اخبار

امکان خرید NFT در توییتر به کمک مرورگر Inspect

NFT Inspect ابزار محبوبی برای بررسی و تحلیل توکن‌های غیر مثلی (NFT) است که دوباره جان گرفته است. این ابزار در همکاری با شرکت ارائه زیرساخت Web3 به اسم MoonPay شرایطی را فراهم کرده است که به کاربران توییتر اجازه می‌دهد NFTها و ارزهای دیجیتال را از طریق افزونه Inspect مرورگر کروم خریداری کنند.

شرکت Inspect ماه گذشته افزونه‌ جدیدی برای مرورگر کروم منتشر کرد که داده‌های لحظه‌ای درباره مجموعه‌های محبوب NFT که در توییتر به‌عنوان تصویر پروفایل استفاده می‌شوند، فراهم می‌کرد. ابزار Twitter NFT Search که نسخه بتای تحت وب آن نیز وجود دارد، به کاربران اجازه می‌دهد به شیوه‌های مختلف استفاده از یک NFT در توییتر را جستجو کرده و داده‌های بلاکچین مربوط به آن مجموعه را تحلیل کنند.

بر اساس یک بیانیه مطبوعاتی، همکاری جدید به کاربران NFT Inspect اجازه خواهد داد انواع ارزهای دیجیتال را با استفاده از زیرساخت پرداخت شرکت Moonpay بخرند و سپس NFTهای مورد نظرشان را تهیه کنند.
Moonpay از روش‌های پرداخت مانند کارت بدهی، اپل پی، گوگل پی یا حواله‌ها به بانک‌های مختلف محلی، پشتیبانی می‌کند.

«ایوان سوتو رایت» مدیرعامل و هم‌بنیان‌گذار شرکت Moonpay گفته است «این همکاری رویای مشترک ما برای کمک به پذیرش گسترده ارزهای دیجیتال را تقویت کرده و یک اکوسیستم پرداخت دیجیتال بدون مرز ایجاد می‌کند که همه بتوانند از آن بدون توجه به سطح تجربه خود استفاده کنند.»

NFT Inspect در ماه ژانویه فعالیت خود را متوقف کرد اما شروع همکاری جدید در ماه مارس این ابزار را احیا کرده است. این ابزار پس از شروع همکاری جدید به ساخت بسته ابزارهای خود ادامه داده است تا به معامله‌گران NFT کمک کند ترندهای بازار را بررسی کنند و اخیرا نیز با Polygan Labs همکاری داشته است تا پذیرش ارزهای دیجیتال را گسترش دهد.

شرکت Moonpay نیز همکاری خود را طی ماه‌های اخیر توسعه داده و در ماه ژوئن 2022 با مسترکارت همکاری کرده است تا به مشتریان اجازه دهد NFTها را در بازارهای مختلف مانند LooksRare و Magic Eden بدون این‌که ابتدا نیاز به خرید ارز دیجیتال داشته باشند، بخرند.

تحریریه اینوکس

تیم تحریریه اینوکس، متشکل از متخصصان و نویسندگان با سابقه در حوزه کریپتو و ترید سعی می‌کند مفاهیم و اخبار روز ارزهای دیجیتال را با کیفیت بالا در اختیار شما قرار دهد و پاسخگوی سوالات شما باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

دکمه بازگشت به بالا