اصطلاحات و مفاهیم

8 تا از بهترین توکن های ربات تلگرام برای سرمایه‌گذاری

به آسانی هر ارزی را معامله کنید

با گسترش صنعت ارزهای دیجیتال، بسیاری از صنعت‌های مختلف، توکن‌های بومی خود را به کاربران ارائه کرده‌اند. اخیراً این توکن‌ها، به ربات‌های تلگرامی هم راه پیدا کرده‌ و بسیاری از ربات‌ها، ارزهای بومی خود را در اختیار کاربران گذاشته‌اند. گرچه قیمت کل این بازار هنوز کمتر از 211 میلیون دلار است؛ اما این مسئله پتانسیل رشد آن‌ها را نشان می‌دهد. 

در ادامه این مقاله از اینوکس، این موضوع را بیشتر بررسی خواهیم کرد و بهترین توکن های ربات تلگرام را بررسی و معرفی می‌کنیم.

فهرست موضوعات مقاله

توکن ربات تلگرام چیست و چگونه کار می‌کند؟

تعداد زیادی ربات در تلگرام وجود دارند که هرکدام، خدمات خاصی را به کاربران ارائه می‌دهند. برخی از این ربات‌ها، ارز دیجیتال اختصاصی خود را راه‌اندازی کرده‌اند. همچنین، کاربرد یک توکن ربات تلگرام به عملکردهای ربات مورد نظر بستگی دارد. برای مثال، برخی از این توکن‌ها، دسترسی به امکانات ویژه‌ای را فراهم می‌کنند.

با این‌ حال، برخی از توکن‌های ربات تلگرام نیز کاربرد خاصی ندارند و صرفاً با امید کسب سود، خرید و فروش می‌شوند. در نتیجه، بسیار مهم است که در تشخیص بهترین توکن‌های ربات تلگرام، به کاربردهای آن‌ها نیز توجه داشته باشید. از طرفی، توکن‌های ربات تلگرام تاکنون، حجم بازاری در حدود 211 میلیون دلار را به دست آورده‌اند که سهم بسیار کوچکی از بازار 1 تریلیون دلاری کریپتو است.

توکن ربات تلگرام یونی‌بات (Unibot)

نمودار قیمتی UniBot در یک سال گذشته
نمودار قیمتی UniBot در یک سال گذشته

یونی‌بات (Unibot)، یکی از بهترین توکن های ربات تلگرام است که فرصت خوبی برای سرمایه‌گذاری فراهم کرده است. در حال حاضر این ربات به کاربران تلگرام اجازه می‌دهد که به‌ طور مستقیم ارزهای دیجیتال را خرید، فروش و مبادله کنند. البته بهتر بود که این ربات صرافی اختصاصی خود را راه‌اندازی می‌کرد و ربات آن را در اختیار کاربران می‌گذاشت.

برای معامله‌ی ارزهای دیجیتال در این ربات به هیچ تجربه‌ای نیاز ندارید و خود این ربات، رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارد. در ضمن، یونی‌بات فقط روی بلاکچین اتریوم کار می‌کند و شما فقط می‌توانید توکن‌های ERC-20 را با این ربات معامله کنید. علاوه‌ بر آن، ممکن است که در آینده، امکان مبادلات میان‌زنجیره‌ای نیز فراهم شود.

مبادله‌ی ارز دیجیتال در یونی‌بات (Unibot) چگونه است؟

فرآیند مبادله‌ی ارز دیجیتال در این ربات به‌ صورت زیر است:

1. ابتدا، یونی‌بات یک آدرس کیف پول اختصاصی اتریوم برای کاربران ایجاد می‌کند.

2. سپس کاربران می‌توانند توکن‌های خود را واریز کنند.

3. پس از واریز توکن‌ها، کیف پول به شما اعلام می‌کند که با موفقیت آن‌ها را دریافت کرده است.

4. حالا می‌توانید از موجودی کیف پول خود برای خرید ارزهای دیجیتال استفاده کنید.

5. در نهایت، باید آدرس تراکنش مورد نظر را به ربات بدهید تا از صحت معامله مطلع شود.

6. این فرآیند تنها 1 دقیقه طول می‌کشد.

وضعیت بازار Unibot چگونه است؟

بر اساس داده‌های به‌دست‌آمده از CoinMarketData، می‌بینیم که Unibot دارای ارزش بازاری در حدود 185 میلیون دلار است. همچنین، از زمان راه‌اندازی آن، در ژوئن 2023، تاکنون 930 درصد رشد داشته است. در نتیجه، می‌توان نتیجه گرفت که یونی‌بات یکی از بهترین توکن های ربات تلگرام است.

