استخراج

بهترین سایت های استخراج ابری رایگان | 10سایت کاربردی

استخراج ارزهای دیجیتال برای کسب درآمد غیرفعال برای بسیاری از فعالان این بازار جذاب است. با این حال، امروزه استخراج یا ماینینگ مصرف برق بالایی دارد و به سخت افزار و تجهیزات گران‌قیمتی هم نیاز دارد. به همین علت اکنون مردم بیشتر به استخراج ابری روی می‌آورند.

برای استخراج ابری ابتدا باید یک تامین کننده انتخاب کنید، سپس یک سرمایه‌گذاری اولیه انجام دهید و منتظر بمانید تا از پلتفرم استخراج بازدهی مورد نظر خود را داشته باشید. ساده به نظر می‌رسد، اما با این حال، انتخاب بهترین سایت های استخراج ابری رایگان چندان هم راحت نیست. در این مقاله از اینوکس به منظور ایجاد اطمینان برای ماینرهای فعال لیستی از 9 سایت استخراج ابری برتر در سال 2023 را گردآوری کرده‌ایم.

استخراج ابری چیست؟

استخراج ارزهای دیجیتال با استفاده از قدرت کامپیوتری اجاره شده و بدون نیاز به نصب و اجرای مستقیم سخت افزار و نرم افزارهای مرتبط، به عنوان استخراج ابری شناخته می‌شود. روش‌های سنتی استخراج ارز دیجیتال اغلب به تجهیزات گران‌قیمتی نیاز دارند که برق زیادی مصرف می‌کنند و همین امر کسب سود را دشوار می‌کند.

بهترین سایت های استخراج ابری رایگان (آپدیت 2023)

از آنجایی که بیت کوین بسیار شناخته شده است، استخراج ابری بیت کوین همچنان محبوب‌ترین نوع استخراج ارز دیجیتال است. با این حال، هر ارز دیجیتالی که از فرآیند اثبات کار استفاده می‌کند، قابل استخراج است. انتخاب یک سایت استخراج ابری معتبر در مواقعی که پیش‌پرداخت ضروری است، بسیار مهم است. 9 مورد از بهترین سایت های استخراج ابری موجود در حال حاضر به ترتیب امتیاز در زیر فهرست شده‌اند.

دوره پرداختقیمتامتیازنام سایت
روزانهرایگان9.8HappyMiner
روزانه$109.7NFTproX
روزانه 0.00005 BTC9.5Kryptex
روزانه$44.229.5BeMine
روزانه$1509.4Ecos
هر 30-40 دقیقهرایگان9.4StormGain
هر 24 ساعت$5429.2Bitdeer
هر 4 ساعت2%9.2Nicehash
روزانه2%9.1KuCoin
روزانه0.00384961 BTC9.0Hashing24
جدول بهترین سایت های استخراج ابری رایگان

HappyMiner یکی از بهترین سایت های استخراج ابری رایگان

برنامه استخراج ابری بیت کوین یک تکنیک شگفت انگیز برای ورود به صنعت حرفه‌ای بیت کوین است. در همین راستا یکی از بهترین سایت های استخراج ابری رایگان HappyMiner نام دارد و یک سرویس ماینینگ است که استفاده از آن ساده است و به کاربران امکان می‌دهد بدون نیاز به تجهیزات کامپیوتری اضافی بیت کوین کسب کنند.

زمانی که HappyMiner در سال 2018 تأسیس شد، یکی از اولین شرکت‌هایی بود که خدمات استخراج ابری را ارائه کرد و از آن زمان تاکنون، بیش از 2800000 مشتری به این تجارت اعتماد کرده‌اند. ماینر رایگان HappyMiner مزایای زیادی دارد که یکی از آنها سادگی کاربری آن است. برای استفاده فوری نیازی به دانلود یا نصب نرم افزار نیست. از آنجایی که هیچ هزینه راه‌اندازی یا هزینه نگهداری ماهانه در ارتباط با استفاده از HappyMiner وجود ندارد، این نرم افزار به عنوان «نرم افزار رایگان استخراج بیت کوین» نیز نامیده می‌شود. اما اگر می‌خواهید قدرت هش کرایه کنید، باید به دنبال یک بسته سرویس واحد باشید که همه چیز را پوشش دهد و هیچ هزینه خدماتی از شما دریافت نکند.

برای جزئیات بیشتر، لطفاً به https://happyminer.us مراجعه کنید.

