تحلیل و سرمایه گذاری

10 بهترین ارز دیجیتال ارزان و آینده دار که باید بخرید

بهترین ارز دیجیتال ارزان و آینده دار به توکن یا کوین‌هایی می‌گویند که با هزینه کم می‌توانید هزاران عدد از آن‌ها را بخرید. در این مقاله از سایت صرافی ارز دیجیتال اینوکس می‌گوییم کدام ارزهای دیجیتال قیمت کم ولی آینده روشنی دارند. پس تا انتها همراه ما بمانید.

ارز دیجیتال ارزان چیست

ارزهای دیجیتال ارزان معمولا ارزش بازار پایین و قیمت کمی دارند تا گزینه جذابی برای سرمایه‌گذاری باشند. چون سرمایه‌گذاران می‌توانند با سرمایه کم، مقدار زیادی از این ارزها را بخرند. در یک تعریف دیگر به پروژه‌هایی که از اوج قیمتی خود بسیار فاصله دارند نیز ارزهای دیجیتال ارزان می‌گویند. علت این افت شدید قیمت چرخه‌های خرسی بازار است. به‌ عنوان مثال قیمت ارز آیا ارزهای دیجیتال ارزان ارزش سرمایه‌گذاری دارندگالا 95 درصد از اوج قیمت خود فاصله دارد و به‌ همین علت یک ارز دیجیتال ارزان و آینده دار نام می‌گیرد. ارزهای دیجیتال ارزان را در کمپین‌های پیش‌فروش نیز می‌توان پیدا کرد.

در پیش‌فروش‌های کریپتو مانند IPO (عرضه اولیه سهام) نیز توکن‌های بومی یک پروژه با قیمت پایین به سرمایه‌گذاران ابتدایی فروخته می‌شوند.

معرفی بهترین ارز دیجیتال ارزان و آینده دار

با آنکه می‌توانید با هزینه کم، تعداد زیادی از این ارزها را بخرید اما این موضوع نباید تنها دلیل شما برای سرمایه‌گذاری روی یک پروژه باشد. بلکه باید پتانسیل رشد آن ارز در درازمدت را با بررسی عملکرد قیمت و فاندامنتال آن بسنجید. ارزهایی که در ادامه معرفی می‌کنیم در لیست بهترین ارز دیجیتال ارزان برای خرید در سال 2023 هستند.

میم کوین وال استریت

اولین مورد در لیست بهترین ارز دیجیتال ارزان و آینده دار میم کوین وال استریت است.

با توجه به افزایش میم کوین‌ها در سال 2023، میم کوین وال استریت پیش‌فروش توکن خود به اسم WSM را شروع کرده است که قیمت پایینی نیز دارد.

این پلتفرم به‌ علت برخورداری از توکن‌های غیرمثلی (NFT) پرطرفدار و جامعه پرشور اینترنتی خود، در فضای دیجیتال هیاهو کرده است.

به‌ نحوی که در رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، توئیتر و دیسکورد بیش از 1 میلیون فالوور دارد.

میم کوین وال استریت با توجه به اینکه محصول فرهنگ میم اینترنت است، قصد دارد WSM را به یک ارز باارزش در بازار میم کوین‌ها تبدیل کند. افراد مشهوری مانند ایلان ماسک به این پروژه علاقه نشان داده‌اند و به‌زودی باید منتظر لیست شدن آن در صرافی‌های بایننس و کوین بیس باشیم.

تعداد کل عرضه Wall Street Memes دو میلیارد توکن است که به جامعه این پروژه اختصاص دارد. از این مقدار 50 درصد در دورهای مختلف پیش‌فروش به فروش می‌رسد و مقدار باقیمانده بین نقدینگی و پاداش‌های جامعه تقسیم خواهد شد.

 دوج ای آی

AiDoge نه تنها یک ارز دیجیتال ارزان و آینده دار است، بلکه قیمت آن در درازمدت رشد جالبی خواهد کرد. ابزار اختصاصی این پلتفرم که بلاکچین و هوش مصنوعی از آن پشتیبانی می‌کنند، فرآیند ساخت میم را ساده می‌کند.

کاربران دوج ای آی در حقیقت تنها باید کمی متن را در این ابزار وارد کنند تا فورا یک میم خلق کند. هر میم ایجادشده یک تصویر با کیفیت بالا دارد و مهم‌تر از همه بی‌همتا است. کاربران سپس می‌توانند میم‌های خود را با پتانسیل وایرال شدن، در رسانه‌های اجتماعی به‌ اشتراک بگذارند.

