اخبار

موجودات فضایی از ارز دیجیتال استفاده می‌کنند! ادعای عجیب کارمند وزارت دفاع آمریکا

موجودات فضایی وجود دارند و از ارز دیجیتال استفاده می‌کنند! این جمله هنوز قابل اثبات نیست، اما با تمام این تفاسیر بیت کوین می‌توانست هدیه‌ای از طرف موجودات فضایی باشد. حتی این خبر می‌تواند دلیلی بر ناپدید شدن ساتوشی ناکاماتو باشد!

«در حدود یک قرن است که بخش‌هایی از دولت ایالات متحده درگیر توطئه‌ای در راستای پنهان کردن اطلاعات مربوط به پدیده‌های هوایی ناشناس(UPA) در محدوده هوایی کشور هستند.»

دیوید گروش، کارمند سابق وزارت دفاع

موجودات فضایی و ارز دیجیتال

این ادعا روز چهارشنبه در یک جلسه امنیت ملی مطرح شد. در نهایت با اظهارات مدیر اجرایی آمریکا برای هوا فضای ایمن “رایان گریوز” و فرمانده بازنشسته نیروی دریایی”دیوید فراور” تایید شد.

در سال 2004، فراور که در طی یک ماموریت معمولی، خلبانی می‌کرد، توانست یک فیلمی را از یک جسم بگیرد که قادر به انجام مانورهای هوایی بسیار فراتر از محدودیت‌های فنی هواپیماهای مدرن است.
اما سوالی که ممکن است ایجاد شود این است که یوفوها یا فناوری ناسازگار با فیزیک چه ارتباطی به کریپتو دارد. آیا هیچ مثالی وجود ندارد که بتوان به ویژگی‌های دیگری برای بلاک‌چین اعتماد کرد یا اینکه دلیلی برای ساخت ابزارهایی وجود ندارد که افراد را توانمند سازد؟

بیت‌کوین برای اولین بار توانست راهی برای هماهنگ کردن بین افراد جدا از هم را بر اساس زمان، فاصله و انگیزه ایجاد کند، در صورتی که ارز فیات چنین قابلیتی را نداشت.

هنوز به صورت دقیق نمی‌توان گفت که پدیده‌های هوایی ناشناس چی هستند و ابهامات زیادی در مورد آن‌ وجود دارد. در این میان گروش از گزارش‌های احتمالی خبر داد که توسط حسگرهای معیوب هواپیماهای نظامی از بشقاب‌های پرنده گرفته شده است.

شرط می‌بندم که اگر موجودات فضایی وجود داشته باشند، به اندازه ما به پول نیاز دارند و ارز دیجیتال برای آن‌ها گزینه ایده‌آلی است. اجرای قانون در مریخ تقریبا غیرممکن است، پس تنها چیزی که بتوانید از طریق آن اعتماد کنید، ارز دیجیتال است.

دیوید گروش، کارمند سابق وزارت دفاع

ماجرای شت کوین‌های فضایی چیست؟

فعالان بازار کریپتو هم با انتشار این خبر خیلی سریع به آن واکنش نشان دادند و شت‌کوین‌های جدیدی را با مضمون موجودات فرازمینی ارائه کردند. وب‌سایت DexTools که جایی برای مشاهده توکن‌های تایید نشده است، اعلام کرده که در ۲۴ ساعت گذشته بیشتر از ۵۰ توکن با مضامین موجودات بیگانه و فرازمینی، بشقاب پرنده و امثال آن‌ها ایجاد شده است.

برخی هستند که استدلال می‌کنند که بیت‌کوین و کریپتو با دولت مخالف نیستند و راهی برای ادغام این سیستم‌ها در جامعه گسترده‌تر وجود دارد. اما به عنوان یک واقعیت ساده این درست است که بیت‌کوین برای از بین بردن قدرت تراکنش آزادانه از شرکت‌های اینترنتی و محافظت از برخی اطلاعات خصوصی در برابر نظارت راه‌اندازی شده است.
با تمام این تفاسیر شاید مشخص شود که چرا ایالات متحده در حال تلاش برای از بین بردن کریپتوها است یا آن‌ها را در نسخه‌ای تنظیم می‌کند که می‌تواند کنترل نماید.

اما با تمام این تفاسیر، گفته می‌شود موجودات فضایی وجود دارند و از ارزهای دیجیتال استفاده می‌کنند. در این بین انسان‌ها هم به طور جدی به این فکر می‌کنند که پول در فضای خارج از زمین چگونه خواهد بود. برای این طرح هم دلایل زیادی وجود دارد که قابل بررسی است. در صورتی که بشریت بخواهد به یک فضای چند سیاره‌ای تبدیل شود یا اینکه در فکر استعمار جهان‌های خارج باشد، نیاز به ارزهای دیجیتال خواهد داشت.

منبع
finance.yahoo.

تحریریه اینوکس

تیم تحریریه اینوکس، متشکل از متخصصان و نویسندگان با سابقه در حوزه کریپتو و ترید سعی می‌کند مفاهیم و اخبار روز ارزهای دیجیتال را با کیفیت بالا در اختیار شما قرار دهد و پاسخگوی سوالات شما باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

دکمه بازگشت به بالا