امکانات دیگر Unibot چیست؟

با مراجعه‌ی دوباره به این ربات، با امکانات زیر مواجه می‌شویم؛ این امکانات می‌توانند روی ارزش آینده‌ی این توکن ربات تلگرام، تأثیر بگذارند:

  • فروش توکن برای بازی در «مگا دایس» (Mega Dice)
  • ارائه‌ی امکان پرداخت‌های فوری ارز دیجیتال
  • دریافت توکن رایگان به‌عنوان خوش‌آمدگویی

توکن ربات تلگرام هوش مصنوعی نسل تصویر (IMGNAI)

نمودار قیمتی Image Generation AI در یک سال گذشته
نمودار قیمتی Image Generation AI در یک سال گذشته

ربات هوش مصنوعی نسل تصویر (Image Generation AI) با نماد اختصاری IMGNAI، یکی از بهترین توکن های ربات تلگرام برای سرمایه‌گذاری است. این ربات با هدف ایجاد تصاویر منحصربه‌فرد راه‌اندازی شده و کاربران می‌توانند با ارسال متن، تصاویر مطلوب خود را ایجاد کنند. مثلاً کاربر می‌تواند تصویر وایکینگی را با شمشیری در دست درخواست کند که به‌سرعت با هوش مصنوعی تولید می‌شود.

برای استفاده از امکانات رایگان این ربات، باید از واترمارک استفاده کنید و برای دسترسی به امکانات پیشرفته‌تر، به توکن IMGNAI نیاز دارید. علاوه‌ بر آن، کیفیت تصویر در نسخه‌ی رایگان بسیار پایین است. در نتیجه، برای دریافت تصاویر Full HD باید از IMGNAI استفاده کنید که این مسئله می‌تواند این ارز را به یکی از بهترین توکن های ربات تلگرام تبدیل ‌کند.

 وضعیت بازار IMGNAI چگونه است؟

توکن ربات تلگرام Image Generation AI یا IMGNAI، ارزش بازاری کمتر 20 میلیون دلار دارد که نشان‌دهنده‌ی پتانسیل رشد این ارز دیجیتال است. همچنین، رشد 80 درصدی IMGNAI در مدتی کوتاه و رشد 10 درصدی در طول یک روز، باعث می‌شود که به یکی از بهترین توکن های ربات تلگرام تبدیل شود.

توکن ربات تلگرام لوت‌بات (LootBot)

نمودار قیمتی LootBot در یک سال گذشته
نمودار قیمتی LootBot در یک سال گذشته

لوت‌بات (LootBot)، رباتی است که برای «فارمینگ ایردراپ» (Airdrop Farming) ایجاد شده است. در واقع در این فرآیند، کاربران می‌توانند توکن‌هایی را که در ایردراپ به دست می‌آورند، افزایش دهند. همان‌طور که می‌دانید در کمپین‌های ایردراپ، با انجام یک‌سری وظایف، می‌توانید ارز دیجیتال رایگان کسب کنید. همچنین هر کاربر فقط یکبار می‌تواند در هر ایردراپ شرکت کند.

در واقع LootBot، تحولی در زمینه‌ی ایردراپ است. این ربات کمپین‌ها را به‌صورت خودکار پیدا می‌کند و وظایف موردنیاز را از طرف کاربران انجام می‌دهد. علاوه‌ بر آن، امکان شرکت دوباره در یک کمپین را برای کاربران فراهم می‌کند. برای دریافت همه‌ی توکن‌های ایردراپ باید ماهانه 30 دلار بپردازید و اگر از توکن بومی این ربات، یعنی LOOT، استفاده کنید، شامل 50 درصد تخفیف می‌شوید.

وضعیت بازار LOOT چگونه است؟

LOOT یکی از بهترین توکن های ربات تلگرام محسوب می‌شود که در سال 2023، 20 درصد افزایش قیمت داشته است. این توکن که بر بستر بلاکچین اتریوم راه‌اندازی شده، ارزش بازاری در حدود 3 میلیون دلار دارد. این مسئله پتانسیل رشد این توکن ربات تلگرام را نشان می‌دهد.

