ارزهای دیجیتالآموزش

راهنمای ایردراپ کتیزن: کسب توکن‌های گربه‌ای کتیزن در دنیای کریپتو

با محبوبیت روزافزون اکوسیستم تلگرام، شاهد احیای دوباره‌ GameFi به شکل مینی‌آپ‌های تلگرام هستیم. این مینی‌آپ‌ها با ترکیبی از گیم‌پلی جذاب و دسترسی بالا، توانسته‌اند میلیون‌ها کاربر را جذب کنند. بازی کتیزن جدیدترین مینی‌آپ تلگرام است که به خاطر جو بامزه‌اش، گیم‌پلی کمی پیچیده‌تر و وعده‌ ایردراپ‌ کتیزن مخاطبان زیادی پیدا کرده است. پروژه بازی کتیزن نزدیک به ۳۰ میلیون کاربر دارد و با توجه مستقیمی که از طرف پاول دوروف، مدیرعامل تلگرام، دریافت کرده است، پتانسیل این را دارد به یک جامعه‌ برجسته برای علاقه‌مندان به گربه تبدیل شود. 

کتیزن چیست؟

کتیزن یک بازی محبوب در تلگرام است که در آن بازیکنان گربه‌های مجازی را پرورش داده و ترکیب می‌کنند تا میزان vKITTY در ثانیه را به حداکثر رسانده و پاداش‌های احتمالی کسب کنند. مینی بازی کتیزن تلگرام یک بازی پازل play-to-earn است که شامل مالکیت و مراقبت از گربه‌های مجازی در یک کافه گربه مجازی می‌شود.

در حالی که بازی‌های تلگرامی نمی‌توانند بیشتر از چند دقیقه توجه مخاطب خود را جلب کنند ولی نقطه قوت کتیزن این است که به جای ضربه زدن بدون فکر روی صفحه باید با کشیدن انگشت، گربه‌ها را در ترکیب کنید تا سطح آن‌ها را ارتقا دهید.

شعار کتیزن «بازی برای ایردراپ» است، زیرا بازیکنان تشویق می‌شوند تا به امید کسب ایردراپ کتیزن در آینده گربه‌های خود را ارتقا دهند و سود vKITTY خود را به ازای هر ساعت به حداکثر برسانند.

در این مورد بخوانید: معرفی بهترین بازی های تلگرام + معرفی مزایای هر بازی

بازی کتیزن در تلگرام چیست؟

بازی کتیزن به یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های در حال رشد در تلگرام تبدیل شده و از زمان راه‌اندازی خود در ژانویه ۲۰۲۴، بیش از ۱۰ میلیون دلار درآمد درون بازی داشته است. این بازی بیش از ۱۵ میلیون کاربر بازی و بیش از ۳.۵ میلیون کاربر فعال روزانه دارد و نرخ تبدیل کاربر زنجیره‌ای آن به صورت پایدار، ۱۰٪ است و بیش از ۵۰٪ از کاربران فعال، مشتریان پولی هستند.

بازی کتیزن

رشد سریع محبوبیت این بازی به رویکرد نوآورانه‌، یکی از بهترین بازی‌های کریپتویی مبتنی بر وب۳ شناخته می‌شود. با نزدیک به یک میلیارد کاربر که ماهانه با ربات‌های تلگرام و اپلیکیشن‌های کوچک تعامل دارند، کتیزن از پایگاه کاربری گسترده تلگرام و ویژگی‌های آن که از تبادلات امن و غیرمتمرکز حمایت می‌کند، بهره‌برداری می‌کند. علاوه بر این، انفجار دیگر بازی‌های تلگرام مانند نات‌کوین، تاپ‌سوپ و همستر‌کامبت نیز به افزایش علاقه به بازی کتیزین کمک کرده است.

کتیزن با داشتن یک پایگاه کاربری در حال رشد نزدیک به ۳۰ میلیون نفر، قصد دارد به یک پلتفرم گسترده‌تر با اضافه کردن مینی‌بازی‌های جدید، برنامه‌های تلویزیونی و تجارت الکترونیک تبدیل شود.

کتیزن روی شبکه TON ساخته شده است، که به این معنی است که انتظار می‌رود توکن آن روی این بلاکچین راه اندازی شود. بازی با نمادهای TON دیزاین شده و همچنین به شما اجازه می‌دهد تا یک کیف پول TON را به آن متصل کنید.

