ارزهای دیجیتالآموزش

ایکس امپایر لیست شد! توکن بازی ماسک امپایر لیست شد!

بازی ایکس امپایر با نام سابق ماسک امپایر شناخته می‌شد، یک بازی محبوب tap-to-earn در تلگرام است که با طراحی منحصربه‌فرد و محوریت شخصیت ایلان ماسک توانسته است توجه کاربران بسیاری را جذب خود کند. این بازی، در اصل یک بازی کلیکی است که به کاربران اجازه می‌دهد با ضربه زدن روی کاریکاتور ایلان ماسک، کوین درون بازی جمع‌آوری کنند و با استفاده از این سکه‌ها، ویژگی‌های مختلف شخصیت و امپراتوری مجازی خود را ارتقاء دهند. در این مقاله از صرافی اینوکس قصد داریم تا شما را با روش این بازی و تاریخ دقیقی که ایکس امپایر لیست شد آشنا کنیم.

ایکس امپایر چیست؟

X Empire، که قبلا به عنوان Musk Empire نام گذاری شده بود، یکی از جدیدترین بازی‌های تلگرامی بر بستر شبکه تون (TON) است که جامعه آن به ۳۵ میلیون کاربر رسیده است. این بازی با الهام از Hamster Kombat طراحی شده و ویژگی‌های جذابی مانند ترکیب روزانه امپراتوری ماسک و معماهای روزانه را به بازیکنان ارائه می‌دهد.

در این مورد بخوانید: آینده همستر کامبت + پیش بینی قیمت همستر کامبت (Hamster Kombat)

چگونه در ایردراپ ایکس امپایر شرکت کنیم؟

برای شرکت در ایردراپ X Empire، مراحل ذکر شده را دنبال کنید:

 کیف پول خود را به پلتفرم X Empire متصل کنید تا بتوانید توکن‌های خود را در زمانی که ایکس امپایر لیست شد دریافت کنید. تا کنون 4 میلیون بازیکن متصل شده‌اند، اگر هنوز این کار را نکرده‌اید، همین حالا اقدام کنید.

  •  با بازی درگیر شوید و با کلیک بر روی تصویر، ارز درون بازی را کسب کنید.
  •  شخصیت خود را ارتقاء دهید تا درآمد غیرفعال خود را افزایش دهید.
  • حتی زمانی که بازی نمی‌کنید، می‌توانید تا ۳ ساعت درآمد غیرفعال در هر جلسه جمع‌آوری کنید.
  • دوستان خود را دعوت کنید تا امپراتوری خود را با دوستان بسازید و پاداش‌های اضافی کسب کنید.
  • در ترکیب روزانه X Empire یا معمای روز ماسک شرکت کنید تا پیش از زمانی که ایکس امپایر لیست شد سکه‌های زیادی کسب کنید.
  • از سکه‌های خود برای سرمایه‌گذاری در صندوق‌های مختلف استفاده کنید و به پتانسیل بازدهی بالای آن‌ها توجه داشته باشید.
ایردراپ ماسک امپایر لیست شد

چرا nft بازی ایکس امپایر لیست شد؟

NFT های ایکس امپایر در بازار پیش‌از‌عرضه (P2P Pre-Market) به شدت مورد توجه قرار گرفته‌اند و بیش از ۲۵۰,۰۰۰ کوپن NFT صادر شده است. این کوپن‌ها فرصتی هیجان‌انگیز برای کاربران تازه‌کار و معامله‌گران فراهم می‌آورند، زیرا می‌توانند پس از این که ایکس امپایر لیست شد، با ارزش اسمی خود به $X تبدیل شوند.

در این مورد بخوانید: معرفی ۹ سایت NFT معتبر برای خرید و فروش ان اف تی

توکنومیک بازی ماسک امپایر

ساختار اقتصادی(توکنومیک) X Empire حول محور توکن بومی خود به نام $X می‌چرخد. مجموع عرضه توکن‌های $X برابر با ۶۹۰ میلیارد توکن است که به دو بخش اصلی تقسیم می‌شود:

ماینرهای توکن ایکس امپایر (۷۰%): ۴۸۳ میلیارد توکن، برای جامعه بازی اختصاص یافته است. این تخصیص نشان‌دهنده تعهد پروژه به جامعه کاربری خود است و این توکن‌ها بدون قفل در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرند.

