بهترین فرصت خرید بیت کوین
تحلیل و سرمایه گذاری

بهترین میم کوین های آینده دار یا میم کوین های انفجاری 2024

به آسانی هر ارزی را معامله کنید

میم کوین‌ها یکی از برجسته‌ترین ترندها در بازار کریپتو هستند. در تعریف ساده آن‌ها باید بگوییم این توکن‌های دیجیتال رمزارزهایی هستند که بر اساس ایده‌ها یا میم‌های اینترنتی و اغلب در قالب یک جوک ساده، ساخته می‌شوند. با این‌ حال بعضی از آن‌ها به‌ عنوان میم کوین های انفجاری می‌توانند به ارزش بالایی برسند و ارزش بازار چند میلیارد دلاری داشته باشند. تا انتهای این مطلب از اینوکس همراه ما باشید تا بهترین میم کوین های آینده دار 2024 را که می‌توانید بخرید، به شما معرفی کنیم.

بهترین میم کوین های انفجاری برای سرمایه‌گذاری در سال 20243

در حال حاضر صدها میم کوین را می‌توانید در دنیای کریپتو کارنسی پیدا کنید. بنابراین سرمایه‌گذاران به‌سختی بین آن‌ها می‌توانند میم کوین های آینده دار را شناسایی کرده و به سبد ارزهای دیجیتال خود اضافه کنند. با این وجود در بخش بعد 16 میم کوین را که احتمالا آینده درخشانی خواهند داشت، به شما معرفی می‌کنیم.

از جمله بهترین میم کوین های انفجاری می‌توان به 1RobotEra (TARO)، Calvaria (RIA)، Tamadoge، دوج کوین ارز پپه، دوج ایلان مارس، فلوکی و… نام برد. در ادامه به شرح هر کدام و دلیل رشد آن‌ها می‌پردازیم.

بهترین میم کوین های آینده دار یا میم کوین های انفجاری 2023

ارز پپه (Pepe Coin)

ارز پپه با نماد اختصاری Pepe یک میم کوین است که به تازگی پدیدار شده است که از قورباغه پپه الهام گرفته شده است. این پروژه دارای 420 تریلیون توکن در گردش است که بیش از 90 درصد آنها در استخرهای نقدینگی قفل شده‌اند. میم کوین پپه از زمان عرضه خود، رشد قابل توجهی در ارزش بازار داشته است و فروش آن نزدیک به 680 میلیون دلار رسیده است. اگرچه قیمت پپه تاکنون نوسان زیادی داشته است و سرمایه‌گذاری در آن مستلزم ریسک بالایی است، اما تعداد هولدرهای آن به طور پیوسته در حال افزایش است و محبوبیت و توجه قابل توجهی را به خود جلب کرده است.

ارز پپه (Pepe Coin) یکی از میم کوین های آینده دار

آینده ارز Pepe: پیش بینی قیمت پپه در سال 2023 تا 2032

فلوکی (Floki)

فلوکی اینو با نماد اختصاری FLOKI نیز یک میم کوین جدید و محبوب است که از سگ شیبا اینو ایلان ماسک الهام گرفته است. هدف این پلتفرم در صنعت کریپتو ایجاد آگاهی در مورد فناوری بلاک چین و توکن‌های دیجیتال است. فلوکی اینو در حال حاضر بر روی 4 پروژه شاخص کار می‌کند:

  • یک بازی متاورسی به نام Valhalla
  • مجموعه‌ای از محصولات مالی غیرمتمرکز که زیر پرچم “FlokiFi” راه‌اندازی شدند.
  • یک بازار NFT و کالا به نام FlokiPlaces
  • یک پلتفرم محتوا و آموزشی به نام دانشگاه فلوکی

فلوکی یک توکن سازگار با ERC-20 و BEP-20 است. این به این معنی است که این یک ارز چند زنجیره‌ای است که بر روی هر دو بلاک چین اتریوم و زنجیره هوشمند بایننس (BSC) اجرا می‌شود. کاربران به راحتی می‌توانند یک سواپ 1:1 فلوکی را روی پل ETH-BSC از طریق سواپ اتمی انجام دهند.

