استخراج

بهترین سایت های استخراج ابری رایگان | ۲۵ سایت کاربردی

یکی از اولین شغل‌هایی که در بازار ارز دیجیتال ایجاد شد، ماینینگ یا استخراج بود. از همان زمان پیدایش بیت کوین، افراد زیادی به استخراج این رمزارز مشغول شدند و سودهای خوبی را در این زمینه کسب کردند. بااین‌حال، کم‌کم به‌خاطر سختی شبکه و افزایش تعداد ماینرها، ماینینگ بیت کوین و سایر رمزارزها دشوار شد. ازاین‌رو، به‌مرور روش‌های جدیدی برای ماینینگ پدید آمدند که یکی از آن‌ها استخراج ابری است. به همین خاطر، در این مقاله از صرافی ارز دیجیتال اینوکس، قصد داریم ۲۵ مورد از بهترین سایت های استخراج ابری رایگان را به‌طور کامل مورد بررسی قرار دهیم.

همچنین می‌توانید قیمت انواع ارزهای دیجیتال را در لینک زیر مشاهده نمایید.

فهرست موضوعات مقاله

سایت استخراج ابری رایگان چیست؟

استخراج ابری (Cloud mining) فرایندی است که به شما اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به خرید و نگهداری از دستگاه‌های ماینر، به ماینینگ بیت کوین و سایر رمزارزها بپردازید. در این فرایند، شما باید بهترین سایت های استخراج ابری رایگان را انتخاب کنید و صرفاً با اجاره زیرساخت‌های ماینینگ که توسط شرکت ارائه‌دهنده سیستم ابری عرضه شده، درآمد غیرفعال داشته باشید. بنابراین، زمانی که دستگاه مورد نظر، یک بلوک بیت کوین را استخراج کند، پاداش این بلوک بین تمام اجاره‌کنندگان آن، توزیع خواهد شد.

از فعال شدن معامله ارز دیجیتال همستر کامبت در صرافی اینوکس مطلع شوید!

خطا

+۹۸

آشنایی با بهترین سایت های استخراج ابری رایگان

حالا که با مفهوم ماینینگ ابری آشنا شدید، باید انواع سایت استخراج ارز رایگان را به شما معرفی کنیم. ازاین‌طریق، با انتخاب یک سایت ماینینگ رایگان، می‌توانید درآمدزایی غیرفعال خود را آغاز کرده و از ماینینگ ارزها سود به دست آورید. همچنین اگر قصد دارید صرفا با گوشی موبایل استخراج رمزارز را انجام دهید، مقاله زیر مناسب شما است.

۱. بیت کوین ماینتریکس (Bitcoin Minetrix)

بیت کوین ماینتریکس یک سایت استخراج ارز رایگان است که در زمان راه‌اندازی خود توانست سرمایه‌ای ۱۳ میلیون دلاری را جمع‌آوری کند. این سایت به شما اجازه می‌دهد تا به‌سادگی و بدون نیاز به تجهیزات ماینینگ، به استخراج بیت کوین مشغول شوید. در این فرایند، شما باید توکن‌های اختصاصی بیت کوین ماینتریکس را با عنوان BTCMTX خریداری کنید. سپس، با اشتراک‌گذاری این توکن‌ها در خود پلتفرم، از استخراج بیت کوین سود کسب خواهید کرد.

علاوه‌بر آن، نرم‌افزار موبایل این سایت ماینینگ رایگان نیز در دسترس شما قرار دارد. ازاین‌طریق، شما می‌توانید در هر زمان و مکانی بر فرایند استخراج خود نظارت داشته باشید. به همین منظور، داشبورد این سایت اطلاعات جامعی را در مورد پاداش‌های روزانه، هفتگی و ماهانه در اختیار شما قرار می‌دهد. مزایا و معایب این سایت استخراج ارز رایگان عبارت‌اند از:

مزایا

حداقل سپرده ۱۰ دلار
دوستدار محیط‌زیست
بدون نیاز به هزینه سخت‌افزاری
بدون نیاز به دانش ماینینگ

معایب

بازدهی نامشخص

۲. ای کاس (ECOS)؛ از بهترین سایت های استخراج ابری رایگان

ای‌کاس یکی از بهترین سایت های استخراج ابری رایگان است که در سال ۲۰۱۷ راه‌اندازی شد. این سایت که یک مزرعه ماینینگ بزرگ در ارمنستان به حساب می‌آید، با ظرفیت ۶۰ مگابایتی خود، بیش از ۶٬۰۰۰ بیت کوین را تاکنون استخراج کرده است. درحال‌حاضر، این سایت استخراج ابری رایگان بیش از ۵۰٬۰۰۰ کاربران فعال در سراسر جهان دارد.

سرویس ابری ای‌کاس صرفاً از بیت کوین پشتیبانی می‌کند و برای عضویت در آن، به حداقل ۹۹ دلار نیاز است. قراردادهای ماینینگ این سایت، ۶۰ ماهه هستند و هزینه پرداختی شما بستگی به دستگاه ایسیکی که انتخاب می‌کنید، خواهد داشت. همچنین، ای‌کاس پرداختی معینی را به شما ارائه نمی‌دهد، اما برای محاسبه میزان درآمدتان، یک ماشین‌حساب ماینینگ در اختیارتان قرار گرفته است.