کاربران جدید و مراحل آینده (۳۰%): ۲۰۷ میلیارد توکن باقی‌مانده برای توسعه و گسترش آینده این پروژه اختصاص یافته است که این مقدار، جذب اعضای جدید و توسعه بیشتر بازی در زمانی که ایردراپ ماسک امپایر لیست شد را شامل می‌شود.

ایردراپ ماسک امپایر لیست شد! + (تاریخ دقیق لیست شدن)

تاریخ لیست شدن ایردراپ X Empire بسیار نزدیک است و انتظار می‌رود بین اواخر سپتامبر و اوایل اکتبر ۲۰۲۴ برگزار شود. با پایان مرحله استخراج X Empire در تاریخ ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۴، هیجان برای تاریخ ایردراپ افزایش یافته و جامعه بازیکنان همچنان با ویژگی‌هایی مانند معماها و ترکیب‌های روزانه سرگرم و درگیر هستند.

ماسک امپایر لیست شد

خلاصه ایکس امپایر لیست شد با اینوکس

در این مقاله از صرافی ارز دیجیتال اینوکس تلاش کردیم تا پاسخ سوالات ” آیا ماسک امپایر لیست شد؟ ” و ” چه زمانی ایردراپ ماسک امپایر لیست شد؟” را به صورت جامع و تکمیلی جمع‌آوری کنیم و اطلاعات مفیدی درباره بازی ساخته شده توسط ایلان ماسک را با شما به اشتراک بگذاریم. لازم به ذکر است ساختار توکنومیک بازی با تاکید بر تخصیص درصد عمده توکن‌ها به بازیکنان، نشان‌دهنده تعهد به پاداش‌دهی به بازیکنان فعال و کاربران اولیه است. با نزدیک شدن به تاریخ ایردراپ، توجهات معطوف به X Empire خواهد بود و این پروژه می‌تواند درک ما از بازی‌های تلگرامی و دنیای ارزهای دیجیتال را تغییر دهد.

در این مورد بخوانید: معرفی بهترین بازی های تلگرام + معرفی مزایای هر بازی

سوالات متداول

چگونه در ماسک امپایر سکه جمع کنم؟

یکی روش‌های مناسب جمع آوری سکه کمبوهای روزانه است. همچنین شما می‌توانید از راه‌های دیگر مانند: انجام ماموریت‌ها و چالش‌های روزانه، دعوت از دوستان، سرمایه‌گذاری هوشمندانه در بخش City و ارتقا ویزگی‌های بازی کسب درآمد کنید.

چه زمانی ایردراپ ماسک امپایر لیست شد؟

توکن ماسک امپایر هنوز لیست نشده است، اما طبق اطلاعات بدست آمده از تیم این پروژه، انتظار می‌رود توکن ایکس امپایر بین اواخر سپتامبر و اوایل اکتبر ۲۰۲۴ در صرافی‌ها لیست شود.

معماهای ماسک امپایر چیست؟

معماهای ماسک امپایر، متشکل از بخش ریدل (Riddle) و ریباس (Rebus)، قسمتی در بازی ماسک امپایر است که در آن می‌توانید با وارد کردن کدهای روزانه، مقداری سکه رایگان دریافت کنید.

چگونه معاملات بازار پیش از عرضه ایکس امپایر لیست شد؟

فاز پیش از بازار X Empire با موفقیت به پایان رسیده و بیش از ۶۵۰,۰۰۰ درخواست کوپن NFT ثبت شده است. این کوپن‌ها به نسبت 1 به 1 به توکن‌های $X تبدیل خواهند شد.

منبع
coingabbar

زهرا میرزایی

با چهار سال سابقه و تجربه در بازارهای مالی، در پوزیش‌های مرتبط فعالیت داشته‌ام. با این حال، تولید محتوا در این حوزه به من اجازه می‌دهد تا دانش و تجربیات خود را با دیگران به اشتراک بگذارم و به جامعه مالی خدمت کنم. این فعالیت کاملاً با شخصیت من هم‌خوانی دارد؛ چرا که همیشه علاقه‌مند به آموزش و انتقال دانش به دیگران بوده‌ام.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

دکمه بازگشت به بالا