توکن ربات تلگرام اسپرسو بات (Espresso Bot)

نمودار قیمتی Espresso Bot در یک سال گذشته
نمودار قیمتی Espresso Bot در یک سال گذشته

اسپرسو بات (Espresso Bot)، یک ربات محبوب تلگرام است که به کاربران اجازه‌ی ایجاد ارزهای دیجیتال اختصاصی خود را می‌دهد. برای ایجاد توکن اختصاصی با این ربات، به هیچ دانشی درباره‌ی قراردادهای هوشمند نیازی ندارید. فقط با پاسخ‌دادن به چند سوال می‌توانید ارز دیجیتال خود را بسازید.

 اسپرسو بات (Espresso Bot) چگونه کار می‌کند؟

برای ساخت توکن اختصاصی در این ربات، باید مراحل زیر را دنبال کنید:

1. یک نام و نشان اختصاصی برای توکن خود تعیین کنید.

2. میزان عرضه‌ی کل و اولیه را مشخص کنید.

3. می‌توانید اطلاعات دیگری را مانند هزینه‌ی تراکنش، مالیات و… را به توکن خود اختصاص دهید.

4. یک قرارداد هوشمند اختصاصی برای توکن شما ایجاد می‌شود.

5. در نهایت، ارز دیجیتال شما روی بلاک چین اتریوم ایجاد خواهد شد.

وضعیت بازار ESPR چگونه است؟

توکن ربات تلگرام اسپرسو بات، ESPR نام دارد. برای اینکه به عملکردهای پیشرفته‌ی این ربات دسترسی داشته باشید، باید از توکن ESPR استفاده کنید. ESPR یکی از بهترین توکن های ربات تلگرام محسوب می‌شود که در طول 24 ساعت، 50 درصد افزایش قیمت داشته است. همچنین، برای خرید این توکن، می‌توانید از صرافی سرشناس «یونی‌سواپ» (Uniswap) استفاده کنید.

توکن ربات تلگرام چین ‌جی‌بی‌تی (ChainGBT)

نمودار قیمتی ChainGBT در یک سال گذشته
نمودار قیمتی ChainGBT در یک سال گذشته

چین ‌جی‌بی‌تی (ChainGBT)، رباتی است که فناوری بلاکچین را دگرگون می‌کند. با استفاده از این ربات، می‌توانید یک‌ شبه به توسعه‌دهنده‌ی بلاکچین تبدیل شوید. در واقع، این ربات می‌تواند قراردادهای هوشمند را به‌صورت پیام‌های متنی اجرا کند. همچنین، در تمام مراحل، ChainGBT شما را راهنمایی می‌کند تا بهترین عملکرد را داشته باشید.

چین ‌جی‌بی‌تی (ChainGBT) چگونه کار می‌کند؟

فرض کنید که یک کاربر می‌خواهد بازی اختصاصی خود را راه‌اندازی کند. او باید مراحل زیر را انجام دهد:

1. دستورات لازم را برای بازی مانند عملکردها، پرداخت‌ها و… تعیین کند.

2. ربات یک قرارداد هوشمند را بر اساس این دستورات، ایجاد می‌کند.

3. این قرارداد به کاربر اجازه‌ی توسعه‌ی بازی را می‌دهد.

وضعیت بازار CGPT چگونه است؟

توکن ربات تلگرام چین ‌جی‌بی‌تی، CGPT نام دارد. این توکن به شما کمک می‌کند که به تمام امکانات ربات دسترسی داشته باشید. همچنین، CGPT مبتنی بر بلاکچین اتریوم و استاندارد ERC-20 راه‌اندازی شده است. این توکن موفق شده که در عرض یک هفته، 18 درصد رشد قیمتی داشته باشد. علاوه‌ بر آن، ارزش بازار آن، در حدود 7 میلیون دلار است.

توکن ربات تلگرام وگی‌بات (WagieBot)

نمودار قیمتی WagieBot در یک سال گذشته
نمودار قیمتی WagieBot در یک سال گذشته

وگی‌بات (WagieBot)، یکی از بهترین توکن های ربات تلگرام است که گزینه‌ی خوبی برای سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود. این ربات خدمات تبادل ارز دیجیتال را به کاربران ارائه می‌کند و به آن‌ها اجازه می‌دهد که در طول تبادل، ناشناس بمانند. این انتقال یا سوآپ تنها 1 دقیقه طول می‌کشد. ربات WagieBot از توکن‌های شبکه‌های مختلفی، مانند اتریوم، زنجیره هوشمند بایننس و… پشتیبانی می‌کند.

