اخبار

هشدار جدی به معامله‌گران: احتمال سقوط بیت کوین به 19 هزار دلار!

در چند روز آینده، قیمت بیت کوین بایستی شاهد یک تغییر جدی باشد. اما فعالان بازار بیت کوین شدیدا نگران هستند که روند قیمتی این ارز دیجیتال نزولی باشد. همزمان با بسته شدن کندل 23 جولای، روند نزولی جدید بیت کوین، بازار را تهدید خواهد کرد.

احتمال سقوط قیمت بیتکوین
احتمال سقوط قیمت بیتکوین

احتمال قیمت 19 تا 23 هزار دلاری بیت کوین

براساس اطلاعات دو سایت کوین تلگراف و تریدینگ ویو، بیت کوین زیر 30 هزار دلار معامله می‌شود که آن را به عنوان یک مقاومت روزانه در نظر می‌گیرند. بعد از سقوط قیمت بیت کوین به 29640 دلار در تاریخ 22 ژوئیه، نگرانی معامله‌گران این است که شرایط بدتر شود.

یکی از معامله‌گران محبوب بازار ارز دیجیتال به نام ” کریپتو تونی” در طی یک تحلیل جدید از یک نمودار سه روزه، به دنبال کنندگان توئیتر هشدار جدی داد: « بیت کوین در حال حاضر در یک روند انکار مضاعف قرار دارد، پس ما باید پیگیر سطوح کاهشی قیمت بیت‌کوین باشیم.»

دو سطح 25000 دلار و 20000 دلار دو سطح روانی قیمتی مهمی هستند

“نبراسکان گولر”، معامله گر و تحلیلگر دیگری بیان کرد که کاهش قیمت بیت کوین احتمالی است. علاوه بر این اشاره کرد که بیت کوین/ دلار آمریکا در طی ماه گذشته به زیر محدوده مشخص شده سقوط خواهد کرد.

در این میان افراد دیگری منتظر نوسانات جدید برای ورود به بازار ارز دیجیتال بودند. اما در این میان به اینکه آیا بیت کوین شکسته می‌شود یا به سطوح آزمایشی اولیه سقوط خواهد کرد، توجهی نمی‌کنند.
اما در این میان تونی گینه، معامله‌گر بازار ارز دیجیتال تصمیمی را برای قیمت اخیر در هفته آینده پیش‌بینی کرد. ” من انتظار یک حرکت بزرگ در قیمت BTC را دارم. 31-32K مقاومت و 29K یک سطح حمایت است.”

یک هفته بحرانی با FOMC در پیش است

هفته آینده باید شاخص بالقوه زیادی از نوسانات احتمالی وجود داشته باشد، زیا بازارها سرنخ‌هایی را در مورد سیاست‌های اقتصاد کلان ارائه می‌کنند. کمیته بازار آزاد فدرال(FOMC) و هیئت فدرال رزرو ایالات متحده(FRB) برای تصمیم‌گیری در مورد نرخ بهره بیت کوین قبل از بسته شدن قیمت، جلسه تشکیل خواهد داد.
همان‌طور که کوین‌ تلگراف گزارش داد، انتظارات برای بازگشت به افزایش نرخ در این ماه، پس از توقف قبلی در افزایش نرخ، تقریبا اتفاق نظر دارند.

منبع
cointelegraph

تحریریه اینوکس

تیم تحریریه اینوکس، متشکل از متخصصان و نویسندگان با سابقه در حوزه کریپتو و ترید سعی می‌کند مفاهیم و اخبار روز ارزهای دیجیتال را با کیفیت بالا در اختیار شما قرار دهد و پاسخگوی سوالات شما باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

دکمه بازگشت به بالا