استخراج

معرفی 12 نرم افزار استخراج بیت کوین کش، رایگان و پربازده

اگر به فکر نصب نرم افزار استخراج بیت کوین کش افتاده‌اید، یعنی سخت افزار و سایر ابزارهای ضروری ماینینگ را آماده کرده‌اید. حال تنها به نرم افزار رایگانی نیاز دارید که به شما در نظارت و کنترل مراحل استخراج بیت کوین کش کمک کند.

عملکرد اصلی نرم افزارهای ماینینگ در حقیقت کمک به تولید رمز ارز و افزودن اجزای جدید به بلاک چین است. با افزودن هر بلاک به بلاک چین رمز ارزی مشخص، توکن‌های آن را به‌عنوان پاداش دریافت می‌کنید.

به عبارتی نرم افزار، تمام اجزای ضروری کامپیوتر را به کار می‌گیرد تا بر بلاک‌های بلاک چین اضافه کند و برای شما توکن بیت کوین کش پاداش بگیرد. حال در میان بی‌نهایت نرم افزارهای موجود در بازار، ممکن است انتخاب برای‌تان سخت باشد.

به‌همین علت در این مطلب با بررسی تعدادی از پرطرفدارترین نرم افزارهای استخراج بیت کوین کش به شما در تصمیم‌گیری بهتر و انتخاب مفیدترین نرم افزار کمک می‌کنیم. پس تا انتها همراه ما بمانید.

بهترین نرم افزار استخراج بیت کوین کش

در ادامه به معرفی تعدادی از نرم افزارهای ماینینگ چهار تا پنج ستاره می‌پردازیم. سپس به تفکیک، ویژگی‌های هر یک را بیان می‌کنیم و سیستم عامل‌های سازگار با هر نرم افزار را نام می‌بریم.

برای انتخاب مناسب‌ترین نرم افزار ابتدا بهتر است اپلیکیشن‌های سازگار با سیستم عامل دستگاه خود را پیدا کنید. سپس ویژگی‌های هر یک را مرور و بر اساس نیاز خود یکی را انتخاب کنید.

درآمد حاصل از استخراج ارزهای دیجیتال در سراسر جهان از ژانویه 2009 تا فوریه 2021

Pionex

این نرم افزار استخراج بیت کوین کش بهترین برنامه برای انجام واریزهای خودکار در کیف پول‌های خارجی است. بسیاری از ماینرها بعد از به‌دست آوردن توکن‌های بیت کوین کش، آن‌ها را به یک صرافی یا اپلیکیشن کیف پول منتقل می‌کنند.

سپس آن را به پول تبدیل می‌کنند یا برای معامله و خرید و فروش رمز ارزهای دیگر به‌کار می‌برند. نرم افزار Pionex با 16 ربات معامله‌کننده مختلف این فرآیند را برای شما ساده می‌کند و به‌صورت خودکار انجام می‌دهد.

برای عضویت در آن باید از کارت شناسایی خود عکس بگیرید و به همراه یک عکس سلفی ارسال کنید تا حساب کاربری شما را تایید کنند.

  • سیستم عامل‌های پشتیبانی کننده: ابری و سازگار با تمام سیستم عامل‌ها (سیستم‌های ابری، معمولا سیستم‌هایی هستند که هیچ گاه از بین نمی‌روند و در هر جای کره زمین، دیتابیس‌های متنوعی دارند که اطلاعات شما، در هر کدام از آن‌ها ذخیره شده است؛ از این رو، شما در هر لحظه، به اطلاعات خود دسترسی خواهید داشت).

ECOS

ECOS بهترین نرم افزار استخراج بیت کوین کش در این صنعت است که امکان ماینینگ ابری را فراهم می‌کند. علاوه بر این اولین نرم افزاری است که در حوزه استخراج رمز ارزها فعالیت قانونی دارد. این نرم افزار را در سال 2017 تاسیس کردند و در حال حاضر بیش از 90 هزار کاربر از سرتاسر جهان دارد.

البته تنها مزیت این نرم افزار امکان استخراج ابری نیست و سایر ابزارهای سرمایه‌گذاری را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. بنابراین می‌توانید از کیف پول دیجیتال، صرافی و سایر امکانات سرمایه‌گذاری آن استفاده کنید.

ECOS اپلیکیشن موبایل برای اندروید و آی او اس نیز دارد که به‌راحتی می‌توانید روی گوشی خود نصب کنید.

