اخبار

منتظر رشد 10 برابری این 3 ارز کم قیمت تا پایان 2023 باشید!

ارزهای دیجیتال پنی دارایی‌های دیجیتالی کم هزینه‌ای هستند که اغلب فقط با چند سنت معامله می‌شوند. این ارزها برای ساخت یک سبد متنوع از ارزهای دیجیتال با بودجه محدود بسیار مناسب هستند. کریپتوکارنسی‌ها با قیمت پایین می‌توانند پتانسیل رشد فوق العاده‌ای داشته باشند. بنابراین، شناخت چنین ارزهایی در مراحل اولیه می‌تواند بازده قابل توجهی را برای سرمایه گذاران به همراه داشته باشد.

تحقیقات و تحلیل‌های اخیر نشان داد که سه آلتکوین برتر زیر یک دلار یعنی DigiToads، Tron و Algorand می‌توانند تا سه ماهه چهارم 2023 به اندازه 10 برابر رشد کنند. بنابراین، اگر از خود می‌پرسید «کدام ارز دیجیتال را باید بخریم؟»، بیایید نگاهی دقیق‌تر به این سه پروژه بیندازیم.

ارز دیجیتالDigiToads (TOADS)

ارز دیجیتالDigiToads یکی از پروژه‌های جدید DeFi با ارزش پیشنهادی بالا در بازار میم کوین‌ها است. این ارز براساس ترکیب نوآورانه از ‌NFT‌ها و بازی‌ها برای کسب درآمد ایجاد شده است. رویکرد جامع DigiToads علاقه‌مندان زیادی را به خود جلب کرده است و سرمایه گذاران فعالانه در پیش فروش توکن این ارز شرکت می‌کنند.

نیمی از پولی که با فروش آیتم‌های درون بازی در پایان هر فصل به دست می‌آید، به یک صندوق جایزه وارد می‌شود. سپس این پول بین یک چهارم گیمرهای برتر تقسیم می‌شود. 10 درصد اضافی این پول برای همه دارندگان توکن TOADS در نظر گرفته شده است. توکن TOADS DigiToads در حال حاضر با قیمت 0.047 دلار پیش فروش می‌شود.

ارز دیجیتال Tron (TRX)

بنیاد ترون توانست سیستم عامل غیرمتمرکز مبتنی بر بلاکچین خود یعنی Tron را در سال 2017 منتشر کند. این ارز دیجیتال پس از اینکه به عنوان توکن‌های ERC-20 در اتریوم شروع به کار کرد، در نهایت به شبکه آن تبدیل شد. ترون به تولیدکنندگان محتوای دیجیتال حقوق مالکیت کامل را بر کارشان می‌دهد. این ارز به دنبال این است که با حذف واسطه‌ها بتواند صنعت را سودآورتر کند.

رشد سه برایری ارز دیجیتال Tron (TRX)

بسیاری از انواع مختلف بلاکچین، قراردادهای هوشمند و برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) همگی می‌توانند بر روی پلتفرم ترون اجرا شوند. این پلتفرم از یک مدل تراکنش شبیه بیت‌کوین استفاده می‌کند و همه تراکنش‌ها در دفتر کل ثبت می‌شوند. ارزش فعلی ترون 0.078 دلار است.

ارز دیجیتال Algorand (ALGO)

وقتی از شبکه‌های بلاکچین صحبت می‌شود، Algorand یکی از پایدارترین و غیرمتمرکزترین گزینه‌های موجود است. این ارز به دلیل ایمنی، مقیاس پذیری و کارایی خود به عنوان یک پلتفرم برای کاربردهای مفید شناخته می‌شود. Algorand از سیستم الگوریتم اثبات سهام بدون مجوز استفاده می‌کند. این سیستم حداقل هزینه تراکنش را دارد و روش‌های استخراج پرانرژی را حذف می‌کند. در حالی که قیمت Algorand در یک ماه گذشته روند نزولی داشته است، اما به دلیل استفاده گسترده و پتانسیل بالایش همچنان مورد توجه کارشناسان قرار دارد.

سخن پایانی

بازار ارزهای دیجیتال غیرقابل پیش ‌بینی است. با این حال، به نظر می‌رسد که DigiToads از این روند سرپیچی می‌کند و رشد ثابتی را از خود نشان می‌دهد. قیمت TOADS در دوره پیش فروش 370 درصد افزایش یافته است و پیش بینی می‌شود این روند در مرحله نهایی و راه‌اندازی همچنان ادامه یابد. شما می‌توانید برای تنوع بخشیدن به سبد ارزهای دیجیتال خود از این 3 پروژه در بین 100 آلت‌کوین برتر استفاده کنید که زیر یک دلار قیمت دارند.

منبع
analyticsinsight

تحریریه اینوکس

تیم تحریریه اینوکس، متشکل از متخصصان و نویسندگان با سابقه در حوزه کریپتو و ترید سعی می‌کند مفاهیم و اخبار روز ارزهای دیجیتال را با کیفیت بالا در اختیار شما قرار دهد و پاسخگوی سوالات شما باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

دکمه بازگشت به بالا