‌های شما را تمام می‌کند. ازاین‌رو، شما باید برخی از کارت‌ها را در اولویت قرار دهید و به ‌آن‌ها بیشتر بپردازید.

بالا بردن پروفیت همستر

در این صورت، افرادی که پس از ارتقای کارت‌ها، باز هم در مورد اینکه چرا پروفیت همستر بالا نمیره سؤال می‌پرسند، احتمالاً سکه‌های خود را هوشمندانه خرج نمی‌کنند. در این زمینه، ۲ نکته اساسی وجود دارد که شما باید به آن‌ها توجه داشته باشید:

  • سود ساعتی: پیش از اینکه یک کارت را ارتقا دهید، باید اطلاعات آن را به‌دقت مطالعه کنید. ازاین‌رو، باید به‌دنبال کارت‌هایی باشید که بیشترین سود ساعتی را برای شما به ارمغان می‌آورند؛ چراکه خرید کارت‌هایی با سود ساعتی کم، فایده چندانی برایتان ندارد و صرفاً سکه‌هایتان را تمام می‌کند.
  • تعداد سکه پرداختی: نکته مهم دیگر در افزایش پروفیت همستر، توجه به مقدار سکه‌ای است که برای ارتقای کارت پرداخت می‌کنید. بنابراین، صرفاً توجه به سود ساعتی کافی نیست، بلکه شما باید ببینید که برای به‌دست‌آوردن این میزان پرافیت، چقدر سکه خرج خواهید کرد.

توجه به این دو نکته در بالا بردن پروفیت همستر اهمیت زیادی دارد. درصورتی‌که به این ملاحظات دقت داشته باشید، می‌توانید سکه‌های خود را هوشمندانه خرج کنید و سطح کاربری خود را به‌خوبی افزایش دهید. همچنین، نیازی نیست که یک کارت را دائماً خریداری کنید. برای مثال، در بخش Legal، کارتی به نام Licence Ethiopia وجود دارد که ارتقادادن مداوم آن کمکی به افزایش پروفیت همستر نمی‌کند؛ زیرا وقتی یک کارت را کمی ارتقا می‌دهید، برای خرید مجدد آن به سکه خیلی زیادی نیاز خواهید داشت که چندان به‌صرفه نیست.

در این مورد بخوانید: کد مورس همستر امروز + ویدئو آموزش وارد کردن کد

بهترین کارت های همستر برای افزایش پروفیت

در بخش قبل، با روش صحیح افزایش پروفیت همستر آشنا شدیم. حالا برای اینکه به‌صورت عملی‌تر بالابردن سود ساعتی را بیاموزید، قصد داریم تا بهترین کارت ها برای افزایش پروفیت را از قسمت‌‌های مختلف Mine به شما معرفی کنیم. این بخش به ۴ قسمت Markets، PR&Team،‌ Legal و Specials دسته‌بندی می‌شود. به این نکته توجه داشته باشید که کارت‌های همستر جنبه آموزشی نیز دارند و به همین دلیل، این بازی برای حوزه‌های سودآورتر، پرافیت بیشتری را در نظر گرفته است.

کارت‌های بخش Markets برای افزایش پروفیت همستر

بهترین کارت های همستر برای افزایش پروفیت در بخش Markets عبارت‌اند از:

  • Fan tokens: این کارت‌ها به‌خاطر محبوبیت توکن‌های هواداری، سود ساعتی بالایی دارند.
  • Meme coins: امروزه میم کوین‌ها بسیار رایج شده‌اند و خودِ نات کوین و همستر نیز نوعی میم کوین هستند.
  • Shit coins: اگرچه شت کوین صفتی منفی برای یک رمزارز است، اما می‌تواند برای سرمایه‌گذاران سودهای زیادی را به‌همراه داشته باشد.
  • Margin trading: معاملات مارجین به شما اجازه می‌دهند تا از نوسانات قیمت رمزارزها سود به دست آورید؛ اما فعالیت در این حوزه به استراتژی‌های مدیریت ریسک دقیقی نیاز دارد.
  • Prediction markets: در بازارهای پیش‌بینی، کاربران با تخمین‌زدن آینده دارایی‌های ناشناس، سود به دست می‌آورند.
  • Derivatives: درصورتی‌که معامله‌گران استراتژی دقیقی داشته باشند، می‌توانند سود خوبی را از معاملات مشتقات کسب کنند.
  • Web3 integration: حوزه وب ۳ به‌شدت درحال گسترش است و به‌خاطر بهره‌گیری از فناوری‌های روز، پتانسیل بالایی برای سودآوری دارد.
  • P2P trading: کاربران می‌توانند از کارمزد معاملات پایاپای یا همتا‌به‌همتا درآمدزایی داشته باشند.