فلوکی یکی از میم کوین های آینده دار

جالب اینجاست که برای خرید و فروش توکن فلوکی مالیات 3 درصدی وجود دارد که برای پل زدن توکن‌ها بین دو شبکه اعمال نمی‌شود. فلوکی اینو معتقد است که مالیات به خزانه فلوکی اینو می‌رود. وجوه خزانه برای توسعه اکوسیستم آنها و همچنین ترویج فلوکی برای پذیرش گسترده‌تر استفاده می‌شود. با این حال، وایت پییپر نشان می‌دهد که زمانی که فلوکی اینو بودجه کافی جمع آوری کرد، مالیات کاهش می‌یابد، گرچه اشاره خاصی به هدف آنها یا میزان کاهش هزینه وجود ندارد.

توکن بون شیباسواپ (Bone ShibaSwap)

Bone ShibaSwap که با نماد BONE نمایش داده می‌شود، در ماه مه 2021 راه‌اندازی شد. این ارز به عنوان یک صرافی غیرمتمرکز (DEX) و بازارساز خودکار (AMM) ساخته شده بر روی زنجیره هوشمند بایننس (BSC) عمل می‌کند.

BONE توکن بومی اکوسیستم Boneshiba است، که طیفی از برنامه‌های مالی غیرمتمرکز (DeFi) شامل استخراج نقدینگی، سپرده‌گذاری و تامین نقدینگی را دربرمی‌گیرد. کاربران می‌توانند با سپرده‌گذاری در استخرهای نقدینگی، توکن‌های مختلف را در پلتفرم معامله کنند. BONE یک توکن حاکمیتی است و امکان تصمیم گیری در مورد لیست توکن‌های جدید و تعدیل کارمزد معاملات را فراهم می‌کند. در حالی که محبوبیت اکوسیستم BSC افزایش می‌یابد، ارزش Bone ShibaSwap همچنان بسیار در نوسان است و در حال حاضر با قیمت 0.8015 دلار معامله می‌شود و ارزش کل بازار آن 184 میلیون دلار است.

 توکن بون شیباسواپ - بهترین میم کوین های آینده دار

آینده ارز Bone: پیش بینی قیمت ارز بون شیباسواپ در سال 2023 تا 2030

1RobotEra (TARO)، از بهترین میم کوین های 2024

اولین انتخاب ما در لیست میم کوین های انفجاری، TARO است. ارز بومی یک متاورس چند جهانی و بازی NFT به اسم RobotErai که پتانسیل بالایی دارد و هنوز در مرحله پیش فروش اولیه خود است و شما می‌توانید آن را به قیمت پایینی بخرید. بازیکنان این بازی به روش‌های مختلف می‌توانند درآمد فعال و منفعل داشته باشند.

آن‌ها فرصت خرید و فروش دارایی‌های مختلف NFT، خرید املاک مجازی، توسعه و درآمدزایی از زمین‌های داخل متاورس و پیوستن به یک مجموعه غیرمتمرکز برای اجرای تصمیم‌ها در پلتفرم RobotEra دارند.
قیمت میم کوین TARO در حال حاضر بسیار پایین است. کاربران به کمک این توکن می‌توانند آواتارهای NFT به اسم Robots بخرند که در سیاره‌ای به اسم تارو (Taro) قرار دارند.

بهترین میم کوین های انفجاری RobotEra
TARO اولین انتخاب ما در لیست میم های کوین های انفجاری

کاربران همچنین می‌توانند با استیک کردن توکن TARO سود کنند. از طرفی در وایت پیپر RobotEra اشاره به ایجاد یک سازمان مستقل غیرمتمرکز شده است که اعضای آن با استیک کردن TARO حق رای خواهند داشت.

برخلاف سایر میم کوین های آینده دار مانند دوج کوین که عرضه نامحدود دارند، عرضه تعداد توکن‌های TARO ثابت و 1.8 میلیارد دلار بوده و 207 میلیون از این توکن در سه مرحله پیش فروش به کاربران اختصاص می‌یابد.