این پروژه در حال حاضر در مرحله پیش‌فروش قرار دارد و هر توکن Ai در حال حاضر فقط به قیمت 0.0000336 دلار به فروش می‌رسد. یک قابلیت دیگر این پروژه پشتیبانی از NFTها است. کاربران می‌توانند میم‌ها را به‌عنوان NFT روی کیف پول بلاکچین ضرب کنند.

توکن‌های Ai در اکوسیستم دوج ای آی کاربرد دارند. چون کاربران قبل از ایجاد میم باید اعتبار به‌دست آورند. اعتبارهای AiDoge را تنها با پرداخت توکن‌های Ai می‌توان خرید. تقاضا برای این توکن‌ها مستقیما به تعداد میم‌های ایجادشده بستگی دارد. خریداران و دارندگان این توکن همچنین می‌توانند آن را استیک کرده و پاداشش را به‌شکل اعتبار دریافت کنند.

 پریدیکت وای

yPredict اکوسیستمی است که به کاربران اجازه می‌دهد مدل‌های پیش بینی‌کننده را بخرند و بفروشند. این پلتفرم در خود مدل‌های مختلفی دارد که دانشمندان داده، تحلیلگران کریپتو و تریدرهای باتجربه آن‌ها را توسعه داده‌اند.

تمرکز هر مدل روی بخش خاصی از صنعت معامله‌گری ارزهای دیجیتال است تا کاربران برای معاملات خود تصمیم‌های موثر و هوشمندانه‌ای بگیرند.

به‌عنوان مثال، بعضی از مد‌ل‌ها تحلیل تکنیکال و فرآیند تحقیق را ساده می‌کنند. بعضی از مدل‌ها نیز سیگنال‌های معاملاتی می‌دهند تا فرد نقاط ورود و خروج مناسب به معامله را شناسایی کند.

قبل از لیست شدن این مدل‌ها در بازار yPredict، سازمان خودگردان غیرمتمرکز این پروژه آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهد. این سازمان قابلیت‌های مدل موردنظر در شرایط زنده بازار را خواهد سنجید و پس از تایید، برای فروش لیست خواهد شد.

برای خرید این مدل‌ها باید از ارز YPRED استفاده کنید که توکن بومی پلتفرم yPredict و یک ارز دیجیتال ارزان و آینده دار است.

اکوترا 

Ecoterra نیز یکی از بهترین ارزهای دیجیتال ارزان است. این پروژه قصد دارد به افراد برای بازیافت کالاهای مختلف، توکن‌های کریپتو پاداش دهد. بازیافت هرچیزی، از شیشه و قوطی کنسرو گرفته تا بطری پلاستیکی و کارتن.

پاداش‌ها به توکن‌ ECOTERRA خواهند بود و بستگی به نوع و حجم آیتم‌های بازیافت‌شده دارد. فرآیند بازیافت به این شکل است که کاربران تنها باید آیتم‌های خود را اسکن کرده و آن را داخل یک دستگاه دریافت پسماند خشک قرار دهند. فرآیند قرار دادن داخل دستگاه به‌ صورت لحظه‌ای به‌ روزرسانی خواهد شد و اپلیکیشن اکوترا به کاربر پاداش می‌دهد.

این پلتفرم همچنین در حال توسعه محصولاتی برای کسب‌وکارها است، از جمله یک دیتابیس جهانی برای خرید و فروش مواد خام بازیافتی. به‌عنوان یک ارز دیجیتال ارزان و آینده دار، می‌توانید هر توکن اکوترا را به قیمت 0.0085 دلار بخرید.

دی لنس

DeeLance یک پروژه ارزان دیگر در لیست بهترین ارز دیجیتال ارزان و آینده دار دنیای کریپتو به‌شمار می‌رود که اکوسیستمی برای عصر Web 3.0 ساخته است.

به‌طور کلی، دی لنس در حال توسعه یک پلتفرم دورکاری روی بلاکچین است. بدین طریق، فریلسنرها به‌شکلی شفاف و کارآمد با مشتریان در ارتباط خواهند بود. به‌ عنوان مثال تمام پرداخت‌ها از طریق قراردادهای هوشمند و با توکن‌های DLANCE انجام می‌شوند.

در این رابطه بخوانید : ۸ مورد از بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری بلند مدت

دی لنس همچنین قصد دارد متاورس خود را راه‌اندازی کند. بنابراین فریلنسرها و مشتریان در یک دنیای مجازی می‌توانند با همدیگر تعامل داشته باشند. قیمت توکن DLANCE در مرحله پیش‌فروشی فعلی آن 0.038 دلار است.

