آموزش

راهنمای جامع تبدیل همستر به تومان + روش های کسب درآمد

تعداد زیادی از هم‌وطنان ما در بازی همستر کامبت با هدف درآمدزایی شرکت می‌کنند. ویژگی‌های نوآورانه این بازی برای کسب درآمد باعث شده‌ است تا روزبه‌روز بر تعداد اعضای ایرانی این بازی افزوده شود. بااین‌حال، انجام مراحل بازی و جمع‌آوری سکه برای تبدیل همستر به تومان کافی نیست، بلکه شما باید خود را دریافت سودتان درآمدتان آمده کنید. به همین دلیل، در این مقاله از صرافی ارز دیجیتال اینوکس، قصد داریم تا روش تبدیل همستر به پول را برای شما توضیح دهیم.

از فعال شدن معامله ارز دیجیتال همستر کامبت در صرافی اینوکس مطلع شوید!

خطا

+۹۸

آشنایی با بازی همستر کامبت

پیش از اینکه به‌سراغ نحوه تبدیل همستر به دلار برویم، باید ببینیم که ماهیت این بازی چیست. همستر کامبت (Hamster Kombat) یکی از جدیدترین ایردراپ‌های تلگرامی محسوب می‌شود که به‌شکل یک بازی و مینی‌اپلیکیشن بر بستر این پیام‌رسان به کاربران ارائه شد. در واقع، همستر از بازی محبوب نات کوین الهام گرفت تا یک بازی نوآورانه‌تر را به کاربران ارائه دهد. ازاین‌طریق، فرصت مناسبی برای گیمرها فراهم شد تا با انجام مأموریت‌ها و وظایف مختلف این بازی به درآمدزایی مشغول شوند. جهت مشاهده آینده همستر بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

در این مورد بخوانید: آینده همستر کامبت + پیش بینی قیمت همستر کامبت (Hamster Kombat)

روش‌های کسب درآمد و تبدیل همستر به تومان

همستر روش‌های متفاوتی را به کاربران معرفی می‌کند تا ازطریق آن‌ها سکه‌های خود را افزایش دهند. سپس، کاربران می‌توانند با تبدیل همستر به تون یا سایر ارزها، درآمد خود را دریافت کنند. این روش‌ها عبارت‌اند از:

  • ضربه‌زنی: کاربران می‌توانند با لمس نماد همستر سکه‌های بیشتری را کسب کنند تا در نهایت، با تبدیل همستر به تومان، درآمد بیشتری به دست آورند.
  • سیستم ارجاع: یکی از ویژگی‌های همستر سیستم ارجاع است که به گیمرها اجازه می‌دهد تا با دعوت‌کردن از دوستان خود، درآمد خود را افزایش دهند.
  • کمبوهای روزانه: این کمبوها تعدادی کارت هستند که شما می‌توانید با یافتن آن‌ها، ۵ میلیون سکه روزانه به دست آورید.
  • کد مورس: هر روز، تیم توسعه این بازی یک کد مورس را در نظر می‌گیرد که کاربران با حدس‌زدن آن، ۱ میلیون جایزه به دست می‌آورند. این سکه‌ها درآمد شما را افزایش می‌دهند تا پس از تبدیل همستر به تومان، سود بیشتری کسب کنید. اگر به دنبال کد مورس روزانه هستید، بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

در این مورد بخوانید: کد مورس همستر امروز + ویدئو آموزش وارد کردن کد

نحوه محاسبه میزان درآمد از تبدیل همستر به دلار

فرضیه‌های متفاوتی درباره سود نهایی شما و نحوه محاسبه درآمد حاصل از تبدیل همستر به پول مطرح شده‌اند. برای مثال، برخی از وب‌سایت‌ها معتقدند که شما باید از میزان سکه و پروفیت خود ۵ صفر کم کرده و سپس، اعدادِ به‌دست‌آمده را در یکدیگر ضرب کنید تا سود نهایی‌تان محاسبه شود. بااین‌حال، این فرمول‌ها صرفاً در حد حدس و گمان هستند؛ چراکه تیم توسعه همستر مطلبی را در این مورد بیان نکرده است.