AiDoge (AI)، پلتفرم ایجاد کننده میم‌کوین

AiDoge یک پلتفرم ایجاد کننده میم است که اخیراً راه اندازی شده است. این پلتفرم از پیام‌های متنی و هوش مصنوعی برای تولید میم‌ها، مشابه ChatGPT یا Midjourney استفاده می‌کند، با این تفاوت که برای جامعه کریپتو ساخته شده است.

این پروژه که ترکیبی از دو مورد از داغ‌ترین موضوعات روز یعنی هوش مصنوعی و میم‌ها است، در حال حاضر در حال پیش‌فروش بسیار موفقی است. کاربران AiDoge می‌توانند توکن‌های AI دلاری بیشتری کسب کنند، بدین شکل که به میم‌های تولید شده رأی مثبت و منفی بدهد و بهترین‌ها جوایزی کسب کنند.

AiDoge (AI)، پلتفرم ایجاد کننده میم‌کوین

علاوه بر این، AiDoge از یادگیری ماشین استفاده می‌کند تا هوش مصنوعی در طول زمان در ایجاد میم‌ها موفق‌تر شود. یاد می‌گیرد که کدام الگوهای رفتاری موفق بوده و به صورت عمومی (وایرال) در آمده‌اند، سپس از آن عناصر برای ایجاد موارد جدید استفاده می‌کند. میم‌ها همچنین می‌توانند به NFT تبدیل شوند و در بازار خرید و فروش می‌شوند.

تامادوج (Tamadoge)

تامادوج (Tamadoge) یکی دیگر از بهترین میم کوین های 2024 است. این میم در سال 2022 به بازار کریپتو آمد و قیمت آن پس از عرضه اولیه صرافی در صرافی OKX، افزایش داشته است. برخلاف اکثر میم کوین های آینده دار دیگر، تامادوج بدون کاربرد نیست.

توکن بومی این اکوسیستم که از بازی‌های «بازی برای کسب درآمد» و NFTها، تشکیل شده است، TAMA نام دارد. این پروژه از دوج کوین الهام گرفته است و هر کدام از NFTهای آن یک سگ خانگی منحصر به‌فرد را نشان می‌دهند.

بازیکنان برای شروع باید یک Tamadoge NFT و سایر دارایی‌های داخل بازی را بخرند و مینت کنند. نقش توکن‌های TAMA در این‌جا مشخص می‌شود که برای پرداخت در اکوسیستم است.

بازیکنان باید تامادوج خود را زنده نگه دارند یا ریسک کنند و خودشان به یک Tamaghost تبدیل شوند. یعنی هر کاربر باید تامادوج خود را پروش داده، غذا دهد و با سایر بازیکنان مبارزه کند. کسانی که بیشترین امتیاز را داشته باشند، توکن TAMA را در انتهای هر ماه پاداش می‌گیرد.

تامادوج (Tamadoge) یکی از بهترین میم کوین های انفجاری
تامادوج (Tamadoge) یکی از بهترین میم کوین های انفجاری

در این رابطه بخوانید : شت کوین های آینده دار، معرفی شت کوین‌ های انفجاری ۲۰۲۳


این پروژه به این دلیل یکی از میم کوین های انفجاری است، که با مفهوم متاورس نیز ترکیب شده و قصد دارد واقعیت افزوده را نیز به گیم پلی خود اضافه کند. به عبارت دیگر در آینده نه تنها سرمایه‌گذاران، بلکه گیمرها به این پروژه توجه نشان می‌دهند.
با آن‌که پروژه مورد نظر تنها در جولای 2022 راه‌اندازی شده اما در کمتر از هشت هفته با اتمام مراحل پیش فروش خود، موفق به جمع‌آوری 19 میلیون سرمایه شده است تا قیمت آن از شروع مرحله پیش فروش در صرافی OKK، یک افزایش 2 هزار درصدی را تجربه کند.
اگر می‌خواهید روی یکی از میم کوین های آینده دار سرمایه‌گذاری کنید، تامادوج ظاهرا یکی از بهترین پروژه‌ها در دراز مدت خواهد بود. با دنبال کردن توییتر و کانال رسمی این پروژه نیز می‌توانید در جریان آخرین اخبار باشید.