وگی‌بات چگونه کار می‌کند؟

یکی از ویژگی‌های این ربات، امکان کپی‌تریدینگ و یا شبیه‌سازی معاملات تریدرهای موفق است. برای کپی‌تریدینگ با WagieBot باید به‌صورت زیر عمل کنید:

1. ابتدا، آدرس کیف پول خود را کپی می‌کنید.

2. سپس، آدرس را در چت تلگرام ربات قرار می‌دهید.

3. تا زمانی که در کیف پول خود سرمایه داشته باشید، معاملات برای شما کپی خواهند شد.

وضعیت بازار وگی‌بات چگونه است؟

ارز دیجیتال اختصاصی این ربات، WAGIEBOT نام دارد که یکی از بهترین توکن های ربات تلگرام محسوب می‌شود. رشد 105 درصدی این ارز دیجیتال در یک ماه اخیر، توانایی رشد این توکن را نشان می‌دهد. البته، در هفته‌ی گذشته، این توکن 25 درصد کاهش قیمت داشته است. ارزش بازار WAGIEBOT حدود 2.6 میلیون دلار بوده و می‌توان آن را به‌عنوان گزینه‌ی خوبی برای سرمایه‌گذاری به حساب آورد.

 توکن ربات تلگرام جنی‌بات (GenieBot)

نمودار قیمتی GenieBot در یک سال گذشته
نمودار قیمتی GenieBot در یک سال گذشته

جنی‌بات (GenieBot)، به پروژه‌های ارز دیجیتال کمک می‌کند که بخش پشتیبانی کاربران را ساده‌سازی کنند. از این طریق، در وقت و سرمایه‌ی پروژه‌ها، صرفه‌جویی می‌شود و می‌توانند خدمات بهتری را به کاربران خود ارائه کنند. برای استفاده از خدمات بیشتر این ربات، به توکن اختصاصی آن، یعنی GENIE، نیاز دارید.

جنی‌بات چگونه کار می‌کند؟

پروژه‌های ارز دیجیتال، برای استفاده از امکانات جنی‌بات (GenieBot) باید به‌صورت زیر عمل کنند:

1. اسناد لازم را مانند برگه‌ی سفید (Whitepaper) و قرارداد هوشمند، به ربات ارائه دهند.

2. این ربات اسناد را تجزیه‌و‌تحلیل می‌کند تا به درک درستی از پروژه برسد.

3. در نهایت، پروژه‌ی موردنظر، جنی‌بات را به کانال پشتیبانی تلگرامی خود اضافه می‌کند.

وضعیت بازار جنی‌بات چگونه است؟

ارز دیجیتال جنی‌بات (GENIE)، یکی از بهترین توکن های ربات تلگرام است که در ماه گذشته، توانسته 195 درصد رشد داشته باشد. ارزش بازار این توکن ربات تلگرام، حدود 2.6 میلیون دلار بوده و حجم معاملات آن در 24 ساعت، در حدود 335 هزار دلار است. همچنین، قیمت پایین GENIE، آن را به یکی از بهترین توکن های ربات تلگرام برای سرمایه‌گذاری تبدیل می‌کند.

توکن ربات تلگرام کوییک اینتل (Quick Intel)

نمودار قیمتی Quick Intel در یک سال گذشته
نمودار قیمتی Quick Intel در یک سال گذشته

کوییک اینتل (Quick Intel)، یک ربات تلگرامی برای تجزیه‌و‌تحلیل قراردادهای هوشمند ارزهای دیجیتال است. در واقع، این ربات می‌تواند قراردادهای هوشمند را اسکن کرده و آن‌ها را بر اساس رویکرد خاصی خلاصه کند. از این طریق، سرمایه‌گذاران می‌توانند برای سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال نوظهور، قراردادهای هوشمند این ارزها را به‌دقت بررسی کنند.

کوییک اینتل چگونه کار می‌کند؟

فرض کنید که قصد سرمایه‌گذاری را روی یک ارز دیجیتال نوظهور دارید. کوییک اینتل با بررسی قرارداد هوشمند پروژه‌ی موردنظر، هشدارهای لازم را درباره‌ی سرمایه‌گذاری به شما ارائه می‌دهد. این مسئله می‌تواند در مورد نقطه‌ضعفی در خود قرارداد و یا نحوه‌ی سفارشات باشد. علاوه‌بر آن، کوییک اینتل تراکنش‌های بلاکچین را نیز بررسی می‌کند و در صورت مشاهده‌ی تراکنش مشکوک، به کاربران هشدار می‌دهد.