سایت NFTproX، سایت استخراج ارز رایگان

NFTproX در یک متد جدید با ترکیب استخراج ابری با سرمایه‌گذاری NFT، گزینه‌ای قابل اعتماد و سودآور برای مشارکت در بخش بلاکچین به مشتریان ارائه می‌دهد. NFTproX با ارائه بسته‌های سرمایه‌گذاری NFT و استخراج ابری، گزینه‌های مختلف سرمایه‌گذاری را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد تا با خواسته‌ها و آرزوهای سرمایه‌گذاری آن‌ها مطابقت داشته باشند.

علاوه بر این، معماری زیبای سرمایه‌گذاری مبتنی بر قرارداد NFTproX امنیت و شفافیت همه تراکنش‌ها را تضمین می‌کند و کاربران را قادر می‌سازد تا با اطمینان سرمایه‌گذاری کنند. کاربران می‌توانند با فروش مجدد ارزش سرمایه‌گذاری‌های NFT خود و سود روزانه در سرمایه‌گذاری‌های استخراج ابری خود با NFTproX درآمد کسب کنند.

کاربران NFTproX می‌توانند استخراج ارزهای دیجیتال را برای پاداش‌های روزانه بر اساس سبد انتخابی خود با قیمت کمتر از 10 دلار آغاز کنند. از یک بسته سرمایه‌گذاری یک روزه که روزانه 10٪ پرداخت می‌کند تا یک بسته سرمایه‌گذاری 64 روزه که روزانه 2.1٪ پرداخت می‌کند، NFTproX طیف وسیعی از راه حل‌های سرمایه‌گذاری را برای برآورده کردن نیازها و اهداف مختلف سرمایه‌گذاری ارائه می‌دهد.

برای جزئیات بیشتر، لطفاً به https://www.nftprox.com مراجعه کنید.

Kryptex، اپلیکیشن ماین ابری رایگان

Kryptex نیز اپلیکیشنی برای استخراج ارز دیجیتال است و امکان پرداخت دلار یا بیت کوین را ارائه می‌دهد. این برنامه همچنین زمانی که کامپیوتر بیکار است، کار می‌کند.

امکانات Kryptex

  • سادگی راه‌اندازی نرم افزار
  • ارائه رابط کاربری شفاف
  • با روشن کردن رایانه شخصی به طور خودکار شروع به کار می‌کند.
  • استخراج با CPU و GPU سخت افزار شما.

در این رابطه بخوانید : بهترین ارز برای استخراج در سال ۲۰۲۳، معرفی ۱۴ ارز برتر

مزایا Kryptex

  • در حین استخراج ارزهای دیجیتال عملکرد حالت نور سبب می‌شود که با درصد کم از منابع رایانه استفاده کند.
  • پرداخت آن به صورت روبل، بیت کوین و گیفت کارت آمازون است.

معایب Kryptex

  • نسخه Lite را نمی‌توان فقط با یک GPU راه‌اندازی اجرا کرد.
  • پرداخت آن به صورت روبل، بیت کوین و گیفت کارت آمازون است.

ویژگی‌های Kryptex یک سایت استخراج ارز رایگان

  • پتانسیل درآمد: هر رایانه شخصی مدرن با پردازنده گرافیکی قدرتمند می تواند ماهیانه 30 تا 70 دلار درآمد داشته باشد.
  • حداقل سرمایه گذاری: 0.00005 بیت کوین
  • حداقل پرداخت: حداقل 0.5 دلار
  • دوره پرداخت: روزانه
  • پلتفرم‌های پشتیبانی شده: ویندوز 10

BeMine یکی از بهترین سایت های استخراج ابری

BeMine به عنوان یکی از بهترین سایت های استخراج ابری در ابتدای سال 2018 راه‌اندازی شد و خدمات خود را در سراسر کشورهای مستقل مشترک المنافع و روسیه ارائه می‌دهد. BeMine اکنون در شهرهای سیبری آلماتی، قزاقستان، ایرکوتسک، شهر مسکو و منطقه چلیابینسک با بیش از 70000 (TH/s) فعالیت می‌کند.