  • سیستم عامل‌های پشتیبانی کننده: ویندوز، مک او اس، لینوکس

Kryptex Miner

این نرم افزار استخراج بیت کوین کش برای ویندوز طراحی شده است و می‌تواند سودآورترین کوین را تشخیص دهد. علاوه بر این قادر است محاسبه‌های پیچیده رمز ارزها را انجام دهد تا در کمترین زمان، بهینه‌ترین استفاده را از سخت افزار کامپیوتر شما ببرد.

علاوه بر این می‌توانید از راه دور آن را کنترل کنید تا همیشه و در همه جا در حال ماینینگ و کسب سود باشید.

  • سیستم عامل‌های پشتیبانی کننده: ویندوز

Cudo Miner

اگر برای اولین بار است که می‌خواهید از نرم افزار استخراج بیت کوین کش استفاده کنید، Cudo Miner مناسب شما است. این نرم افزار با ایجاد محیطی ساده و عملکرد عالی بهترین ابزار برای ماینرهای مبتدی و حرفه‌ای است.

این نرم افزار از الگوریتم‌های مختلف پشتیبانی می‌کند و راه‌اندازی آن بسیار ساده است. علاوه بر این ویژگی‌هایی دارد که عملکرد آن را نسبت به سایر نرم افزارها سودآورتر و بهینه‌تر می‌کند.

با Cudo Miner از راه دور می‌توانید استخراج بیت کوین کش را متوقف یا شروع کنید، دمای کامپیوتر را اندازه بگیرید، سلامت سخت افزار را بررسی کنید و همچنین سود حاصل خود را با هر ارزی که می‌خواهید دریافت کنید.

  • سیستم عامل‌های پشتیبانی کننده: ویندوز، لینوکس، مک او اس و غیره

BeMine

این نرم افزار خدمات ماینینگ ابری را برای ماینرهای اسیک (ASIC) ارائه می‌دهد تا با انجام مواردی مانند تایید تراکنش‌ها گردش مالی بهینه‌ای ایجاد کند.(ماینرهای اسیک، معمولا دستگاه‌هایی هستند که به صورت شبکه کار می‌کنند و ارز دیجیتال را به کیف پول شما منتقل می‌کنند؛ تنها مشکل این دستگاه‌ها، مصرف زیاد برق آن‌ها است).

ماینر اسیک به‌طور مداوم و با تمام نیرو به ماینینگ می‌پردازد و به‌همین علت به نظارت مداوم نیاز دارد. نرم افزار BeMine عملکردی معادل چندین ماینر دارد و در تسریع فرآیند کمک می‌کند.

  • سیستم عامل‌های پشتیبانی کننده: تحت وب

Awesome Miner

نرم افزار استخراج بیت کوین کش Awesome Miner بسیار قدرتمند است و به‌صورت همزمان چندین سخت افزار ماینینگ را کنترل می‌کند. این نرم افزار بیش از 25 موتور ماینینگ را به‌کار می‌گیرد و با هر الگوریتم ماینینگ سازگار می‌شود.

این نرم افزار و الگوریتم تحت آن، به شما اجازه می‌دهد تا چندین استخر ماینینگ را به‌صورت همزمان مدیریت کنید. با این اپلیکیشن با یک کلیک شروع به ماینینگ می‌کنید و علاوه بر آن می‌توانید عملکرد گرافیک، دما، سرعت فن و سرعت عملکرد آن را ببینید.

  • سیستم عامل‌های پشتیبانی کننده: ویندوز

بیشتر بخوانید: نحوه استخراج بیت کوین کش: راهنمای مبتدیان برای استخراج BCH

BFGMiner

اگر ماینر حرفه‌ای هستید و می‌خواهید روند ماینینگ را شخصی‌سازی کنید، BFGMiner بهترین ابزار برای شما است. این نرم افزار برای ماینینگ ASIC و FPGA به کار می‌رود و اجازه ماینینگ با پردازنده گرافیکی را نمی‌دهد. ماینینگ FPGA طوری انجام می‌شود که مدار یکپارچه آن‌ها توسط کاربران این مدارها، پیکربندی می‌شود. این مدارها نسبت به مدارهای اسیک، برق کمتری مصرف می‌کنند. دوره اوج استفاده از FPGA، زمانی بود که ماین کردن با GPU، در بیشترین میزان خود قرار داشت.