این سایت استخراج ارز رایگان نسخه‌های اندروید، آی‌اواس و ام‌آی را به کاربران ارائه داده و حساب آزمایشی ای‌کاس نیز در دسترس قرار گرفته است. بنابراین، مزایا و معایب ای‌کاس، به‌عنوان یکی از بهترین سایت های استخراج ابری رایگان، شامل موارد زیر هستند:

مزایا

عملیات استخراج ثبت‌شده در ارمنستان
پرداخت روزانه سود ماینینگ
نرم‌افزارهای جامع برای انواع سیستم‌عامل
فرایند ثبت‌نام و احراز هویت سریع

معایب

قرارداد طولانی‌مدت
حداقل قرارداد ۹۹ دلار
سود نامشخص

۳. بایننس (Binance)

اگر به‌دنبال بهترین سایت های استخراج ابری رایگان با قراردادهای کوتاه‌مدت می‌گردید، بایننس گزینه مطلوبی برای شما است. قرارداد ماینینگ بایننس تنها ۹۰ روز طول می‌کشد و شما باید حداقل ۱ تراهَش (TH) قدرت استخراج را خریداری کنید. همچنین، بایننس ۱.۸۰ دلار کارمزد را به‌همراه ۳.۹۶ دلار برای هر تراهش، به‌عنوان کارمزد دریافت خواهد کرد.

از نظر درآمد، به‌طور میانگین، این سایت استخراج ارز رایگان بابت هر تراهش، پاداشی در حدود ۰.۰۰۰۰۰۲۱۸ بیت کوین را به کاربران ارائه می‌دهد. بااین‌حال، این مبلغ ثابت نیست و بر اساس میزان دشواری استخراج، در طولِ قرارداد تغییر می‌کند.

یکی از ویژگی‌های مهم این سایت ماینینگ رایگان، امکان برداشت آنی وجوه است. همچنین، شما می‌توانید درآمد خود را مجدداً سرمایه‌گذاری کنید یا اینکه آن را به سایر خدمات درآمدزایی بایننس، مانند استیکینگ، ییلد فارمینگ و… اختصاص دهید. مزایا و معایب سایت استخراج ابری رایگان بایننس به شرح زیر هستند:

مزایا

معتبرترین پلتفرم معاملاتی جهان
قابل اعتمادترین سایت استخراج ابری
حداقل مدت قرارداد ۹۰ روز
حداقل خرید ۱ تراهش
پرداخت روزانه

معایب

صرفاً پشتیبانی از بیت کوین

۴. استورم گین (StormGain)

استورم گین یک پلتفرم معاملات ارزهای دیجیتال است که امکان انجام معاملات اهرم‌دار را فراهم می‌کند. از طرفی، استورم گین یکی از بهترین سایت های استخراج ابری رایگان نیز محسوب می‌شود؛ چراکه کاملاً رایگان بوده و نیازی به هیچ‌گونه سرمایه‌گذاری ندارد. بااین‌حال، در این سایت استخراج ارز رایگان، میزان استخراج ابری شما بر اساس سطح کاربری‌تان مشخص می‌شود. برای مثال، حساب‌های استاندارد ثبت‌نام‌شده می‌توانند روزانه ۰.۲۵ دلار درآمد از ماینینگ ابری به دست آورند.

پس از اینکه حجم معاملاتتان به ۱۵۰٬۰۰۰ دلار برسد، میزان ماینینگ شما در طول یک روز به ۰.۵۰ دلار افزایش می‌یابد. بالاترین سطح کاربری در استورم گین VIP3 است که ۲۳۵ دلار سود استخراج را برایتان به‌همراه خواهد داشت. بااین‌‌وجود، شما برای دسترسی به این سطح، باید ۷۵ میلیون دلار معامله را در این پلتفرم انجام دهید. همچنین، باید به این نکته توجه داشته باشید که در این سایت ماینینگ رایگان، سود شما به‌عنوان اعتبار برای انجام فعالیت‌های تجاری ذخیره می‌شود و شما نمی‌توانید این سود را مستقیماً برداشت کنید. بنابراین، مزایا و معایب استورم گین عبارت‌اند از:

مزایا

کاملاً رایگان
امکان ارتقای سطح کاربری و دریافت سود بیشتر
امکان استفاده از سود ماینینگ در صورت رسیدن به ۱۰ دلار

معایب

سود کم ۰.۲۵ دلاری برای حساب‌های استاندارد
امکان برداشت سود فقط برای سطح VIP3

۵. بیت فوفو (BitFuFu): از انواع سایت استخراج ارز رایگان

بیت فوفو با بیش از ۱۷ مزرعه ماینینگ، میلیون‌ها کاربر را از سراسر جهان پوشش می‌دهد. این سایت استخراج ابری رایگان محیط بسیار کاربرپسندی دارد و با قراردادهای قابل تنظیم خود، محبوبیت زیادی را به دست آورده‌ است. همچنین، شما در حساب آزمایشی بیت فوفو می‌توانید با استفاده از ۱۰۰۰ دلار و قرارداد ۱ روزه، این سایت را مورد بررسی قرار دهید. درصورتی‌که در آن روز، احراز هویت خود را تکمیل کنید، به ۲۰۰۰ دلار در حساب آزمایشی‌تان دسترسی خواهید داشت.

