استخراج

آیا استخراج تتر با گوشی امکان پذیر است؟

یکی از سوالات متداول و مهمی که به ذهن افراد حاضر در صنعت کریپتو خطور می‌کند، این است که آیا استخراج تتر با گوشی امکان‌پذیر است؟ آیا تتر قابل استخراج است؟ در این مقاله از اینوکس، به این سوال مهم پاسخ می‌دهیم.

در دنیای پرسرعت ارزهای دیجیتال، پیشرفت‌های نوآورانه، همچنان به تغییر شکل و چشم‌انداز بازارهای مالی کمک می‌کنند. یکی از این پیشرفت‌ها، مفهوم استخراج تتر با گوشی است که موضوعی جالب و هیجان‌انگیز برای علاقه‌مندان به این صنعت است.

این قابلیت فوق‌العاده، افراد را قادر می‌سازد تا با استفاده از گوشی‌های هوشمند، در معاملات این استیبل کوین محبوب شرکت کنند. در این مقاله، به بررسی موضوع استخراج تتر با گوشی می‌پردازیم.

استخراج تتر با گوشی مانند سایر ارزهای دیجیتال، امکان‌پذیر نیست.
استخراج تتر با گوشی مانند سایر ارزهای دیجیتال، امکان‌پذیر نیست.

چگونه استخراج تتر با گوشی را انجام دهیم؟

در ابتدا باید بگوییم که تتر، ارز دیجیتالی نیست که قابل استخراج باشد و کاملا متضاد با مفهوم استخراج است. این استیبل کوین مبتنی بر مقدار واقعی ارز فیات است و به همین دلیل قابل استخراج نیست. بنابراین در ابتدا باید این موضوع عنوان شود که استخراج تتر با گوشی غیرقابل انجام است و تنها می‌توان به روش‌هایی که در ادامه عنوان می‌شود، این ارز دیجیتال را دریافت کرد.

در واقع تتر، نوعی استیبل کوین است که باعث ثبات سرمایه شده و دارایی سرمایه‌گذاران را از گزند نوسان ارزهای دیجیتال، مصون نگه می‌دارد.

در این رابطه بخوانید : USDT یا تتر چیست؟ همه چیز درباره قدرتمندترین استیبل کوین دنیا

دریافت تتر با گوشی چقدر طول می کشد؟

در هر ASIC یا مدارهای مجتمع، یک بلاک تتر استخراج می‌شود اما این بلاک میان همه ماینرها تقسیم می‌شود. اینکه چقدر زمان باید برای استخراج یک بلاک صرف کنید، با نرخ هش‌ریت شما مرتبط است که میزان قدرت ماینینگ را نشان می‌دهد.

الگوریتم اثبات ذخیره (PoR)

الگوریتم اثبات ذخیره یا Proof of Research، نوعی بیانیه است که دارایی‌های مالی یک موسسه مالی مانند صرافی‌های متمرکز را مشخص می‌کند. به عبارتی این الگوریتم، موسسه یا صرافی را نسبت به برداشت از پلتفرم خود در هر زمان، پاسخگو می‌کند. این قابلیت باعث می‌شود کاربران بتوانند به سوابق حسابرسی دسترسی داشته باشند.

الگوریتم Proof of Research در تتر قابل استفاده است و از روش اثبات سهام (Proof of Stake) برای دریافت استفاده می‌کند. بنابراین کاربران برای عملی‌شدن چنین موضوعی، به کیف پول تتر نیاز خواهند داشت. با داشتن چنین الگوریتمی، امنیت و صرفه‌جویی انرژی در این پلتفرم محقق می‌شود.

دریافت هر تتر چقدر هزینه دارد؟

هزینه دریافت هر بلاک تتر به نرخ برق شما بستگی دارد. با این حال، چنانچه می‌خواهید سود بیشتری بدست بیاورید و هزینه کمتری داشته‌باشید، بهتر است بر روی دستگاه‌های تخصصی تحت عنوان ASIC، سرمایه‌گذاری کنید. این دستگاه‌ها به منظور استخراج ارزهای دیجیتال، ساخته شده‌اند. استفاده از این دستگاه‌ها به دلیل ویژگی‌های ممتازی که دارند، کارایی را افزایش می‌دهند.

تتر، یک استیبل کوین بسیار معروف در صنعت ارزهای دیجیتال است.
تتر، یک استیبل کوین بسیار معروف در صنعت ارزهای دیجیتال است.

دریافت تتر از طریق کامپیوتر چگونه ممکن است؟

امکان دریافت تتر با کامپیوتر نیز وجود دارد. کافیست در یکی از پلتفرم‌های دریافت تتر، حساب ایجاد کنید. سپس مقدار تتری که می‌خواهید را به کیف پول واریز کنید و سپس مطابق ارزش کیف پول خود، تتر تهیه کنید. با این حال برای کارایی بهتر، می‌توانید استفاده از ASIC را نیز در نظر بگیرید. ASIC بهترین روش دریافت تتر است. با این حال اگر می‌خواهید به وسیله کامپیوتر تتر دریافت کنید، بهتر است از ماینرها کمک بگیرید.

چگونه در خانه تتر دریافت کنیم؟

همانطور که گفتیم، استخراج تتر با گوشی امکان‌پذیر نیست؛ بنابراین برای بدست آوردن این ارز دیجیتال، باید برنامه‌های مخصوص برای دریافت تتر را در گوشی یا کامیپوتر خود نصب کنیم.

