اخبار

درخواست ریپل برای مجوز کریپتو در بریتانیا، رشد قیمت ریپل ادامه دارد؟

ریپل بعد از اینکه به موفقیت نسبی در مقابل SEC دست یافت، درخواست خود را به عنوان یک شرکت دارایی ارزهای دیجیتال به اداره رفتار مالی بریتانیا(FCA) ارائه کرد. همچنین یکی از اعضای اداره رفتار مالی بریتانیا یا همان FCA اعلام کرد که ریپل برای ثبت‌نام به عنوان یک شرکت دارایی ارزهای دیجیتال به این شرکت درخواست داده است. علاوه بر این، این شرکت به عنوان بخشی از سرمایه‌گذاری بزرگ خود در این کشور، پیگیر مجوز پرداخت در ایرلند است.

ارسال این ثبت‌نام بعد از موفقیت جزئی ریپل در کمیسیون بورس اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در XRP انجام شد. البته این درخواست ثبت‌نام توسط ریپل، به عنوان یک موفقیت محسوب می‌شود. همچنین زمانی که توکن XRP را به سرمایه گذاران نهادی می‌فروشد، به عنوان یک امنیت در نظر می‌گیرد، اما این امنیت شامل سرمایه گذاران خرد نیست. این پرونده هنوز برای تجدید نظر توسط SEC در حال بررسی است.

نمودار رشد قیمت ریپل
نمودار رشد قیمت ریپل در تیر ماه

به دنبال اقدامات اجرایی که توسط SEC در ایالات متحده در حال انجام است، شرکت‌های ارزهای دیجیتال دیگری هم به دنبال قوانین حمایت کننده از کشور بریتانیا هستند. علاوه بر این، چندین قانون در پارلمان بریتانیا با هدف ایجاد یک محیط کنترل کننده رمزنگاری در بریتانیا ارائه شده است.

در ماه ژوئن هم یک لایحه جدید ارائه شده است که ارزهای دیجیتال را تحت نظارت و قوانین اعمال شده در دارایی‌های سنتی قرار می‌دهد. این لایحه بعد از دریافت موافقت سلطنتی پادشاه چارلز به قانون تبدیل شد. این قانون جدید، این قابلیت را به اداره رفتار مالی، تنظیم کننده سیستم‌های پرداخت و بانک انگلستان می‌دهد که مقرراتی را برای کسب و کارهای رمزنگاری معرفی کنند.

در طی تغییرات اخیر، قانونگذاران لایحه هایی را مورد بررسی قرار دادند که هدف این لایحه گسترش توانایی مقامات برای استفاده ارزهای دیجیتال برای مقاصد غیر قانونی است. این لایحه شامل مقرراتی برای مقامات است که انعطاف بیشتری برای بازاریابی دارایی های کریپتو ارائه کرده است.

آینده ریپل را از این مقاله دنبال کنید.

منبع
cointelegraph

میترا ابراهیمیان

کارشناس محتوا با 6 سال سابقه کار. از طریق نوشتن محتواهای خلاقانه و جذاب، بر آنم تا به کسب‌وکارها کمک کنم تا به مخاطبان خود، رسانه‌های دیجیتالی جذاب و ارزشمند ارائه دهند. با توجه به تجربه‌ها و مهارت‌هایی که در اختیار دارم، هدفم ارائه محتواهایی است که اطلاعات ارزشمندی را به خوانندگان ارائه دهد و باعث ایجاد ارتباط معنادار بین مخاطبان و برند باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

دکمه بازگشت به بالا