با این حال کتیزن محدود به اکوسیستم TON نیست. در آوریل، ۲۰۲۴ این بازی یک همکاری با شبکه مقیاس‌پذیری اتریوم به نام مانتل را اعلام کرد و تا اواخر ژوئن نزدیک به ۵۰۰ هزار کاربر از آن جذب کرد. این همکاری به بازیکنان اجازه می‌دهد تا در هر دو شبکه TON و مانتل بازی کنند و فرصت‌های بیشتری برای کسب جوایز داشته باشند. در حال حاضر حساب رسمی توییتر بازی، شامل لینک‌هایی به نسخه‌های مختلف مینی‌آپ به هم پیوسته با تون و مانتل است.

در این مورد بخوانید: معرفی جامع بازی بلوم + مقایسه بلوم با همستر کامبت و نات ‌کوین

روش بازی کتیزن چگونه است؟

در کتیزن، شما کنترل یک کافه گربه را در دست دارید، جایی که بازدیدکنندگان وقتشان را با گربه‌های شما می‌گذرانند. شما با گربه سطح یک، شروع می‌کنید و وقتی بازدیدکنندگان کافه‌تان او را برمی‌دارند، مقداری vKITTY، ارز درون بازی، به شما تعلق می‌گیرد. در بازی کتیزن، بازیکنان تلاش می‌کنند تا با ترکیب و ارتقای گربه‌های مجازی خود، میزان vKITTY که در هر ساعت به دست می‌آورند را به حداکثر برسانند. بازیکنان جدید با شانزده جایگاه خالی مواجه می‌شوند که به مرور زمان با گربه‌های مجازی پر می‌شود. با ترکیب این گربه‌ها، سود کلی vKITTY در هر ساعت افزایش می‌یابد. vKITTY ارز اصلی بازی است و می‌توان از آن برای خرید گربه‌های مجازی دیگر استفاده کرد.

این به معنای آن است که بهترین راه برای کسب درآمد در اموزش کتیزن ارتقا هر چه سریع‌تر گربه‌های خود است.

نحوه بازی کتیزن چگونه است:

آموزش بازی کتیزن ساده و سریع است. اما قبل از شروع آموزش کتیزن، مراحل زیر را انجام دهید:

  • حساب تلگرام بسازید: اپلیکیشن تلگرام را از اپ استور یا گوگل پلی دانلود کنید و اگر هنوز حساب ندارید، آن را راه‌اندازی کنید.
  • به ربات کتیزن دسترسی پیدا کنید: از لینک ارائه شده استفاده کنید یا در تلگرام کتیزن را جستجو کنید. دکمه “شروع” را بزنید تا آغاز کنید.
  • ثبت نام را کامل کنید: دستورالعمل‌های روی صفحه را دنبال کنید تا فرایند ثبت‌نام را کامل کنید و پروفایل خود را راه‌اندازی کنید.
  • شروع بازی: حالا که ربات کتیزن خود را راه‌اندازی کرده‌اید، می‌توانید بازی کنید و برای کتیزن ایردراپ امتیاز جمع کنید.
  • گربه‌های خود را جفت‌گیری کنید و ارتقا دهید: از سکه‌های کتیزن برای جفت‌گیری گربه‌ها استفاده کنید و نژادهای جدید، کمیاب‌تر و باارزش‌تری خلق کنید. گربه‌های در سطح بالاتر، توکن‌های بیشتری تولید می‌کنند و پتانسیل کلی درآمد شما برای کسب ایردراپ کتیزن را افزایش می‌دهند.
ایردراپ کتیزن

چگونه در بازی کتیزن FishCoins به دست آوریم؟

کتیزن فرصت‌هایی را برای کسب FishCoins بدون نیاز به هزینه کردن پول فراهم می‌کند. در منوی “کسب درآمد”، بازیکنان می‌توانند با انجام وظایف و دستاوردهای مختلف مانند ورود روزانه به بازی، ریتوییت‌ها و معرفی بازی به دیگران، FishCoins به دست آورند. همچنین بازیکنان می‌توانند با دسترسی به منوی “فروشگاه” و خرید FishCoins، که ارز پریمیوم کتیزن است، سریع‌تر در بازی پیشرفت کنند.

