اخبار

35% افزایش قیمت دوج کوین با تغییر لوگو توییتر، انفجار دوج توسط ایلان ماسک!

پس از اینکه ایلان ماسک برای دقایقی لوگوی پلتفرم رسانه اجتماعی توییتر را در بالای صفحه اصلی با لوگوی دوج کوین که نمادی از سگ شیبا است اینو است جایگزین کرد، قیمت دوج کوین بیش از 35 درصد افزایش یافت.
در 15 فروردین، دوج درست بعد از تغییر لوگو به 0.1046 دلار رسید قبل از آن ارزش دوج 0.077 بود . طبق داده‌های CoinDesk، آخرین بار قیمت آن در دسامبر از 10 سنت فراتر رفت.

افزایش 35 درصدی قیمت دوج کوین با تغییر لوگو توییتر،  انفجار دوج توسط ایلان ماسک!

با این کار ایلان ماسک دوباره از دوج کوین تبلیغ کرده است، و ادعا می‌کند که این میم‌کوین ممکن است عملکرد پرداختی بهتری نسبت به بیت کوین (BTC) ارائه دهد. در ژانویه، وبسایت فایننشال تایمز گزارش داد که توییتر برای پرداخت از طریق سوشال مدیا طرلاحی شده بود. در حالی که ایلان ماسک پس از خرید توییتر می‌خواست توییتر در وهله اول برای ارزهای فیات باشد، او به دنبال افزودن ارزهای دیجیتال بود – داستانی که قیمت DOGE را افزایش داد.

کمی بیش از یک ساعت پس از تغییر لوگو، ماسک تصویر کارتونی زیر را به عنوان اولین نظر خود درمورد این کار در توییتر منتشر کرد.

در این مورد بخوانید: آینده دوج کوین: پیش بینی قیمت دوج کوین در سال ۲۰۲۳ تا ۲۰۳۰

تحریریه اینوکس

تیم تحریریه اینوکس، متشکل از متخصصان و نویسندگان با سابقه در حوزه کریپتو و ترید سعی می‌کند مفاهیم و اخبار روز ارزهای دیجیتال را با کیفیت بالا در اختیار شما قرار دهد و پاسخگوی سوالات شما باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

دکمه بازگشت به بالا