استخراجآموزش

کد مورس همستر امروز 30 شهریور + ویدئو آموزش وارد کردن کد

همستر کامبت یک بازی پرطرفدار کلیکی در برنامه تلگرام با بیش از 100 میلیون کاربر و یک جامعه فعال تلگرامی است. به منظور افزایش جذابیت و رقابت در بازی، همستر کامبت کد مورس مشخصی را به طور روزانه منتشر نموده و شما فقط با وارد کردن این کد می‌توانید 1 میلیون سکه به دست آورید. همچنین شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت همستر کامبت پس از لیست شدن، سایت صرافی ارز دیجیتال اینوکس را به صورت روزانه دنبال نمایید.

اگر شما هم به دنبال کسب درآمد رایگان از طریق بازی هستید، پیشنهاد می‌کنیم با صرافی ارز دیجیتال اینوکس همراه باشید تا به صورت روزانه کد همستر را مشاهده نمایید. توجه داشته باشید که این محتوا صرفا با هدف کمک به دوستداران بازی Hamster Kombat تهیه شده و به معنای تایید این پروژه یا پیشنهاد جهت شرکت در بازی نیست.

فوری!!!
قیمت همستر کامبت اعلام شد

کد مورس همستر امروز 30 شهریور

کد همستر در تاریخ 30 شهریور، کلمه زیر است:

کد مورس همستر امروز 30 شهریور

نحوه وارد کردن کد همستر کامبت

توسعه دهندگان بازی همستر به دلیل محبوبیت این بازی در ین کاربران، ویژگی‌های متفاوتی را به آن اضافه نموده‌اند. یکی از این ویژگی‌ها، کد مورس همستر است که می‌تواند به صورت روزانه 1 میلیون سکه دریافت نمایید. برای وارد کردن کد همستر به صورت زیر است. همچنین در صورتی که به آینده این رمزارز علاقه دارید، بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

در این مورد بخوانید: آینده همستر کامبت + پیش بینی قیمت همستر کامبت (Hamster Kombat)

گام اول وارد کردن Hamster Kombat Morse Code

پس از وارد شدن به بازی، جهت وارد کردن کد همستر ابتدا در بالای صفحه سمت چپ، بر روی گزینه Earn per tap سه بار کلیک نمایید. پس از ضربه زدن سکه وسط بازی به رنگ نارنجی در خواهد آمد.

کد مورس همستر

گام دوم وارد کردن کد مورس همستر

پس از تغییر رنگ سکه همستر، می‌توانید هر  کد مورس امروز همستر را که در بخش بالا نوشته شده است، وارد نمایید.

کد همستر اموزش تصویری

توجه کنید که کد مورس از دو علامت . و – تشکیل شده است. با یک بار ضربه بر روی سکه وسط بازی، علامت . ثبت شده و با نگه داشتن انگشت خود حدود 1 ثانیه بر روی سکه، علامت – ثبت خواهد شد. به‌این‌ترتیب به‌صورت روزانه می‌توانید کدهای مورس را در بازی وارد نموده و 1 میلیون سکه به دست آورید. در ادامه ویدئو آموزش وارد کردن کد مورس همستر را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

در این مورد بخوانید: کارت های بازی همستر کامبت: تصویر کارت های امروز همستر

معرفی بازی همستر

همستر کامبت یک بازی بلاکچینی در تلگرام است و کاربران به سادگی از طریق این برنامه می‌توانند وارد بازی شوند. در بازی شما نقش مدیرعامل (CEO) همستر را بازی کرده و وظیفه شما اداره کردن این صرافی است. همچنین مأموریت اصلی شما رشد استارتاپ خود با سرمایه‌گذاری هوشمندانه در زمینه‌هایی مانند بازاریابی، کسب مجوزهای ضروری برای کسب‌وکار خود و همچنین ارائه محصولات جدید است.

