اخبارتحلیل و سرمایه گذاری

بهترین آلت کوین‌ها برای خرید در تیر 1402، رشد انفجاری این 5 کوین!

با افزایش ارزش بازار جهانی کریپتو به مقدار 1.2 تریلیون دلار، این بازار اکنون در وضعیت خوبی قرار دارد. درخواست بلک راک برای ETF بیت کوین و ورود چندین شرکت بزرگ مانند ‌TradFi، باعث شده است تا بیت کوین در چند روز گذشته بالای 30 هزار دلار معامله شود. علاوه بر این، فدرال رزرو افزایش نرخ بهره را متوقف کرده است که این امر باعث افزایش محبوبیت آلت کوین‌های اصلی شده است. با در نظر گرفتن این موضوع، انتظار می‌رود در هفته اول جولای سال 2023 یک انفجار بزرگ را به خود ببینند. در ادامه به معرفی 5 تا از بهترین آلت کوین‌ها برای خرید در تیر ماه 1402 از جمله چین لینک، بیت کوین کش، پپه، میم وال استریت و دی لنس می‌پردازیم.

انفجار چین لینک پس از نوآوری در مقیاس بزرگ

چین لینک (Chainlink) یکی از توکن‌ها با عملکرد قوی در بازار گاوی است، زیرا در هفته گذشته 14 درصد رشد داشته است. نمادی اختصاری این توکن که $LINK است، در نهایت به بالای مرز شش دلار رسید. موفقیت Chainlink گواهی بر این واقعیت است که داشتن نوآوری برای چشم اندازهای بلند مدت یک توکن تا چه اندازه مهم است. کارشناسان معتقدند که فناوری اوراکل Chainlink در ساخت برنامه‌های غیرمتمرکز می‌تواند منجر به پذیرش Web3 شود، این شرکت چندین نوآوری دیگر انجام داده است که می‌تواند پیشرفتی عظیمی را برای کل صنعت کریپتو به ارمغان آورد.

5 تا از بهترین آلت کوین‌ها برای خرید در تیر ماه 1402 -چین لینک

در این مورد بخوانید: آینده چین لینک: پیش بینی قیمت چین لینک در سال ۲۰۲۳ تا ۲۰۳۰

رشد بیت کوین کش در پی حمایت وال استریت از آن در برابر SEC

بیت کوین کش (Bitcoin Cash) بر بازار گاوی غالب می‌شود، زیرا وال استریت از این توکن در میان حملات کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) حمایت می‌کند. بیت کوین کش با افزایش هفتگی 70 درصد، برتری بیشتری نسبت به هر 100 توکن برتر دیگر داشته است. این توکن از مرز 190 دلار عبور کرد، ولی در 183 دلار معامله شد. با یک پمپ دو رقمی در این هفته، ارزش بازار بیت کوین کش به مرز چهار میلیارد دلار بازگشت. با ادامه ورود موسسات بیشتر به عرصه ترید کریپتو و هاوینگ آینده، گاوها امیدوارند قیمت بیت کوین کش به مقدار200 دلار افزایش یابد.

بیت کوین کش بهترین آلت کوین برای خرید در تیر ماه 1402

آینده بیت کوین کش: پیش بینی قیمت بیت کوین کش در سال ۲۰۲۳ تا ۲۰۳۰

پپه پس از افزایش 60 درصدی دوباره رشد می‌کند؟

پپه (Pepe) به روند صعودی خود بازگشته است، زیرا این میم کوین در هفته گذشته بیش از 60 درصد افزایش قیمت را تجربه کرده است. این توکن دوباره به ارزش بازار 620 میلیون دلاری خود رسیده است و شاید در هفته جاری به مرز یک میلیارد دلار نزدیک شود. پپه در آوریل امسال پس از رشد 8 هزار برابری به شهرت جهانی رسید. همین امر چندین معامله‌گر کوچک را به میلیونر تبدیل کرد. یک معامله گر با نام مستعار پس از کسب میلیون‌ها سود از پپه، سرمایه 273 دلاری خود را به 13 میلیون دلار تبدیل کرد. افزایش اخیر پپه باعث جلب توجه نهنگ‌ها به این توکن شده است.

پپه بهترین آلت کوین برای خرید در تیر 1402

آینده ارز Pepe: پیش بینی قیمت پپه در سال 2023 تا 2032

توکن وال استریت به 10 میلیون دلار رسید، آیا این توکن، پپه بعدی است؟

توکن میم وال استریت (Wall Street Memes) به عملکرد فوق العاده خود در پیش فروش ادامه می‌دهد. این میم کوین در عرض یک ماه پس از عرضه در حدود 10 میلیون دلار پیش فروش جمع آوری کرد. گروه توسعه دهنده وال استریت با برهم زدن چشم انداز مالی سنتی، ارزش برند جهانی خود را افزایش داده است. به طوری که هر ماه بیش از 40 میلیون بازدید از شبکه‌های اجتماعی را دارد. حتی ایلان ماسک هم از طرفداران حساب توییتری این شرکت است. 50 درصد از مجموع 2 میلیارد توکن میم وال استریت در پیش فروش است، بنابراین سرمایه‌گذاران فرصت بسیار خوبی دارند تا برای خرید این توکن با قیمت فعلی 0.0301 دلار قبل از افزایش قیمت نهایی اقدام کنند.

توکن وال استریت بهترین آلت کوین برای خرید در تیر 1402

پیش فروش 1.5 میلیون دلاری دیلنس

پلتفرم معاملات غیرمتمرکز دی لنس (DeeLance) یکی دیگر از آلت کوین‌های است که چشم سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده است. این پروژه توانسته بازار انحصاری پلتفرم‌های Web2 مانند Fiverr، Freelancer و Upwork را در صنعت هفت میلیارد دلاری مشاغل فریلنسینگ به چالش بکشد. توکن $DLANCE در مدت کوتاهی نزدیک به 1.5 میلیون دلار پیش فروش جمع‌آوری کرده است و در راه رسیدن به هدف 2.3 میلیون دلار خواهد بود. سرمایه گذاران فرصت محدودی برای استفاده از قیمت توکن فعلی 0.043 دلار دارند، زیرا به زودی قرار است 32 درصد افزایش یابد و به قیمت 0.057 دلار برسد.

دیلنس بهترین آلت کوین برای خرید در تیر 1402
منبع
bitcoinist

تحریریه اینوکس

تیم تحریریه اینوکس، متشکل از متخصصان و نویسندگان با سابقه در حوزه کریپتو و ترید سعی می‌کند مفاهیم و اخبار روز ارزهای دیجیتال را با کیفیت بالا در اختیار شما قرار دهد و پاسخگوی سوالات شما باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

دکمه بازگشت به بالا