آموزشکیف پول

کیف پول همستر را چگونه فعال کنیم؟ + آموزش تغییر کیف پول

این روزها طیف وسیعی از جامعه به بازی همستر علاقه‌مند شده‌اند و می‌خواهند از این ایردراپ تلگرامی درآمدزایی داشته باشند. مکانیزم منحصربه‌فرد همستر محبوبیت بسیار زیادی را برای آن به ارمغان آورده و یکی از بزرگ‌ترین جوامع گیمرهای این بازی، در کشور ایران شکل گرفته است. بااین‌حال، هرکسی که در این بازی شرکت می‌کند، باید با نحوه ساخت کیف پول همستر آشنا باشد تا در زمان لیست‌شدن HMSTR، بتواند توکن‌های خود را دریافت کند.

از طرفی، بسیاری از گیمرها با این فرایند آشنا نیستند و سؤال چرا همستر به کیف پول وصل نمی‌شود به‌طور مداوم توسط کاربران پرسیده می‌شود. به همین خاطر، در این مقاله از صرافی ارز دیجیتال اینوکس، به‌سراغ اموزش نصب کیف پول همستر رفته‌ایم تا پرسش‌های شما را در این زمینه پاسخ دهیم.

در این مورد بخوانید: کد مورس همستر امروز + ویدئو آموزش وارد کردن کد

ایردراپ چیست و چه اهمیتی دارد؟ (آشنایی با همستر)

پیش از اینکه به‌سراغ آموزش وصل شدن به کیف پول همستر برویم، باید ببینیم که ایردراپ چیست. در واقع، ایردراپ توسط پروژه‌های نوظهور راه‌اندازی می‌شود و در این فرایند، مقداری از ارزهای اختصاصی پروژه در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. کاربران برای به‌دست‌آوردن این توکن‌ها، باید وظایف مختلفی را انجام دهند. حالا پروژه همستر توانسته ایردراپ خود را به‌صورت یک بازی مبتنی بر «ضربه‌زدن» (Tap) در پیام‌رسان تلگرام راه‌اندازی کند.

به‌این‌ترتیب، شما می‌توانید با شرکت در این بازی و انجام فعالیت‌های گوناگون، توکن HMSTR را به دست آورید. بااین‌حال، برای این کار، باید حتماً کیف پول همستر کمبات را راه‌اندازی کنید. ازآنجایی‌که همستر یک رمزارز مبتنی بر شبکه تون (TON) است، کیف پول شما نیز باید مبتنی بر این شبکه باشد.

در این مورد بخوانید: کارت های بازی همستر کامبت: کارت های امروز همستر

همستر کامبت چه زمانی راه‌اندازی می‌شود؟

بنیان‌گذاران این پروژه اعلام کرده‌اند که توکن HMSTR در ژوئیه ۲۰۲۴ در شبکه TON راه‌اندازی خواهد شد. این رویداد برای جامعه پرشور همستر بسیار خوشایند است و می‌تواند به جشنی جهانی تبدیل شود. بنابراین، گیمرها منتظر هستند که این توکن لیست شود تا پاداش تلاش‌های خود را دریافت کنند. ازاین‌رو، شما باید حتماً روش وصل شدن به کیف پول همستر را بدانید تا به‌طور کامل آماده دریافت توکن‌های خود باشید.

چگونه همستر کامبت را برداشت کنیم؟

برداشت سکه‌های همستر در چندمرحله انجام می‌شود. مرحله اول در ۸ ژوئن معرفی شد که شامل متصل کردن کیف پول همستر بود. در این گام، کاربران باید یک ولت مبتنی بر شبکه TON را نصب می‌کردند تا بتوانند توکن‌های خود را در زمان لیست‌شدن دریافت کنند. اگرچه زمان زیادی تا ماه ژوئیه و راه‌اندازی این توکن باقی نمانده است، اما همچنان شما می‌توانید کیف پول همستر کمبت خود را متصل کنید.

در این مورد بخوانید: آینده همستر کامبت + پیش بینی قیمت همستر کامبت (Hamster Kombat)

نحوه فعال سازی کیف پول همستر

در این بخش، قصد داریم تا اموزش فعال کردن کیف پول همستر را به‌طور کامل به شما ارائه دهیم. ازاین‌رو، برای یادگیری روش ساختن کیف پول همستر، گام‌های زیر را یک‌به‌یک دنبال کنید:

۱. در ابتدا، باید یک ولت مبتنی برای شبکه TON داشته باشید. بهترین ولت این شبکه نیز تون کیپر (Tonkeeper) است. این ولت را می‌توانید از گوگل‌پلی یا اپ‌استور دانلود کنید.

نحوه فعال سازی کیف پول همستر

۲. گام بعدی در اموزش وصل کیف پول همستر، بازکردن نرم‌افزار و ایجاد یک ولت شخصی است. به‌ همین منظور، باید بر روی گزینه «ایجاد کیف پول جدید» (Create New Wallet) کلیک کنید.

۳. سپس، برای ولت خود یک رمز عبور در نظر بگیرید. این رمز را باید دوبار وارد کنید.

گام دوم و سوم کیف پول همستر

۴. در گام بعدیِ راهنمای کیف پول همستر، اعلان‌های تون کیپر را فعال کنید تا از دریافت رمزارزهای خود مطلع شوید.

۵. سپس، بر روی گزینه «پشتیبان‌گیری از عبارت بازیابی کیف پول» (Back up the wallet recovery phrase) کلیک کنید.

