تحلیل و سرمایه گذاری

آینده ارز fet: پیش بینی قیمت ارز فچ تا سال 2030

Fetch.ai یک پلتفرم نوآورانه است که با اتصال دستگاه‌های اینترنت اشیاء و الگوریتم‌ها، یادگیری جمعی آن‌ها را ممکن می‌کند. این پلتفرم روی یک دفتر کل اشتراکی با توان عملیاتی بالا ساخته شده است. معماری Fetch.ai قابلیت‌های بی‌همتایی مانند پشتیبانی از قراردادهای هوشمند دارد که از آن‌ها می‌توان برای استفاده از یادگیری ماشینی یا راه‌حل‌های هوش مصنوعی برای حل مسائل به شکل غیرمتمرکز کمک گرفت. در این مقاله از صرافی اینوکس قصد داریم آینده ارز fet و قیمت آن تا سال 2030 را پیش‌بینی کنیم، پس همراهمان بمانید.

مرور اجمالی Fetch.ai

پلتفرم Fetch.ai ابزارهای متن باز مختلفی را در اختیار کاربران می‌گذارد که به آن‌ها اجازه می‌دهد زیرساخت‌های اکوسیتمی متنوعی را ایجاد کنند و مدل‌های تجاری جدید را به اجرا در آورند.

Fetch.ai شامل تیمی بین‌المللی از مهندسان است که روی همگرایی بلاکچین، هوش مصنوعی و سیستم‌های چندعاملی کار می‌کنند. این پلتفرم روی نسل بعدی یک فناوری دفتر کل توزیع‌شده با مقیاس‌پذیری بالا و ترکیب آن با یادگیری ماشینی کار می‌کند.

این اکوسیستم دسترسی عموم به شبکه‌های یادگیری ماشینی غیرمتمرکز توکنیزه‌شده برای زیرساخت‌های هوشمند را فراهم می‌کند که شامل سیستم‌های چند عاملی، یادگیری ماشینی و رمزنگاری می‌شود تا تسهیل‌کننده یک اقتصاد دیجیتال غیرمتمرکز باشد.

تیمی از متخصصان از جمله «همایون شیخ» به‌عنوان مدیرعامل و هم‌بنیان‌گذار این پروژه و «توبی سیمپسون»، «توماس هاین» و «جاناتان وارد»، Fetch.ai را بنیان‌گذاری کردند. از جمله شرکای اصلی این شرکت باید به شرکت آلمانی بوش اشاره کنیم که در همکاری با Fetch.ai، قصد راه‌اندازی شبکه بلاکچین کاملا عملکردی مین نت 2.0 را دارند.

تیم Festo نیز با Fetch برای راه‌اندازی یک بازار تولید غیرمتمرکز همکاری کرده است. از دیگر شرکای اصلی این اکوسیستم باید به نام‌هایی مانند Catena-X، Fireblocks و YOTI اشاره کنیم.

Fetch.ai به جامعه دیجیتال OpenDAO و OCP نیز ملحق شده است. چیزی که افراد را به نسبت به آینده ارز fet خوشبین می‌کند این است که دارندگان این ارز می‌توانند آن را روی شبکه بایننس اسمارت چین استیک کرده و در قبال آن توکن‌های OminC دریافت کنند یا BUSD یا سایر استیبل کوین‌ها را وام بگیرند.

سایر اطلاعات درباره ارز فچ

توکن fet، توکن ERC-20 بومی اکوسیستم Fetch.ai است. این توکن را باید کلید گشودن تمام خدمات و تسهیلات روی شبکه Fetch.ai بدانیم. این توکن برای پیدا کردن عامل‌های آموزشی خودکار، قراردادهای هوشمند و سایر تراکنش‌های روی این شبکه الزامی است. 5 کاربرد اصلی کوین Fetch.ai به شرح زیر هستند:

  • فچ توکن سپرده‌گذاری است که عامل‌ها و گره‌ها را به شبکه متصل می‌کند.
  • برای اینکه دو عامل بدون توجه به موقعیت خود بتوانند تبادل ارزش داشته باشند، به توکن fet نیاز است.
  • دسترسی به دنیای دیجیتال و دسترسی به خدمات دیجیتالی که Fetch.ai فراهم می‌کند، با استفاده از ارز fet تسهیل می‌شود.
  • کاربران با استفاده از این ارز می‌توانند به انواع گسترده‌ای از وظایف هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی دسترسی داشته باشند.
  • زمان استفاده از این ارز، هزینه‌های عملیاتی در Fetch.ai کاهش پیدا می‌کند.

