ارزهای دیجیتال

انتقال رایگان تتر در تلگرام: قابلیت جدید این پلتفرم برای کاربران خود

اخیراً شرکت ارائه‌دهنده استیبل کوین تتر (USDT)، همکاری خود با تلگرام را آغاز کرده است تا حضورش را در حوزه وب ۳ پررنگ‌تر کند. این همکاری نه‌تنها در مورد ادغام تتر با شبکه «تون» (TON) و کیف پول تلگرام صورت گرفته، بلکه خدمات ویژه دیگری را نیز، ازجمله انتقال رایگان تتر، به کاربران ارائه می‌دهد. در این مقاله از صرافی ارز دیجیتال اینوکس، نحوه انتقال رایگان تتر در تلگرام به طور کامل توضیح داده شده است.

استیبل کوین تتر در تلگرام

شرکت تتر در ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ اعلام کرد که رمزارز تتر را با «شبکه باز تلگرام» (Telegram Open Network) یا «تون» (TON) ادغام کرده تا این استیبل کوین بیش‌ازپیش در دسترس کاربران قرار بگیرد. همچنین، این شرکت از حضور «تتر گلد» (XAUT) در شبکه تون خبر داد. اطلاع‌رسانی در مورد این خبر مهم، در سخنرانی مشترک «پائولو آردوینو» (Paolo Ardoino)، مدیرعال شبکه تتر، «پاول دوروف» (Pavel Durov)، بنیان‌گذار تلگرام و «اندرو گوروزوف» (Andrew Rogozov)، مدیرعامل شبکه تون، در رویداد Token2049 در دبی صورت گرفت.

به نقل از سایت cointelegraph و به‌گفته آردوینو، تلگرام و تتر چشم‌انداز مشترکی در آینده اینترنت باز، سیستم مالی بدون مرز و امور غیرمتمرکز دارند. همچنین، او افزود: «راه‌اندازی تتر گلد و تتر در شبکه TON، امکان انتقال تتر به‌صورت یکپارچه و افزایش نقدینگی را فراهم می‌کند. ازاین‌طریق، کاربران می‌توانند تجربه‌ای مشابه امور مالی متمرکز را در دنیای رمزارزها داشته باشند.»

تبدیل تتر به دلار در تلگرام

«جک بوث» (Jack Booth)، مدیر بازاریابی تلگرام در مورد همکاری تتر و این شبکه گفت: «یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد راه‌اندازی تتر در تلگرام، امکان تبادل ارز فیات و رمزارز است. ما از رمپ‌های داخلی و بین‌المللی بهره می‌گیریم تا برای اولین‌بار، کاربران به انبوهی از زیرساخت‌های رمزنگاری‌شده برای پرداخت‌های جهانی دسترسی داشته باشند.»

تتر در تلگرام

انتقال رایگان تتر

یکی از تصمیمات مهمی که در کنفرانس دبی اعلام شد، امکان انتقال رایگان تتر (USDT) بود. ازاین‌طریق، تمام کاربران کیف پول تلگرام می‌توانند تتر را به‌صورت آنی و بدون پرداخت هزینه به مخاطبین خود در این پیام‌رسان انتقال بدهند. این ویژگی ازطریق ادغام تتر با شبکه TON امکان‌پذیر شده است و گامی بلند در مسیر تبدیل‌شدن تلگرام به یک ابرنرم‌افزار به حساب می‌آید. همچنین، حضور تتر در تلگرام و تراکنش‌های رایگان آن، باعث خواهد شد تا روزبه‌روز افراد بیشتری با حوزه کریپتوکارنسی‌ها آشنا شوند. برای آشنایی بیشتر با استیبل کوین تتر نیز می‌توانید به مقاله زیر سری بزنید.

