آموزشارزهای دیجیتال

پروفیت همستر یا سکه | پروفیت در همستر چیست؟

یکی از رایج‌ترین بحث‌های این روزهای شبکه‌های اجتماعی مربوط به اهمیت پروفیت یا سکه است. در واقع، گیمرها می‌خواهند بدانند که سکه بیشتری را جمع کنند و یا اینکه با سکه‌هایشان پروفیت خود را افزایش دهند. ازاین‌رو، در این مقاله از صرافی ارز دیجیتال اینوکس، ابتدا بررسی می‌کنیم که پروفیت همستر چیست و سپس، به این موضوع می‌پردازیم که سکه مهم‌تر است یا پروفیت. با درک این مطلب، شما می‌توانید فعالیت هوشمندانه‌ای در بازی همستر داشته باشید و درآمد رمزارزی خود را به حداکثر برسانید.

پروفیت همستر چیست؟

در پاسخ به این سؤال که پروفیت چیست، باید گفت که پرافیت یا سود ساعتی (Profit per hour) به تعداد سکه‌هایی اشاره دارد که بدون نیاز به ضربه‌زدن (Tap)، در هر ساعت برای شما جمع‌آوری می‌شوند. به‌این‌ترتیب، شما با بالابردنِ سود ساعتی خود، بدون دردسر خاصی، دائماً سکه‌های خود را افزایش می‌دهید. سپس، با همین سکه‌ها، کارت‌های همستر را ارتقا می‌دهید و پرافیت خود را مجدداً بالاتر می‌برید تا به حداکثر سود ممکن برسید.

برای درک بهتر اینکه پروفیت همستر چیست، خوب است که نات کوین را به یاد بیاوریم. این بازی یک «ربات ضربه‌زن خودکار» (Auto tap bot) داشت که وقتی شما آفلاین بودید، سکه‌ها را برایتان جمع می‌کرد. حالا پروفیت در همستر جایگزین همان ربات شده است؛ با این تفاوت که ربات نات کوین ۱۲ ساعت کار می‌کرد و پرافیت همستر فقط تا ۳ ساعت به‌صورت آفلاین کار می‌کند.

اگر شما هم به کسب درآمد از طریق این بازی علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم هر روز به مقاله زیر سر بزنید و با مشاهده کارت‌های روزانه همستر، به سادگی سکه‌های خود را افزایش دهید.

در این مورد بخوانید: کارت های بازی همستر کامبت: کارت های امروز همستر

موجودی سکه در همستر چیست؟

احتمالاً هر گیمری که پاسخِ سؤال پروفیت همستر چیست را بدانید، با سکه‌های این بازی نیز آشنا است. بااین‌حال، برای افزایش پروفیت در همستر، شما به سکه‌های بیشتری نیاز دارید. بنابراین، بیایید تا روش‌های جمع‌آوری سکه را در این بازی مرور کنیم:

۱. ضربه‌زدن

۲. انجام وظایف گوناگون

۳. پاداش روزانه

۴. کمبوی رزوانه

۵. کد مورس روزانه

۶. دعوت از دوستان

۷. افزایش پرافیت

همان‌طور که می‌بینید، پروفیت یا سکه با یکدیگر پیوندی ناگسستنی دارند و شما با داشتنِ هرکدام از آن‌ها، می‌توانید دیگری را افزایش دهید. همچنین برای مشاهده کد مورس همستر امروز بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

در این مورد بخوانید: کد مورس همستر امروز + ویدئو آموزش وارد کردن کد

پروفیت در همستر چیست

پروفیت یا سکه؛ کدام مهمتر است؟

اگر در ابتدای راه‌اندازی این بازی از گیمرها می‌پرسیدید که پروفیت مهمتره یا سکه، همگی به سکه اشاره می‌کردند. بااین‌حال، کم‌کم در این مورد شک و تردید ایجاد شد و پست‌های یوتیوب و ایکس (توئیتر) رسمی همستر نیز به این تردیدها دامن زدند. حساب رسمی این بازی در پاسخ به سوال همستر سکه مهم‌تر است یا پروفیت، با قاطعیت به گزینه دوم اشاره کرده و اهمیت پرافیت را خاطر نشان می‌کند.

بااین‌حال، این توضیحات نیز چندان واضح نیستند؛ چراکه نتایج مختلفی را می‌توان از آن برداشت کرد. برای مثال، ممکن است که کل پروفیت در همستر پس از لیست‌شدن این رمزارز، به توکن HMSTR تبدیل شود. از طرفی، از پاسخ بنیان‌گذاران این پروژه به پرسش سکه مهم‌تر است یا پروفیت، می‌توان نتیجه گرفت که صرفاً سکه‌هایی که از سود ساعتی شما به دست می‌آیند به ارز دیجیتال تبدیل می‌شوند و سکه‌های ضربه‌زدن و کمبوهای روزانه می‌سوزند.