لانچ پد

پلتفرم Launchpad XYZ قصد دارد فضای سرمایه‌گذاری در Web 3.0 را متحول کند. کاربران معمولی به کمک این پلتفرم و بدون حتی دانش قبلی، می‌توانند یک سبد از انواع ارز دیجیتال ارزان و آینده دار در حوزه Web 3.0 درست کنند.

لانچ پد در حال ساخت یک سیستم امتیازدهی است که ارزهای دیجیتال را بر اساس نسبت ریسک و پاداش رتبه‌بندی می‌کند. بنابراین کاربران می‌توانند متوجه شوند کدام ارزهای دیجیتال ارزش خرید دارند. Launchpad XYZ همچنین دسترسی به کمپین‌های ICO را که تنها برای سرمایه‌گذاران خصوصی موجود هستند، فراهم می‌کند.

اما به بعضی از قابلیت‌های این پروژه تنها با استیک کردن توکن LPX دسترسی خواهید داشت. چنین ویژگی دوام اکوسیستم لانچ پد در درازمدت را تضمین می‌کند. استفاده از توکن LPX به‌ معنای پرداخت کارمزد کمتر و سرعت بالاتر زمان انجام معاملات و امتیازهای انحصاری دیگر است.

ریپل

Ripple با آنکه پروژه اثبات شده‌ای است اما در لیست بهترین ارز دیجیتال ارزان و آینده دار نیز قرار می‌گیرد. ریپل در سال 2012 شکل گرفت و پرداخت‌های برون مرزی را برای بانک‌ها و موسسه‌های مالی آسان می‌کند، حتی زمانی که از دو ارز مختلف استفاده می‌شود.

صدها موسسه در حال حاضر از ریپل استفاده می‌کنند از جمله بانک تجارت سیام، JPMorgan Chase، Standard Chartered و Santander.

Ripple-در-لیست-بهترین-ارز-دیجیتال-ارزان-و-آینده-دار

در این رابطه بخوانید : ۱۰ مورد از بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه در سال ۲۰۲۳

این فناوری از تکمیل تراکنش‌ها در عرض فقط 3 تا 5 ثانیه پشتیبانی می‌کند و هر تراکنش کارمزدی کمتر از یک سنت دارد. ارزش بازار ارز XRP در حال حاضر بیش از 23 میلیارد دلار است و به قیمت 0.49 دلار می‌توانید هر توکن ریپل را بخرید. قیمت این ارز در بازار گاوی 2017 به 3.84 دلار نیز رسید.

شیبا اینو

 Shiba Inu میم کوینی است که در سال 2020 شکل گرفت و در عرض تنها یک سال توانست به یک پروژه چند میلیاردی تبدیل شود.

این ارز دیجیتال ارزان و آینده دار یکی از بزرگ‌ترین جوامع را در حوزه کریپتو دارد تا ارزش بازار آن در آخرین بازار گاوی از 40 میلیارد دلار عبور کند.

با آن‌که شیبا از اوج قیمتی خود 87 درصد فاصله دارد اما همچنان از نظر سرمایه‌گذاران در درازمدت سودده خواهد بود. مدیران این پروژه همچنین در حال توسعه قابلیت‌های متعددی هستند تا شیبا از یک میم کوین به یک توکن کاربردی تبدیل شود.

از جمله برنامه‌های آن‌ها توسعه یک متاورس غیرمتمرکز است که به دارندگان شیبا اجازه خرید زمین‌های مجازی را می‌دهد. شیبا همچنین صرافی غیرمتمرکزی به اسم ShibSwap دارد.

استلار

Stellar یک پروژه بلاکچینی ثابت‌ شده با یکی از کارآمدترین شبکه‌های پرداخت در این صنعت است که در لیست بهترین ارز دیجیتال ارزان قرار می‌گیرد.

مصرف‌کنندگان عادی و کسب‌وکارها می‌توانند در این شبکه با سرعت بالا و کارمزد بسیار پایین، تراکنش‌های خود را انجام دهند.

کاربران استلار همچنین از طریق شبکه آن می‌توانند ارزهای فیات را انتقال دهند. XLM یا ارز بومی این شبکه در نقش یک پل نقدینگی عمل می‌کند تا تراکنش‌ها سریع و ارزان باقی بمانند. استلار با شرکت‌های بزرگی مانند IBM و MoneyGram در حال همکاری است.

در حال حاضر ارزش بازار این ارز بیش از 2 میلیارد دلار است. مجموع عرضه XLM فقط کمی بیشتر از 50 میلیون بوده و تقریبا 27 میلیون آن در حال حاضر در گردش است.

