بهترین فرصت خرید بیت کوین
کیف پول

خرید ترون برای تراست ولت؛ 8 مرحله تبدیل تتر به ترون در تراست ولت

به آسانی هر ارزی را معامله کنید

تراست ولت یک کیف پول خود حضانتی با امکان استفاده ساده و دروازه Web3 برای کاربرانی است که می‌خواهند مالکیت و کنترل دارایی‌های دیجیتال خود را به‌ عهده داشته باشند. ما در این مطلب قصد داریم نحوه تبدیل تتر به ترون در تراست والت را که یکی از راه‌های خرید ترون برای تراست ولت است آموزش دهیم. پس تا انتها همراهمان بمانید.

معرفی کوتاه تراست ولت

تراست والت این امکان را به کاربران با تجربه و مبتدی می‌دهد که دارایی‌های دیجیتال خود را ذخیره و مدیریت کنند، توکن‌های غیر مثلی‌شان را بفروشند و بخرند، با استیک کردن بعضی از ارزها پاداش به دست آورند و با امنیت بالا به اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز دسترسی داشته باشند.

اما یکی از امکانات دیگر این کیف پول محبوب تبدیل توکن‌های مختلف به یکدیگر است. شما به کمک قابلیت Swap تراست ولت می‌توانید توکن‌ها و کوین‌های متفاوت را مستقیما از داخل اپلیکیشن این کیف پول، به یکدیگر تبدیل کنید.

به‌عنوان مثال اگر بیت کوین داشته باشید و بخواهید آن را به اتریوم تبدیل کنید، تراست ولت اجازه چنین کاری را به شما می‌دهد تا دیگر نیازی به استفاده از پروتکل‌ها یا بریج‌های پیچیده یا اپلیکیشن‌های متفرقه نداشته باشید. همچنین می‌توانید هر توکن ERC20 را که این کیف پول پشتیبانی می‌کند، تبدیل کنید.

راه‌های خرید ترون برای تراست ولت

در خرید ترون برای تراست ولت، ابتدا باید مقداری TRX را به کیف پول خود اضافه کنید. می‌توانید این کار را با خرید TRX در یک صرافی دیگر یا با تبدیل ارزهای دیجیتال دیگر مانند بیت کوین، اتریوم یا تتر به TRX با استفاده از تراست ولت، انجام دهید. در ادامه به راه‌های خرید ترون در تراست ولت می‌پردازیم.

در این مورد بخوانید: قیمت ترون در اینده: پیش بینی آینده ارز ترون ۲۰۲۴ تا ۲۰۳۰

روش 1: تبدیل تتر به ترون در تراست والت

همان‌طور که تصویر زیر نشان می‌دهد، برای تبدیل توکن‌های مختلف باید از گزینه Swap در تراست والت استفاده کنید.

مرحله یک تبدیل تتر به ترون در تراست والت  جهت خرید ترون برای تراست ولت

اگر این گزینه را انتخاب کنید، با تصویر زیر روبرو می‌شوید:

مرحله دو تبدیل تتر به ترون در تراست والت  جهت خرید ترون برای تراست ولت

در قسمت بالا باید مشخص کنید چه ارزی را می‌خواهید به چه ارز دیگری تبدیل کنید. با انتخاب گزینه بالا باید تتر را جستجو کنید. تصویر زیر را ببینید:

مرحله سه تبدیل تتر به ترون در تراست والت  جهت خرید ترون برای تراست ولت

اما اگر سپس برای قسمت پایین نماد ترون یعنی Trx را جستجو کنید، با تصویر زیر روبرو خواهید شد که نشان می‌دهد امکان تبدیل تتر به ترون در تراست والت در حالت عادی، وجود ندارد. چون در این بخش از ارز مورد نظر پشتیبانی نمی‌شود:

مرحله 4 :تبدیل تتر به ترون در تراست والت  جهت خرید ترون برای تراست ولت

پس به صفحه اصلی اپلیکیشن خود برگردید و از قسمت پایین Browser را طبق تصویر زیر انتخاب کنید:

مرحله 5 تبدیل تتر به ترون در تراست والت  جهت خرید ترون برای تراست ولت

در کادر جستجو عبارت pancakeswap.finance را جستجو کرده و گزینه مربوطه را از لیست نتایج، انتخاب کنید:

در صفحه‌ای که باز می‌شود، می‌توانید ارزهای مورد نظرتان را به یکدیگر تبدیل کنید. البته قبل از آن باید کیف پول خود را با انتخاب گزینه Connect Wallet به این صرافی غیرمتمرکز معروف، متصل کنید.