در این مورد بخوانید: USDT یا تتر چیست؟ همه چیز درباره قدرتمندترین استیبل کوین دنیا

امکانات جدید تلگرام به جز انتقال رایگان تتر

علاوه‌بر انتقال رایگان تتر، امکانات جدیدی نیز برای این کیف پول رمزارزی در نظر گرفته شده‌اند. به مناسبت جشن راه‌اندازی تتر در تلگرام، تمام برداشت‌های USDT تا پایان ژوئن ۲۰۲۴ رایگان خواهند بود. همچنین، بنیاد شبکه TON، تصمیم گرفته تا ۳۰ میلیون دلار TON را ازطریق یک برنامه، به دارندگان ارز دیجیتال تتر اهدا کند. در این کمپین، دارندگان تتر با سپرده‌گذاری USDT خود، ۵۰ درصد بازدهی سالانه را با ارز TON دریافت خواهند کرد.

یکی دیگر از امکانات جدید این ولت، قابلیت رمزگذاری برای کیف پول است که به‌زودی در دسترس قرار می‌گیرد. این رمز عبور به‌صورت ایمن رمزنگاری شده و به‌شکل محلی در دستگاه شما ذخیره می‌شود. به‌زودی پشتیبانی از تشخیص چهره و اثر انگشت نیز به کاربران ارائه خواهد شد.

از طرفی، هم‌اکنون دارندگان کیف پول تلگرام می‌توانند انواع رمزارزها و توکن‌های غیرقابل تعویض یا ان اف تی را ازطریق «تون اسپیس» (TON Space) مستقیماً برای مخاطبان خود ارسال کنند. به‌این‌ترتیب، بدون نیاز به واردکردن آدرس ولت، به‌سادگی می‌توانید یک مخاطب را انتخاب کرده و مابقی وظایف مربوط به انتقال را به تون اسپیس واگذار کنید. انتقال رایگان تتر در تلگرام نیز به‌راحتی در قالب چت صورت می‌گیرد که قابلیتی جدید در دنیای کریپتو به حساب می‌آید.

چگونگی همکاری تتر و تلگرام

اگرچه همکاری این دو شرکت به‌تازگی شکلی رسمی‌تر پیدا کرده است، اما ادغام تتر در تلگرام تازه نیست و این کیف پول از قبل، در کنار تون کوین و بیت کوین، از USDT پشتیبانی می‌کرد. شرکت تتر اذعان داشته که تمام ظرفیت USDT خود را در دسترس کاربران تلگرام قرار داده است؛ اما باید به این نکته توجه داشت که تتر بر روی انواع شبکه‌ها حضور دارد و کیف پول تلگرام، پیش از ادغام تتر با شبکه TON، از تتر با استاندارد TRC-20 پشتیبانی می‌کرد. بنابراین، از این به بعد کاربران تلگرام به‌طور هم‌زمان به دو نوع تتر شبکه‌های تون و ترون دسترسی خواهند داشت. همچنین در صورتی که قصد خرید تون کوین را دارید، پیشنهاد می‌کنیم به مقاله زیر سری بزنید:

در این مورد بخوانید: بررسی جامع آینده تون کوین + معرفی عوامل افزایش قیمت این ارز دیجیتال

تنوع تتر در شبکه‌های مختلف

تتر یکی از اهداف مهم خود را حضور در شبکه‌های مختلف در نظر گرفته و قابلیت استفاده از تتر در تلگرام نیز در همین راستا فراهم شده است. با توجه به آمارهای به‌دست‌آمده از مرورگر بلاکچین، بیشترین سهم USDT را شبکه ترون (Tron) به خود اختصاص داده و تتر مبتنی بر استاندارد TRC-20 بیش‌ از همه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بااین‌حال، تاکنون هیچ‌کدام از شبکه‌های بلاکچین، نتوانسته‌اند مانند شبکه تلگرام، استفاده از تتر را ساده‌سازی کنند. بنابراین، انتظار می‌رود که امکانات متعدد این پیام‌رسان باعث شوند تا روزبه‌روز افراد بیشتری به استفاده از تتر مبتنی بر TON روی بیاورند و شاید در آینده، بیشترین حجم USDT بر روی این شبکه قرار بگیرد. درحال‌حاضر، تتر مهم‌ترین استیبل کوینی است که به‌جای دلار معامله می‌شود و در ماه مارس ۲۰۲۴، ارزش بازار این رمزارز از ۱۰۰ میلیارد دلار نیز عبور کرد.