در واقع، تنها چیزی که ما از آن مطمئن هستیم، اهمیت پروفیت است؛ زیرا تیم توسعه همستر دائماً بر روی این مسئله تأکید می‌کند. ازاین‌رو، شما باید بین پروفیت و سکه‌های خود تعادلی را برقرار سازید تا پس از تبدیل همستر به دلار، به سود خوبی دست یابید. اگر هنوز نمی‌دانید اهمیت پروفیت در این بازی بیشتر است یا سکه، حتما مقاله زیر را مطالعه کنید.

در این مورد بخوانید: پروفیت همستر یا سکه | پروفیت در همستر چیست؟

آموزش تبدیل سکه به پول در همستر کامبت

درحال‌حاضر، توکن HMSTR در صرافی‌های رمزارزی لیست نشده است و روش مستقیمی برای تبدیل همستر به پول وجود ندارد. بااین‌حال، روشی کلی برای فروش ارزهای ایردراپی وجود دارد که پس از لیست‌شدن HMSTR نیز شما می‌توانید از آن برای تبدیل همستر به تون و سایر رمزارزها استفاده کنید:

۱. کیف پول «تون کیپر» را از اپ‌استور یا گوگل‌پلی دانلود و نصب کنید.

۲. وارد نرم‌افزار شوید و کیف پول اختصاصی خود را ایجاد کنید.

۳. رمز عبور قدرتمندی را برای تون کیپر در نظر بگیرید و عبارت بازیابی را در جای مطمئنی ذخیره‌سازی کنید.

۴. به بازی همستر کامبت وارد شوید.

۵. از بخش «ایردراپ» (Airdrop)، بر روی گزینه «متصل‌کردن کیف پول تون» (Connect your TON wallet) ضربه بزنید.

۶. کیف پول تون کیپر را از بین گزینه‌های موجود انتخاب کنید.

۷. اتصال را تأیید کنید تا کیف پول شما به این ربات متصل شود.

۸. پس از لیست‌شدن HMSTR، سکه‌های خود را به کیف پولتان انتقال دهید.

۹. حالا می‌توانید با انتقال رمزارزهایتان به صرافی، تبدیل همستر به تومان را نهایی کرده و سود خود را به دست آورید.

تبدیل همستر

روش جایگزین تبدیل همستر به پول

ازآنجایی‌که هنوز ارز HMSTR لیست نشده است، برخی از وب‌سایت‌ها روش جایگزینی را برای تبدیل همستر به تون یا سایر ارزها معرفی کرده‌اند. بااین‌حال، ما به‌هیچ‌وجه این روش را به شما توصیه نمی‌کنیم؛ چراکه به‌شدت خطر کلاهبرداری در این زمینه وجود دارد. بر اساس این روش تبدیل همستر به پول، شما باید حساب تلگرام خود را به یک شخص ثانویه بفروشید و به‌جایش پول دریافت کنید. ازاین‌طریق، کل حساب همستر شما با تمام موجودی‌اش به فرد دیگری منتقل می‌شود. همچنین، اگر تصمیم به این کار گرفتید، حتماً قوانین همستر را در مورد خرید و فروش حساب کاربری به‌دقت مطالعه کنید. همچنین جهت مشاهده راهنمای تصویری فعال کردن کیف پول همستر می‌توانید به مقاله زیر مراجعه نمایید.