سوشی سوآپ

SushiSwap یک صرافی غیرمتمرکز که در لیست بهترین ارز دیجیتال ارزان و آینده دار است و در سال 2020 راه افتاد. کاربران این صرافی می‌توانند بدون نیاز به واسطه، ارزهای دیجیتال مختلف را با یکدیگر تعویض کنند. تمام تراکنش‌ها در سوشی سوآپ از طریق استخرهای نقدینگی انجام می‌شوند.

این صرافی از بیش از چندین استاندارد بلاکچین از جمله اتریوم، فانتوم، بایننس اسمارت چین، آربیتروم و پالیگان پشتیبانی می‌کند. سوشی سوآپ همچنین یک پروتکل تجمیع‌کننده راه‌اندازی کرده است تا کاربران بتوانند ارزهای موردنظر خود را با بهترین قیمت معامله کنند.

کاربران سوشی سوآپ همچنین می‌توانند با سرمایه‌گذاری در استخرهای نقدینگی مانند USDC/ETH، نسبت به سرمایه‌گذاری خود، 5.47 درصد پاداش به شکل توکن SUSHI دریافت کرده و در تصمیم‌های حاکمیتی شرکت کنند.

گالا

GALA که در سال 2018 شکل گرفت، یک اکوسیستم گیمینگ روی بلاکچین است. در حال حاضر این اکوسیستم از 28 بازی در سبک‌های مختلف پشتیبانی می‌کند.

تمام بازی‌های گالا قابلیت کسب درآمد را دارند. پاداش‌ها به توکن بومی این پروژه یعنی GALA پرداخت می‌شوند.

این پروژه نویدبخش همچنین به کاربران اجازه می‌دهد مالکیت آیتم‌های داخل بازی را بر عهده داشته باشند و آن‌ها را بخرند یا بفروشند. چون این دارایی‌ها به‌صورت NFT روی بلاکچین اتریوم هستند. در حال حاضر ارزش بازار گالا بیش از 200 میلیون دلار بوده و قیمت این ارز از سال 2020، تقریبا 2 هزار درصد افزایش یافته است. افرادی که دنبال بهترین ارز دیجیتال ارزان و آینده دار می‌گردند، می‌توانند گالا را در سبد ارزهای خود قرار دهند.

آیا ارزهای دیجیتال ارزان ارزش سرمایه‌گذاری دارند

مزیت اصلی خرید بهترین ارز دیجیتال ارزان و آینده دار این است که با هزینه کم تعداد زیادی از آن را صاحب خواهید شد. در بخش بعد بررسی می‌کنیم ارزهای ارزان گزینه خوبی برای سرمایه‌گذاری بلندمدت هستند یا نه.

تخصیص تعداد توکن بیشتر

در حالی‌که برای خرید بیت کوین باید هزینه بالایی بپردازید، با سرمایه کم می‌توانید مقدار زیادی از یک ارز ارزان را بخرید. به‌عنوان مثال 100 دلار سرمایه‌گذاری روی بیت کوین فقط شما را صاحب 0.003 بیت کوین خواهد کرد، اما اگر در پیش‌فروش پروژه yPredict شرکت می‌کردید، بیش از هزار توکن YPRED به‌دست می‌آوردید.

پروژه‌های ارزشمند کریپتو

سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال ارزان یعنی خرید توکن‌هایی که قیمت آن‌ها کمتر از ارزش واقعی‌شان است. اغلب به این دلیل که بازار خرسی باعث شده است یک پروژه ارزش خود را به‌ شکل قابل‌ توجهی از دست بدهد.

هیچ تضمینی نیست که یک ارز دیجیتال ارزان و آینده دار در بازار گاوی مجددا به اوج قیمت خود برگردد. با این‌ حال تاریخ نشان داده است که بسیاری از ارزهای دیجیتال در بازار گاوی بعدی ریکاوری کرده‌اند. بنابراین ارزهای ارزان در بازار گاوی می‌توانند بازگشت سرمایه بالقوه زیادی داشته باشند.

از همان ابتدا سرمایه‌گذاری روی پروژه‌های جدید

ارزهای دیجیتال ارزان اغلب مربوط به پروژه‌های جدیدی می‌شوند که به‌ تازگی راه‌ افتاده‌اند. همین حرف را می‌توانیم در مورد پروژه‌هایی بگوییم که در مرحله پیش‌فروش قرار دارند و هنوز در صرافی‌ها لیست نشده‌اند. به‌عنوان مثال Wall Street Memes و AiDoge می‌توانند دوتا از بهترین پیش‌فروش‌های کریپتو در سال 2023 باشند.

