استخراج

آموزش صفر تا صد استخراج شیبا با گوشی و کامپیوتر + معرفی نرم‌افزار و سایت استخراج

شیبا اینو (SHIB) یکی از محبوب‌ترین میم کوین‌هایی است که مورد توجه سرمایه‌گذاران قرار دارد. رشد قیمت این رمزارز در سال‌های اخیر باعث شده تا روزبه‌روز بر محبوبیت توکن SHIB افزوده شود. بااین‌حال، تنها روش به‌دست‌آوردن این ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری نیست، بلکه بسیاری از افراد به‌سراغ سایر روش‌های موجود می‌روند. دراین‌بین، برخی از کاربران علاقه‌مند هستند که استخراج شیبا با گوشی و کامپیوتر را نیز امتحان کنند. به همین دلیل، در این مقاله از صرافی ارز دیجیتال اینوکس، آموزش استخراج شیبا با گوشی را با شما بررسی کرده و قصد داریم که صفر تا صد این روش کسب درآمد را برایتان توضیح دهیم. همچنین جهت مشاهده قیمت به روز این رمزارز، بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

استخراج شیبا رایگان با کامپیوتر

اولین قدم برای استخراج شیبا با کامپیوتر ایجاد یک کیف پول رمزارزی و ایمن‌سازی آن است. در این زمینه، کیف پول‌های متعددی وجود دارند که با برنامه استخراج شیبا سازگار هستند و شما می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. بنابراین، انتخاب یک ولت به اولویت‌های شما بستگی خواهد داشت. البته به این نکته توجه کنید که ولت‌های سخت‌افزاری امنیت بسیار بالاتری نسبت به کیف پول‌های نرم‌افزاری دارند.

از طرفی، ساده‌ترین روش استخراج شیبا unMineable است که یک پلتفرم ماینینگ جامع به حساب می‌آید. علاوه‌بر آن، شما باید نرم‌افزار PhoenixMiner را هم بر روی کامپیوتر خود نصب کنید که با unMineable سازگاری دارد. با استفاده از این سایت استخراج شیبا، شما می‌توانید از قدرت محاسباتی گوشی یا کامپیوتر خود استفاده کرده و به ماینینگ SHIB مشغول شوید. همچنین، آدرس کیف پول خود را در این نرم‌افزار وارد کنید تا وقتی ارزهایتان به حداقل مقدار مشخص رسید، درآمدتان را به ولت خود انتقال دهید.

آموزش استخراج شیبا با گوشی

آیا استخراج شیبا با گوشی اندروید امکان‌پذیر است؟

استخراج ارز شیبا با گوشی، به‌خاطر ماهیت رمزارزها، با محدودیت‌های زیادی مواجه است. اگرچه در گوگل‌پلی، نرم‌افزارهایی وجود دارند که برای ماینینگ SHIB ارائه شده‌اند، اما پیش از دانلود برنامه استخراج شیبا، باید شرایط فنی این فرایند را به‌خوبی درک کنید. همچنین جهت مشاهده آینده این رمزارز بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

در این مورد بخوانید: آینده ارز شیبا: پیش بینی قیمت شیبا در سال‌ های 2024 تا 2030

  • محدودیت‌های سخت‌افزاری: گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها برای انجام محاسبات فشرده، مانند استخراج شیبا رایگان، طراحی نشده‌اند. این دستگاه‌ها فاقد واحدهای پردازش گرافیکی (GPUs) یا مدارهای مجتمع ویژه (ASICs) هستند.
  • مصرف انرژی: شاید استخراج ارز شیبا رایگان به نظر برسد؛ اما در واقع، این فرایند انرژی زیادی را مصرف می‌کند. ازآنجایی‌که تلفن‌های همراه ظرفیت باتری محدودی دارند، احتمالاً نمی‌توانند انرژی مورد نیاز ماینینگ را فراهم سازند.
  • کلاهبرداری و بدافزار: درصورتی‌که برنامه استخراج ارز شیبا با گوشی را از منابع نامعتبری دانلود کنید، ممکن است که این برنامه شامل بدافزار باشد. بنابراین، در انتخاب نرم‌افزار باید دقت کافی را به خرج دهید و امنیت دستگاه خود را به خطر نیندازید.
  • روش‌های جایگزین: بااینکه استخراج شیبا با موبایل چندان عملی و سودآور نیست، اما روش‌های جایگزینی برای درآمدزایی از این رمزارز وجود دارند. یکی از این روش‌ها، استخراج ابری ارز شیبا است که به شما اجازه می‌دهد تا با اجاره‌کردن زیرساخت‌های ماینینگ، توکن SHIB را به دست آورید.