این نرم افزار شبکه و پروکسی داخلی دارد و علاوه بر آن امکان دسترسی از راه دور را برای کاربران فراهم می‌آورد.

  • سیستم عامل‌های پشتیبانی کننده: ویندوز، مک او اس، لینوکس

MultiMiner

بهترین نرم افزار استخراج بیت کوین کش برای مبتدیانی که به دنبال پلتفرم ساده‌ای می‌گردند، MultiMiner است. با این پلتفرم بیشتر کارها به‌صورت خودکار انجام می‌شود و بنابراین به مهارت ویژه‌ای نیاز ندارید.

پس از نصب، این نرم افزار به‌صورت خودکار به دنبال سخت افزارهای ضروری ماینینگ می‌گردد. پس از تشخیص آن‌ها فهرستی از اطلاعات ضروری را به شما ارائه می‌دهد. سپس ارز دیجیتال مورد نظر خود برای استخراج را انتخاب کرده و روش ماینینگ را نیز مشخص می‌کنید تا فرآیند شروع شود.

  • سیستم عامل‌های پشتیبانی کننده: ویندوز، مک او اس، لینوکس

EasyMiner

اگر به‌صورت همزمان می‌خواهید چندین رمز ارز متفاوت را استخراج کنید، این نرم افزار به کمک شما می‌آید. پس از فعال‌سازی، EasyMiner به حالت «پول‌سازی» می‌رود و به‌صورت خودکار کیف پول می‌سازد.

در نهایت از پردازنده گرافیکی کامپیوتر استفاده می‌کند تا استخراج شروع شود.

  • سیستم عامل‌های پشتیبانی کننده: ویندوز، اوبونتو

CGMiner

اگر به دنبال نرم افزار استخراج بیت کوین کش متن بازی می‌گردید که با هر دستگاهی سازگار باشد و امکانات مختلفی داشته باشد، CGMiner مناسب شما است.

این نرم افزار یکی از پلتفرم‌های قدیمی است که برای استخراج به روش ASIC، FPGA و GPU به کار می‌رود. این نرم افزار از هر هش ‌ریتی پشتیبانی می‌کند تا در شبکه اختلال به وجود نیاید. همچنین با دارا بوددن چندین استخر روند ایجاد بلاک‌های جدید را ساده می‌سازد.

  • سیستم عامل‌های پشتیبانی کننده: ویندوز، مک او اس، لینوکس

BTCMiner

نرم افزار استخراج بیت کوین کش BTCMiner بیش از 140 هزار کاربر دارد و برای استخراج ارزهای دیجیتال مختلفی به کار می‌رود. برای کار با این نرم افزار تنها باید یک اینترنت پر سرعت، ابزارهای ماینینگ FPGA و کیف پول دیجیتال داشته باشید.

این نرم افزار به‌صورت خودکار هش‌ریتی را که قوی‌ترین فرکانس را دارد پیدا می‌کند و به کار می‌برد تا بهترین عملکرد را ارائه دهد.

  • سیستم عامل‌های پشتیبانی کننده: تمام سیستم عامل‌ها

DiabloMiner

با نصب این نرم افزار استخراج بیت کوین کش به بی‌نهایت استخر ماینینگ دسترسی پیدا می‌کنید، می‌توانید استخراج تکی یا گروهی انجام دهید و از پردازنده گرافیکی خود برای استخراج استفاده کنید.

  • سیستم عامل‌های پشتیبانی کننده: مک و تمام سیستم عامل‌های دارای آخرین نرم افزار انویدیا

سخن نهایی نرم افزار استخراج بیت کوین کش

با انتخاب بهترین نرم افزار استخراج بیت کوین کش می‌توانید عملکرد و سرعت ماینینگ را افزایش دهید و به سودی چند برابر برسید. اما فراموش نکنید که هر نرم افزاری که در بالا معرفی کردیم مزایا و معایب خودش را دارد. بنابراین با توجه به نیاز خود تصمیم بگیرید و نرم افزاری را انتخاب کنید که بهترین عملکرد را برای شما خواهد داشت.

منبع
softwaretestinghelp

تحریریه اینوکس

تیم تحریریه اینوکس، متشکل از متخصصان و نویسندگان با سابقه در حوزه کریپتو و ترید سعی می‌کند مفاهیم و اخبار روز ارزهای دیجیتال را با کیفیت بالا در اختیار شما قرار دهد و پاسخگوی سوالات شما باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

دکمه بازگشت به بالا