دوج کوین (Dogecoin)

دوج کوین با آن‌که اولین میم کوین بوده اما همچنان یکی از میم کوین های انفجاری است. این میم کوین در سال 2013 با توجه به یک سگ ژاپنی به اسم شیبا اینو، خلق شد. هدف خالقان آن تنها یک شوخی و مسخره کردن جنون ارزهای دیجیتال در آن زمان بود.

با این‌حال دوج کوین توانست یکی موفق‌ترین ارزهای دیجیتال و در لیست میم کوین های آینده دار باشد. محبوبیت دوج کوین در انتهای سال 2020 بسیار زیاد شد و قیمت آن در سال 2021 اوج گرفت تا در 8 می همان سال به بالاترین مقدار خود یعنی 0.73 دلار برسد.

با این‌حال آیا دوج کوین در سال 2024 هنوز سرمایه‌گذاری خوبی است؟

دوج کوین اولین میم کوین

در این رابطه بخوانید : تحلیلگران آینده دوج کوین را چطور می‌بینند؟

باید بگوییم این ارز دیجیتال الهام‌بخش میم کوین‌های دیگری مانند شیبا اینو و تامادوج بوده است.

علاوه بر این، بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین در سراسر جهان دوج کوین را به‌ عنوان یک روش پرداخت پذیرفته‌اند و صرافی‌های زیادی از آن پشتیبانی می‌کنند. بنابراین می‌توانیم هنوز روی سوددهی بالای این کوین حساب باز کنیم، به‌ویژه چون ایلان ماسک توجه زیادی به آن دارد.

ارز شیبا اینو (Shiba Inu)

پس از موفقیت دوج کوین، میم کوین های زیادی در بازار کریپتو عملکرد خوبی داشتند. برجسته‌ترین آن‌ها شیبا اینو است، یک توکن دیجیتال که توانست در حد دوج کوین محبوب شود. این توکن در سال 2020 شکل گرفت و نماد آن سگ شکاری ژاپنی «شیبا اینو» است. برای مشاهده قیمت دقیق و به‌روز این ارز دیجیتال، بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

شیبا اینو از میم کوین های انفجاری در سال 2023 خواهد بود
شیبا اینو یکی از میم کوین های آینده دار

در این رابطه بخوانید : آینده ارز شیبا اینو: پیش بینی قیمت شیبا در سال ۲۰۲۳ تا ۲۰۳۰


شیبا در شبکه اتریوم ساخته شده است و بنابراین از قراردادهای هوشمند پشتیبانی می‌کند. آیا شیبا یکی از میم کوین های انفجاری در سال 2024 خواهد بود؟ شیبا یکی از قدرتمندترین رقبای دوج کوین است که با شبکه عظیمی از خدمات دیفای سازگاری دارد.


از طرفی صرافی‌ها و پلتفرم‌های معاملاتی اجتماعی متعدد مانند eToro این ارز را لیست کرده‌اند. قیمت این ارز دیجیتال در ابتدای شکل گیری خود 0.00000000051 دلار بود و در اکتبر 2021 به اوج تاریخی خود یعنی 0.00008 دلار رسید. بنابراین سرمایه‌گذاران اولیه آن 15,000,000 درصد سود کردند.
با توجه به برنامه‌هایی که تیم شیبا اینو دارند، بسیاری از افراد آن را یکی از میم کوین های آینده دار می‌دانند. برای خرید آسان ارز شیبا با تومان، صرفا کافی است بر روی لینک زیر کلیک کنید.

ویتا اینو (Vita Inu)

تیم مسئول ویتا اینو (Vita Inu) مانند تامادوج، تمرکزش را روی افزایش کاربردهای توکن بومی خود گذاشته است. شبکه Vite DAG ادعا می‌کند در بین پلتفرم‌های با تم سگ، بیشترین سرعت و کمترین کارمزد را دارد.

اکوسیستم VINU در سال 2021 ایجاد شده و سرعت تراکنش‌های آن بسیار بالا است و از قراردادهای هوشمند نیز پشتیبانی می‌کند. تیم مورد نظر همچنین در حال ساخت یک دنیای کریپتو با مقیاس کامل در اکوسیستم VINU است.
این دنیا از مینی بازی‌ها، قابلیت پرداخت با کریپتو و NFTهای سفارشی تشکیل شده است. بنابراین VINU بسیار جای رشد دارد.