در کنار این، یه مینی‌گیم ماهی‌گیری مرتبط وجود دارد که پیش نیاز آن جمع‌آوری FishCoins به اندازه کافی است. برای ماهی‌گیری، با زدن روی صفحه یک نوار متحرک را متوقف می‌کنید. ماهی‌ها می‌توانند vKITTY اضافی یا حتی FishCoins بیشتری برای ماهی‌گیری بدهند و اگر خوش شانس باشید یکی از ۵۰ ماهی بزرگ دنیا رو در پایان فصل خواهید گرفت.

در این مورد بخوانید: ۱۰ مورد از بهترین ایردراپ های تلگرام؛ هنوز فرصت دارید!

روش‌های افزایش سرعت به دست آوردن vKITTY در کتیزن

برنامه اولیه کتیزن، توزیع ایردراپ‌ CATI بر اساس مجموع vKITTY به دست آمده بود. اما با توجه به بازخورد جامعه، سرعت کسب vKITTY در اولویت قرار گرفت. در اینجا چند نکته برای افزایش سرعت کسب سود vKITTY ارائه می‌کنیم:

  1. در اولین فرصت Auto را فعال کنید: با قابلیت Auto که با هزینه 3,900 FishCoins قابل فعال‌سازی است، بازی به صورت خودکار انجام می‌شود، از جمله؛ ادغام گربه‌ها و جمع‌آوری پاداش‌ها. این عامل سرعت کسب درآمد شما را بهینه می‌کند.
  2. منوی Feed را کاوش کنید: از منوی Feed استفاده کنید تا گربه‌های رایگانی پیدا کنید که به شما در ارتقا به سطح بعدی، بدون نیاز به انتظار برای جمع‌آوری کافی vKITTY کمک می‌کنند.
  3. ارزش خریدهای خود را محاسبه کنید: بررسی کنید که آیا خرید گربه‌های سطح پایین‌تر و ادغام آنها، از لحاظ هزینه‌ای مؤثرتر از خرید مستقیم گربه‌های سطح بالاتر است یا خیر.
  4. پاداش‌های ایردراپ کتیزن را دریافت کنید: پاداش‌های کتیزن  ایردراپ تصادفی به صورت شخصیت‌های کارتونی در کافه شما ظاهر می‌شوند. با کلیک روی آن‌ها می‌توانید جوایز مختلفی دریافت کنید.
  5. از تخفیفات فصلی استفاده کنید: در کمپین‌هایی مانند Stray Cat Love Gift شرکت کنید، جایی که 50 درصد از درآمد به امور خیریه اختصاص می‌یابد و شما نیز پاداش‌های اضافی دریافت می‌کنید.
  6. پاداش روزانه چهار گربه رایگان خود را دریافت کنید: هر روز از منوی Shop می‌توانید چهار گربه رایگان دریافت کنید، این ویژگی کمتر در میان بازیکنان شناخته شده است.
  7. مستعمره گربه‌های خود را مدیریت کنید: گربه‌های خود را به وظایف و نقش‌های مختلف اختصاص دهید تا بهره‌وری را بهینه کنید و رشد را تسریع کنید. روی مدیریت مؤثر تمرکز کنید تا جمع‌آوری توکن را به حداکثر برسانید.
  8. در کارهای روزمره و مأموریت‌ها شرکت کنید: هر روز وارد شوید تا کارها را کامل کنید و در رویدادها شرکت کنید و از فرصت‌های پاداش خود حداکثر استفاده را ببرید. انجام کارها و مأموریت‌های روزانه می‌تواند پاداش‌های قابل توجهی، از جمله توکن‌های Fish و vKitty، به ارمغان بیاورد. شرکت منظم در ماموریت‌ها به پیشرفت شما کمک می‌کند و ارز درون بازی‌تان را افزایش می‌دهد.
  9. در رویدادها شرکت کنید: به طور منظم در رویدادها و ماموریت‌های درون بازی شرکت کنید تا منابع اضافی کسب کنید و بازی خود را بهبود ببخشید. رویدادها فرصت‌هایی برای دریافت جوایز و ایردراپ‌های اضافی فراهم می‌کنند.
  10. از تقویت‌کننده‌ها استفاده کنید: برای دو برابر یا چهار برابر کردن تولید و افزایش منابع، از تقویت‌کننده‌ها استفاده کنید. تقویت‌کننده‌های رایگان روزانه و همچنین گزینه‌های پولی به بازیکنان کمک می‌کند سریع‌تر پیشرفت کنند و توکن‌ها را به طور موثرتر جمع‌آوری کنند. در زمان‌های اوج درآمد یا زمانی که گربه‌های سطح بالایی دارید، تقویت‌کننده‌ها را فعال کنید تا تاثیر آن‌ها را حداکثر کنید.
  11. از فروشگاه کتیزن استفاده کنید: در فروشگاه Fish و سکه‌های vKitty خریداری کنید. از تخفیف خرید اول نهایت استفاده را ببرید تا سرمایه‌گذاری اولیه‌تان را افزایش دهید. از این توکن‌ها برای خرید گربه‌ها، ارتقا و شرکت در ماهیگیری استفاده کنید. به جای خرج کردن impulsive، از توکن‌های درون بازی برای خرید ارتقا و تقویت‌کننده‌های لازم استفاده کنید.
  12. برنامه ارجاع: دوستان را به بازی کتیزن دعوت کنید و توکن‌های Fish کسب کنید. وقتی ارجاعات فعال شما در بازی پیشرفت کنند، می‌توانید درآمد خود را افزایش دهید و جوایز اضافی دریافت کنید.
  13. از جعبه‌های کتیزن استفاده کنید: جعبه‌های کتیزن را خریداری و باز کنید تا اقلام تصادفی داخل بازی مثل شخصیت‌های خاص گربه، آیتم‌هایی برای ارتقا شهر شما یا NFTهای ویژه دریافت کنید. این اقلام تجربه بازی را بهبود می‌بخشند و مزایای اضافی ارائه می‌دهند.
  14. ادغام NFT: هر گربه‌ شهری در بازی یک NFT است که می‌توان آن را در بازار خرید و فروش کرد. این ادغام به بازیکنان اجازه می‌دهد تا از دارایی‌های درون بازی خود درآمد کسب کرده و در اکوسیستم بازی سرمایه‌گذاری کنند.