علاوه‌بر آن، در این سایت استخراج ارز رایگان دو نوع حساب کاربری مشاهده می‌شوند:

  • ایزی بی‌تی‌سی (Easy BTC): این حساب که برای مبتدی‌ها مناسب است، هزینه کلی کمتر و نرخ پرداخت ثابتی دارد. ایزی بی‌تی‌سی گزینه خوبی برای افرادی است که به‌دنبال ماینینگ ابری بی‌دردسر می‌گردند؛ بااین‌حال، این حساب پرداختی کمتری دارد. مدت قرارداد ایزی بی‌تی‌سی ۳ تا ۵۰ روز بوده و نرخ پرداخت آن بین ۱۰۱ تا ۱۰۵ درصد خواهد بود. همچنین، برای ثبت این قرارداد، باید حداقل ۳۰ دلار سرمایه‌گذاری کنید.
  • درآمد کامل (Full Revenue): این حساب کاربری نیاز به اطلاعات بیشتری در مورد ماینینگ ابری داشته و مبلغ بالاتری را به شما پرداخت می‌کند. کارمزد درآمد کامل بر اساس مدت قرارداد شما مشخص می‌شود و می‌تواند بین ۱۰۱ تا ۱۲۵ درصد باشد. در این روش، شما باید برای دریافت خدمات، ۰.۰۴۳۹ دلار بپردازید و هزینه هر واحد نرخ هش نیز ۰.۰۲۷۶ دلار است.

مزایا و معایب این سایت ماینینگ رایگان شامل موارد زیر هستند:

مزایا

حداقل ۲۰ دلار سپرده
امکان ثبت سفارش با یک کلیک
بدون هزینه سخت‌افزاری اولیه
پرداخت‌های روزانه

معایب

صرفاً پشتیبانی از بیت کوین

۶. هش‌ مارت (Hashmart)

هش‌مارت یکی دیگر از گزینه‌های بهترین سایت های استخراج ابری رایگان است که در سال ۲۰۱۸، در کشور قبرس راه‌اندازی شد. درحال‌حاضر، شما برای استفاده از خدمات هش‌مارت، باید قراردادی ۱۲ ماهه را ثبت کرده و حداقل ۵۰۰ مگاهرتز را برای استخراج به قیمت ۵۲.۴۰ دلار خریداری کنید. البته هزینه‌های تعمیر و نگهداری از دستگاه‌های ماینینگ نیز به مبلغ قابل پرداخت شما اضافه خواهد شد.

از طرفی، امکان ثبت قراردادهای باز نیز وجود دارد؛ یعنی شما هروقت که بخواهید، می‌توانید به آن‌ها خاتمه دهید. دراین‌صورت، حداقل هزینه پرداختی شما برای هر گیگاهرتز، ۸۰.۴۰ دلار در نظر گرفته می‌شود. هزینه تعمیر قطعات نیز روزانه ۰.۱۸ دلار به‌ازای هر تراهَش است. علاوه‌بر آن، این سایت ماینینگ رایگان نسخه اندروید خود را ارائه داده و نسخه ios نیز در دست ساخت است. به‌این‌ترتیب، مزایا و معایب هش‌مارت را به‌صورت زیر می‌توان برشمرد:

مزایا

قرارداد ۱۲ ماهه بیت کوین با ۵۲.۴۰ دلار
مشخص‌بودن هزینه تعمیرات و نگهداری
سابقه خوب
نرم‌افزار جامع اندروید
پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته

معایب

مشخص‌نبودن کشور محل استقرار مزارع ماینینگ
ارائه‌نشدن نرم‌افزار ios

۷. هشینگ ۲۴ (Hashing24)

هشینگ ۲۴ حدود یک دهه است که به‌عنوان سایت استخراج ارز رایگان به فعالیت می‌پردازد. مزارع این شرکت در ۴ کشور کانادا، گرجستان، نروژ و ایسلند واقع شده‌اند. هشینگ ۲۴ در استخراج بیت کوین تخصص دارد و سه نوع قرارداد ۱۲، ۱۸ و ۲۴ ماهه را ارائه می‌دهد. اگر قصد دارید با گوشی اندروید استخراج بیت کوین خود را انجام دهید، پیشنهاد می‌کنیم به مقاله مراجعه کنید.

این سایت بسیار کاربرپسند است و تمام شرایط قرارداد را به دلار آمریکا و یورو نشان می‌دهد. همچنین، حداقل مقدار قرارداد هشینگ ۲۴ باید ۱ تراهش باشد که هزینه آن ۵۰.۳۰ در قراردادهای ۱۲ ماهه است. در صورت خریدهای بیشتر، می‌توانید از تخفیفات این پلتفرم استفاده کنید؛ برای مثال خرید ۱۰۰ تراهش شامل ۵ درصد تخفیف خواهد بود. همچنین، اگر یک قرار داد ۲۴ ماهه را برای ۵ تراهش تنظیم کنید، باید مبلغ ۴۹۷.۹۷ دلار را بپردازید و ازاین‌طریق، سود تضمینی ۲۲۳.۳۷ دلار را به دست می‌آورید. مزایا و معایب هشینگ ۲۴ شامل موارد زیر می‌شوند:

مزایا

بیش از ۱۰ سال تجربه
مزارع ماینینگ فعال در ۴ کشور
حداقل هزینه ۵۰.۳۰ دلار
پرداخت فوری
پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته

معایب

حداقل مدت قرارداد ۱۲ ماه
عدم پشتیبانی از ماینینگ آلت کوین‌ها

۸. کوین ماینینگ فارم (CoinMiningFarm): از بهترین سایت های استخراج ابری رایگان

یکی دیگر از بهترین سایت های استخراج ابری رایگان کوین ماینینگ فارم است. این شرکت ادعا می‌کند که ۹۰ درصد از منابع مورد نیاز برای استخراج را ازطریق انرژی‌های طبیعی به دست می‌آورد؛ ازاین‌رو، این سایت استخراج ابری رایگان دوستدار محیط‌زیست به حساب می‌آید.

