اخباراخبار رمز ارزها
موضوعات داغ

صعود دوج کوین با تایید مجوز پرداخت با کریپتو در توییتر

بنابر اطلاعات ارائه شده در وبسایت NMLS، در تاریخ ۲۸ آگوست Twitter Payments LLC مجوز پرداخت با ارز دیجیتال در ایالت رود آیلند را تایید کرد.

افزایش 4.34% دوج کوین با نزدیک شدن به راه اندازی پرداخت کریپتو در توییتر

اکنون توییتر یا برنامه X ایلان ماسک، پذیرای تراکنش‌های ارز دیجیتال در هفت ایالت آریزونا، میسوری، جورجیا، مریلند، میشیگان، نیوهمپشایر و رود آیلند است. توییتر تراکنش‌های ارز دیجیتال تمامی این ایالت‌ها را پردازش می‌کند. اطلاعات این وبسایت نشان می‌دهد که شش مجوز دیگر انتقال ارز ایالت رود آیلند در ابتدای سال جاری تایید شد.

پس از اینکه این اتفاق در تاریخ ۲۸ اگوست افتاد، قیمت ارز دیجیتال دوج کوین که ایلان ماسک طرفدار پرو پا قرص آن است، نزدیک به 2.55٪ صعود کرد. اما بلافاصله پس از این رویداد قیمت کاهش یافت.

جامعه دوج یا به اصطلاح ارتش دوج از ایلان ماسک انتظار دارد که هر چه زودتر با راه‌ اندازی قابلیت پردازش تراکنش‌های کریپتو در برنامه X، امکان پرداخت یا تراکنش با دوج را نیز در این برنامه فراهم کند. علاقمندان به این میم کوین تمامی مجوزهای تایید شده Payments LLC Twitter  را مورد توجه قرار می‌دهند. در زمان انتشار این گزارش، قیمت دوج کوین با افزایش 44.3 درصدی در حدود 0.06455 دلار معامله می شود.

افزایش قیمت دوج همچنین به دلیل افزایش ناگهانی بیت کوین نیز بوده است. قیمت بزرگترین ارز دیجیتال پس از پیروزی Grayscale بر SEC در دادگاه، در پرونده ETF بیت کوین، صعود کرد.

ایلان ماسک به دنبال امکان پذیرش دوج برای خرید تسلا است

به تازگی ایلان ماسک در توییت خود اعلام کرد که می‌خواهد با توسعه یک برنامه ویژه، امکان آشنایی دارندگان تسلا با چیزهای جدیدی که در فید آن‌ها در X (توییتر) منتشر می‌شود را ایجاد کند.

چنانچه امکان پرداخت دوج در توییتر تسهیل شود، ممکن است از این ارز دیجیتال برای تسلا نیز استفاده شود. همچنین از اواخر سال ۲۰۲۱، تسلا در بخش فروشگاه آنلاین خود دوج کوین را می‌پذیرد. به علاوه اسپیس ایکس نیز در بهار سال ۲۰۲۲ به جریان پذیرش دوج کوین برای خرید کالاهای خود پیوست.

صابره براتی

همیشه به این فکر می‌کردم چی میشه در آینده شغلی داشته باشم که هیچوقت ازش خسته نشم و حالا عاشق کارم هستم چون مطالعه و نوشتن بخش بزرگی از زندگی منه. تخصص اصلی من نوشتن درمورد بلاکچین و ارزهای دیجیتاله.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

دکمه بازگشت به بالا