چرا کتیزن محبوب است؟

کتیزن به خاطر مدل بازی برای کسب درآمدش که به کاربر اجازه می‌دهد سکه‌های درون بازی را از طریق ایردراپ کتیزن به توکن‌های واقعی ارز دیجیتال، در شبکه TON تبدیل کند، متمایز است. این روش، بازیکنان زیادی را که به دنبال درآمدزایی از تجربه بازی‌شان هستند، جذب کرده است. همچنین، بازی کتیزن، جوایز روزانه و حالت چند نفره بازی را جذاب و رقابتی نگه می‌دارد. همچنین محبوبیت کتیزن به دلیل دیگر بازی‌های محبوب تلگرام مانند؛ نات‌کوین، همستر کامبت و تپ‌سواپ که با موفقیت میلیون‌ها بازیکن را در سراسر جهان جذب کرده‌اند، افزایش یافته است.

بازی کتیزن تلگرام رتبه اول رده‌بندی برنامه‌های لیگ باز را به دست آورده که موفقیت و محبوبیت آن را در اکوسیستم TON بیشتر نشان می‌دهد. این شناخت به واسطه همکاری استراتژیک با نات‌کوین است، جایی که کتیزن از پرداخت‌های NOT پشتیبانی می‌کند و بخش قابل توجهی از درآمدش را برای کمک به کاهش مقدار توکن‌ها سوزانده است. ادغام نزدیک تلگرام و اکوسیستم TON به رشد سریع تعداد کاربران کتیزن و تولید درآمد بالا کمک کرده است.

در این مورد بخوانید: اینده نات کوین: پیش بینی قیمت نات کوین در سال ‌های 2024 تا 2030

بازی کتیزن تلگرام

توکنومیک CATI و کاربرد آن

طبق وایت‌پیپر کتیزن، این پلتفرم قصد دارد سیستم درون بازی خود را به یک توکن مستقل به نام CATI تبدیل کند. کاربران شرکت‌کننده در بازی، واجد شرایط ایردراپ‌های توکن CATI خواهند بود. از توکن CATI برای موارد زیر استفاده خواهد شد:

  • لانچ‌پول کتیزن
  • مرکز بازی و ربات معاملاتی
  • پلتفرم ویدئوی کوتاه
  • مرکز وظایف باز
  • پلتفرم تجارت الکترونیک

توزیع توکن CATI

تعداد کل توکن‌های CATI یک میلیارد خواهد بود که به شکل زیر توزیع می‌شود:

  • ایردراپ/اکوسیستم: ۴۳%
  • خزانه کتیزن: ۲۰%
  • تیم کتیزن: ۲۰%
  • سرمایه‌گذاران دوره اولیه: ۸%
  • ذخایر نقدینگی: ۴%
  • سرمایه‌گذاران دور استراتژیک: ۳%
  • مشاوران: ۲%

در ابتدا ۳۵% از توکن‌های CATI برای ایردراپ در نظر گرفته شده بود، اما این مقدار به ۴۳% افزایش یافت تا از حمایت جامعه قدردانی شود.

