آموزشاستخراج

کارت های بازی همستر کامبت: کارت های امروز همستر 10 تیر

بازی همستر کامبت به تازگی وارد بازار شده و سر و صدای زیادی به پا کرده است. اگر شما هم یکی از طرفداران بازی‌های بلاکچینی هستید و یا به بازار رمزارزها علاقه دارید، قطعاً نام این بازی را شنیده‌اید. همستر کامبت که توسط صرافی بینگ ایکس (BingX) پشتیبانی می‌شود، به کاربران خود اجازه می‌دهد تا با بازی، ارز دیجیتال به دست آورند. در این نوشتار از صرافی ارز دیجیتال اینوکس قصد داریم تا کارت های بازی همستر کامبت را به صورت روزانه به شما معرفی کنیم.

البته توجه داشته باشید که این محتوا به معنای پیشنهاد شرکت در بازی همستر کامبت نبوده و تیم اینوکس صرفاً قصد دارد تا به هواداران این بازی محبوب کمک نماید تا روزانه 5 میلیون سکه دریافت کنند. جهت اطلاع از کارت‌های همستر کامبت، هر روز با ما همراه باشید.

کارت های بازی همستر کامبت

بر اساس ساختار بازی همستر کامبت، کاربران می‌توانند هر روز سه کارت خاص را از بین تمامی کارت‌های موجود در بازی پیدا کرده و 5 میلیون سکه را دریافت نمایند. این سه کارت به صورت روزانه تغییر یافته و به همین دلیل نیز، داشتن اطلاعات به‌روز و دقیق در این بازی، بسیار مهم است.

توجه داشته باشید که شما برای هر کارت میزان مشخصی سکه پرداخت می‌کنید و انتخاب درست کارت‌ها تاثیر مستقیمی در تعداد سکه‌های شما دارد؛ لذا پیشنهاد می‌کنیم هر روز با ما همراه باشید تا کارت های همستر را به شما معرفی کنیم. همچنین اگر قصد شرکت در این بازی را دارید، احتمالا مقاله زیر برای شما کاربردی و مفید است.

در این مورد بخوانید: آینده همستر کامبت + پیش بینی قیمت همستر کامبت (Hamster Kombat)

کارت های امروز همستر 10تیر

نام کارت هایی که امروز باید پیدا کنید به شرح زیر است:

  • KYB 
  • Tokenomics expert
  • TG Leaders

توجه داشته باشید که این سه کارت را می‌توانید در سربرگ‌های زیر پیدا کنید.

  • کارت KYB  در بخش Legal
  • کارت Tokenomics expert در بخش PR&Team
  • کارت TG Leaders در بخش Specials

کارت های همستر یا دیلی کمبو چیست؟

کمبوی روزانه (Daily Combo) یکی از پرسودترین بخش‌های بازی همستر کمبت است. برای دریافت جوایز کمبو، شما باید ۳ عدد از کارت های همستر را از بخش Mine انتخاب کنید. در این بخش، چهار قسمت زیر وجود دارند که باید کارت‌ها را از میان آن‌ها بیابید:

  • Markets
  • PR&Team
  • Legal
  • Specials

روند یافتن کارت های امروز همستر بسیار جذاب است؛ چراکه همه کاربران به یکدیگر کمک می‌کنند تا زودتر آن‌ها را بشناسند و جایزه کمبوهای روزانه را دریافت کنند. این کارت‌ها همه‌روزه حدود ساعت 15.30 دقیقه منتشر می‌شوند و تیم اینوکس نیز بلافاصله آن‌ها را در همین صفحه در دسترس شما قرار می‌دهد.

کارت های همستر را چگونه به دست آوریم؟

شما می‌توانید ازطریق همین صفحه کارت های امروز همستر را مشاهده کنید. بااین‌حال، احتمال دارد که بعضی از این کارت‌ها برای شما قفل باشند. بنابراین، لازم است که به توضیحات زیر هر کارت توجه کنید و اقدامات لازم را مانند ارتقای یک کارت دیگر یا دعوت‌کردن از دوستان بیشتر، انجام دهید تا کارت مورد نظر برای شما باز شود. به یاد داشته باشید که سکه‌های همستر با هدف ارتقای سطح کاربری و دریافت‌ «درآمد غیرفعال» (Profit) بیشتر به شما داده شده‌اند؛ پس در خرج‌کردن آن‌ها خساست به خرج ندهید. تیم سازنده همستر نیز بر این مسئله تأکید دارد که افزایش پرافیت، از جمع‌کردن سکه، اهمیت بیشتری دارد.

