آموزش

راکی ربیت لیست شد + پیش بینی قیمت ایردراپ راکی رابیت

راکی ربیت (Rocky Rabbit)، یک پلتفرم بازی مبتنی بر بلاکچین، با توجه به نزدیک شدن به تاریخ ایردراپ خود در 23 سپتامبر 2024، نوسانات زیادی در شبکه بلاکچین تون کوین (Ton) ایجاد کرده است. این پلتفرم تجربه‌ای آسان و منحصر به فرد را به کاربران خود ارائه می‌دهد که در آن بازیکنان می‌توانند از طریق گیم‌پلی جذاب، با توجه به فعالیت خود جوایز رمز ارزی کسب کنند. امروز توکن راکی ربیت لیست شد و بحث‌ها درباره پیش‌بینی قیمت توکن بومی آن، RBTC، شدت گرفته است.

فوری!!!
قیمت همستر کامبت اعلام شد

ایردراپ راکی رابیت چیست؟ و چه زمانی راکی رابیت لیست شد؟

در تاریخ 23 سپتامبر در شبکه Open Network راکی رابیت لیست شد. راکی رابیت یک پلتفرم بازی مبتنی بر تلگرام است که به سرعت در حال محبوب شدن است و به بازیکنان این امکان را می‌دهد که از طریق بازی، توکن‌های RBTC کسب کنند. با بیش از ۵ میلیون کاربر، راکی رابیت توانسته است جامعه بزرگی را با ارائه چالش‌ها و جوایزی که مشارکت روزانه را تشویق می‌کند، بسازد.

در این مورد بخوانید: معرفی بهترین بازی های تلگرام + معرفی مزایای هر بازی

راکی رابیت لیست شد

راکی ربیت لیست شد، قیمت امروز چقدر است؟

در حال حاضر در اولین روزی که راکی ربیت لیست شد، قیمت توکن ایردراپ راکی رابیت 0.0000059 دلار است و در 24 ساعت گذشته 13.46 درصد افزایش داشته است. با مجموع عرضه 21 تریلیون توکن، احساسات بازار ارزهای دیجیتال نسبت به ایردراپ راکی رابیت مثبت می‌باشد و پتانسیل رشد بالایی دارد حجم معاملات ایردراپ راکی رابیت پس از خبر راکی ربیت لیست شد، در روز گذشته به 2.97 هزار USDT و حجم کل 86.60 هزار USDT توانست برسد. این موضوع نشان‌دهنده علاقه قوی جامعه این مینی گیم، به توکن راکی رابیت است.

پیش بینی قیمت توکن راکی ربیت پس از این که راکی ربیت لیست شد چگونه خواهد بود؟

قسمت این توکن پس از این که راکی ربیت لیست شد، انتظار می‌رود تحت تاثیر افزایش نوسانات قیمت قرار بگیرد، به ویژه در طول زمان لیست شدن آن در صرافی‌های خارجی و ایرانی که بین 1:00 بعد از ظهر و 5:30 بعد از ظهر (UTC) در 23 سپتامبر برنامه‌ریزی شده است. تحلیلگران پیش‌بینی کرده بودند که قیمت اولیه RBTC احتمالا بین 0.001 دلار و 0.005 دلار خواهد بود. این محدوده نشان‌دهنده خوش‌بینی در بازار نسبت به آینده این توکن است که از سوی جامعه در حال رشد و علاقه‌مند به بازی‌های بلاکچینی حمایت می‌شود.

همستر کامبت لیست شد

نحوه عملکرد بازی ایردراپ راکی رابیت چگونه است؟

این بازی مانند دیگر بازی‌های tap to earn کار می‌کند و عملکردی مشابه با آن‌ها دارد. چند نمونه از راه‌های کسب درامد در مینی گیم راکی رابیت را در این بخش برای شما توضیح خواهیم داد:

جوایز روزانه: پاداش‌های منظم برای ورود و مشارکت در بازی.

سیستم ریفرال (دعوت): دعوت از دوستان و کسب جوایز اضافی.

نبردهای استراتژیک: رقابت در دوئل‌ها و تورنمنت‌ها برای صعود در رتبه‌بندی.

رویدادهای ویژه: در رویدادهای ویژه‌ای مانند چالش‌های Enigma شرکت کنید، جایی که با حل معماها می‌توانید سکه‌های TON و میلیون‌ها امتیاز کسب کنید. در این رویدادها، بهترین عملکردها جوایز انحصاری دریافت می‌کنند.