از طرفی، کوین ماینینگ فارم صرفاً امکان ماینینگ بیت کوین را فراهم کرده است؛ بااین‌حال، قراردادهای این سایت، از تنوع بالایی برخوردار هستند. برای مثال، در برنامه ۷ روزه، شما باید ۵۰۰ دلار بپردازید. همچنین، با افزایش مدت قرارداد، می‌توانید از تخفیف‌های کوین ماینینگ فارم برخوردار شوید. دراین‌بین، قرارداد الماس نزد افراد باتجربه بسیار محبوب است که مدت آن ۳۶۵ روز بوده و روزانه ۱.۱۰ دلار سود به شما ارائه می‌دهد. همچنین، حداقل و حداکثر میزان خرید شما از این سایت می‌توانند به‌ترتیب ۱۲۰۰ و ۵۴۹۹ دلار باشند. مزایا و معایب کوین ماینینگ فارم نیز عبارت‌اند از:

مزایا

حداقل مدت قرارداد ۷ روز
حداقل خرید ۵۰ دلار
استفاده از انرژی‌های سبز
پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته

معایب

سابقه کم در صنعت ماینینگ
عدم پشتیبانی از روش‌های پرداختی غیر از بیت کوین

۹. بیت دیر (Bitdeer)

بیت دیر یک سایت استخراج ارز رایگان است از چندین رمزارز برای ماینینگ پشتیبانی می‌کند. بنابراین، شما می‌توانید در این پلتفرم، ازطریق انواع آلت کوین‌ها، مانند دش، اتریوم کلاسیک، فایل کوین و زی کش، سود به دست آورید. علاوه‌بر آن، امکان خرید قراردادهای ترکیبی استخراج آلت کوین‌ها و دوج کوین نیز در این سایت استخراج ابری رایگان وجود دارد. همچنین برای خرید دوج می‌توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید. برای خرید دوج می‌توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

بااین‌حال، گفته می‌شود که برخی از قراردادهای بیت دیر از قبل فروخته شده‌اند؛ چرا که معمولاً دسترسی به آن‌ها فراهم نیست. بنابراین، برای ثبت یک قرارداد خوب، شما باید به‌طور مداوم به بیت دیر سر بزنید. از طرفی، این سایت قراردادهای بیت کوین را فقط به‌صورت ۳۰ روزه ارائه می‌دهد. البته حداقل مدت قرارداد بعضی از رمزارزها بیشتر است؛ مثلاً برای ماینینگ فایل کوین، شما باید حتماً قراردادی ۵۴۰ روزه را به ثبت برسانید.

علاوه‌بر آن، در برخی از قراردادهای این سایت ماینینگ رایگان، امکان ورود با ۲ دلار نیز وجود دارد. مابقی هزینه‌ها نیز به‌صورت شفاف ازطریق سایت به اطلاع شما می‌رسند. درآمد شما در بیت دیر بر اساس نوع قراردادتان مشخص خواهد شد. مزایا و معایب بیت دیر به‌صورت زیر هستند:

مزایا

پشتیبانی از ارزهای معتبر بازار
حداقل سرمایه مورد نیاز اندک
حداقل مدت قرارداد ۳۰ روز
مشخص‌بودن هزینه‌ها ضمن عقد قرارداد

معایب

عدم دسترسی به بسیاری از قراردادها
امکان پرداخت فقط با ارز دیجیتال

۱۰. اف توهش (F2Hash): از انواع سایت ماینینگ رایگان

در بررسی بهترین سایت های استخراج ابری رایگان، نوبت به پلتفرم اف‌توهش می‌رسد که برای سرمایه‌گذاران باتجربه طراحی شده است. این پلتفرم انواع قراردادهای حرفه‌ای را ارائه می‌دهد؛ برای مثال، یک قرارداد ۳۰۰ روزه با مبلغ ۱۵٬۰۰۰ دلار، پاداش ۴۵۰ دلاری را در روز برای شما به‌همراه خواهد داشت. همچنین، درآمد شما از یک قرارداد ۹۴۰۰ دلاریِ ۳۰ روزه، ۲۱۵ دلار در ۲۴ ساعت است. البته باید به این نکته توجه داشت که اف‌توهش به کاربران مبتدی نیز امکاناتی را ارائه می‌دهد؛ مثلاً شما می‌توانید با حداقل ۵ دلار، فعالیت ماینینگ را در سایت استخراج ارز رایگان آغاز کنید. به‌این‌ترتیب، مزایا و معایب اف‌توهش عبارت‌اند از:

مزایا

یکی از بهترین سایت های استخراج ابری رایگان برای افراد حرفه‌ای
سود بیشتر برای سرمایه‌گذاران کلان
پرداخت روزانه

معایب

تجربه کم
وب‌سایت مبتدی
دقت پایین تخمین بازدهی

۱۱. ای آر کی ماینینگ (ARK Mining)

در این مورد بخوانید : سریع ترین برنامه استخراج بیت کوین برای اندروید

ای‌آر‌کی ماینینگ یکی از بهترین سایت های استخراج ابری رایگان است که به شما اجازه می‌دهد تا ابزارهای ماینینگ را از ۵۰ دلار برای نسخه کم‌هزینه تا ۶۰٬۰۰۰ دلار برای بالاترین سطح، در طول ۲۰ روز اجاره کنید. بنابراین، شما تنها با ارائه ایمیل می‌توانید در این پلتفرم ثبت‌نام کرده و با واریز رمزارزهایی، مانند بیت کوین، لایت کوین، اتریوم، تتر و یو اس دی سی، درآمدزایی خود را آغاز کنید.

