ارزهای دیجیتالاخبار

آلت‌کوین‌های محبوب میلیونرهای ارز دیجیتال کدامند؟

همواره بازار ارزهای دیجیتالی، یک بستر مناسب برای سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود. نوسانات موجود در این بازار باعث می‌شود سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به این بازار شوند و در آلت‌کوین‌هایی نظیر اتریوم(ETH)، دیجی تادز(TOADS) و پالیگان(MATIC) سرمایه‌گذاری کنند. این آلت‌کوین‌ها در حال حاضر مورد توجه میلیونرهای ارز دیجیتال هستند. در ادامه این مقاله، می‌خواهیم بررسی کنیم که پتانسیل رشد آلت‌کوین‌های محبوب میلیونرهای ارز دیجیتال چگونه است و به چه دلیل، مورد توجه این دسته از افراد قرار گرفته‌اند.

دیجی تادز(TOADS)؛ توکن بازی (P2E) و ان اف تی اجتماعی محور (Community-driven NFT)

دیجی تادز ممکن است به عنوان یک میم‌کوین شناخته شود اما کاربردهای آن بسیار بیشتر است. اکوسیستم قدرتمندی که دیجی تادز دارد، قابلیت بازی (Play To Earn) را ارائه می‌دهد و می‌توان از طریق این بازی، NFT نیز بدست آورد. از دیجی تادز به عنوان یک توکن با قابلیت رشد بالا یاد می‌شود. دارندگان این توکن توصیه به نگهداری آن می‌کنند. همچنین کارشناسان این صنعت، بیان می‌کنند که ارزش دیجی تادز تا پایان سال، ۵۰ برابر خواهد شد.

شاید اصلی‌ترین دلیل جذابیت این توکن برای سرمایه‌گذاری، ترکیب جذاب P2E و NFT است. از طریق بازی موجود بر روی این پلتفرم، افراد می‌توانند NFT های جذابی را بر روی بستر بلاکچین کسب کنند و آن را درون کلکسیون دیجیتالی خود قرار دهند. علاوه بر این، توکن دیجی تادز سعی دارد تاثیر خود را بر روی جامعه با حمایت از پروژه‌های خیریه نشان دهد. این پروژه سعی دارد از جنگل‌های بارانی حفاظت کند.

اتریوم(ETH)؛ پلتفرم پیشرو در قراردادهای هوشمند

در بازار ارزهای دیجیتالی، اتریوم(ETH) صاحب رتبه دوم از نظر ارزش پس از بیت کوین است. این ارز دیجیتالی به دلیل نقش مهمی که در این صنعت دارد، از جایگاه مهم و ویژه‌ای برخوردار است. اتریوم در موضوع قراردادهای هوشمند، نقش غیرقابل انکاری را دارد و در این زمینه به توسعه‌دهندگان خود این اجازه را می‌دهد تا برنامه‌های غیرمتمرکز(dApps) را در شبکه‌ی خود، ایجاد کنند.

روز به روز به محبوبیت و مقبولیت اتریوم در صنعت ارزهای دیجیتالی افزوده می‌شود و این اکوسیستم قدرتمند به یک پلتفرم ویژه برای پروژه‌های DeFi تبدیل شده است. در حال حاضر چنین ویژگی‌هایی، باعث شده است اتریوم به یکی از جذاب‌ترین ارزهای دیجیتالی برای سرمایه‌گذاری تبدیل شود. این موضوع، بیانگر این امر است که میلیونرهای بازار ارز دیجیتال، به سراغ این توکن برای سرمایه‌گذاری بروند.

در این مورد بخوانید: آینده اتریوم: پیش بینی قیمت اتریوم در سال ۲۰۲۳ تا ۲۰۳۰

پالیگان(MATIC)؛ یکی از آلت‌کوین‌های محبوب میلیونرهای ارز دیجیتال

پالیگان، دیگر ارزی است که در بازار ارزهای دیجیتالی، مورد توجه میلیونرهای این صنعت قرار گرفته است. این ارز دیجیتالی با داشتن یک پروتکل لایه دوم، به نوعی آپدیتی بر روی ارز اتریوم است که برخی مشکلات و چالش‌هایی که این ارز دیجیتال داشته است مانند مقیاس‌پذیری را حل می‌کند. همین موضوع باعث شده است بسیاری از سرمایه‌گذاران، پالیگان را یک ارز دیجیتال مناسب برای سرمایه‌گذاری بدانند. در واقع اصلی‌ترین دلیل ارزشمندی این توکن، پروتکل لایه دوم آن است.
به دلیل نیازمندی‌هایی که بلاکچین به راه‌حل‌های مقرون به‌صرفه دارد، پالیگان همواره به عنوان یک ارز محبوب برای سرمایه‌گذاران محسوب می‌شود. این ارز دیجیتال سرعت را در شبکه بلاکچین افزایش داده و در عین حال، باعث می‌شود هزینه‌های تراکنش به شکل مناسب و قابل‌قبولی کاهش پیدا کند. این ویژگی‌ها، بستر مناسب برای توسعه‌دهندگان را نیز به وجود می‌آورد. علاوه بر این موارد، ادغام یکپارچه پالیگان با اکوسیستم اتریوم، باعث شده است این پلتفرم برای پروژه‌های DeFi نیز مناسب و موثر باشد.

در این مورد بخوانید: آینده ارز پالیگان: پیش بینی قیمت پالیگان در سال ۲۰۲۳ تا ۲۰۳۲

جمع بندی نهایی

از آن جایی که میلیونرهای بازار ارز دیجیتال همواره درون این صنعت سرمایه‌گذاری‌های مناسبی انجام می‌دهند، بررسی حرکات و رفتارهای آن‌ها می‌تواند باعث افزایش بازدهی شود. اتریوم، دیجی تادز و پالیگان، از جمله ارزهایی هستند که توجه این دسته از افراد را به خود جلب کرده‌اند. این ارزهای دیجیتالی به دلایلی نظیر پتانسیل رشد بالا، فناوری و تکنولوژی نوآورانه و پایه و اساس قوی، مناسب برای سرمایه‌گذاری و رشد های انفجاری هستند. بنابراین می‌توان از آن‌ها به عنوان فرصت‌های مناسب سرمایه‌گذاری بهره برد و مانند میلیونرهای صنعت ارز دیجیتال، در این ارزهای دیجیتالی، سرمایه‌گذاری کرد.

منبع
analyticsinsight

محمدجواد بختیاری

علاقه‌مند به دنیای دیجیتال، مباحث مالی و سرمایه‌گذاری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

دکمه بازگشت به بالا