همچنین ذکر این نکته خالی از لطف نیست که تیم قول داده ۱٪ از درآمد را به خیریه‌هایی که به نجات گربه‌های بی‌خانمان در سراسر جهان مشغول‌اند اهدا کند. بنابراین با بازی کردن، احتمالا در کمکی کوچک، به گربه‌های واقعی در زندگی واقعی نقشی خواهید داشت.

چطور در ایردراپ کتیزن شرکت کنیم؟

کمپین Play for Airdrop کتیزن در سه‌ماهه دوم سال 2024 راه‌اندازی شد؛ اما تاریخ دقیقی برای دریافت ایردراپ کتیزن در زمان نگارش این مقاله اعلام نشده است. 

بازیکنانی که سکه‌های درون بازی جمع‌آوری کنند، در طول ایردراپ، توکن‌های واقعی و قابل معامله ارز دیجیتال دریافت خواهند کرد. این رویداد برای پاداش‌دهی به بازیکنان فعال و تشویق به مشارکت بیشتر در بازی طراحی شده است. برای شرکت در این رویداد تنها کافی است؛

  1. بازی کنید: حساب کاربری تلگرام خود را بسازید و از طریق ربات کتیزن بازی کنید و هر روز با بازی تعامل داشته باشید و vKITTY جمع کنید.
  2. گربه‌ها را ارتقا دهید: گربه‌ها را با هم ترکیب کنید تا سطح آن‌ها افزایش یابد.
  3. وظایف را تکمیل کنید: در چالش‌های اجتماعی و چک‌این‌های روزانه شرکت کنید تا vKITTY بیشتری کسب کنید. پاداش‌ها از 5 سکه برای هر وظیفه شروع می‌شود و تا 300 سکه برای خریدهای روزانه در بازی افزایش می‌یابد. اگر کاربر Telegram Premium هستید، می‌توانید 200 سکه vKITTY به عنوان پاداش دریافت کنید.
  4. کیف پول TON خود را متصل کنید: اطمینان حاصل کنید که کیف پول رمزارز شما به حساب کتیزن شما متصل است. می‌توانید از کیف پول مبتنی بر TON مانند Tonkeeper یا کیف پول Wallet@ که در تلگرام یکپارچه است استفاده کنید. برای لینک کردن کیف پول TON خود، ربات کتیزن را باز کنید، به تب ایردراپ بروید و دستورالعمل‌ها را برای اتصال کیف پول خود دنبال کنید.
  5. به جامعه بازی تلگرام کتیزن بپیوندید: با پیوستن به کانال تلگرام کتیزن، از کارهای جدید و اعلامیه‌های توسعه‌دهندگان بازی مطلع شوید.
  6. کتیزن ویژگی Spin را به عنوان یک بخش کلیدی از مکانیزم Play-for-Airdrop در ژوئن 2024 اضافه کرد. با شرکت در بازی و انجام کارها، می‌توانید اسپین کسب کنید که می‌توانید از آن برای برنده شدن جوایز مختلف مانند توکن‌های Fish و امتیازهای xZEN استفاده کنید. این امتیازها و توکن‌ها به پیشرفت کلی شما در بازی کمک می‌کنند و شانس شما را برای کسب بیشتر در ایردراپ آینده افزایش می‌دهند.
  7. نقاط xZEN: نقاط xZEN نوعی ارز درون بازی است که از طریق شرکت در ویژگی Spin و سایر فعالیت‌های درون بازی به دست می‌آیند. این نقاط می‌توانند برای خرید اقلام، افزایش‌ها و سایر مزایای درون بازی استفاده شوند و به پیشرفت کلی شما در کتیزن کمک کنند.
  8. الماس‌ها: الماس‌ها یکی دیگر از اشکال ارز درون بازی در بازی کتیزن هستند. آن‌ها را می‌توان از طریق وظایف ویژه، رویدادها و احتمالا ویژگی Spin به دست آورد. الماس‌ها برای خریدهای پریمیوم و ارتقاهای مهم درون بازی قابل استفاده‌اند و باعث برتری بازیکنان می‌شوند.