در این مورد بخوانید: آینده همستر کامبت + پیش بینی قیمت همستر کامبت (Hamster Kombat)

کارت‌های بخش PR&Team برای افزایش پروفیت همستر

  • بهترین کارت ها برای افزایش پروفیت از قسمت PR&Team شامل موارد زیر هستند:
  • Influencers: ازآنجایی‌که اینفلوئنسرها مخاطبان زیادی را به حوزه رمزارزها جذب می‌کنند، پتانسیل بالایی برای درآمدزایی دارند.
  • IT team: تیم فناوری اطلاعات جنبه فنی پروژه را بهبود داده و درآمدزایی را افزایش می‌دهد.
  • Security Team: تیم امنیتی پروژه ایمنی بیشتری را فراهم می‌کند و باعث محبوبیت یک ارز می‌شود.
  • UX and UI team: این تیم رابط کاربری پروژه را بهبود می‌بخشد و محبوبیت آن را افزایش می‌دهد.
  • Risk management team:‌ مدیریت صحیح ریسک سطح درآمد پایدار پروژه را بالا می‌برد.
  • Anonymous transaction ban: جلوگیری از تراکنش‌های ناشناس نیز امنیت پروژه را افزایش داده و کاربران بیشتری را جذب می‌کند.
چرا پروفیت بالا نمیره

کارت‌های بخش Legal برای افزایش پروفیت همستر

  • بهترین کارت های همستر برای افزایش پروفیت از بخش Legal را می‌توانیم به‌صورت زیر معرفی کنیم:
  • License UAE: ارتقای مجوز امارات متحده عربی به شما اجازه می‌دهد که به کارت Middle East در بخش Markets دسترسی پیدا کنید. همچنین، ارتقای کارت امارات تا لول ۱۵، کارت Dubai Office را از قسمت Specials برای شما باز خواهد کرد.
  • License Europe: مجوز اروپا برای فعالیت در بازارهای بزرگ اروپایی اهمیت دارد.
  • License Asia: مجوز آسیا برای فعالیت در این بازار روبه‌رشد ضروری است.
  • License South America: این مجوز حیطه فعالیت شما را گسترش می‌دهد.
  • License Australia: مجوز استرالیا برای جذب کاربران این کشور اهمیت دارد.
  • License North America: طبیعتاً آمریکای شمالی یکی از بزرگ‌ترین بازارهای مالی دنیا را در بَر می‌گیرد.

در این مورد بخوانید: بازی همستر کامبت چیست؟ آموزش افزایش سکه در بازی

کارت‌های بخش Specials برای افزایش پروفیت همستر

کارت‌های این بخش به‌طور مداوم به‌روزرسانی می‌شوند و شما می‌توانید از بخش New Cards، کارت‌های جدید Specials را خریداری کنید. در حالت کلی، کارت‌های این قسمت بهترین گزینه‌ها برای بالا بردن پروفیت همستر هستند. ازاین‌رو، شما باید دائماً به این کارت‌ها سر بزنید و بهترین گزینه‌ها را خریداری کنید. بااین‌حال، به این نکته توجه داشته باشید که برخی از این کارت‌ها دارای محدودیت زمانی هستند. برای مثال، در زمان برگزاری مسابقات فوتبال یورو، هر روز یک کارت با فضای ورزشی در این بخش در دسترس شما قرار می‌گیرد.

خلاصه افزایش پروفیت همستر با اینوکس

در این مقاله، استراتژی کلی و بهترین کارت های همستر برای افزایش پروفیت را برای شما شرح دادیم. همچنین، به این مسئله پرداختیم که چرا پروفیت همستر مهم است. ازاین‌رو، شما می‌توانید با درنظرگرفتن این نکات، بین سود ساعتی و تعداد سکه‌های خود تعادل برقرار کرده و برای لیست‌شدن توکن HMSTR به‌خوبی آماده شوید. برای افزایش پروفیت همستر نیز هوشمندانه عمل کنید و همیشه مقدار پرداختی خود را زیر نظر بگیرید.

سوالات متداول

پروفیت همستر چیست؟

به مقدار سود ساعتی که بدون نیاز به ضربه‌زدن به دست می‌آید، پرافیت گفته می‌شود.

افزایش پروفیت همستر چگونه است؟

شما برای بالا بردن پروفیت همستر باید کارت‌های بخش Mine را ارتقا دهید.

چرا پروفیت بالا نمیره؟

برای افزایش پروفیت همستر باید کارت‌های بخش Mine را خریداری کنید. در خرید این کارت‌ها، به میزان سکه‌ای که می‌پردازید و مقدار پرافیتی که به دست می‌آورید، توجه داشته باشید.

بهترین کارت های همستر برای افزایش پروفیت کدامند؟

در بخش‌های Markets، PR&Team،‌ Legal و Specials کارت‌های مختلفی وجود دارند که برخی از آن‌ها سود خوبی دارند. ما بهترین کارت ها برای افزایش پروفیت را در این مطلب به شما معرفی کرده‌ایم.

بهترین کارت ها برای افزایش پروفیت در کدام بخش قرار دارند؟

تجربه نشان داده که کارت‌های بخش Specials برای افزایش پروفیت همستر کارآمدتر هستند.

منبع
contorramonitalk

آرمین یوسفی

در ابتدا کلمه بود و در انتها نیز از ما کلمه‌ای بیش نمی‌ماند. من بیش از یک‌ دهه است که به نوشتن شعر، داستان و فیلم‌نامه مشغولم. برگزیده‌ی تعدادی جشنواره‌ی ادبی و جایزه‌ی کتاب سال شده‌ و تحصیلاتم را در مقطع کارشناسی‌ارشد در رشته‌ی سینما ادامه داده‌ام. در این سال‌ها برای گذرانِ زندگی، کارگر کلمات بوده‌ و در زمینه‌های گوناگونی تولید محتوای نوشتاری کرده‌ام.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

دکمه بازگشت به بالا