سخت‌افزار استخراج شیبا

برای استخراج رایگان شیبا با گوشی یا کامپیوتر به منبع محاسباتی قوی و یک خنک‌کننده نیاز دارید. البته گوشی‌های هوشمند به چنین سیستمی مجهز نیستند. علاوه‌بر آن، اتصال اینترنت شما نیز باید پرسرعت و پایدار باشد. درصورتی‌که می‌خواهید به سایت استخراج شیبا با گوشی یا کامپیوتر دائماً وصل باشید، باید انرژی برق یا باتری دستگاه خود را نیز تأمین کنید.

برخی از استخراج‌کنندگان با ایجاد تغییراتی در دستگاه‌ ماینر خود، مصرف انرژی آن را کاهش می‌دهند. بااین‌حال، این کار نه‌تنها نیاز به تخصص زیادی دارد، بلکه در سیستم‌های کامپیوتری و تلفن همراه امکان‌پذیر نیست. از طرفی، هرچه کارت گرافیک کامپیوتر شما قوی‌تر باشد، می‌توانید ارزهای بیشتری را به دست آورید. معمولاً چنین کارت‌هایی مخصوص بازی‌های کامپیوتری هستند.

استخر استخراج شیبا با گوشی یا کامپیوتر

منظور از استخر ماینینگ، یک سایت استخراج شیبا است که به شما اجازه می‌دهد تا قدرت محاسباتی خود را با سایر کاربران تجمیع کنید تا سود خود را به حداکثر برسانید. ازاین‌طریق، توان محاسباتی استخر افزایش می‌یابد و سود حاصل بین کاربران تقسیم خواهد شد. اصولاً بهترین سایت استخراج شیبا unMineable است؛ چراکه این پلتفرم به کاربران اجازه می‌دهد تا ارزهای غیرقابل استخراجی، مانند SHIB را به دست آورند.

در واقع، شیبا یک توکن مبتنی بر استاندارد ERC-20 محسوب می‌شود و بر روی شبکه اتریوم راه‌اندازی شده است و امکان استخراج آن به‌شکل کلاسیک وجود ندارد. به همین دلیل، شما باید از سایتی استفاده کنید که امکان استخراج چنین ارزهایی را فراهم می‌کند. ازاین‌رو، وقتی شما به استخراج شیبا unMineable می‌پیوندید، یک ارز دیگر مثل مونرو را استخراج می‌کنید. سپس، این سایت مونرو را به شیبا تبدیل کرده و سود ماینینگ را به شما ارائه می‌دهد. همین مسئله یکی از دلایل اصلی سودآور نبودن استخراج شیبا با گوشی یا کامپیوتر است؛ چراکه وجود واسطه برای ماینینگ، سود استخراج را کاهش می‌دهد.

ریسک‌های استخراج شیبا با کامپیوتر و گوشی

به‌طور کلی، استخراج ارزهای دیجیتال به دستگاه ماینینگ قدرتمندی نیاز دارد و با گوشی و کامپیوتر سود چندانی را به شما ارائه نمی‌دهد. بااین‌حال، استخراج شیبا رایگان حتی نسبت ارزهای قابل استخراج، سودآوری کمتری برایتان خواهد داشت. بنابراین، در این بخش، به ریسک‌های این فرایند می‌پردازیم.

کاهش قیمت

آموزش استخراج شیبا با گوشی یا کامپیوتر تنها بخشی از فرایند ورود به ماینینگ این رمزارز است، بلکه شما باید کاهش احتمالی نرخ SHIB را نیز در نظر بگیرید. ازآنجایی‌که ارزهای دیجیتال دارایی‌هایی پرنوسان هستند، کاهش ارزش شیبا می‌تواند شما را با چالش‌هایی جدی مواجه کند و سود شما را از ماینینگ کاهش دهد.

فرسودگی سخت‌افزار

استخراج ارز شیبا با گوشی یا کامپیوتر به‌شدت دستگاه شما را فرسوده می‌کند. در واقع، عملکرد دائمی پردازنده دستگاه و مصرف زیاد برق علت اصلی این فرسودگی است. بنابراین، شما باید این هزینه را با درآمد حاصل از استخراج شیبا با موبایل مقایسه کنید و ببینید که در مجموع، به سودآوری می‌رسید یا خیر.

سایت استخراج شیبا

افزایش قیمت برق

فرایند ماینینگ برق زیادی را مصرف می‌کند. حتی شما برای خنک‌کردن دستگاه خود و جلوگیری از فرسودگی زودهنگام آن نیز به حجم زیادی برق نیاز دارید. بنابراین، زمانی که هزینه برق افزایش یابد، سود شما از استخراج شیبا با کامپیوتر یا گوشی نیز به‌شدت تحت‌تأثیر قرار خواهد گرفت.