سایت استخراج ارز رایگان
سایت استخراج ارز رایگان

BeMine پلتفرمی است که مراکز داده روسیه را به ماینرها و افراد علاقه‌مند به بیت کوین در سراسر جهان مرتبط می‌کند. کاربران می‌توانند با خرید و ذخیره تجهیزات ماینینگ بدون حضور فیزیکی، نصب، پیکربندی و نگهداری ASIC را انجام دهند. ماینرها می‌توانند تجهیزات خود را در مراکز داده وابسته ذخیره کنند. اگر نمی‌خواهید ماینر ASIC را به طور کامل خریداری کنید، می‌توانید با سهام آن شروع کنید.

Ecos، از معتبرترین پلتفرم‌های دیفای و سایت ماینینگ رایگان

Ecos که در سال 2017 راه‌اندازی شد و یکی از معتبرترین پلتفرم‌های دیفای و سایت استخراج ارز رایگان است. همچنین اولین پلتفرم استخراج ابری بود که به طور قانونی عمل کرد. این تجارت که در منطقه آزاد اقتصادی ارمنستان مستقر است، قراردادی را با یکی از تامین کنندگان برتر برق کشور امضا کرد. پلتفرم دیفای که بیش از 100,000 کاربر در سراسر جهان دارد و از ارزهای دیجیتال محبوب مانند بیت کوین، ریپل، اتریوم، لایت کوین، تتر و بیت کوین کش پشتیبانی می‌کند. با این حال، تنها بیت کوین توسط عملیات استخراج پشتیبانی می‌شود.

StormGain از بهترین سایت های استخراج ابری رایگان

این پلتفرم رابط کاربری ساده‌ای ارائه می‌دهد که استفاده از آن بسیار راحت است. StormGain جزو بهترین سایت های استخراج ابری رایگان است و تمام وظایف سخت افزاری استخراج بیت کوین معمولی را انجام می‌دهد، بنابراین باتری تلفن یا رایانه شما خالی نمی‌شود. مستقیماً از رابط کاربری پلتفرم، کاربران می‌توانند افزایش یا کاهش دارایی‌هایشان را زیر نظر داشته باشند.

StormGain همچنین دارای الگوهای نموداری دقیق برای نظارت بر روند قیمتی است. این سایت هم که در سال 2019 راه‌اندازی شد، چند زبانه است و روش ثبت نام آن نیز ساده است. موتور پیچیده ضد کلاهبرداری آن یکی از بهترین ویژگی‌های آن است. علاوه بر این، هر 30 تا 40 دقیقه، پاداش‌های استخراج به طور مساوی توزیع می‌شود.

سایت استخراج ارز رایگان

در این رابطه بخوانید : مدت زمان استخراج یک بیت کوین چقدر است؟

پلتفرم Bitdeer، ماینر رایگان

خدمات این پلتفرم انعطاف پذیر بسیار زیاد است. این پلتفرم استخراج ابری را ارائه می‌دهد و به خوبی به عنوان یک بازار برای برندهای متعدد نرخ هش عمل می‌کند. سرمایه‌گذاران می‌توانند نرخ هش را با یکدیگر در این بازار معامله کنند. تمرکز این پروژه بر ایجاد اتحاد با بزرگترین تامین کنندگان تجهیزات استخراج و بزرگترین استخرهای استخراج در جهان است.

استخراج توسط ماینرهای قوی ASIC و GPU انجام می‌شود. کاربران برای شروع استخراج حداقل باید 542 دلار واریز کنند که 50TH/s استخراج ابری بیت کوین را خریداری می‌کنند. علاوه بر این، آنها قراردادهای ابری را در بیش از 200 کشور مختلف ارائه می‌دهند. تمام قراردادها 180 روزه هستند. پنج مرکز داده برای این پروژه با موفقیت در سراسر جهان راه‌اندازی شده است.

 Nicehash، استخراج ابری ارزها و تبدیل به بیت‌کوین

پلتفرم Nicehash علاوه بر خدمات هاستینگ ماینینگ، یک بازار نیز ارائه می‌دهد. در این مورد، ماینرها برای شخصی سازی شرایط استخراج خود آزادتر عمل می‌کنند. به عنوان مثال، کاربران می‌توانند مقدار دقیق هش، بازه زمانی و قیمتی را که آماده پرداخت هستند، مشخص کنند. علاوه بر این، کاربران می‌توانند با اتصال GPU به ماینرهای خود، نرخ هش را به سایر کاربران در شبکه بفروشند.