ویتا اینو کوین که به اسم VINU نیز شناخته می_شود
Vita Inu


ویتا اینو کوین که به اسم VINU نیز شناخته می‌شود، توکن حاکمیتی این اکوسیستم است. تعداد عرضه کل این توکن یک کادریلیون بوده که 100 تریلیون آن برای توکن‌سوزی دوره‌ای در نظر گرفته شده است. این استراتژی می‌تواند به افزایش قیمت این توکن به‌عنوان یکی دیگر از میم کوین های انفجاری، کمک کند.

دوج ایلان مارس (Dogelon Mars)

Mars یکی دیگر از میم کوین های آینده دار با تم دوج است. تیم مسئول این پروژه از آن به‌عنوان شخصیتی یاد می‌کنند که در حال ماجراجویی در فضا است. حتی یک تعداد کمیک با این شخصیت وجود دارند که علاقه‌مندان می‌توانند آن‌ها را به‌شکل NFT بخرند.

به عقیده برخی افراد Dogelon Mars تحت تاثیر برنامه‌های ایلان ماسک برای مسکونی کردن مریخ قرار دارد، چون توکن بومی این پلتفرم ELON نام گرفته است.

Dogelon Mars تحت تاثیر برنامه_های ایلان ماسک برای مسکونی کردن مریخ
Dogelon Mars


این پروژه در اوایل 2021 راه افتاد و قیمت توکن آن در عرض چند ماه توانست بیش از 120 درصد رشد داشته باشد. در نوامبر 2021 این قیمت به سقف تاریخی خود رسید و از آن زمان افت تدریجی داشته است.


اگر وضعیت کل بازار کریپتو بهتر شود، Dogelon Mars می‌تواند یکی دیگر از میم کوین های انفجاری باشد. بزرگترین نقطه قوت این پروژه پشتیبانی جامعه آن است. Dogelon Mars با وجود محبوب بودن هیچ کاربردی ندارد و قبل از سرمایه‌گذاری باید ریسک آن را بپذیرید.

موناکوین (MonaCoin)

مونا کوین (MonaCoin) یکی از قدیمی‌ترین میم کوین‌ها است که تاریخ راه‌اندازی این پروژه به سال 2013 بر می‌گردد. این توکن ژاپنی براساس کرکتر هنری ژاپنی به اسم ASCII ساخته شده است و به یک گربه شباهت دارد.


مونا کوین ویژگی‌های متعددی دارد که باعث می‌شود یکی از میم کوین های آینده دار باشد. این توکن برخلاف اکثر رقبای خود در ژاپن، محل خلق خود، معامله می‌شود. کاربران با استفاده از خودپردازهای داخل این کشور می‌توانند مونا کوین را خریداری کنند.

مونا کوین (MonaCoin) یکی از قدیمی_ترین میم کوین_ها است
MonaCoin


بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین ژاپن این ارز را می‌پذیرند. سازمان خدمات مالی ژاپن نیز این میم کوین را تایید کرده است تا اعتبار آن بیشتر باشد. گرچه توجه کنید قیمت مونا کوین مانند سایر میم کوین های انفجاری، نوسان بالایی دارد.
اوج قیمت این ارز در سال 2017، 16.45 دلار بوده و از آن زمان به بعد افت قابل توجهی را تجربه کرده است.

بیبی دوج کوین (Baby Doge Coin)

بیبی دوج کوین (Baby Doge Coin) یکی دیگر از میم کوین های آینده دار است که در سال 2021 شکل گرفت. این ارز خود را جانشین دوج کوین معرفی می‌کند اما تیم آن همچنین قصد دارد آگاهی از سگ‌ها را بالا ببرد و به خیریه‌های نگهداری از حیوانات، پول اهدا می‌کند.


قیمت بیبی دوج کوین پس از راه‌اندازی آن فورا 900 هزار درصد افزایش داشت اما در عرض چند روز بعد با افت 90 درصدی مواجه شد. قیمت این میم کوین در سه ماهه آخر سال 2021 و چند ماه ابتدایی سال 2022، نوسان بسیار بالایی داشت.

