اخبار

هشدار یک تحلیلگر ارشد ارز دیجیتال: احتمال سقوط بیت کوین در کمین است!

یک تحلیلگر ارشد ارزهای دیجیتال پیش‌بینی می‌کند که اگر یک شرایطی در کوتاه مدت رخ دهد، احتمال سقوط بیت‌کوین وجود دارد. این تحلیلگر با نام مستعار دون آلت(DonAlt) با 52300 کاربر فعال در کانال یوتیوب، گفته است که بیت‌کوین در صورت از دست دادن قیمت 30000 دلار، تا 30 درصد نیز کاهش خواهد یافت.

او بیان می‌کند که بیت‌کوین به دلیل اخبار مثبت ETF و XRP افزایش یافته است، اما اگر تاثیر این اخبار از بین برود، بیت‌کوین افت خواهد کرد.
“قیمت بیت‌کوین نسبت به روز گذشته افزایش یافته است، اما دیدگاه من نسبت به بیت‌کوین نسبت به دیروز منفی‌تر است. اما نکته جالبی که در مورد روند بیت‌کوین وجود دارد این است که این حرکت با یک خبر خوب و با سطح مقاومتی قوی در قیمت 30000 دلار شروع شد. من فکر می‌کنم “

اخبار بیت کوین

بر طبق گفته دون آلت، بیت‌کوین ممکن است در چند روز آینده، قبل از نزولی شدن وضعیت بازار، ارزش خود را به مرور از دست بدهد. چرا که اخبار مثبت تنها وضعیت بازار را 2 درصد افزایش داده و از بین رفتن این دو درصد هزینه چندانی ندارد.

” احساسات در روند بازار، تاثیر چندانی نداشته و من در مورد شرایط بازار حالت تدافعی دارم. من فکر می‌کنم که روند بازار آلت‌کوین‌ها می‌تواند کمی شتاب داشته باشد و احتمالا فعالیت آلت‌کوین‌ها را در چند روز آینده خواهیم داشت. اما صادقانه بگویم که این شرایط بدترین وضعیت خواهد بود. چرا که اگر فعالیت آلت‌کوین‌ها ادامه داشته باشد، شرایط بیت‌کوین به گونه‌ای است که این رویداد خبری را از دست می‌دهد و این نزولی‌ترین شرایطی است که در بازار ارز دیجیتال اتفاق می‌افتد. اما تا زمانی که این شرایط اتفاق نیفتد، می‌توانید به وضعیت بیت‌کوین خوش‌بین باشید.”

منبع
dailyhodl.com

تحریریه اینوکس

تیم تحریریه اینوکس، متشکل از متخصصان و نویسندگان با سابقه در حوزه کریپتو و ترید سعی می‌کند مفاهیم و اخبار روز ارزهای دیجیتال را با کیفیت بالا در اختیار شما قرار دهد و پاسخگوی سوالات شما باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

دکمه بازگشت به بالا