در این مورد : بازی همستر کامبت چیست؟ آموزش افزایش سکه در بازی

ماهیت جذاب بازی تلگرام، همراه با خبر پیش بینی لیست شدن این توکن در شبکه TON باعث شده تا کاربران بسیاری در سراسر جهان ساعات زیادی از وقت خود را در این بازی بگذرانند. همچنین جوایز تعریف شده در این بازی به‌عنوان یک مشوق قوی برای کاربران محسوب می‌شود. به عنوان مثال شما با پیدا کردن کارت‌های خاصی، به صورت روزانه می‌توانید 5 میلیون سکه دریافت کنید. برای مشاهده کارت های روزانه این بازی، بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

در این مورد بخوانید : همستر کامبت کی لیست میشود؟ زمان لیست شدن همستر کامبت

چرا کد مورس همستر اهمیت دارد؟

کد مورس همستر یکی از ویژگی‌های این بازی است که روشی هیجان‌انگیز برای کسب جوایز بیشتر به حساب می‌آید. برای دریافت جایزه کد همستر، باید یک کلمه را با زبان مورس وارد کنید تا ۱ میلیون سکه به دست آورید. کد مورس یک سیستم زبانی شامل نقطه و خط است که این نقاط و خطوط در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند تا حروف متفاوتی را تشکیل دهند. بنابراین، اگر خطوط و نقاط را به‌درستی در بازی وارد کنید، می‌توانید ۱ میلیون سکه کد مورس همستر را به اندوخته خود بیفزایید.

همه‌روزه جامعه بازی همستر کامبت این کد را حدس می‌زنند و به‌سرعت در اختیار یکدیگر قرار می‌دهند. تیم اینوکس نیز برای راحتی حال شما، هر روز همستر کامبت کد مورس را ازطریق همین صفحه در اختیارتان می‌گذارد.

لذا کد همستر یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای افزایش سکه‌های شما است. ازآنجایی‌که برای کسب جوایز کمبوی روزانه و سایر وظایف، شما باید اقداماتی را انجام دهید و افرادی را به این بازی دعوت کنید، به‌دست‌آوردن ۱ میلیون سکه تنها با واردکردن کد مورس همستر، از اهمیت زیادی برخوردار است. شما می‌توانید با استفاده از این سکه، درآمد غیرفعال (Profit) خود را افزایش دهید و سطح کاربری بالاتری پیدا کنید. این مسئله تأثیر زیادی بر بهبود رتبه شما در این بازی خواهد داشت.

آیا همستر کامبت بازی کنیم؟

حالا که نحوه دریافت همستر کامبت کد مورس را یاد گرفتید، باید ببینیم که اصلاً این بازی برای شما فایده‌ای دارد یا خیر. به‌طور کلی، همستر تنها به‌دنبال ارائه ارز دیجیتال به کاربران نیست، بلکه سعی می‌کند تا با استفاده از هیجان یک بازی رمزارزی، استراتژی‌های سرمایه‌گذاری را به شما آموزش دهد. به همین خاطر، چند نکته مهم را در مورد این بازی باید مورد توجه قرار دهید:

  • گیم‌پلی نوآورانه: ترکیب درآمد رمزارزی با یک بازی هیجان‌انگیز، تجربه جدیدی در دنیای کریپتو به حساب می‌آید. بنابراین، شما ضمن درگیرشدن با مراحل این بازی، در مورد بازار کریپتو اطلاعات بیشتری را به دست می‌آورید.
  • انگیزه مالی: پتانسیل واقعی دریافت ارز دیجیتال، یک ویژگی‌ بزرگ برای همستر کامبت محسوب می‌شود. ازاین‌طریق، شما وقتتان را روی چیزی سرمایه‌گذاری می‌کنید که واقعاً برایتان درآمد رمزارزی به‌همراه خواهد داشت.
  • مشارکت جوامع: همستر کامبت توانسته در مدت کوتاهی، جامعه پرشوری را گردهم آورد. به‌این‌ترتیب، تعامل گیمرها با یکدیگر می‌تواند منجر به رشد این رمزارز شود.
مورس کد همستر امروز