گام دوم و سوم کیف پول همستر

۶. پس از مطالعه اطلاعات، بر روی «ادامه» (Continue) کلیک کنید تا عبارت Seed به شما نمایش داده شود. این عبارت را به‌صورت ایمن ذخیره کنید؛ چراکه در صورت گم‌شدن گوشی یا پاک‌شدن کیف پول، برای ورود مجدد به ولت ضروری است.

اموزش نصب کیف پول همستر

آموزش وصل شدن به کیف پول همستر

پس از اموزش درست کردن کیف پول همستر، نوبت به اتصال این ولت به بازی می‌رسد. با دنبال‌کردن گام‌های زیر، یاد می‌گیریم که کیف پول همستر را چگونه فعال کنیم. با دنبال‌کردن گام‌های زیر، مشکل اینکه چرا همستر به کیف پول وصل نمی‌شود، برطرف خواهد شد:

۱. در اولین گام اموزش نصب کیف پول همستر، وارد این بازی شوید. سپس، به بخش «ایردراپ» (Airdrop) بروید.

۲. از بین وظایف موجود، گزینه «وصل‌کردن کیف پول تون» (Connect your TON wallet) را انتخاب کنید.

۳. در مرحله بعدی اموزش باز کردن کیف پول همستر، یک صفحه جدید به نمایش درمی‌آید. دوباره در این صفحه، گزینه «وصل‌کردن کیف پول تون» (Connect your TON wallet) را انتخاب کنید.

کیف پول همستر را چگونه فعال کنیم

۴. سپس، از بین ولت‌های موجود، توکن کیپر را انتخاب کنید.

۵. در صفحه بعدی، پیامی ظاهر می‌شود مبنی بر اینکه این برنامه نمی‌تواند بدون اجازه شما رمزارزی را انتقال دهد. در این مرحله نیز بر روی «اتصال کیف پول» (Connect Wallet) کلیک کنید.

۶. صبر کنید تا فرایند اتصال کیف پول همستر کمبت نهایی شود. در نهایت، یک پیام تأیید را مشاهده خواهید کرد.

سه گام آخر کیف پول همستر

چگونه کیف پول همستر را تغییر دهیم؟

برخی از کاربران، کیف پول اختصاصی تلگرام را به این بازی متصل کرده‌اند. بااین‌حال، استفاده از این کیف پول به‌هیچ‌وجه توصیه نمی‌شود. بنابراین، شما باید با غیر فعال کردن کیف پول همستر، تون کیپر خود را به این بازی متصل کنید. برای این کار، به همان بخش ایردراپ بروید و از گزینه کیف پول، ولت تلگرام را حذف کنید. سپس، برای تغییر کیف پول همستر کامبت، می‌توانید مراحلی را که در بخش‌های قبل ذکر کردیم، گام‌به‌گام پشت‌سر بگذارید.

در این مورد بخوانید: پروفیت همستر یا سکه | پروفیت در همستر چیست؟

خلاصه کیف پول همستر با اینوکس

پروژه همستر به‌خوبی توانسته هیجان زیادی را در جامعه ایجاد کند. به همین خاطر، امروزه بسیاری از ایرانیان به این بازی پیوسته‌اند. بااین‌حال، کاربران باید به‌طور مداوم گوش‌به‌زنگ دستورالعمل‌های ارائه‌شده توسط تیم توسعه این رمزارز باشند تا بتوانند توکن‌های خود را دریافت کنند. یکی از مهم‌ترین اقدامات برای دریافت توکن‌های HMSTR، آشنایی با نحوه ساخت کیف پول همستر است. به همین خاطر، در این مقاله از صرافی ارز دیجیتال اینوکس، به‌طور کامل یاد گرفتیم که کیف پول همستر را چگونه فعال کنیم.

سوالات متداول

چرا همستر به کیف پول وصل نمیشه؟

گاهی فیلترشکن‌ها در عملکرد تون کیپر اختلال ایجاد می‌کنند. بنابراین، برای اتصال ولت خود، فیلترشکن خود را ببندید یا آن را تغییر دهید.

نحوه فعال سازی کیف پول همستر چگونه است؟

برای این کار، نرم‌افزار تون کیپر را نصب کنید. سپس، به بخش ایردراپ بازی همستر بروید و مطابق با دستورالعمل‌ها، کیف پول خود را متصل کنید.

چگونه کیف پول همستر را تغییر دهیم؟

ابتدا به بخش ایردراپ در بازی همستر بروید و ولت فعلی را غیرفعال کنید. پس از غیر فعال کردن کیف پول همستر، می‌توانید ولت خود را به تون کیپر تغییر دهید.

منبع
kucoinmedium

آرمین یوسفی

در ابتدا کلمه بود و در انتها نیز از ما کلمه‌ای بیش نمی‌ماند. من بیش از یک‌ دهه است که به نوشتن شعر، داستان و فیلم‌نامه مشغولم. برگزیده‌ی تعدادی جشنواره‌ی ادبی و جایزه‌ی کتاب سال شده‌ و تحصیلاتم را در مقطع کارشناسی‌ارشد در رشته‌ی سینما ادامه داده‌ام. در این سال‌ها برای گذرانِ زندگی، کارگر کلمات بوده‌ و در زمینه‌های گوناگونی تولید محتوای نوشتاری کرده‌ام.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

دکمه بازگشت به بالا