شرکت ای‌آرکی ماینینگ مدعی است که برای دستگاه‌های ایسیک خود، از انرژی خورشیدی استفاده می‌کند. همچنین، در این سایت ماینینگ رایگان، امکان استخراج بیت کوین و چندین لایت کوین فراهم شده است. ضمن اینکه شما می‌توانید از نسخه آزمایشی ای‌آر‌کی ماینینگ با ۵۰ دلار سرمایه، برای بررسی این پلتفرم استفاده کنید. مزایا و معایب ای‌آر‌کی ماینینگ را می‌تواند به‌صورت زیر بیان کرد:

مزایا

حداقل سپرده ۵۰ دلار
بازدهی بالا
۵۰ دلار به‌صورت رایگان برای نسخه آزمایشی

معایب

عدم شفافیت درباره نحوه سودآوری شرکت

۱۲. تک کریپتو (TEC Crypto)

تک کریپتو یک راه‌حل ماینینگ ابری است که بسته‌های استخراج گوناگونی را به شما پیشنهاد می‌دهد. در این سایت ماینینگ رایگان، شما می‌توانید از ۱۰ دلار در روز تا ۳۰٬۰۰۰ دلار در ۳۰ روز سرمایه‌گذاری داشته باشید. پس از پایان دوره نیز سرمایه خود را به‌همراه سودتان دریافت خواهید کرد. به همین منظور، تک کریپتو از هوش مصنوعی برای افزایش میزان سودآوری کاربران استفاده می‌کند. در واقع، هوش مصنوعی وضعیت شبکه و داده‌های بازار را در نظر گرفته و درآمد بیشتری را نسبت به ماینینگ معمولی برایتان به ارمغان می‌آورد.

ثبت‌نام در تک کریپتو به‌عنوان یکی از بهترین سایت های استخراج ابری رایگان تنها با ایمیل و رمز عبور انجام می‌شود و این سایت کاربری بسیار ساده‌ای دارد. همچنین، شما می‌توانید سرمایه‌گذاری خود را ازطریق رمزارزهایی، مانند بیت کوین، لایت کوین، بیت کوین کش و اتریوم انجام دهید. مزایا و معایب تک کریپتو را در جدول زیر مشاهده می‌کنید:

مزایا

حداقل سپرده ۱۰ دلار
بازگشت سرمایه بالا
چندین رمزارز برای ماینینگ

معایب

عدم شفاف‌سازی در مورد نحوه سودآوری شرکت

در این مورد بخوانید: بهترین ارز دیجیتال برای استخراج با موبایل

۱۳. اینک کریپتو (IncCrypto): از بهترین سایت های استخراج ابری رایگان

اینک کریپتو به‌خاطر کاربری ساده و فرایند ماینینگ خود در لیست بهترین سایت های استخراج ابری رایگان قرار گرفته است. اینک کریپتو اصطلاحات تخصصی این حوزه را حذف می‌کند و قراردادهای بیت کوین و لایت کوین را به‌شکلی کاملاً ساده به کاربران ارائه می‌دهد. در این سایت استخراج ارز رایگان، تمام جزئیات درآمدزایی شما در قرارداد به‌صورت شفاف بیان شده‌اند؛ بنابراین، هیچ‌گونه پیچیدگی‌ای در این زمینه وجود ندارد و نیازی نیست که شما هزینه دیگری را بپردازید.

اینک کریپتو بیش از ۳۲٬۰۰۰ کاربر فعال در سراسر جهان دارد و ادعا می‌کند که با استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر خورشیدی و بادی، توانسته قیمت ماینینگ را کاهش دهد. علاوه‌بر آن، بسته‌های این پلتفرم از ۲۰۰ دلار در هر روز با پاداش ۲۰۰ دلاری آغاز می‌شوند و همچنین، ۳ دلار برای ماینینگ بیت کوین به شما تعلق می‌گیرد. گران‌ترین بسته نیز شامل ۱۰۰٬۰۰۰ دلار در روز با سود ۱۰۰٬۰۰۰ دلاری در ۲۴ ساعت، به‌علاوه ۲۳٬۰۰۰ دلار برای ماینینگ در ۱۰ روز است. کار با این سایت ماینینگ رایگان بسیار ساده است و شما می‌توانید هزینه استخراج را با لایت کوین، بیت کوین، اتریوم و تتر بپردازید. همچنین، این کریپتو یک نسخه آزمایشی را نیز در اختیارتان قرار داده است تا درآمد خود را بررسی کنید. بنابراین، مزایا و معایب این سایت عبارت‌اند از:

مزایا

حداقل سرمایه‌گذاری اندک
قراردادهای ساده و قابل درک
انرژی تجدیدپذیر

معایب

افزایش دائمی قیمت بسته‌ها

۱۴. جی ماینرز (Gminers)

جی‌ماینرز یک سایت استخراج ابری رایگان محسوب می‌شود که به‌تازگی به بازار آمده است. بااین‌وجود، این پلتفرم توانسته در مدت کوتاهی، بیش از ۳۰۰۰ کاربر فعال را از نقاط مختلف جهان گردهم آورد. البته شما نباید این سایت ماینینگ رایگان را با «جی ماینر» (Gminer) که یک نرم‌افزار استخراج است، اشتباه بگیرید. جی‌ماینرز یک پلتفرم ابری به حساب می‌آید که خدمات ماینینگ را به‌صورت ۲۴ ساعته و در ۷ روز هفته ارائه می‌دهد.