استخراج ابری شیبا

در سال‌های اخیر، استخراج رمزارزها بسیار پیچیده و انحصاری شده است و اغلب افراد نمی‌توانند با دستگاه‌های کامپیوتریِ ساده، سودی از این حوزه به دست آورند. ازاین‌رو، روش جدیدی به نام استخراج ابری پایه‌گذاری شده است که امکان کسب سود از این صنعت را برای همه کاربران فراهم می‌کند. در واقع، ازطریق یک سایت استخراج ابری شیبا، شما می‌توانید همه یا بخشی از یک دستگاه ماینینگ را اجاره کنید و به ماینینگ این رمزارز بپردازید.

به‌این‌ترتیب، در استخراج ابری شیبا، شما به خرید و نگهداری از دستگاه‌های ماینینگ نیازی ندارید. بنابراین، در این روش، شما با یک سرمایه‌گذاری اولیه، می‌توانید استخراج شیبا با گوشی یا کامپیوتر را انجام دهید. ضمن اینکه در ماینینگ ابری، نه‌تنها دستگاهتان آسیب نمی‌بیند، بلکه شما نیازی به پرداخت هزینه برق نخواهد داشت. در نهایت اگر به اطلاعات بیشتری در خصوص این میم کوین محبوب نیاز دارید، مقاله زیر مناسب شما است.

در این مورد بخوانید: ارز دیجیتال شیبا چیست؟ چه آینده‌ای در انتظار آن است؟

خلاصه استخراج شیبا با گوشی با اینوکس

در این مقاله از صرافی ارز دیجیتال اینوکس سعی داشتیم تا آموزش استخراج شیبا با گوشی و کامپیوتر را با شما بررسی کنیم. به طور کلی سودآوری ماینینگ شیبا به دستگاهی که استفاده می‌کنید بستگی دارد. ازآنجایی‌که شما برای این کار به ماینرهای بسیار قدرتمندی نیاز دارید، به نظر نمی‌رسد که استخراج شیبا با گوشی یا کامپیوتر معمولی، درآمدی را برایتان به‌همراه داشته باشد. از طرفی، روش‌های جایگزینی، مانند استخراج ابری شیبا، به شما ارائه شدند تا با مقداری سرمایه‌گذاری، بتوانید از این ارز دیجیتال سود به دست آورید.

بااین‌حال، باید به این نکته توجه داشته باشید که SHIB ارز قابل استخراجی نیست و یک سایت استخراج شیبا، بر روی ارز دیگری برای ماینینگ تمرکز می‌کند و سپس، این توکن‌ها را با شیبا معاوضه کرده و سود نهایی را به شما ارائه می‌دهد. بنابراین، شاید بهتر باشد که سود حاصل از ماینینگ ارزهای قابل استخراجی، مانند بیت کوین و اتریوم را با شیبا مقایسه کنید تا بتوانید برای پیوستن به ماینینگ ابری، تصمیم درستی بگیرید.

سوالات متداول

آیا استخراج شیبا با گوشی امکان‌پذیر است؟

شما می‌توانید با گوشی هوشمند خود نیز در برنامه استخراج شیبا عضو شوید، اما به نظر نمی‌رسد که این کار سود چندانی را برایتان به‌همراه داشته باشد.

بهترین سایت استخراج شیبا با گوشی و کامپیوتر چیست؟

یکی از بهترین سایت‌های استخراج شیبا unMineable است.

دانلود برنامه استخراج شیبا چگونه است؟

شما می‌توانید با نصب نرم‌افزار PhoenixMiner، به استخر استخراج شیبا unMineable متصل شوید و توکن SHIB را کسب کنید.

استخراج شیبا رایگان چگونه است؟

درصورتی‌که نرم‌افزارهای ماینینگ این رمزارز را بر روی گوشی یا کامپیوتر خود نصب کنید، می‌توانید به‌‌صورت رایگان در این فرایند شرکت کنید؛ اما باید هزینه‌های برق مصرفی و فرسودگی دستگاه خود را در نظر بگیرید.

استخراج ابری ارز شیبا چیست؟

سایت استخراج ابری شیبا به شما اجازه می‌دهد تا بخشی از یک دستگاه ماینر را اجاره کرده و از استخراج SHIB، سود به دست آورید.

منبع
changellyshiba-inu-cloud-mining-shibxmediumshibamining

آرمین یوسفی

در ابتدا کلمه بود و در انتها نیز از ما کلمه‌ای بیش نمی‌ماند. من بیش از یک‌ دهه است که به نوشتن شعر، داستان و فیلم‌نامه مشغولم. برگزیده‌ی تعدادی جشنواره‌ی ادبی و جایزه‌ی کتاب سال شده‌ و تحصیلاتم را در مقطع کارشناسی‌ارشد در رشته‌ی سینما ادامه داده‌ام. در این سال‌ها برای گذرانِ زندگی، کارگر کلمات بوده‌ و در زمینه‌های گوناگونی تولید محتوای نوشتاری کرده‌ام.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

دکمه بازگشت به بالا