در مرحله بعد تبدیل تتر به ترون در تراست والت، تنها باید از قسمت بالا ارز BNB را به تتر تغییر دهید و از قسمت پایین به جای CAKE، ارز ترون را انتخاب کنید. تصویر زیر را برای درک بهتر مشاهده کنید:

پس از وارد کردن مقدار تتری که می‌خواهید به ترون تبدیل کنید، روی گزینه Confirm Swap کلیک کنید. توجه کنید برای تبدیل باید مقداری BNB در کیف پول خود داشته باشید که به‌عنوان کارمزد از موجودی کیف پولتان کسر خواهد شد. نحوه تبدیل سایر ارزها در تراست ولت را می‌توانید در مقاله زیر ببینید.

در این مورد بخوانید: راهنمای تصویری تبدیل ارز در تراست ولت در ۶ مرحله

روش 2: خرید ترون برای تراست ولت از قسمت DEX

از بخش DEX تراست ولت می‌توان رمز ارزهایی که بر بستر شبکه اتریوم یا بایننس کوین هستند را خریداری کرد. این بخش از کیف پول به کاربران خود امکان خرید ترون از صرافی غیر متمرکز بدون نیاز به احراز هویت را فراهم کرده است. کافیست به بخش DEX رجوع کنید.

روش 3: خرید ترون برای تراست ولت توسط صرافی

این روش ساده‌ترین راه برای خرید ترون است. از طریق سایر صرافی‌های ارز دیجیتال می‌توانید ترون را خریداری کرده و با زدن دکمه RECEVE و وارد کردن آدرس، ترون‌های خریداری شده را به تراست ولت منتقل کنید.

نگاهی به ویژگی‌های تراست ولت

تراست ولت یک کیف پول نرم افزاری برای نگهداری و حفاظت ارز‌های دیجیتال است که از تعدادی ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند همچنین ویژگی‌هایی مانند خرید، فروش و مبادله کوین را ارائه می‌دهد. این ولت به کاربران اجازه می‌دهد تا دارایی‌های خود را برای به دست آوردن سود استیک کنند و دسترسی ایمن به دارایی‌های کریپتو حساس را فراهم می‌کند.

نحوه برداشت از تراست ولت

برای برداشت پول از تراست ولت، کاربران باید توکن‌های خود را با بیت‌کوین یا اتریوم تعویض کنند، آن‌ها را به یک صرافی ارزهای دیجیتال ارسال کنند، آن‌ها را به ارز تومان تبدیل کنند و سپس تومان را از طریق حساب بانکی خود برداشت کنند. ممکن است کارمزدهای برداشت اعمال شود، اما کاربران همچنین می‌توانند از طریق مبادله همتا به همتا کریپتو با پول نقد انتقال بدون کارمزد را تجربه کنند.

سخن اینوکس با شما؛ خرید ترون برای تراست والت

کارمزد شبکه انتقال کوین‌های مختلف در تراست ولت با ترون انجام می‌شود. بنابراین شما باید برای انتقال کوین‌ها به اندازه کافی ترون داشته باشید. اگر ترون کافی در تراست والت خود ندارید به راحتی با چند مرحله ساده می‌توانید با داشتن تتر، آن‌ها را به ترون انجام دهید. دراین مقاله نحوه تبدیل تتر به ترون در تراست والت را در 8 مرحله ساده بازگو می‌کنیم.

تحریریه اینوکس

تیم تحریریه اینوکس، متشکل از متخصصان و نویسندگان با سابقه در حوزه کریپتو و ترید سعی می‌کند مفاهیم و اخبار روز ارزهای دیجیتال را با کیفیت بالا در اختیار شما قرار دهد و پاسخگوی سوالات شما باشد.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. کلا ما ایرانی‌ها همه باید همیشه محض احتیاط یه 100 ترون توی ولت داشته باشیم

    1. درسته، اگه بخواییم فعالیت‌های خارج از صرافی ایرانی داشته باشیم لازمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

دکمه بازگشت به بالا