کارت های کمبو همستر

مزایای کارت های همستر

کمبوهای روزانه به‌شکل قابل توجهی میزان دریافتی شما را از این بازی افزایش می‌دهند. ازاین‌طریق، شما می‌توانید با سکه‌های دریافتی‌تان، درآمد غیرفعال خود را افزایش دهید و از این بازی سود بیشتری به دست آورید. همه این ویژگی‌ها به شما کمک می‌کنند تا رتبه خوبی را در این ایردراپ کسب کرده و موقعیت بهتری نسبت به سایر بازیکنان داشته باشید.

چگونه درآمد خود را در همستر کامبت 10 تیر به حداکثر برسانیم؟

برای استفاده حداکثری از همستر کامبت، به یک استراتژی نیاز دارید. در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما کمک می کند تا استراتژی بازی خود را بهینه کنید و تعداد سکه‌های خود را به حداکثر برسانید:

اطلاعات دقیق و به‌روز

ازآنجایی‌که کارت‌های بازی به‌صورت روزانه تغییر می‌کنند، توجه به آپدیت‌های جدید بازی بسیار مهم است. با توجه به اینکه از دست دادن کارت‌های یک روز به معنای از دست دادن سکه‌های بیشتر است، توصیه می‌کنیم به‌صورت روزانه با مراجعه به بلاگ اینوکس، کارت‌های بازی را پیدا کنید.

داشتن استراتژی مشخص

به این دلیل که برای فعال کردن هر کارت به میزان مشخصی سکه یا سطح خاصی از بازی نیاز دارید، مهم است تا دارایی خود را به‌صورت هوشمندانه مصرف کنید.

پیوستن به جامعه

در کانال‌ها و رسانه‌های رسمی همستر کامبت عضو شوید تا از آخرین اخبار مربوط به این بازی اطلاعات کسب کنید. این مسئله به شما کمک خواهد کرد تا به‌روز باشید و با توجه به آخرین اخبار، استراتژی خود را ارتقا دهید.

استفاده از تمامی ظرفیت‌ها

بازی همستر کامبت روش‌های مختلفی را برای کسب سکه در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. به‌عنوان‌مثال شما به کمک کدهای مورس می‌توانید به‌صورت روزانه در این بازی سکه به دست آورید. برای اطلاع از کدهای مورس امروز، بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

در این مورد بخوانید: کد مورس همستر امروز + ویدئو آموزش وارد کردن کد همستر

خلاصه کارت های امروز همستر با اینوکس

کارت های همستر نقشی اساسی در ارتقای سطح کاربری شما در این بازی دارند. بنابراین، اگر می‌خواهید در این بازی پیشرفت کنید و سود خوبی را به دست آورید، هرگز نباید کمبوهای روزانه همستر را نادیده بگیرید. ازاین‌رو، در این نوشتار از صرافی ارز دیجیتال اینوکس، کارت های امروز همستر را به شما ارائه دادیم تا نیازی به جستجوی صدها کانال و وب‌سایت برای پیداکردن آن‌ها نداشته باشید. برای مشاهده کمبوهای روزهای آینده نیز کافی است که همین صفحه از بلاگ اینوکس را ذخیره کرده و هر روز به آن سر بزنید.

سؤالات متداول

کارت همستر کامبت چیست؟

کارت های بازی همستر یک قابلیت در این بازی محسوب می‌شود که می‌تواند روزانه 5 میلیون سکه به شما بدهد. برای دریافت این سکه‌ها صرفا کافی است کارت‌هایی که هر روز در بلاگ اینوکس معرفی می‌شوند را در بازی فعال نمایید.

کارت های بازی همستر را از کجا پیدا کنم؟

برای دیدن تمامی کارت‌ها، پس از ورود به بازی، بر روی گزینه Mine در پایین صفحه کلیک نمایید.

کارت های امروز همستر کدامند؟

شما می‌توانید کارت های همستر را همه‌روزه در همین صفحه از اینوکس مشاهده کنید.

چرا کارت های همستر قفل هستند؟

برای بازکردن هرکدام از کارت های امروز همستر، به توضیحات زیر هر کارت توجه کنید. برای بازشدن برخی از آن‌ها، باید کارت‌های دیگری را ارتقا دهید و برای دریافت بعضی از آن‌ها، باید دوستان بیشتری را به این بازی دعوت کنید.

منبع
givemetoolskucoin

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

دکمه بازگشت به بالا