همچنین، اگر یک کیف پول مربوط به توسعه‌دهنده‌ی پروژه را به این ربات معرفی کنید، در صورت مشاهده‌ی فروش مشکوک، به شما هشدار می‌دهد که از سرمایه‌گذاری خارج شوید.

وضعیت بازار کوییک اینتل چگونه است؟

توکن اختصاصی کوییک اینتل، QUICKI نام دارد و برای دسترسی به امکانات این ربات، باید از این توکن استفاده کنید. در حال حاضر، QUICKI ارزش بازاری در حدود 1.6 میلیون دلار داشته و رشد 55 درصدی معاملات در هفته‌ی گذشته، به یکی از بهترین توکن های ربات تلگرام تبدیل شده است.

 آیا توکن های ربات تلگرام، سرمایه‌گذاری خوبی هستند؟

برای درک ارزش توکن های ربات تلگرام باید به موارد مختلفی توجه داشته باشید که در این بخش به آن‌ها می‌پردازیم.

حجم بازار اندک

همان‌طور که گفتیم، حجم بازار توکن‌های ربات تلگرام، فقط 211 میلیون دلار است. ازاین‌بین، Unibot توانسته 85 درصد کل این بازار را به دست بگیرد. به‌این‌ترتیب، سایر توکن‌ها حجم بازار بسیار اندکی دارند. اگرچه حجم بازار کم، می‌تواند نوسانات زیادی را ایجاد کند؛ اما از این نظر امیدوارکننده است که کمترین خریدوفروشی می‌تواند افزایش چشمگیری را در قیمت این ارزها ایجاد کند.

برای مثال، GENIE که حجم معاملاتی در حدود 330 هزار دلار دارد، در طول 24 ساعت، توانسته رشد 48 درصدی را نشان دهد. البته این میزان معامله، در برابر ارزهای اصلی، مانند بیت کوین و اتریوم، بسیار ناچیز است.

کاربرد بهترین توکن های ربات تلگرام

پیش از سرمایه‌گذاری روی توکن ربات تلگرام، باید ببینید که آیا این توکن کاربردی دارد یا خیر. درصورتی‌که توکن موردنظر کاربردی نداشته باشد، فقط برای مقاصد سوداگرانه، خرید و فروش خواهد شد. باید به این نکته توجه داشت که بهترین توکن های ربات تلگرام، حتماً دارای کاربرد مشخصی هستند.

مثلاً برای استفاده از امکانات اسپرسو بات، به توکن ESPR نیاز دارید. دارندگان این توکن می‌توانند قرارداد هوشمندی را ایجاد کنند که به تولید یک ارز دیجیتال اختصاصی منجر خواهد شد. همچنین، استفاده از توکن GENIE به پروژه‌های ارز دیجیتال کمک می‌کند که ربات جنی‌بات را با کانال تلگرام خود ادغام کرده و فرایند پشتیبانی کاربران را ساده‌سازی کنند.

سخن اینوکس با شما

بازار توکن‌های ربات تلگرام با سرعت درحال‌توسعه است؛ بنابراین، تنوع بخشیدن به سبد سرمایه، بهترین راه برای کاهش ریسک سرمایه‌گذاری روی این توکن‌ها است. برای اینکه بهترین توکن های ربات تلگرام را بشناسید، می‌توانید از این مقاله استفاده کنید. همچنین، دقت در کاربردهای توکن‌ها و بررسی دقیق بازار آن‌ها، در این مسیر به شما کمک شایانی می‌کنند.

سوالات متداول

چه تعداد توکن ربات تلگرام وجود دارند؟

بر اساس آمار CoinMarketCap، تا کنون 60 توکن ربات تلگرامی ایجاد شده است.

توکن ربات تلگرام چیست؟

توکن های ربات تلگرام توکن‌هایی هستند که امکان دسترسی به امکانات ربات‌های تلگرامی را فراهم می‌کنند.

بهترین توکن های ربات تلگرام برای سرمایه‌گذاری کدام‌اند؟

تحقیقات ما نشان می‌دهند که توکن‌های ربات‌های زیر به‌خاطر ارزش بازار اندک، پتانسیل خوبی برای رشد دارند: Image Generation AI, Unibot, LootBot

منبع
techopedia

محمدجواد بختیاری

علاقه‌مند به دنیای دیجیتال، مباحث مالی و سرمایه‌گذاری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

دکمه بازگشت به بالا