این سایت سود شما را به‌صورت روزانه و ازطریق پی‌پل و بیت کوین برایتان واریز می‌کند. هزینه‌های جی‌ماینرز بسیار پایین هستند و برای هر گیگاهرتز بر ثانیه، شما فقط ۰.۰۱۲۰ دلار می‌پردازید. این پلتفرم به‌صورت میانگین، ۱۵۰ درصد بازدهی سالانه را ارائه می‌دهد.

سایر مزایا و معایب این سایت استخراج ابری رایگان عبارت‌اند از:

مزایا

داشبورد ساده با اطلاعات آنلاین بازار
بسته‌های مقرون‌به‌صرفه
امکان سرمایه‌گذاری مجدد در هر زمان
پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته

معایب

عدم شفافیت کافی
پایین‌بودن سرعت پاسخگویی

۱۵. بی ماین (BeMine)

بی‌ماین پلتفرمی جامع و یکی از بهترین سایت های استخراج ابری رایگان است که گزینه‌های متعددی را پیش روی سرمایه‌گذاران قرار می‌دهد. در این پلتفرم ماینینگ، کاربران می‌توانند یک‌صدم یا سهمی بیشتر از یک دستگاه ایسیک را خریداری کنند. این ایسیک‌ها در کشور روسیه میزبانی می‌شوند. همچنین، شما می‌توانید نوع دستگاه ایسیک خود را انتخاب کنید تا این دستگاه با اهداف ماینینگ شما سازگاری داشته باشد. کاربران جدید با ثبت‌‌نام در این سایت استخراج ابری رایگان، ۳ روز ماینینگ با دستگاه Antminer 19 را به‌عنوان جایزه دریافت می‌کنند. سپس، کاربران می‌توانند با سپرده‌گذاری حداقل ۶۸ دلار، به کسب درآمد بپردازند. در همین راستا، مزایا و معایب بی‌ماین را می‌توان به‌صورت زیر بیان کرد:

مزایا

۴ مرکز داده قدرتمند
امکان خرید بخشی از یک ماینر ایسیک
حداقل سرمایه‌گذاری اندک

معایب

عدم دسترسی به برخی از قراردادها
پشتیبانی ضعیف

۱۶. تراست ماینینگ (TrustMining)

تراست‌ ماینینگ به‌عنوان یکی از بهترین سایت های استخراج ابری رایگان شهرت فراوانی کسب کرده است. درحالی‌که این سایت از بیت کوین نیز پشتیبانی می‌کند، اما تخصص اصلی آن الگوریتم ETASH و ماینینگ اتریوم است. دکل‌های تراست ماینینگ در کشور سوئیس میزبانی می‌شوند. بااین‌حال، این پلتفرم ۳۰ درصد از سود ماینینگ شما را به‌عنوان کارمزد دریافت می‌کند و ۷۰ درصد مابقی به‌صورت سود خالص برایتان باقی می‌ماند. البته این مقدار کارمزد معقول است و با صنعت ماینینگ مطابقت دارد. این سایت استخراج ارز رایگان با همکاری  2miners.comمزارع استخراج مختلفی را در سراسر جهان آماده کرده تا فرایند ماینینگ را بهبود ببخشد. علاوه‌بر آن، تراست ماینینگ امکانات سرمایه‌گذاری را در اختیار شما می‌گذارد تا بتوانید از سود ماینینگ خود، دوباره درآمدزایی داشته باشید.

مزایا

استخرهای ماینینگ قابل اعتماد
پشتیبانی از استیکینگ رمزارز
شهرت عالی

معایب

صرفاً پشتیبانی از GPU
پشتیبانی ضعیف

۱۷. جنسیس ماینینگ (GenesisMining)

جنسیس ماینینگ با بیش از ۲ میلیون ماینر فعال، یکی از بهترین سایت های استخراج ابری رایگان به حساب می‌آید. مرکز داده این پلتفرم در ایسلند واقع شده و از انرژی گرمایی زمین برای تولید برق استفاده می‌کند. جنسیس ماینینگ با استفاده از ۲ تا ۴ استخر ماینینگ به استخراج رمزارزها می‌پردازد و از ۶ توکن شامل بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، دش و اتریوم پشتیبانی کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص استخراج اتریوم، به مقاله زیر سری بزنید:

در این مورد بخوانید: استخراج اتریوم با گوشی

برای دریافت پاداش‌های این سایت استخراج ابری رایگان، بهتر است که گزینه پرداخت‌های رمزارزی را انتخاب کنید؛ چراکه پرداخت‌های دلاری آن سرعت پایین‌تری دارند. بااین‌حال، بررسی‌ها نشان می‌دهند که اغلب بسته‌های جنسیس ماینینگ به فروش رفته‌اند و بسته‌های بسیار معدودی در دسترس کاربران قرار دارند. مزایا و معایب جنسیس ماینینگ عبارت‌اند از:

مزایا

بدون هزینه تعمیر و نگهداری
مزرعه عظیم اتریوم
پرداخت روزانه
پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته

معایب

دردسترس‌نبودن اغلب بسته‌ها
محدودیت روزانه پرداخت دلاری

۱۸. لت می کلود (LetMeCloud): سایت استخراج ارز رایگان

لت‌می‌کلود شهرت فراوانی در رسانه‌های عمومی دارد و با ارائه ۳ برنامه ۱ ساله، امکان دسترسی به بازدهی ۱۵۰ درصدی را برای کاربران فراهم می‌کند. همچنین، شما می‌توانید ازطریق برنامه ارجاع لت‌می‌کلود و با معرفی دوستان خود، میزان درآمدتان را افزایش دهید. این سایت استخراج ارز رایگان در بریتانیا ساکن است؛ اما مراکز داده‌ای در کانادا، ایسلند و نروژ نیز دارد که همگی مناطقی سازگار با محیط‌زیست هستند. این مراکز داده، عمدتاً از انرژی‌های بادی و خورشیدی برای کاهش هزینه‌های ماینینگ استفاده می‌کنند. هزینه لت‌می‌کلود نسبتاً پایین است و برای هر گیگاهرتز بر ثانیه، شما باید ۰.۰۱۲۰۱ دلار بپردازید؛ یعنی قرداد ۱ ساله هزینه‌ای ۱۸۰۰ دلاری را برایتان به‌همراه خواهد داشت. سایر مزایا و معایب این پلتفرم شامل موارد زیر هستند:

مزایا

هزینه پایین
راه‌اندازی ساده
پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته

معایب

صرفاً پشتیبانی از بیت کوین
تأخیر در پرداخت

۱۹. ای اس تی ماینینگ (AST Mining)

ای‌اس‌تی ماینینگ یکی از بهترین سایت های استخراج ابری رایگان در سال ۲۰۲۴ محسوب می‌شود. این پلتفرم کاربری بسیار ساده‌ای دارد و از ویژگی‌های امنیتی خوبی برخوردار است. ای‌اس‌تی ماینینگ با استفاده از بهترین فناوری‌های روز دنیا سعی می‌کند تا درآمد شما را به حداکثر برساند. همچنین، ثبت‌نام در این سایت ماینینگ رایگان پاداشی ۱۰۰ دلاری را برایتان به‌همراه دارد و به شما اجازه می‌دهد تا بدون سرمایه‌گذاری نیز، ماینینگ رمزارز را آغاز کنید. در این پلتفرم، بسته‌های گوناگونی، مانند ۱۰۰، ۲۰۰ و ۵۰۰ دلاری ارائه شده‌اند که هرکدام سودهای متفاوتی را برایتان به ارمغان می‌آورند. در ضمن، شما می‌توانید هر زمانی که بخواهید، از قرارداد خود خارج شده و ماینینگ را خاتمه دهید. بنابراین، مزایا و معایب ای‌اس‌تی ماینینگ عبارت‌اند از:

مزایا

پاداش ۱۰۰ دلاری
ساده و کاربردی
هزینه اندک
امنیت بالا
برنامه ارجاع برای افزایش درآمد

معایب

صرفاً پشتیبانی از بیت کوین، اتریوم و لایت کوین

در این مورد بخوانید : دریافت ارز دیجیتال رایگان

۲۰. گلوبالی کریپتو (GlobaleCrypto)

گلوبالی کریپتو یک پلتفرم جهانی است که به کاربران اجازه می‌دهد تا انواع رمزارزها را استخراج کنند. همچنین، این سایت استخراج ابری رایگان تمام توکن‌های سپرده‌گذاری‌شده را به‌صورت ذخیره‌سازی سرد نگهداری می‌کند تا امنیت بالایی را به کاربران ارائه دهد. علاوه‌بر آن، گلوبالی کریپتو از راه‌حل‌های هوشمند برای بهبود درآمد ماینرها بهره می‌برد. مزایا و معایب این سایت ماینینگ رایگان عبارت‌اند از:

مزایا

۷ دلار پاداش خوش‌آمدگویی
استفاده از آخرین مدل‌های ماینینگ
رابط کاربری ساده

معایب

دسترسی فقط به یک حساب برای هر کاربر

۲۱. کلود ماینر (Cloud Miner)

کلود ماینر یکی از بهترین سایت های استخراج ابری رایگان است که در سال ۲۰۲۱ راه‌اندازی شد و شما می‌توانید با حداقل ۱۰ دلار، در آن سرمایه‌گذاری کنید. این پلتفرم پاداش کاربران را به‌صورت ۲۴ ساعته پرداخت کرده و از بیت کوین، اتریوم و بسیاری از رمزارزهای دیگر پشتیبانی می‌کند. از طرفی، کلود ماینر یک پلتفرم جامع تجاری به حساب می‌آید که انواع خدمات مالی را برای درآمدزایی بیشتر به شما ارائه می‌دهد. مزایا و معایب این سایت استخراج ارز رایگان را می‌توان به‌صورت زیر بیان کرد:

مزایا

ارائه نسخه رایگان
پاداش ۱۰ دلاری خوش‌آمدگویی
خدمات گسترده تجاری

معایب

واضح‌نبودن میزان درآمدزایی

۲۲. ان جی اس کریپتو (NGS Crypto)

ان‌جی‌اس کریپتو بسته‌های ماینینگ متنوعی را به شما ارائه می‌دهد. سود سالانه این سایت استخراج ابری رایگان که در سال ۲۰۱۸ در استرالیا تأسیس شد، بین ۶ تا ۱۶ درصد در نظر گرفته می‌شود. همچنین، پس از پایان مدت قرارداد، شما می‌توانید کل سرمایه اولیه خود را برداشت کنید. از طرفی، ان‌جی‌اس کریپتو با استفاده از چند دستگاه، به شما اجازه می‌دهد تا به ماینینگ چند رمزارز بپردازید.