نحوه توزیع ایردراپ راکی رابیت (توکن RBTC)

توزیع توکن‌های راکی ربیت به گونه‌ای طراحی شده است که مشارکت و وفاداری بازیکنان را تقویت کند:

انتشار اولیه: با لیست شدن، 20% از توکن‌های ایردراپ برای معامله فوری در دسترس خواهد بود که فعالیت تجاری اولیه را آغاز می‌کند.

توزیع بازی برای کسب درآمد: 80% باقی‌مانده به تدریج از طریق گیم‌پلی طی شش ماه پس از این که راکی ربیت لیست شد، منتشر خواهد شد و مشارکت مداوم در پلتفرم را تشویق می‌کند.

این توزیع ساختاری هدف‌مند دارد تا دسترسی فوری را با مشوق‌هایی برای فعالیت مداوم بازیکنان متعادل کند که ممکن است بر حرکات بازار پس این که راکی ربیت لیست شد، تاثیر بیشتری بگذارد.

در این مورد بخوانید: ۱۰ مورد از بهترین ایردراپ های تلگرام؛ هنوز فرصت دارید!

ایردراپ راکی رابیت

خلاصه راکی رابیت لیست شد با اینوکس

با تغییر و تحولات جدید در سیستم بازی‌های تلگرامی، انتظار می‌رود که RBTC به یکی از توکن‌های قابل توجه در این حوزه تبدیل شود، به‌ویژه برای کسانی که به اکوسیستم در حال رشد بازی‌ها برای کسب درآمد علاقه‌مند هستند. در این مقاله از صرافی ارز دیجیتال اینوکس تلاش کردیم تا شما را با کاربردهای ایردراپ راکی رابیت و قیمت آن پس از این که راکی رابیت لیست شد در جریان بگذاریم و شما را رویدادهایی از قبیل برنامه توکنومیک این پروژه و زمانی که راکی رابیت لیست شد، مطلع سازیم.

سوالات متداول

برنامه توکنومیک بازی راکی رابیت چیست؟

توکن RBTC دارای مجموع 21 تریلیون توکن است که 50٪ آن برای جوایز جامعه از طریق مکانیزم بازی tap-to-earn  اختصاص یافته است. همچنین تخصیص توکن شامل 10٪ برای نقدینگی و برای زمانی که راکی رابیت لیست شد، 8٪ برای استیکینگ، 15٪ برای مارکتینگ و بازاریابی، 5% برای سرمایه‌گذاران پروژه و 2% برای تیم سازنده می‌باشد.

برای برداشت توکن پس از این که راکی رابیت لیست شد، چه مراحلی باید انجام دهیم؟

برای برداشت توکن‌های RBTC ، ابتدا به تب Wallet رفته و گزینه Withdraw را انتخاب کنید. سپس مقدار مورد نظر را وارد کرده و کد تأیید ارسال شده به ربات را وارد کنید. در نهایت، با انتخاب گزینه Confirm Withdraw درخواست برداشت خود را ثبت کنید.

چگونه در راکی ربیت جوایز کسب کنم؟

در بازی Rocky Rabbit می‌توانید با شرکت در نبردها و رقابت‌ها، انجام وظایف و ماموریت‌های روزانه، و همچنین آموزش خرگوش خود، جوایز ارز دیجیتال کسب کنید. شرکت در رویدادهای ویژه و اطلاع از ایردراپ‌ها نیز فرصت‌های اضافی برای کسب رمز ارز فراهم می‌کند. با فعالیت مستمر در بازی و مشارکت در جامعه آن، می‌توانید درآمد خود را افزایش دهید.

منبع
coingabbar

زهرا میرزایی

با چهار سال سابقه و تجربه در بازارهای مالی، در پوزیش‌های مرتبط فعالیت داشته‌ام. با این حال، تولید محتوا در این حوزه به من اجازه می‌دهد تا دانش و تجربیات خود را با دیگران به اشتراک بگذارم و به جامعه مالی خدمت کنم. این فعالیت کاملاً با شخصیت من هم‌خوانی دارد؛ چرا که همیشه علاقه‌مند به آموزش و انتقال دانش به دیگران بوده‌ام.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

دکمه بازگشت به بالا