ارزهای دیجیتال

همستر کامبت کی لیست میشود؟ زمان لیست شدن همستر کامبت

همستر کامبت با تعداد زیاد کاربران خود توانسته رکورد بازی‌ها و برنامه‌های مشابه را بشکند. درحال‌حاضر، بیش از ۱۰۰ میلیون نفر از نقاط مختلف دنیا به این بازی پیوسته‌اند که بخش عظیمی از آن‌ها را ایرانیان تشکیل می‌دهند. ازاین‌رو، کاربران ایرانی این بازی بسیار مشتاق هستند که زمان لیست شدن همستر کامبت را بدانند. لیست شدن این بازی به کاربران اجازه می‌دهد تا سکه‌های خود را برداشت کنند و حاصل تلاش‌های خود را به دست آورند. ما نیز در این مقاله از صرافی ارز دیجیتال اینوکس، قصد داریم تا به سؤال رایج همستر کامبت کی لیست می‌شود پاسخ دهیم.

زمان لیست شدن همستر کامبت

این روزها همه کاربران می‌خواهند بدانند که همستر کامبت کی لیست میشود. با توجه به نقشه راه این پروژه کریپتویی و بر اساس اطلاعات سایت okay، ارز دیجیتال HMSTR در ژوئیه ۲۰۲۴ (July 2024) در صرافی‌های رمزارزی لیست خواهد شد. این تاریخِ اعلام‌شده با رشد سریع بازی و استراتژی‌های تیم توسعه همستر برای دستیابی به یک جامعه گسترده مطابقت دارد. با توجه به زمان کم باقی مانده تا لیست شدن این رمزارز، پیشنهاد می‌‌کنیم با کلیک بر روی لینک زیر، کد مورس همستر را به صورت روزانه دریافت نموده و سکه‌های خود را افزایش دهید.

در این مورد بخوانید: کد مورس همستر امروز + ویدئو آموزش وارد کردن کد

لیست شدن HMSTR به چه معناست؟

حالا که زمان لیست شدن همستر کامبت را دانستیم، باید ببینیم که این خبر چه معنایی برای ما دارد:

  • افزایش دسترسی: لیست شدن توکن HMSTR به کاربران بیشتری اجازه می‌دهد تا به این ارز دیجیتال دسترسی داشته باشند. به‌این‌ترتیب، سرمایه‌گذاران و معامله‌گران نیز می‌توانند به خرید این رمزارز بپردازند.
  • تجربه بازی پیشرفته: تمام گیمرها با اهداف اقتصادی به این بازی پیوسته‌اند. بنابراین، تبدیل‌شدن واقعی تلاش‌های افراد به پول، می‌تواند تجربه بازی را برای گیمرها تکمیل کند.
  • تشویق جامعه: دریافت پاداش بازی نشان می‌دهد که توسعه‌دهندگان همستر برای جامعه کاربری خود ارزش قائل هستند و از تلاش‌های آن‌ها با پرداخت HMSTR قدردانی می‌کنند.
زمان لیست شدن همستر کامبت

همستر در کدام صرافی‌ها لیست می‌شود؟

تیم توسعه این بازی در کنار اعلام اینکه همستر کامبت کی لیست میشود، تعدادی صرافی را نیز برای این رویداد معرفی کرده‌اند. بر همین اساس، به نظر می‌رسد که اولین صرافی «کوکوین» (KuCoin) خواهد بود. از طرفی، صرافی «بینگ ایکس» (BingX) نیز حساب همستر را در شبکه‌های اجتماعی دنبال می‌کند و به همکاری‌های خود با این بازی اشاره کرده است. همچنین، کارشناسان انتظار دارند که این توکن در «بایننس» (Binance)، «اوکی‌ایکس» (OKX)، «بیت گت» (Bitget)، «اچی‌تی‌ایکس» (HTX) و «بای بیت» (Bybit) نیز لیست شود.