این پلتفرم از ابزارهای تجاری دیگر نیز پشتیبانی می‌کند و این مسئله به افزایش سودآوری کمک خواهد کرد. پرداخت‌های ان‌جی‌اس کریپتو به‌صورت روزانه هستند و امکان استخراج بیت کوین، اتریوم، ریپل، بیت کوین کش و لایت کوین در این پلتفرم فراهم شده است. سایر مزایا و معایب ان‌جی‌اس کریپتو عبارت‌اند از:

مزایا

هزینه پایین
کاربری ساده
امکانات تجاری مختلف

معایب

قوانین بسیار سخت و دست‌وپاگیر

۲۳. دمی (DeMi)

دمی یکی دیگر از بهترین سایت های استخراج ابری رایگان است که در سال ۲۰۲۳ راه‌اندازی شد و امکان ماینینگ بیت کوین را فراهم می‌کند. این پلتفرم با پرداخت روزانه و امنیت بالا، بیش از ۳۰۰ دستگاه ایسیک را ارائه داده و ۳۶٬۰۰۰ تراهش در ثانیه را برای ماینینگ فراهم می‌آورد.

برای آغاز به کار در این سایت استخراج ارز رایگان شما باید توکن‌های اختصاصی این پلتفرم را با عنوان DEMI خریداری کرده و آن‌ها را سپرده‌گذاری کنید. بنابراین، میزان درآمد شما با توجه به مقدار سپرده‌گذاری‌تان مشخص خواهد شد. مزایا و معایب دمی را به‌صورت زیر می‌توان برشمرد:

مزایا

مناسب برای مبتدیان
سود پایدار و پاداش روزانه
حداقل سپرده اندک

معایب

محدودیت رمزارزها

۲۴. اس اف کریپتو (SFCrypto)

اس‌اف‌کریپتو در سال ۲۰۱۸ توسعه یافت و برای استفاده از آن، شما باید حداقل ۲۰۰ دلار سرمایه‌گذاری داشته باشید. این سایت ماینینگ رایگان در عرض ۳۰ دقیقه درآمد شما را به حسابتان واریز کرده و از لایت کوین، بیت کوین و اتریوم پشتیبانی می‌کند. ضمن اینکه کاربری ساده اس‌اف‌کریپتو این سایت را به گزینه مطلوبی برای افراد مبتدی تبدیل کرده است. مزایا و معایب این پلتفرم را در جدول زیر مشاهده می‌کنید:

مزایا

شفافیت بالا
تجهیزات ماینینگ ساخته‌شده توسط دانشمندان
پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته

معایب

رمزارزهای معدود

۲۵. کوکوین (Kucoin)

کوکوین یکی از معتبرترین صرافی ارز دیجیتال دنیا است که در لیست بهترین سایت های استخراج ابری رایگان نیز قرار می‌گیرد. این پلتفرم با انجام پژوهش‌های گسترده، سعی دارد تا زیرساخت‌های ماینینگ ابری را به‌شکلی بهینه به کاربران ارائه دهد. این سایت استخراج ارز رایگان که از سال ۲۰۱۳ فعالیت می‌کند، از استخراج بیت کوین و لایت کوین پشتیبانی کرده و پاداش کاربران را به‌صورت روزانه ارائه می‌دهد. مزایا و معایب کوکوین عبارت‌اند از:

مزایا

درآمد ثابت
کاربری ساده
امنیت قوی و حریم خصوصی بالا

معایب

زمان انتظار طولانی برای ثبت قرارداد

خلاصه بهترین سایت های استخراج ابری رایگان با اینوکس

ماینینگ ابری روشی بسیار مطلوب برای افرادی است که به سرمایه‌گذاری در حوزه کریپتو علاقه دارند. ازطریق یک سایت استخراج ارز رایگان، شما بدون نیاز به خرید دستگاه ایسیک و پرداخت هزینه‌های تعمیر و نگهداری از آن، می‌توانید رمزارزهای مختلف را به دست آورید. به همین منظور، اطلاع از بهترین سایت های استخراج ابری رایگان به شما کمک می‌کند تا امکانات پلتفرم‌های گوناگون را بشناسید و با توجه به بودجه و استراتژی ماینینگ خود، به کسب سود از ماینینگ رمزارزها مشغول شوید.

تحریریه اینوکس

تیم تحریریه اینوکس، متشکل از متخصصان و نویسندگان با سابقه در حوزه کریپتو و ترید سعی می‌کند مفاهیم و اخبار روز ارزهای دیجیتال را با کیفیت بالا در اختیار شما قرار دهد و پاسخگوی سوالات شما باشد.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. ایا پلتفرم bitcore که در زمینه استخراج ابری کار میکنه امنه ؟ و کلاهبردار نیست ؟؟ و همچنین پلتفروم smart money

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

دکمه بازگشت به بالا