در این مورد بخوانید: کیف پول همستر را چگونه فعال کنیم؟ + آموزش تغییر کیف پول

نکاتی درباره تبدیل همستر به تومان

پیش از تبدیل همستر به دلار باید به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • هنوز قیمت همستر کامبت مشخص نیست و شما باید تا می‌توانید امتیازات خود را افزایش دهید. ازاین‌طریق، احتمالاً در زمان لیست‌شدن HMSTR، سود قابل توجهی را به دست خواهید آورید.
  • همستر یک میم کوین است و طبیعتاً نوسانات قیمتی زیادی را نشان می‌دهد. بنابراین، با بازار کریپتو آشنا شوید تا در زمان مناسب به تبدیل همستر به تومان اقدام کنید.
  • درحال‌حاضر، نمی‌توان با قطعیت در مورد سود حاصل از تبدیل همستر به پول صحبت کرد. بنابراین، شما باید دانش خود را در این زمینه افزایش دهید و با انجام رفتارهای هوشمندانه، مسئولیت اقدامات خود را بر عهده بگیرید.
  • برای تبدیل همستر به تون یا هر ارز دیگر، از یک صرافی معتبر استفاده کنید. در همین راستا، صرافی اینوکس امکان فروش و مبادله این رمزارز را برای شما فراهم کرده است.
  • برای انتقال HMSTR به صرافی، باید مقداری ارز TON در اختیار داشته باشید تا بتوانید کارمزد شبکه را بپردازید.

در این مورد بخوانید : بازی همستر کامبت چیست؟ آموزش افزایش سکه در بازی

خلاصه تبدیل همستر به تومان با اینوکس

این روزها همستر محبوبیت زیادی پیدا کرده است؛ به‌خاطر همین، روزبه‌روز بر تعداد کاربران ایرانی این بازی نیز افزوده می‌شود. بااین‌حال، بسیاری از افرادی که به این ایردراپ پیوسته‌اند، حتی معنای ایردراپ را هم نمی‌دانند و با نحوه فعالیت در بازار رمزارزها آشنا نیستند. این مسئله می‌تواند خطرات زیادی را برای آن‌ها به‌همراه داشته باشد؛ چراکه صنعت کریپتو پیچیدگی‌های خاص خود را دارد. ازاین‌رو، همان‌طور که در این مطلب از صرافی اینوکس با نحوه تبدیل همستر به پول آشنا شدید، می‌توانید با گشت‌وگذار در وبلاگ اینوکس، اطلاعات خود را در حوزه رمزارزها افزایش دهید تا فعالیت دقیقی در این بازار حساس داشته باشید.

سوالات متداول

تبدیل همستر به پول چگونه است؟

درحال‌حاضر، روش مستقیمی برای تبدیل همستر به تومان معرفی نشده است؛ اما دستورالعمل‌هایی کلی برای دریافت سکه‌ها و فروش آن‌ها وجود دارند که ما در این مطلب آن‌ها را برایتان توضیح داده‌ایم.

روش محاسبه و تبدیل همستر به دلار چگونه است؟

تنها اطلاعاتی که در این مورد در دسترس قرار دارند، به اهمیت پروفیت اشاره می‌کنند. بنابراین، شما باید بین پروفیت و سکه‌هایتان تعادل برقرار کرده و خود را برای لیست‌شدن همستر آماده کنید.

چطور همستر را بفروشم؟

پس از لیست‌شدن ارز HMSTR، شما می‌توانید با انتقال رمزارزهای خود به صرافی اینوکس، به تبدیل همستر به تومان اقدام کنید.

منبع
youtube

آرمین یوسفی

در ابتدا کلمه بود و در انتها نیز از ما کلمه‌ای بیش نمی‌ماند. من بیش از یک‌ دهه است که به نوشتن شعر، داستان و فیلم‌نامه مشغولم. برگزیده‌ی تعدادی جشنواره‌ی ادبی و جایزه‌ی کتاب سال شده‌ و تحصیلاتم را در مقطع کارشناسی‌ارشد در رشته‌ی سینما ادامه داده‌ام. در این سال‌ها برای گذرانِ زندگی، کارگر کلمات بوده‌ و در زمینه‌های گوناگونی تولید محتوای نوشتاری کرده‌ام.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

دکمه بازگشت به بالا