در این مورد بخوانید: آینده همستر کامبت + پیش بینی قیمت همستر کامبت (Hamster Kombat)

ایردراپ کتیزن هنوز در انتظار

تیم کتیزن اعلام کرده است که ایردراپ کتیزن که ابتدا برای ژوئیه 2024 برنامه‌ریزی شده بود، به تعویق افتاده است. تیم برای بهینه‌سازی جنبه‌های مهمی که برای یک لیستینگ موفق توکن ضروری هستند، به زمان بیشتری نیاز دارد. این موارد شامل تضمین لیستینگ در صرافی‌های بزرگ، اطمینان از نقدینگی کافی، ارائه گزینه‌های معاملاتی و تعیین قیمت لیستینگ می‌شود. رعایت مقررات و وضعیت بازار نیز از عوامل مهمی در تصمیم به تاخیر در راه‌اندازی ایردراپ کتیزن هستند.

آن‌ها در توییتر نوشتند: “تاخیر در ایردراپ تصمیم سختی بود و ما انتظارات بالای جامعه برای ایردراپ زودتر، سرمایه‌گذاری‌های انجام شده و احساسات مرتبط را درک می‌کنیم. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بهترین نتیجه ممکن را به دست آوریم و در عین حال توسعه بلندمدت و پایداری توکن CATI را در نظر بگیریم.”

استودیوی Pluto، توسعه‌دهنده پشت کتیزن، اعلام کرد که سرمایه‌گذاران Seed، مشاوران و اعضای تیم در رویداد تولید توکن (TGE) توکن دریافت نخواهند کرد. در عوض، آن‌ها پس از 12 ماه توکن‌ها را دریافت می‌کنند، که بعد از آن یک دوره قفل 12 ماهه خواهد بود و سپس طی چهار سال توزیع خواهند شد. این تصمیم به منظور اطمینان از ارزش بلندمدت توکن CATI گرفته شده است.

ربات کتیزن

ماجرای اهدای کمک به PETA

استودیو Pluto به دلیل اهدای مبلغ ۱۰۰ هزار دلار به سازمان PETA که به دلیل کشتن حیوانات مورد انتقاد قرار دارد، با واکنش‌های منفی روبرو شد. پروژه کتیزن همکاری خود با PETA را به دلیل نگرانی بازیکنان در مورد روش‌های PETA به طور موقت، متوقف کرده است. مبلغ ۱۰۰ هزار دلار اهدایی اکنون برای تغذیه، واکسیناسیون، نجات و کمک به سرپرستی گربه‌های ولگرد استفاده خواهد شد. آن‌ها همچنین در حال جمع‌آوری نظرات بازیکنان در مورد خیریه‌های جایگزین برای کمک‌های مالی آینده هستند.

نقشه راه و چشم‌انداز کتیزن: چه چیزهایی در پیش روست؟

کتیزن دارای یک نقشه راه شش مرحله‌ای برای توسعه آینده‌اش است:

مرحله ۱: آموزش اول: ایجاد محتوای آموزشی درباره مبانی رمز ارز.

مرحله ۲: استخر لانچ کتیزن: تشویق به استیکینگ و تلاش‌های تمرکززدایی.

مرحله ۳: مرکز بازی کتیزن و ربات معامله‌گر: راه‌اندازی یک ربات معامله‌گر و یک مرکز بازی با بیش از ۲۰۰ مینی‌گیم.

مرحله ۴: پلتفرم درامای کوتاه: معرفی محتوای ویدئویی کوتاه.

مرحله ۵: پلتفرم کار باز: پاداش به بازیکنان با توکن‌های CATI برای انجام وظایف.

مرحله ۶: پلتفرم تجارت الکترونیک: راه‌اندازی یک پلتفرم تجارت الکترونیک که از توکن‌های CATI پشتیبانی می‌کند.