منبع اصلی درآمد Nicehash بیت کوین است. هر ارزی که استخراج شود، در نهایت به بیت کوین تبدیل می‌شود. Nicehash برخلاف سایر پلتفرم‌های استخراج ابری قابل اعتماد، هیچ تجهیزات ماینینگی ندارد. کاربران در بازار قدرت-هش، قدرت پردازش رایانه‌های خود را با اتصال به رایانه‌های شخصی یا دستگاه‌های استخراج دیگر کاربران اجاره می‌دهند.

پلتفرم Kucoin، سایت استخراج ارز رایگان

در سپتامبر 2017، این صرافی معروف ارزهای دیجیتال شروع به کار کرد. در حال حاضر معاملات نقدی، آتی، نظیر به نظیر، وام و سپرده‌گذاری را ارائه می‌دهد. این صرافی بین المللی به خاطر رابط کاربر پسند خود مشهور شده است. بیش از 600 ارز دیجیتال توسط KuCoin پشتیبانی می‌‎شود که در بیش از 200 کشور قابل دسترسی است.

سایت ماینینگ رایگان
سایت ماینینگ رایگان

Hashing24، انتخاب ماینرهای بیت‌کوین

Hashing24 که در سال 2015 آغاز به کار کرد، بهترین انتخاب برای افرادی است که می‌خواهند منحصرا روی بیت کوین کار کنند. این پلتفرم دارای ده سال تجربه موثر در بخش استخراج ابری بیت کوین است و کاربران در طول این مدت بیش از 1000 ارز استخراج و برداشت کرده‌اند. طرح 12 ماهه با حداقل سپرده 72.30 دلار به ماینرها 1 TH/s پاداش می‌دهد. این پلتفرم شبیه Ecos است که در حال حاضر فقط استخراج بیت کوین را پشتیبانی می‌کند.

Hashing24 برای مراکز داده ماینینگ خود از Bitfury استفاده می‌‌کند. Bitfury Group برترین شرکت فناوری بلاک چین در جهان، به ارائه بزرگترین زیرساخت استخراج موجود اختصاص دارد و مراکز داده متعددی را در شش کشور راه‌اندازی کرده است که از این میان چهار کشور در حال حاضر مشغول استخراج هستند. Hashing24 برای اینکه به بازدیدکنندگان امکان شبیه‌سازی میزان درآمد آنها با هر ورودی هش خاص را بدهد، یک نسخه آزمایشی رایگان را مستقیماً در وب‌سایت خود ارائه می‌دهد.

سخن اینوکس با شما؛ معرفی سایت ماینینگ رایگان

همانطور که در این مقاله شرح دادیم، سایت‌های ماینینگ ابری، به کاربران این امکان را می‌دهند تا ارزهای دیجیتال مانند بیت‌کوین، اتریوم و موارد دیگر را بدون نیاز به خرید و نصب سخت‌افزار استخراج کنند. بنابراین به جای خرید، نصب و نگهداری تجهیزات گران‌قیمت استخراج ارز، کاربر به سادگی یک قرارداد قدرت هش را از یک ارائه دهنده استخراج ابری خریداری یا دریافت می‌کند.

قدرت هش اساساً قدرت محاسباتی است و ماینرهای بالقوه کریپتو می‌توانند به یک ارائه‌دهنده خدمات ماینینگ ابری پرداخت کنند و بدون تمام هزینه‌های سرمایه‌ای مورد نیاز برای راه‌اندازی عملیات استخراج خود، استخراج را آغاز کنند.

برای استخراج ابری ابتدا باید یک ماینر رایگان را انتخاب کنید، سپس در آن سرمایه‌گذاری کنید و منتظر بمانید تا پلتفرم میزبان پاداش استخراج را پرداخت کند. برای شروع استخراج ابری، سایت‌های مختلف استخراج ابری قانونی وجود دارند که بهترین امنیت را برای دارایی‌های شما تضمین می‌کنند و فهرست جامعی از بهترین سایت های استخراج ابری رایگان را در بالا ارائه دادیم.

تحریریه اینوکس

تیم تحریریه اینوکس، متشکل از متخصصان و نویسندگان با سابقه در حوزه کریپتو و ترید سعی می‌کند مفاهیم و اخبار روز ارزهای دیجیتال را با کیفیت بالا در اختیار شما قرار دهد و پاسخگوی سوالات شما باشد.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. ایا پلتفرم bitcore که در زمینه استخراج ابری کار میکنه امنه ؟ و کلاهبردار نیست ؟؟ و همچنین پلتفروم smart money

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

دکمه بازگشت به بالا