بنابراین، تاکنون ما درک کرده‌ایم که پروفیت همستر چیست و چه اهمیتی دارد؛ اما به‌خوبی نمی‌دانیم که سود نهایی ما بر چه اساسی محاسبه خواهد شد. در ادامه روش ارتقای پروفیت را با شما بررسی خواهیم کرد. همچنین جهت مشاهده آینده توکن همستر، بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

در این مورد بخوانید: آینده همستر کامبت + پیش بینی قیمت همستر کامبت (Hamster Kombat)

بهترین روش ارتقای پروفیت چیست؟

برای ارتقای پروفیت در همستر، شما باید کارت‌های بخش Mine را ارتقا دهید. ازآنجایی‌که ما می‌دانیم اهمیت پروفیت همستر چیست، همیشه باید بخشی از سکه‌هایمان را برای ارتقای این کارت‌ها در نظر بگیریم. در هنگام ارتقادادن آن‌ها، به میزان سکه پرداختی و پرافیتِ دریافتی توجه داشته باشید. درصورتی‌که بدون توجه به این موضوع، کارت‌ها را خریداری کنید، ممکن است که حجم زیادی از سکه‌های خود را از دست داده و سود ساعتی قابل توجهی را به دست نیاورید.

همچنین، به‌طور مداوم به این بخش سر بزنید؛ چراکه برخی از کارت‌های جدید ارزش بسیار زیادی دارند. ازاین‌رو، هرچه زودتر این کارت‌ها را خریداری کنید، پرافیت خود را بالاتر می‌برید و می‌توانید سود بیشتری را در هر ساعت کسب کنید.

پروفیت یا سکه؛ توصیه اینوکس به شما

حالا که می‌دانیم اهمیت پروفیت همستر چیست، باید استراتژی مناسبی را در این بازی اتخاذ کنیم تا در هنگام لیست‌شدن ارز HMSTR غافل‌گیر نشویم. برای این کار، بیایید تا دوباره به نات کوین اشاره کنیم. معمولاً بازی‌های مبتنی بر کلیک و ضربه‌زدن، برای درآمد آفلاین اهمیت زیادی قائل هستند؛ به‌طور مثال، نات کوین برای افرادی که از ربات ضربه‌زن استفاده می‌کردند، مزایایی را در نظر گرفت. درصورتی‌که همستر را دنباله‌روی نات کوین بدانیم، به‌خوبی متوجه می‌شویم که پروفیت چیست و سود حاصل از آن چه اهمیتی دارد. البته توجه داشته باشید که این صحبت ما، صرفاً یک گمانه‌زنی است و شما باید به‌صورت شخصی در مورد استراتژی خود تصمیم‌گیری کنید.

با توجه به اینکه ارزهای به‌دست‌آمده از پرافیت می‌توانند اهمیت زیادی داشته باشند، ما به شما توصیه می‌کنیم که برای رسیدن به پاسخ سکه مهمه یا پروفیت، رویکردی میانه‌رو داشته باشید. به‌ همین منظور، سعی کنید تا بین میزان پروفیت یا سکه خود تعادل برقرار کنید.

سوالات متداول

پروفیت همستر چیست؟

به تعداد سکه‌هایی که در هر ساعت، به‌صورت آفلاین و بدون ضربه‌زدن به دست می‌آورید، پروفیت در همستر گفته می‌شود.

پروفیت مهمتره یا سکه؟

حساب رسمی همستر در پاسخ به این سوال بر روی اهمیت پروفیت تأکید دارد.

چگونه پروفیت در همستر افزایش می‌یابد؟

برای افزایش سود ساعتی (Profit per hour)، باید کارت‌های بخش Mine را با استفاده از سکه‌های خود ارتقا دهید.

منبع
controveritymonitalkintelregion

آرمین یوسفی

در ابتدا کلمه بود و در انتها نیز از ما کلمه‌ای بیش نمی‌ماند. من بیش از یک‌ دهه است که به نوشتن شعر، داستان و فیلم‌نامه مشغولم. برگزیده‌ی تعدادی جشنواره‌ی ادبی و جایزه‌ی کتاب سال شده‌ و تحصیلاتم را در مقطع کارشناسی‌ارشد در رشته‌ی سینما ادامه داده‌ام. در این سال‌ها برای گذرانِ زندگی، کارگر کلمات بوده‌ و در زمینه‌های گوناگونی تولید محتوای نوشتاری کرده‌ام.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

دکمه بازگشت به بالا