نکاتی درباره افزایش سکه های همستر کامبت

شما با استفاده از همستر کامبت کد مورس، می‌توانید سکه‌های روزانه خود را افزایش دهید. بااین‌حال، کسب پاداش ۱ میلیونی، موفقیت شما را تضمین نمی‌کند. به همین دلیل، در این بخش، نکات مهمی را برای بهبود استراتژی بازی همستر به شما ارائه می‌دهیم:

  • کسب اطلاعات: سعی کنید تا هر روز به همین صفحه از اینوکس سر بزنید و کد مورس همستر را دریافت کنید. ازاین‌طریق، وقت خود را تلف نخواهید کرد و می‌توانید عملکرد موفقی در این بازی داشته باشید.
  • سرمایه‌گذاری هوشمند: سکه‌هایی را که از کد همستر یا کمبوهای روزانه به دست می‌آورید، هوشمندانه هزینه کنید. با این سکه‌ها، درآمد غیرفعال خود را افزایش دهید تا اندوخته شما در این بازی، دائماً بیشتر شود.
  • مشارکت مداوم: هیچ‌وقت کد همستر را از یاد نبرید. رمز موفقیت در این بازی، استمرار در جمع‌آوری سرمایه است.
  • به‌روزرسانی: پیگیر آخرین اخبار بازی همستر باشید. ازاین‌‌‌طریق، متوجه می‌شوید که باید چه چیزی ارتقا دهید تا به عملکرد بهتری در این بازی دست یابید.

در این مورد بخوانید: پروفیت همستر یا سکه | پروفیت در همستر چیست؟

خلاصه مورس کد همستر با اینوکس

بازی همستر کامبت کد مورس را در اختیار کاربران گذاشته تا حتی افرادی که نمی‌توانند هر روز جوایز کمبوها را کسب کنند، به‌راحتی ۱ میلیون سکه روزانه به دست آورند. شاید برای دفعه اول، واردکردن کد همستر کمی دشوار به نظر برسد؛ اما از روز دوم، شما به‌سرعت این کدها را وارد کرده و جایزه خود را دریافت می‌کنید. به همین منظور، کافی است که همین صفحه از بلاگ اینوکس را ذخیره کرده و هر روز برای دریافت کد جدید، به آن سر بزنید.

سوالات متداول

همستر کامبت کد مورس چیست؟

کد همستر شامل یک کلمه است که با زبان مورس وارد می‌شود و امکان دریافت ۱ میلیون سکه روزانه را برایتان فراهم می‌کند.

کد مورس همستر را از کجا پیدا کنیم؟

با مراجعه به بلاگ اینوکس، می‌توانید کد مورس همستر را به صورت روزانه مشاهده نمایید.

با کد مورس چقدر سکه دریافت می‌کنم؟

شما می‌توانید به صورت روزانه 1 میلیون سکه را از طریق کد مورس همستر به دست آورید.

کد مورس همستر امروز چیست؟

شما می‌توانید کد همستر امروز را در همین صفحه از اینوکس مشاهده کنید.

چگونه کد مورد همستر را وارد کنم؟

برای واردکردن کد همستر، ابتدا ۳ بار بر روی کادر Earn per tap ضربه بزنید. پس از قرمزشدن کادر اصلی، حروف مشخص شده را با کد مورس وارد کنید. برای هر نقطه یکبار ضربه بزنید و برای هر خط یک ثانیه دست خود را بر روی کادر نگه دارید.

منبع
wotpackokay

سارا موسوی

تجربه من در نگارش محتوا این امکان را به من داده که مفاهیم پیچیده دنیای رمزارزها را به زبانی ساده و قابل‌فهم برای همه تبدیل کنم. من باور دارم که آگاهی‌بخشی و آموزش در این حوزه، می‌تواند مسیر کاربران بازار کریپتو را امن‌تر، موفقیت‌آمیزتر و پرسودتر نماید. با هر مطلبی که می‌نویسم، هدف من این است که اطلاعات به‌روز و تحلیل‌های دقیق بازار رمزارزها را با کاربران به اشتراک بگذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

دکمه بازگشت به بالا