مزایای انتقال رایگان تتر در تلگرام

معرفی ولت تلگرام

در ادامه کیف پول تلگرام یا ولت تلگرام (Telegram Wallet) را به شما معرفی خواهیم کرد. ولت تلگرام یک قابلیت جدید در اپلیکیشن تلگرام است و به کاربران این امکان را می‌دهد که پول الکترونیکی درون اپلیکیشن خود ذخیره کنند و از آن برای پرداخت‌های آنلاین و انتقال پول به دیگر کاربران تلگرام استفاده کنند. این ویژگی به کاربران این امکان را می‌دهد که به راحتی و بدون نیاز به استفاده از سرویس‌های بانکی سنتی دارایی دیجیتال خود را منتقل کنند. همچنین انتقال رایگان تتر به کمک ولت این اپلیکیشن انجام می‌شود.

مزایای استفاده از کیف پول تلگرام شامل موارد زیر می‌شود:

  • سهولت و سرعت: استفاده از کیف پول تلگرام به کاربران این امکان را می‌دهد که به راحتی و با سرعت بالا پول را انتقال دهند و دریافت کنند، بدون نیاز به انتقال اطلاعات بانکی و اطلاعات حساب بانکی
  • امنیت: کیف پول تلگرام با استفاده از فناوری رمزنگاری قوی، اطلاعات مالی کاربران را محافظت می‌کند و امکان دسترسی غیرمجاز به اطلاعات حساب کاربران را کاهش می‌دهد.
  • هزینه پایین: استفاده از کیف پول تلگرام معمولاً هزینه‌های پایین‌تری نسبت به انتقال پول از طریق سرویس‌های بانکی سنتی دارد، که می‌تواند برای کاربران صرفه‌جویی مالی مهمی باشد.
  • امکانات اضافی: علاوه بر انتقال پول، کیف پول تلگرام امکانات دیگری مانند انتقال رایگان تتر و … را نیز فراهم می‌کند.

خلاصه انتقال رایگان تتر در تلگرام با اینوکس

در این مقاله از صرافی ارز دیجیتال اینوکس، انتقال رایگان تتر در تلگرام مورد بررسی قرار گرفت. همانگونه که گفته شد یکی از امکانات جدید تلگرام، راه‌اندازی تتر گلد و تتر در شبکه TON و همچنین امکان انتقال تتر به‌صورت یکپارچه و افزایش نقدینگی، است. به این ترتیب کاربران می‌توانند با نصب کیف پول تلگرام، انتقال رایگان تتر را انجام دهند. امیدواریم مطالعه این متن برای شما کاربردی و مفید بوده باشد. اگر سوالی در این خصوص دارید یا تجربه انتقال تتر به صورت رایگان از طریق تلگرام را دارید، خوشحال می‌شویم سوال یا تجربه خود را از طریق بخش نظرات، با ما و سایر خوانندگان این مقاله به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

آیا انتقال رایگان تتر در تلگرام usdt واقعی است؟

بله، بر اساس اخبار منتشر شده کاربران تلگرام می‌توانند بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای، انتقال رایگان تتر در این اپلیکشن را انجام دهند.

ولت تلگرام چیست؟

ولت تلگرام به عنوان یک کیف پول برای نگهداری ارزهای دیجیتال است که درون برنامه تلگرام قابل نصب است.

مهم‌ترین مزیت راه‌اندازی تتر در تلگرام چیست؟

به گفته جک بوث، مدیر بازاریابی تلگرام، یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد راه‌اندازی تتر در تلگرام، امکان تبادل ارز فیات و رمزارز است.

منبع
cointelegraphbinancemedium

آرمین یوسفی

در ابتدا کلمه بود و در انتها نیز از ما کلمه‌ای بیش نمی‌ماند. من بیش از یک‌ دهه است که به نوشتن شعر، داستان و فیلم‌نامه مشغولم. برگزیده‌ی تعدادی جشنواره‌ی ادبی و جایزه‌ی کتاب سال شده‌ و تحصیلاتم را در مقطع کارشناسی‌ارشد در رشته‌ی سینما ادامه داده‌ام. در این سال‌ها برای گذرانِ زندگی، کارگر کلمات بوده‌ و در زمینه‌های گوناگونی تولید محتوای نوشتاری کرده‌ام.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

دکمه بازگشت به بالا