هر دو پروژه توکن خود را پیش از لیست شدن در صرافی‌ها، با قیمت کمی عرضه کرده‌اند. علاوه‌ بر این، این دو ارزش بازار اندکی دارند تا سرمایه‌گذاران به آینده آن‌ها خوشبین باشند.

تنوع در سرمایه‌گذاری

خرید ارز دیجیتال ارزان و آینده دار تنوع سبد خرید و سرمایه‌گذاری شما را افزایش می‌دهد. با توجه به قیمت پایین ارزهایی که در بالا معرفی کردیم، شما با سرمایه‌گذاری کم می‌توانید سبد متنوعی داشته باشید.

چرا باید ارزهای دیجیتال ارزان را بخرید

سرمایه‌گذاری روی توکن‌ها یا ارزهای ارزان ریسک بیشتری دارد، چون هنوز خود را در بازار اثبات نکرده‌اند. اما از طرف دیگر این موضوع را نیز باید در نظر بگیرید که پتانسیل آن‌ها برای سوددهی بسیار بیشتر است، چون هنوز فرصت برای توسعه دارند.

پتانسیل کامل یک ارز دیجیتال ارزان و آینده دار هنوز درک نشده است و این احتمال وجود دارد که آن ارز در مراحل اولیه توسعه باشد و در آینده نظر سرمایه‌گذاران بزرگ را جلب کند.

برای سرمایه‌گذاری روی ارزهای با ارزش بازار کم باید دنبال پروژه‌ای بگردید که هنوز پتانسیل خود را کاملا نشان نداده است. چندین سایت و رسانه اجتماعی وجود دارند که در آن‌ها می‌توانید با فرصت‌های جدید و هیجان‌انگیز سرمایه‌گذاری آشنا شوید.

کسانی که روی ارزهای دیجیتال جدید ریسک می‌کنند، سود خوبی می‌توانند به جیب بزنند. اما باید دقت کنید با توجه به حجم معاملاتی این ارزها، نوسان قیمتی آن‌ها پس از خرید و فروش‌های بزرگ زیاد خواهد بود. بنابراین برای جلوگیری از ضرر زیاد باید به سبد ارزهای خود تنوع دهید.

ریسک‌های سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال ارزان

مهم‌تر از هر چیزی باید برای سرمایه‌گذاری خود استراتژی داشته باشید. خرید ارزهای ارزان مزایایی دارد اما نه برای همگان. آیا از ریسک کردن می‌ترسید؟ اگر جوابتان مثبت است، به سمت ارزهایی بروید که ارزش بازار بالاتر دارند.

برای کسانی که وقت ندارند بازار را زیاد بررسی کنند یا ریسک‌پذیر نیستند، این بهترین گزینه است. همچنین اگر به‌ محض افت قیمت یک ارز استرس می‌گیرید، به سمت ارزهای ارزان نروید چون گاهی نوسان قیمتی بالایی دارند.

از طرفی سرمایه‌گذاری روی ارزهای با ارزش بازار پایین وقت‌گیر است و پیش از خرید باید مدت زیادی را صرف بررسی کامل یک پرژه بگذارید. همچنین با بررسی بازار باید حواستان به سرمایه‌تان باشد تا در صورت لزوم در زمان صحیح از بازار خارج شوید.

بهترین استراتژی، سرمایه‌گذاری به‌صورت متعادل است. اما زمانی که وقت ریسک کردن پیش می‌آید، هیچ گزینه کاملا بدون خطری وجود ندارد. بنابراین باید قبل از گرفتن هر نوع تصمیم مالی به‌ خوبی گزینه‌هایتان را بررسی کرده و آن‌ها را مقایسه کنید.

سخن اینوکس با شما

سرمایه‌گذاری روی بهترین ارز دیجیتال ارزان و آینده دار مزایای متعددی دارد، از جمله دسترسی به پروژه‌هایی که ارزش واقعی آن‌ها هنوز درک نشده است. اما افراد، به‌ویژه آن‌هایی که بودجه کمی دارند، زمان خرید ارزهای دیجیتال باید تنوع سبد خود را بالا ببرند.

در مطلب بالا ارزهایی را نام بردیم که در قیمت فعلی خود گزینه جذابی برای خرید هستند و می‌توانند سود بالایی در درازمدت داشته باشند. اما شما پیش از انتخاب آن‌ها باید مدیریت ریسک و سرمایه داشته باشید و با تحقیق کامل درباره هر پروژه به سمت آن بروید.

منبع
best-cheap-cryptotechopedia

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

دکمه بازگشت به بالا