خرید همستر کامبت

به زودی در اینوکس

بازی همستر کامبت (Hamster Kombat) که بر بستر پیام‌رسان تلگرام در دسترس کاربران است، این روزها به‌شکل ویروسی در بین ایرانیان محبوب شده است. در این مطلب، ضمن بررسی بازی Hamster Kombat ، آموزش همستر کامبت را به‌طور کامل به شما ارائه می‌دهیم.

از فعال شدن معامله ارز دیجیتال همستر کامبت در صرافی اینوکس مطلع شوید!

+۹۸

کد مورس همستر کامبت امروز

کارت های بازی همستر کامبت روزانه

قیمت احتمالی همستر کامبت

همستر کامبت چیست؟

در پاسخ به این سؤال که بازی همستر چیست، باید گفت که برنامه همستر کامبت جدیدترین نوع از بازی‌های مبتنی بر تلگرام است. بازی Hamster Combat که سعی کرده تا راه نات کوین (Notcoin) را ادامه دهد، توانسته به پیشرفت‌های قابل توجهی دست یابد و جامعه بزرگ و پرشوری را ایجاد کند. در این بازی، شما در نقش مدیر یک صرافی رمزارزی خیالی ظاهر می‌شوید و سعی می‌کنید تا با استراتژی‌های سرمایه‌گذاری، درآمدزایی غیرفعال صرافی خود را افزایش دهید.

بنابراین، بازی همستر کمبات فقط بر پایه «درآمدزایی با ضربه‌زدن» (Tap to Earn) بنا نشده، بلکه به شما اجازه می‌دهد تا با سرمایه‌گذاری مجدد سکه‌هایتان بر روی استراتژی‌های مختلف، درآمد بیشتری را کسب کنید. ترکیب این گیم‌پلی جذاب با وعده راه‌اندازی رمزارز HMSTR در شبکه تون (TON)، باعث شده تا جامعه بزرگی از گیمرها به بازی Hamster بپیوندند.

ویژگی‌های کلیدی بازی همستر

تا اینجای مطلب، متوجه شدیم که همستر کمبات چیست؛ بااین‌حال، باید ببینیم که چه ویژگی‌هایی این بازی تلگرامی را تا این حد محبوب کرده‌اند. ویژگی‌های کلیدی بازی همستر کومبات عبارت‌اند از:

  • مدلِ بازی برای کسب درآمد: بازی همستر در تلگرام، شکل نوینی از «بازی برای کسب درآمد» (Play to Earn) را ارائه داده که برپایه ضربه‌زدن، انجام وظایف و استراتژی‌های متنوع بنا شده است.
  • کمبوهای روزانه: شما می‌توانید با سرمایه‌گذاری سکه‌هایتان بر روی کارت‌ های بازی همستر کامبت روزانه (Daily Combo)، هر روز ۵ میلیون سکه به دست آورید.
  • ادغام با توکن‌های غیرقابل تعویض: گفته می‌شود که هر همستر در این بازی، یک توکن غیرقابل تعویض (NFT) است و می‌توان آن را در بازار خرید و فروش کرد.
  • شبیه‌سازی بازار کریپتو: بازی همستر کمبت به‌خوبی بازار کریپتو را برای کاربران شبیه‌سازی کرده و به آن‌ها آموزش می‌دهد که چگونه در این بازار، فعالیت بهینه‌ای داشته باشند.
  • سیستم ارجاع: شما می‌توانید با کد ارجاع یا رفرال کد خود، از دوستانتان دعوت کنید تا به این بازی بپیوندند. این کار درآمد شما را افزایش خواهد داد.

آیا بازی همستر کلاهبرداری است؟

شهرت چشمگیر بازی Hamster Kombat باعث شد تا برخی از افراد گمان کنند که این بازی یک طرح پانزی یا کلاهبرداری است. بااین‌حال، این بازی توسط تلگرام و شبکه تون تأیید شده و به اعتقاد تحلیل‌گران این بازار، این بازی یک طرح کلاهبرداری نیست. بازی همستر کامبت کوین رویکرد نسبتاً شفافی دارد و زمان توزیع توکن‌ها را در تابستان ۲۰۲۴ تعیین کرده است. بنابراین، این رشد بی‌سابقه که بازی Hamster را در کنار پروژه‌های سرشناسی، مانند چت جی‌پی‌تی، قرار می‌دهد، صرفاً از گیم‌پلی اعتیادآور و پتانسیل کسب ارزهای دیجیتال ناشی شده است. به طور کلی بسیاری از تحلیل‌گران آینده همستر کامبت را مثبت و رو به رشد پیش‌بینی کرده‌اند.