علاوه‌بر آن، با فرارسیدن زمان لیست شدن همستر کامبت، صرافی‌های معتبر ایرانی، مانند اینوکس نیز امکان خرید و فروش ارز همستر را برای شما فراهم خواهند کرد. اگرچه قیمت این توکن پس از لیست شدن مشخص می‌شود؛ اما جهت مشاهده پیش بینی آینده همستر می‌توانید به مقاله زیر مراجعه نمایید.

در این مورد بخوانید: آینده همستر کامبت + پیش بینی قیمت همستر کامبت (Hamster Kombat)

چطور برای لیست شدن همستر آماده شویم؟

دانستن زمان لیست شدن همستر کامبت اولین گام برای دریافت سکه‌ها است. بااین‌حال، شما باید خودتان را برای این رویداد، به‌صورت زیر، آماده کنید:

  • کسب اطلاعات: دائماً خبرهای مربوط به این پروژه را دنبال کنید تا از آخرین به‌روزرسانی‌ها مطلع شوید.
  •  بررسی شرایط: شرایط لازم برای دریافت جوایز خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که در زمان لیست شدن همستر کامبت، توکن‌های خود را به دست می‌آورید. به عنوان مثال می‌توانید با کلیک بر روی لینک زیر، بررسی کنید که پروفیت برای شما مزایای بیشتری دارد یا جمع‌آوری سکه.

در این مورد بخوانید: پروفیت همستر یا سکه | پروفیت در همستر چیست؟

  • اتصال کیف پول: ولت توکن کیپر را دانلود کرده و آن را به بازی همستر متصل کنید.

خلاصه زمان لیست شدن همستر کامبت با اینوکس

در این مقاله از صرافی ارز دیجیتال اینوکس، به این پرسش پاسخ دادیم که همستر کامبت کی لیست میشود. اطلاع از زمان دقیق این رویداد به شما کمک می‌کند تا خود را برای دریافت توکن‌ها آمده کرده و اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهید. با توجه اطلاعیه‌های رسمی، زمان لیست شدن همستر کامبت ماه ژوئیه ۲۰۲۴ است. بنابراین، فرصت زیادی تا پایان این ایردراپ باقی نمانده و شما باید در این مدت، علاوه‌بر جمع‌کردن حداکثر سکه‌ها، دستورالعمل‌های لازم را دنبال کنید تا واجد شرایط دریافت جوایز همستر باشید.

سوالات متداول

همستر کامبت کی لیست میشود؟

با توجه به نقشه راه همستر، توکن HMSTR در ژوئیه ۲۰۲۴ لیست خواهد شد.

همستر در کدام صرافی لیست می‌شود؟

در زمان لیست شدن همستر کامبت، اولین صرافی که معاملات توکن HMSTR را ارائه می‌دهد، کوکوین است. پس از آن، شما می‌توانید در صرافی اینوکس، به خرید و فروش همستر اقدام کنید.

اد لیست همستر کامبت چیست؟

در بخش وظایف همستر، کانال‌هایی وجود دارند که شما نمی‌توانید به‌صورت عادی در آن‌ها عضو شوید. اد لیست همستر کامبت به شما کمک می‌کند تا با عضوشدن در این کانال‌ها، پاداش وظیفه تعیین‌شده را به دست آورید. بنابراین، اد لیست ارتباطی با زمان لیست شدن همستر کامبت ندارد.

منبع
okay

آرمین یوسفی

در ابتدا کلمه بود و در انتها نیز از ما کلمه‌ای بیش نمی‌ماند. من بیش از یک‌ دهه است که به نوشتن شعر، داستان و فیلم‌نامه مشغولم. برگزیده‌ی تعدادی جشنواره‌ی ادبی و جایزه‌ی کتاب سال شده‌ و تحصیلاتم را در مقطع کارشناسی‌ارشد در رشته‌ی سینما ادامه داده‌ام. در این سال‌ها برای گذرانِ زندگی، کارگر کلمات بوده‌ و در زمینه‌های گوناگونی تولید محتوای نوشتاری کرده‌ام.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

دکمه بازگشت به بالا