دلیل عدم تأیید احراز هویت چیست؟
درصورتیکه اطلاعات هویتی، شماره تلفن و شماره کارت بانکی متعلق به یک فرد حقیقی باشد، احراز هویت با موفقیت انجام میشود.
در احراز هویت سطح دو، تصویر کارت ملی و تصویر کاربر با اطلاعات وارد شده در مرحله اول مطابقت داده میشوند. درصورتیکه تمام اطلاعات متعلق به یک فرد حقیقی نباشد، هویت کاربر تأیید نمیشود. همچنین ضروری است تا متن تعهدنامه، مطابق با الگوی مندرج در سایت باشد. کاربر میتواند با تصحیح موارد دارای خطا، احراز هویت خود را با موفقیت به انجام برساند.