اخباراخبار رمز ارزها

توکن سوزی 11 میلیاردی شیبااینو برای اولین بار

بر اساس گزارش شیبااینو، در طی یک هفته گذشته با 217 ترکنش، در حدود 1،164،755،557 توکن شیبا سوزانده شده است. سوخت هفتگی 1.1 میلیارد شیبا، بالغ بر 12504 دلار بود. قابل توجه است که این میزان توکن سوزی بیشترین میزان در طی هفته یا ماه‌ها بوده است.

براساس آمار گزارش شده، در طی هفته گذشته 304،764،835 توکن شیبا سوزانده شده است. توکن سوزی ثبت شده در 12 آگوست نسبت به روزهای دیگر بیشتر بود و به طور قابل توجهی به آمار توکن سوزی هفتگی شیبا کمک کرد.

در طی 24 ساعت گذشته، با 106 تراکنش بیش از 751،248،497 توکن شیبا سوزانده شده است. به گونه‌ای که نرخ توکن سوزی شیبا در هفته اخیر، مثبت بوده و در حال حاضر 760% افزایش یافته است.

شیبااینو در طی هفته اخیر، افزایش چشم‌گیری داشت، چرا که شواهد مثبتی برای این اکوسیستم وجود داشت. براساس یک توئیتی از پلتفرم تجزیه و تحلیل اجتماعی، شیبااینو برای دومین هفته متوالی در صدر AltRank LunarCrush قرار دارد. شیبااینو با سبقت گرفتن از 4483 کوین در بازار در جایگاه رتبه یک قرار گرفت.

شیباریوم برای سوزاندن شیبا، نظرسنجی Tangem را راه اندازی کرد

براساس نظریه یکی از اعضای تیم پشتیبانی شیباریوم”لوسی”، ارزش‌های مشترک شیباریوم عبارتند از سوزاندن، محافظت، کمک و رشد. به علاوه براساس یکی از اخبار مرتبط با رایت، شیباریوم 1، بروزرسانی مهمی را در مورد کیف‌پول‌های Tangem به اشتراک گذاشت. Tangem از کاهش 5 درصدی کیف‌پول‌های فروخته شده خبر داده بود که با فروش بیش از 1007 کیف‌پول، این مبلغی برابر با 3524 تتر کاهش یافت.

یک نظر سنجی در مورد این بخش انجام شده است که آیا این حجم از کاهش تتر سوزانده می‌شود یا خیر؟ که در حدود 93.8 درصد از پاسخ‌ها مثبت بود و درصد بسیار کمی پاسخ منفی دادند. اکانت رسمی توئیتر شیب، با انتشار پستی از طرفداران شیب خواست تا با شرکت در نظر سنجی نظرات خود را اعلام کنند.

منبع
cryptonews

میترا ابراهیمیان

کارشناس محتوا با 6 سال سابقه کار. از طریق نوشتن محتواهای خلاقانه و جذاب، بر آنم تا به کسب‌وکارها کمک کنم تا به مخاطبان خود، رسانه‌های دیجیتالی جذاب و ارزشمند ارائه دهند. با توجه به تجربه‌ها و مهارت‌هایی که در اختیار دارم، هدفم ارائه محتواهایی است که اطلاعات ارزشمندی را به خوانندگان ارائه دهد و باعث ایجاد ارتباط معنادار بین مخاطبان و برند باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

دکمه بازگشت به بالا