تحلیل تکنیکال توکن fet

قبل از بررسی آینده ارز fet و پیش‌بینی قیمت آن بهتر است به تحلیل تکنیکال آن بپردازیم. کوین Fetch.ai در 8 سپتامبر 2021 بیشترین قیمت خود یعنی 1.189 دلار را در صرافی ارز دیجیتال تجربه کرد و ارزش آن در انتهای همین سال به 0.5 دلار کاهش یافت.

قیمت fet در سال 2022 اصلاح کاهشی خود را تا ژوئن 2022 ادامه داد. قیمت این ارز در آن زمان در لیست قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال زیر 0.09 دلار بود و تا انتهای این سال به فاز انباشت یا تجمع ادامه داد. اما قیمت ارز fet در ابتدای سال بعدی و افزایش محبوبیت ارزهای هوش مصنوعی، اوج گرفت. اما این اوج‌گیری بسیار کوتاه بود و پس از آن افت قیمت مجددا شروع شد.

در حال حاضر قیمت معاملی این ارز حدود 0.6 دلار است، ارزش بازار آن به تقریبا 500 میلیون دلار می‌رسد و حجم معاملاتی آن طی 24 ساعت حدود 27 میلیون دلار است. Fetch.ia ارزی است که از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی برای ایجاد عامل‌های اقتصادی خودمختار استفاده می‌کند.

این عامل‌ها از سوی کاربران به شیوه‌های گوناگون کسب سود می‌کنند. Fetch.ia این پتانسیل را دارد که یک بازار غیرمتمرکز را شکل دهد و یک بلاکچین بی‌همتا با ترکیب مکانیسم‌های اجماع اثبات کار و اثبات سهام دارد.

شبکه FET یک اکوسیستم بدون مجوز و غیرمتمرکز واقعی در مقایسه با رقبای خود است و فناوری نوآورانه آن به رشد قابل‌توجهش کمک می‌کند. درباره پیش بینی قیمت ارز فچ باید اشاره کنیم که طبق پرایس اکشن فعلی این ارز و تحلیل تکنیکال، ارزش آن طی سال‌های آینده به‌تدریج افزایش خواهد یافت و یکی از ارزهای برتر هوش مصنوعی در دنیای کریپتو خواهد بود.

در این رابطه بخوانید : بهترین ارزهای هوش مصنوعی

تحلیل و بررسی آینده ارز fet

قبل از سرمایه‌گذاری روی هر کوینی باید نظر کارشناسان و سایت‌های معتبر پیش‌بینی قیمت ارزهای دیجیتال را بررسی کنید. ابتدای سال 2021 زمان خوبی برای تمام بازار کریپتوکارنسی بود، به‌نحوی که آلت کوین‌ها اوج گرفتند و بعضی از آن‌ها در اوج باقی ماندند.

بررسی آینده بازار کریپتو و تحقیق مشاوران مالی مهم این بازار نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاری روی Fetch.ai بسیار خوب است و در آینده سوددهی بالقوه‌ای می‌تواند داشته باشد. در ادامه آینده ارز fet را در سال‌های مختلف بررسی خواهیم کرد.

پیش بینی قیمت ارز فچ در سال 2024

ما پیش‌بینی می‌کنیم که ارزش این ارز در سال 2024 حداکثر 0.67 دلار باشد. میانگین قیمت این ارز انتظار داریم به 0.57 دلار برسد و حداقل مقدار آن نیز 0.46 دلار باشد. بر اساس پیش‌بینی‌های ما، تریدرها اگر این ارز را به قیمت فعلی بخرند، در درازمدت سود قابل‌توجهی به جیب می‌زنند.

پیش بینی قیمت ارز فچ در سال 2025

پیش‌بینی که ما درباره آینده ارز fet برای این سال می‌کنیم، این است که قیمت آن روند بسیار بولیشی را در پیش گیرد. دارندگان این ارز در سال 2025 می‌توانند انتظار سود خوبی را داشته باشند. حداقل قیمت این ارز ممکن است در سال 2025 حدود 0.55 دلار باشد و حداکثر قیمت 0.79 دلار را نیز تجربه کند. میانگین قیمت Fetch.ai در این سال در سطوح 0.67 دلار خواهد بود.

پیش بینی قیمت ارز فچ در سال 2026

پیش‌بینی ما برای این ارز در سال 2026 این است که انتظار داریم حداقل قیمت آن حدود 0.66 دلار باشد. با آنکه قیمت ارز fet ممکن است به حداکثر 0.94 دلار برسد، اما میانگین ارزش معاملاتی آن 0.80 دلار خواهد بود. توجه کنید حتی با آنکه آینده ارز fet مثبت و خوب به نظر می‌رسد اما سرمایه‌گذاری در بازار کریپتو به علت نوسان بالای قیمت‌ها، ریسکی است.