دریافت تتر با گوشی و کامپیوتر امکان‌پذیر است. شما می‌توانید روش‌های دریافت تتر با گوشی و کامپیوتر را یاد بگیرد و در خانه این استیبل کوین را دریافت کنید. برای انجام این کار، ابتدا تمام عوامل دخیل در این موضوع را بررسی کنید و سپس اقدام به انجام چنین کاری نمایید.

دریافت تتر با گوشی اندرویدی

استخراج تتر با گوشی اندرویدی امکان‌پذیر نیست اما می‌توان به روش‌هایی، این ارز دیجیتال را دریافت کرد. کافیست تنها یکی از اپلیکیشن‌های دریافت تتر را در گوشی اندرویدی خود نصب کنید. شما می‌توانید این اپلیکیشن‌ها را از اپلیکیشن فروشگاه Google Play دانلود کنید. پس از آنکه اپلیکیشن مورد نظر را نصب کردید، باید یک حساب کاربری ایجاد کنید. در نهایت می‌توانید از طریق گوشی خود، تتر دریافت کنید.

دریافت تتر با گوشی آیفون

امکان دریافت تتر در سیستم عامل آیفون وجود ندارد. اپل این قابلیت را محدود کرده است تا سخت‌افزار گوشی به دلیل دریافت تتر، آسیب نبیند. برنامه‌هایی که تتر را دریافت می‌کنند باعث داغ شدن بیش از حد دستگاه می‌شوند و عمر باتری گوشی را کاهش می‌دهند. به همین دلیل اپل، این قابلیت را محدود کرده است.

اپلیکیشن‌های دریافت تتر با گوشی

تعدادی اپلیکیشن معتبر و مناسب در سیستم عامل اندروید وجود دارد که از طریق آن‌ها، می‌توانید این استیبل کوین را دریافت کنید. در ادامه به معرفی برخی از این اپلیکیشن‌ها می‌پردازیم:

۱. اپلیکیشن Miner-USDT

اپلیکیشن Miner-USDT یک روش مناسب و کم‌هزینه برای دریافت ارزهای دیجیتال علی‌الخصوص تتر است. رابط کاربری این اپلیکیشن بسیار آسان است. فرقی نمی‌کند معاملات از نوع ارز دیجیتال باشد یا دیفای؛ شما با این اپلیکیشن به راحتی ‌می‌توانید با سرمایه اندک، در معاملات بلاکچین شرکت کنید و به درآمد برسید.

۲. اپلیکیشن USDT (Tether) Cloud miner

این اپلیکیشن توسط تیم CryptoManiaDev توسعه یافته است. هدف این تیم از توسعه این برنامه، این است که همه کاربران گوشی‌های هوشمند، بتوانند از طریق استخراج ابری، تتر دریافت کنند.

دریافت تتر در این اپلیکیشن، بر روی یک سرور اختصاصی اجرا می‌شود که فشاری بر موبایل شما ایجاد نمی‌کند. حتی اگر گوشی شما ضعیف باشد، از طریق این اپلیکیشن می‌توانید بیش از 1000 دلار در ماه دریافت کنید. همچنین از طریق این برنامه، می‌توانید ارزهای دیجیتال دیگری نیز دریافت کنید.

تعدادی اپلیکیشن جهت دریافت تتر برای گوشی‌های اندرویدی وجود دارند.
تعدادی اپلیکیشن جهت دریافت تتر برای گوشی‌های اندرویدی وجود دارند.

۳. اپلیکیشن Tether USDT Miner

امروزه استفاده از گوشی‌های هوشمند و تبلت در بین افراد رواج یافته است. برای علاقه‌مندان به دنیای ارزهای دیجیتال، دیگر تلفن همراه حکم یک وسیله سرگرم‌کننده را ندارد. برخی از افراد به راحتی می‌توانند از گوشی‌های خود، درآمد شخصی داشته باشند. دریافت تتر با گوشی نیز یکی از قابلیت‌های جذاب تلفن‌های هوشمند است.

اپلیکیشن Tether USDT Miner به نحوی طراحی شده‌ است که کسب درآمد با گوشی را امکان‌پذیر می‌کند. Tether USDT Miner، تلفن هوشمند یا تبلت شما را به یک دستگاه استخراج یا دریافت خودکار ارز دیجیتال تتر تبدیل می‌کند. در این روند، دیگر نیازی نیست شما کاری انجام دهید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که برنامه را اجرا کنید و حالت استخراج یا دریافت را فعال کنید.

سخن اینوکس با شما

اپلیکیشن‌های استخراج تتر با گوشی برای هر کسی که به موبایل هوشمند و اینترنت دسترسی دارد، فرصت‌های جدیدی را برای ماینینگ یا دریافت ارز دیجیتال، ایجاد می‌کند. برخلاف روش‌های استخراج قدیمی که اغلب به تجهیزات تخصصی گران‌قیمت نیاز دارند، استخراج تتر با موبایل، از قدرت محاسباتی تلفن‌های هوشمند برای کمک به فرآیند استخراج، استفاده می‌کند.

در پایان امیدواریم از خواندن این مقاله که توسط تیم تحریریه اینوکس تولید شده‌ است، لذت برده‌ باشید.

منبع
coinarioapkcombo

صابره براتی

همیشه به این فکر می‌کردم چی میشه در آینده شغلی داشته باشم که هیچوقت ازش خسته نشم و حالا عاشق کارم هستم چون مطالعه و نوشتن بخش بزرگی از زندگی منه. تخصص اصلی من نوشتن درمورد بلاکچین و ارزهای دیجیتاله.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. با سلام
    در مورد برنامه ustd miner
    پس از رسیدن ماینینگ به صددرصد آیا میتوان موجودی ماین شده را به کیف پول تراست ولت انتقال داد ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

دکمه بازگشت به بالا