اخبار

سبد بیت کوین (BTC) + اتریوم (ETH) در 90 روز از همه استراتژی‌ها بهتر عمل کرد

Vladislav Sopov تحلیلگر کریپتو نشان می‌دهد که چه اتفاقی برای همه داستان‌هایی که در کریپتو ترند بودند، افتاده است.

تریدرهایی که بر عملکرد میان‌مدت آلت‌کوین‌ها تمرکز می‌کنند، معمولاً سعی می‌کنند به روایت‌های فعالان حوزه ارزهای دیجیتال در جوامع مختلف کریپتویی (Narratives) را شناسایی کنند. در اینجا نحوه عملکرد این استراتژی در یک بازه زمانی سه ماهه آمده است.

بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) از تمام روندهای سال 2023 عملکرد بهتری داشتند، تحلیلگر می‌گوید یک سبد سرمایه‌گذاری فرضی که فقط شامل دو ارز دیجیتال بزرگ و پرمعامله یعنی بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) است، نسبت به همه «سبدها» برتری خواهد داشت.

چنین محاسباتی توسط یک محقق رمزارز با نام مستعار @thedefivillain در توییتر منتشر شده است.

به طور شگفت‌انگیزی، ساده‌ترین ترکیب از بزرگترین دارایی‌های دیجیتال، سود را در تمام بازه‌های زمانی – از 24 ساعت تا 90 روزه- به ارمغان می‌آورد.

شبکه‌های آربیتروم (ARB)،  آپتیمیزم (OP) و فانتوم (FTM)، همراه با «ارزهای جدید» – توکن‌هایی مانند CANTO، BLUR و SUI – بدترین ریزش‌ها را می‌بینند، زیرا تقریباً 50 درصد از معیارهای ارزش سرمایه خود را از دست می‌دهند. سبد بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) در صورتی که در 90 روز گذشته دست نخورده باقی بماند، بازدهی 3.6 درصدی به ارمغان می آورد.

تحریریه اینوکس

تیم تحریریه اینوکس، متشکل از متخصصان و نویسندگان با سابقه در حوزه کریپتو و ترید سعی می‌کند مفاهیم و اخبار روز ارزهای دیجیتال را با کیفیت بالا در اختیار شما قرار دهد و پاسخگوی سوالات شما باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

دکمه بازگشت به بالا