ساختار گیم‌پلی بازی همستر کامبت

کسب درآمد از بازی همستر کمبات ازطریق مکانیز‌م‌هایی صورت می‌گیرد. به همین دلیل، در این بخش، این مکانیزم‌ها را برایتان توضیح می‌دهیم.

کسب سکه‌ها و خرج‌کردن آن‌ها

استخراج ارز همستر به‌سادگی ضربه‌زدن بر روی صفحه‌نمایش تلفن‌همراه است. اگرچه بازیکنان می‌توانند هزاران سکه‌ را ازاین‌طریق به دست آورند، اما این تنها راهِ جمع‌آوری امتیاز نیست. در واقع، شما می‌توانید با خرید کارت‌های مختلف، میزان استخراج رمز ارز همستر را در هر ساعت افزایش دهید. به‌این‌ترتیب، تنها کافی است که هر ۳ ساعت یک‌بار به برنامه سر بزنید و سکه‌های خود را جمع کنید. بااین‌حال، افزایش درآمدزایی آفلاین در این بازی نیاز به اتخاذ استراتژی‌های دقیقی دارد که در بخش آموزش همستر کوین، این استراتژی‌ها را برایتان توضیح خواهیم داد.

کانال‌های شرکا و پاداش‌ها

ربات همستر کمبات با تعدادی از پروژه‌های تلگرامی همکاری کرده است و از کاربران دعوت می‌کند تا به این کانال‌ها بپیوندند. عضویت در این کانال‌ها، پاداش‌های مضاعفی را برای شما به‌همراه دارد. همچنین، شما می‌توانید با استفاده از لینک ارجاع، از دوستانتان دعوت کنید تا در بازی Hamster Kombat عضو شوند. ازاین‌طریق، شبکه‌ای از دوستان ایجاد خواهد شد که به رشد و افزایش درآمدزایی یکدیگر کمک می‌کنند.

رتبه و پیشرفت در بازی

صعود به رتبه‌های بالاتر در بازی همستر کمبت اعتیادآور است. ازآنجایی‌که شما با اتخاذ استراتژی‌های جذابی، رتبه خود را مدام افزایش می‌دهید، ترغیب می‌شوید که دائماً به سطوح بالاتر راه پیدا کنید. همچنین، این بازی به تقلید از تپ سواپ (Tapswap) که یکی دیگر از ایردراپ‌های تلگرامی است، به شما اجازه می‌دهد تا امتیاز ضربه‌زدن (Tap) خود را بالا ببرید. ازاین‌طریق، با هربار ضربه‌زدن به صفحه‌نمایش، سکه‌های بیشتری کسب خواهید کرد. با توجه به استقبال کاربران از این بازی، به نظر می‌رسد همستر کامبت می‌تواند به یکی از بهترین توکن های تلگرام برای سرمایه گذاری تبدیل شود.

گام‌به‌گام با آموزش همستر کامبت

اکنون ما به‌خوبی می‌دانیم که بازی همستر کمبت چیست؛ بنابراین، نوبت به آموزش کامل این بازی رسیده است. اموزش بازی همستر کامبت به شما کمک می‌کند تا فعالیت مؤثری در این بازی داشته باشید و سکه‌های بیشتری را به دست آورید.

گام اول؛ شروع به کار با بازی همستر در تلگرام

اولین گام در آموزش همستر کامبت، عضویت در این ربات تلگرامی است. برای این کار، مراحل زیر را پشت‌سر بگذارید:

۱. اگر حساب تلگرامی ندارید، باید یک حساب جدید بسازید.

۲. با استفاده از لینک ارجاع به ربات همستر کمبات وارد شوید. همچنین، می‌توانید Hamster Kombat را در تلگرام جستجو کنید.

۳. دستورالعمل‌های ربات را دنبال کرده و عضویت خود را تکمیل کنید.

گام اول؛ شروع به کار با بازی همستر در تلگرام

گام دوم؛ مبانی مقدماتی بازی همستر

برای آغاز کسب درآمد از بازی همستر کمبات، اقدامات زیر را انجام دهید:

۱. اساس بازی همستر تلگرام شبیه ایردراپ نات کوین است. بنابراین، شما با ضربه‌زدن بر روی صفحه، می‌توانید سکه جمع کنید.

گام دوم؛ مبانی مقدماتی بازی همستر

۲. از سکه‌هایی که به دست می‌آورید، برای ارتقای صرافی مجازی خود استفاده کنید. برای این کار، باید کارت‌های بخش Mine را بخرید. به‌این‌ترتیب، میزان درآمد غیرفعال ساعتی شما افزایش می‌یابد.