چشم‌انداز آینده کتیزن

کتیزن به دلیل گیم‌پلی جذابش، وعده‌ جایزه‌های واقعی رمزنگاری از طریق توکنومیک و ایردراپ‌ کتیزن که در آینده توزیع می‌شود به سرعت محبوبیت پیدا کرده است. یکپارچگی بازی با شبکه TON امنیت و شفافیت تراکنش‌ها را افزایش می‌دهد که برای حفظ اعتماد بازیکنان و رشد آینده بازی بسیار حیاتی است. توسعه‌دهندگان قصد دارند ویژگی‌ها و به‌روزرسانی‌های بیشتری را معرفی کنند، از جمله احتمال گسترش به بخش‌های NFT و متاورس در بازار رمزنگاری که می‌تواند به طور قابل توجهی ارزش و جذابیت بازی را افزایش دهد.

اما مانند بقیه فعالیت‌های اقتصادی در فعالیت مرتبط با ارزهای دیجیتال نیز خطراتی وجود دارد. از جمله؛ نوسانات بازار و آسیب‌پذیری‌های امنیتی احتمالی. بازیکنان باید مطلع باشند و هنگام شرکت احتیاط کنند.

خلاصه ایردراپ کتیزن با اینوکس

کتیزن یک بازی ویروسی مبتنی بر تلگرام است که با ترکیب و ارتقا گربه‌ها خود می‌توانید درآمد کسب کنید. بازی کتیزن ترکیبی منحصر به فرد از سرگرمی و پاداش‌های احتمالی را از طریق گیم‌پلی جذاب و ابتکارات متمرکز بر جامعه ارائه می‌دهد. آینده ایردراپ کتیزن فرصتی هیجان‌انگیز برای بازیکنان به شمار می‌آید. با این حال، به خاطر تاخیر در ایردراپ و بهبودهای در حال انجام، مهم است که شرکت‌کنندگان از وضعیت آن به طور مداوم آگاه و صبور باشند. در این مقاله از صرافی ارز دیجیتال اینوکس، اموزش بازی کتیزن و آموزش ایردراپ کتیزن را با هم مرور کردیم ولی به خاطر داشته باشید همیشه نسبت به ریسک‌های مرتبط با بازی‌های درآمدزا و شرکت در ایردراپ‌ها آگاه باشید و در سرمایه‌گذاری‌ها و فعالیت‌های گیم‌پلی خود احتیاط کنید.

سوالات متداول درباره کتیزن  

چطور می‌توانم سکه‌های کتیزن بگیرم؟  

با بازی کردن و ارتقا گربه‌های خود، انجام کارهای روزانه، شرکت در رویدادهای ویژه و مشارکت در کمپین‌های ایردراپ کتیزن می‌توانید توکن CATI دریافت کنید. این توکن‌ها را می‌توانید در بازی استفاده یا در صرافی‌های معتبر معامله کنید.

مزایای نگهداری توکن‌های کتیزن چیست؟  

نگهداری توکن‌های کتیزن امکان خرید آیتم‌های درون بازی را فراهم می‌کند و می‌توانید در استکینگ برای جوایز اضافی شرکت کنید. همچنین بعد از لیست شدن این توکن در صرافی‌های بزرگ می‌توانید آن را به پول تبدیل کنید.

آیا می‌توانم شهروندان گربه‌ام را مبادله کنم؟

بله، هر شهروند گربه در بازی کتیزن یک NFT است. شما می‌توانید شهروندان گربه را زمانی که این ویژگی فعال شد، در بازار درون بازی یا سایر پلتفرم‌های تجارت NFT مبادله، بفروشید یا خریداری کنید.

آیا هزینه‌ای برای شروع بازی کتیزن وجود دارد؟

در حالی که ثبت‌نام و شروع کار با بازی کتیزن تلگرام رایگان است، ممکن است برای خرید برخی آیتم‌ها یا ارتقاهای درون بازی یا ارتقا سطح بازی، نیاز به صرف توکن‌های کتیزن یا سایر ارزهای دیجیتال داشته باشید.

ایردراپ کتیزن کی برگزار می‌شود؟

توسعه‌دهندگان کتیزن تایید کرده‌اند که به دلیل چالش‌های فنی، برنامه‌ای برای تاخیر در ایردراپ CATI از جولای 2024 دارند. با این حال، در زمان نگارش این مقاله، زمان‌بندی دقیق کمپین ایردراپ کتیزن مشخص نشده است.

منبع
kucoindecrypt

معصومه حسین آبادی

نوشتن برای من یعنی خلق کردن. یعنی امکان روایت قسمتی از افکار و تجربیاتم برای خودم و دیگران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

دکمه بازگشت به بالا