بهترین فرصت خرید بیت کوین
اخباراخبار بیت کوین

ریزش بیت کوین تا کی ادامه دارد؟ احتمال سقوط بیشتر!

به آسانی هر ارزی را معامله کنید

قیمت بیت کوین در تاریخ 13 آوریل (25 فروردین 1403)، همزمان با حمله موشکی ایران به اسرائیل، به 65 هزار دلار سقوط کرد. همچنین این سقوط قیمت، سایر آلت کوین‌ها را نیز تحت تاثیر قرار داده و روند کلی بازار کرپتوکارنسی، نزولی شد.

قیمت ارز دیجیتال بیت کوین در 13 آوریل پس از حمله ایران به اسرائیل و تشدید درگیری های ژئوپلیتیکی در خاورمیانه، بیش از 8.4 درصد سقوط کرد. با شروع درگیری، قیمت این رمزارز از حدود 67000 دلار به 61625 دلار کاهش یافت و بیش از 130 میلیون دلار از ارزش بازار بیت کوین پس از انتشار اولین اخبار درگیری، کاهش یافت. در ساعت‌های ابتدایی روز 14 آوریل، 26 فروردین 1403، بیت کوین تا حدی قیمت خود را اصلاح نموده و قیمت تا 64.108 دلار بالا رفت اما نتوانست به سقف قیمتی پیشین خود بازگردد.

ریزش بین کوین

به گزارش سایت خبری کوین تلگراف به نقل از بلومبرگ، ایران روز شنبه، 25 فروردین 1403، حمله موشکی خود را به سمت خاک اسرائیل آغاز کرد. این اقدام پاسخ متقابلی به حمله چند روز قبل اسرائیل به سفارت ایران در دمشق-سوریه بود.

با شروع درگیری میان این دو کشور و افزایش تنش در خاورمیانه، رمزارز اتریوم (ETH) نیز پس بیت کوین دچار افت قیمت شد. این ارز دیجیتال با کاهش 8 درصدی قیمت از 3553 دلار به 3226 دلار سقوط کرد.

بایننس کوین و سولانا دو ارز دیجیتال دیگر بودند که با شروع درگیری‌ها دچار کاهش قیمت شدند. علاوه بر این سقوط قیمت، بسیاری از کاربران نیز دچار ضررهای مالی سنگینی شدند. به عنوان مثال معاملات در صرافی بایننس، حدود 171 میلیون دلار سقوط کرد و کاربران صرافی OKX نیز حدود 158 میلیون لار لیکوئیدیتی را تجربه کردند.

همچنین بر اساس داده‌های سایت CoinGlass، حدود 319.15 میلیون دلار از معاملات اهرمی در بازار بیت کوین، متاثر از این تنش‌ها از بین رفت. علاوه بر این، 964 میلیون دلار رمزارز در 24 ساعت گذشته، نقد شد. یکی از اصلی‌ترین دلایل این خروج سرمایه از بازار کریپتو این است که بسیاری از کاربران با تشدید تنش‌ها ترجیح دادند تا سرمایه خود را در بازارهای کم نوسان‌تری سرمایه گذاری کنند.

در این بین پرسش اصلی بسیاری از کاربران این است که آیا این کاهش قیمت صرفا یک تغییر قیمت کوتاه مدت بوده و روند کلی بازار اصلاح می‌شود یا خیر؟ در پاسخ باید گفت که با توجه به تاثیر مستقیم اخبار و احساسات کلی بازار بر قیمت ارزهای دیجیتال، هیچ پاسخ دقیقی به این پرسش نمی‌‌توان داد. لذا بهتر است کاربران اطلاعات و اخبار معتبر در بازار را دنبال نموده و سپس تصمیم به خرید یا فروش بگیرند. صرافی ارز دیجیتال اینوکس، به‌روزترین اخبار در این حوزه را در اختیار شما قرار خواهد داد.

منبع
cointelegraphcryptoslate

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

دکمه بازگشت به بالا