سکه های همستر کامبت

۳. کمبوهای روزانه بازی Hamster Kombat را دریافت کنید. کمبوهای مخصوص هر روز، ۳ کارت هستند که جوایزی ۵ میلیونی را برایتان به ارمغان می‌آورند. پس از شناختن هر کمبو، دستورالعمل نوشته‌شده زیر هر کارت را بخوانید و مطابق با آن عمل کنید تا کارت مورد نظر در دسترس شما قرار بگیرد.

کمبوهای روزانه بازی Hamster Kombat

۴. کد مورس همستر روزانه را وارد کنید تا ۱ میلیون پاداش بگیرید. برای این کار، ابتدا ۳ بار بر روی باکس Earn per tap بزنید تا سکه همستر قرمز شود. حالا می‌توانید کد مورس مرتبط با هر روز را بر روی این سکه وارد کنید.

کد مورس روزانه

۵. از بخش Boosts، ارزش ضربه‌های (Taps) خود را بالا ببرید تا سکه‌های بیشتری را کسب کنید.

۶. هر ۳ ساعت یک‌بار به محیط برنامه همستر کامبت وارد شوید تا سکه‌های خود را جمع کنید.

۷. لینک ارجاع خود را به دوستانتان ارائه دهید تا با این لینک در بازی همستر کامبت عضو شوند.

گام سوم؛ تبدیل سکه‌ها به ارز همستر و برداشت

هدف اصلی گیمرها از شرکت در استخراج ارز همستر، کسب درآمد است. بنابراین، شما باید بتوانید سکه‌های خود را به ارز دیجیتال تبدیل کنید. برای دستیابی به این هدف، مراحل زیر را حتماً انجام دهید:

۱. یک کیف پول رمزارزی مبتنی بر شبکه TON را به بازی همستر کوین متصل کنید. به همین منظور، ما به شما تون کیپر (Tonkeeper) را پیشنهاد می‌دهیم. حتماً مطمئن شوید که ولت شما به‌درستی به این برنامه متصل شده باشد.

گام سوم؛ تبدیل سکه‌ها به ارز همستر و برداشت

۲. گوش‌به‌زنگ خبرهای منتشر شده در رسانه‌های رسمی بازی Hamster باشید. سپس، مطابق با دستورالعمل‌های این بازی پیش بروید تا سکه‌های خود را به رمزارز HMSTR تبدیل کنید.

۳. وقتی ارزهای دیجیتال خود را دریافت کردید، می‌توانید برای فروش آن‌ها، توکن‌های خود را به صرافی ارز دیجیتال اینوکس انتقال دهید. انتقال ارزهای مبتنی بر شبکه تون، به مقداری ارز TON نیاز خواهد داشت. امکان خرید این ارز نیز در صرافی اینوکس برای شما فراهم شده است.

خلاصه بازی Hamster kombat با اینوکس

ایردراپ‌های تلگرامی بسیاری از مردم را به دنیای رمزارزها جذب کرده‌اند؛ اما هنوز هم بسیاری از کاربران نمی‌دانند که باید در فضای کریپتو چگونه فعالیت کنند. به همین خاطر، در این نوشتار از صرافی ارز دیجیتال اینوکس، توضیح دادیم که بازی Hamster kombat چیست. همچنین، آموزش همستر کامبت را به‌صورت تصویری در اختیارتان گذاشتیم تا شما بتوانید سکه‌های بیشتری را به دست آورید و سودآور باشید. بااین‌حال، این آموزش صرفاً با توجه به محبوبیت روزافزون بازی همستر تلگرام ارائه شده است و صرفاً جنبه آگاهی‌بخشی دارد. بنابراین، تصمیم‌گیری در مورد پیوستن به این بازی بر عهده خود شما خواهد بود.

سوالات متداول

بازی همستر چیست؟

بازی Hamster Kombat با پشتیبانی پیام‌رسان تلگرام ساخته شده است و به کاربران اجازه می‌دهد تا با ضربه‌زدن بر روی صفحه‌نمایش گوشی و با اتخاذ استراتژی‌های سرمایه‌گذاری، ارز دیجیتال به دست آورند.

افزایش سکه‌های بازی Hamster چگونه است؟

شما می‌توانید با استفاده از ضربه‌زدن (Tap)، خرید کارت‌های کمبوی روزانه (Daily Combo)، واردکردن کد مورس روزانه (Daily Cipher) و انجام سایر وظایف، سکه‌های خود را در بازی همستر کومبات افزایش دهید.

همستر کامبت ارزش بازی کردن دارد؟

بازی همستر کامبت کاربران بسیار زیادی را جذب کرده است. همچنین، توکن HMSTR بر روی بلاکچین معتبر TON لیست می‌شود. این ویژگی‌های مثبت باعث شده‌اند تا به آینده بازی Hamster امیدوار باشیم؛ اما پیوستن به این بازی یک تصمیم کاملاً شخصی است.

دکمه بازگشت به بالا