اخبار

هویت دونالد ترامپ به عنوان یک نهنگ ارز دیجیتال افشا شد!

یک بیانیه مالی جدید نشان می‌دهد که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده بیش از ۲.۸ میلیون دلار در کیف پول اتریوم خود دارد.

بیانیه‌هایی که در 14 اوت توسط سازمان غیرانتفاعی Citizens for Responsibility and Ethics در واشنگتن به اشتراک گذاشته شد، نشان می‌دهد که ترامپ بیش از  4.8 میلیون دلار از کارمزد و هزینه‌های صدور مجوز برای مجموعه NFT تصاویر خود به دست آورده است و در حدود 7.6 میلیون دلار از سرمایه‌گذاری‌های مربوط به حوزه ارزهای دیجیتال دارایی دارد.

2.8 میلیون دلار در کیف پول اتریوم ترامپ به طور قابل توجهی بزرگتر از رقم 250 تا 500 هزار دلاری است که در پرونده ترامپ در 14 آوریل فاش شده بود.

این‌ها درحالی است که این سرمایه‌دار میلیاردر در گذشته تردید خود را نسبت به ارزهای دیجیتال ابراز کرده است و بیان کرده ارزهای دیجیتال ممکن است جعلی باشند و فاجعه‌ای در انتظار وقوع هستند!

او همچنین به طور خاص با بیت‌کوین مخالفت کرده و گفته است که به نظر یک کلاهبرداری است وعلاقه‌ای به آن ندارد.

من طرفدار بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال نیستم چراکه ارزش آن‌ها بسیار پرنوسان است. دارایی‌های کریپتو می‌توانند رفتار غیرقانونی، از جمله تجارت مواد مخدر و سایر فعالیت‌های غیرقانونی را تسهیل کنند.

دونالدترامپ، 12 جولای 2019

تحریریه اینوکس

تیم تحریریه اینوکس، متشکل از متخصصان و نویسندگان با سابقه در حوزه کریپتو و ترید سعی می‌کند مفاهیم و اخبار روز ارزهای دیجیتال را با کیفیت بالا در اختیار شما قرار دهد و پاسخگوی سوالات شما باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

دکمه بازگشت به بالا