پیش بینی قیمت ارز فچ در سال 2027

طبق نظر کارشناسان، رشد قیمتی این ارز در سال 2027 ادامه خواهد یافت و از نظر ارزش بازار و قیمت، پتانسیل رشد بالایی دارد. میانگین قیمتی که برای این ارز در این سال انتظار داریم، حدود 0.98 دلار خواهد بود و حداقل مقدار آن ممکن است 0.80 دلار باشد. حداکثر قیمت توکن FET نیز ممکن است حدود 1.15 دلار باشد.

پیش بینی قیمت ارز فچ در سال 2028

طبق تحلیل تکنیکال و پیش‌بینی ما از آینده ارز fet، قیمت آن در سال 2028 به میانگین 1.20 دلار خواهد رسید. در همین حین انتظار داریم حداقل مقدار آن نیز 0.98 دلار باشد و حداکثر قیمت تقریبا 1.41 دلار را نیز تجربه کند.

پیش بینی قیمت ارز فچ در سال 2029

میانگین قیمتی که در سال 2029 برای ارز FET پیش‌بینی می‌کنیم 1.53 دلار خواهد بود. این ارز در پایان سال حداقل قیمت 1.26 دلار را خواهد داشت و حداکثر ارزش آن نیز تقریبا 1.81 دلار خواهد بود.

پیش بینی قیمت ارز فچ در سال 2030

تقریبا ده سال بعد، حداقل قیمت توکن FET تقریبا 1.59 دلار خواهد بود. میانگین و حداکثر قیمتی که نیز برای این ارز در سال 2030 انتظار داریم، به‌ترتیب تقریبا 1.94 دلار و 2.29 دلار خواهد بود.

سخن اینوکس با شما

Fetch.ai یکی دیگر از پروژه‌های بلاکچینی است که قصد دارد هوش مصنوعی، اینترنت اشیاء و یادگیری ماشینی را با شبکه بلاکچین ترکیب کند و یک راه‌حل جامع نام گیرد. این پلتفرم قصد دارد با اتصال الگوریتم‌ها و دستگاه‌های اینترنت اشیاء، یادگیری جمعی آن‌ها را امکان‌پذیر کند. با توجه به پتانسیل این پروژه و بلندپروازی‌های آن، این مقاله را بررسی آینده ارز fet و پیش بینی قیمت ارز فچ اختصاص دادیم تا برای خرید و فروش آن بهتر تصمیم بگیرید.

سوالات متداول

1. آیا سرمایه‌گذاری روی ارز fet خوب است؟

آینده ارز fet روشن به نظر می‌رسد و این پتانسیل را دارد که به علت کاربردها و فناوری خوب خود، رشد قیمتی بارزی را تجربه کند. بر اساس پیش‌بینی‌ها، سرمایه‌گذاری روی این ارز در درازمدت بسیار سودده است. اما مانند هر ارز دیجیتال دیگری، پیش بینی قیمت ارز فچ ممکن است طبق شرایط بازار تغییر کند.

2. توکن فچ را از کجا می‌توانم بخرم؟

این ارز را می‌توانید از تمام صرافی‌های مهم تهیه کنید از جمله بایننس، HitBTC، BiKi، BiONE و BitAsset.

3. کاربران با استفاده از پلتفرم Fetch.ai چه چیزی می‌توانند درست کنند؟

Fetch.ai تکیه به استفاده از عامل‌های هوش مصنوعی برای ایجاد اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز دارد. توسعه‌دهندگان می‌توانند با استفاده از شبکه فچ، شبیه به سایر بلاکچین‌های محبوب، اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز مختلف را بسازند.

4. ارزش ارز فچ در سال 2030 چقدر خواهد بود؟

طبق ترند فعلی قیمت این ارز، داده‌های گذشته و پیش‌بینی ما، قیمت ارزش فچ ممکن است در انتهای سال 2030 از 2.29 دلار عبور کند.

منبع
cryptonewsz

تحریریه اینوکس

تیم تحریریه اینوکس، متشکل از متخصصان و نویسندگان با سابقه در حوزه کریپتو و ترید سعی می‌کند مفاهیم و اخبار روز ارزهای دیجیتال را با کیفیت بالا در اختیار شما قرار دهد و پاسخگوی سوالات شما باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام به کارشناسان عزیز و ارجمند خواستم از صاحب سایت تشکر کنم که این مطالب را می‌گذارد.من به گفته این کارشناس های عزیز کمی خرید کردم گفتم تا شش سال بعد دو برابر خواهد شد.الان که این را می‌نویسم قیمت این ارز ۱.۴۴۴دلار است .که یعنی چیزی که برای سال ۲۰۳۰گفته بودن در همین سال ۲۰۲۴اتفاق افتاد.
    بازار اصلا قابل پیش بینی نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

دکمه بازگشت به بالا