بیبی دوج کوین (Baby Doge Coin) یکی دیگر از میم کوین های آینده دار
Baby Doge Coin


همچنین با آن‌که بیبی دوج به عقیده خیلی از افراد یکی از میم کوین های انفجاری است اما باید توجه کنید که ویژگی منحصر به‌فردی در مقایسه با رقبای خود ندارد.


قیمت این ارز به علت وابستگی نزدیک به دوج کوین و همچنین کمپین‌های قدرتمند بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی بالا و پایین می‌شود. بنابراین ریسک خرید و فروش آن بسیار بالا است.

Samoyedcoin

هدف اصلی پروژه Samoyedcoin به‌عنوان یکی دیگر از میم کوین های آینده دار، بالا بردن سرعت پذیرش، توسعه و رشد شبکه سولانا است. این پلتفرم سرعت تراکنش بالا و کارمزدهای پایین دارد. با آنکه Samoyedcoin در ابتدا به‌ عنوان یک میم کوین شکل گرفت اما به مرور زمان ویژگی‌های Web3 را به اکوسیستم خود اضافه کرده است.

این پلتفرم همچنین یک مجموعه NFT دارد که کاربران می‌توانند آن‌ها را از طریق بازار Solanaart بخرند. این پلتفرم علاوه بر این قصد دارد کاربردهایی بیشتر را به توکن و NFTهای خود اضافه کند.

Samoyedcoin به_عنوان یکی دیگر از میم کوین های آینده دار
Samoyedcoin


گرچه Samoyedcoin در حال حاضر هیچ ویژگی منحصر به‌فردی ندارد و فقط به علت داشتن یک جامعه قدرتمند، آن را یکی از میم کوین های انفجاری می‌دانند که قیمتش در آینده افزایش خواهد یافت.

عوامل موثر بر قیمت میم کوین چه هستند؟

مانند هر سرمایه گذاری دیگری، قیمت ارزهای دیجیتال نیز تحت تأثیر عرضه و تقاضا در بازار است. با این حال، در مورد میم کوین‌ها، عواملی که بر احساسات عمومی بازار تأثیر می گذارد کمی متفاوت است.

به عنوان مثال، از آنجایی که بسیاری از میم کوین ها کاربرد خاصی ندارند، عملکرد بازار این توکن‌ها اغلب توسط حدس و گمان دیکته می‌شود.

نیازی به گفتن نیست که اینفلوئنسرهای محبوب یک کوین را می‌توان به‌عنوان شاخص‌های مثبت در نظر گرفت. گاهی اوقات، بحث در انجمن‌های آنلاین می‌تواند منجر به انتشار یک میم کوین شود. وقتی این اتفاق می‌افتد، جامعه رشد می‌کند، علاقه بالا می‌رود، تقاضا افزایش می‌یابد و ممکن است قیمت کوین بالا برود. به طور مشابه، حتی یک توییت می‌تواند بر عملکرد یک میم‌کوین تأثیر بگذارد.

از دیگر میم کوین های آینده دار 2024

Copium (COPIUM): با نگهداری این میم می‌توانی ایردراپ های انحصاری NFT و توکن‌های رایگان دریافت کنید. $COPIUM، توکن بومی، در Uniswap DEX با قیمت 0.001213 دلار راه اندازی شده است.

Spongebob (SPONGE): این میم اخیراً در Uniswap راه‌اندازی شده است و تا الان حدود 1000درصد افزایش یافته است. این میم در صرافی‌های متعدد با ارزش بازار 12.5 میلیون دلار و فضای زیادی برای رشد لیست شده است.

Mooky (MOOKY): این توکن به منظور خرید ان‌اف‌تی و حفاظت از محیط زیست ساخته شده است. MOOK را می‌توان در پیش فروش با قیمت 0.00000464 دلار خریداری کرد.

سخن اینوکس با شما؛ میم کوین های انفجاری 2024

در این مطلب از سایت اینوکس، بهترین میم کوین های آینده دار را به شما معرفی کردیم. اما باید یادآوری کنیم اکثر میم کوین‌های بازار کاربرد خاصی ندارند و سرمایه‌گذاری روی این میم کوین های انفجاری با ریسک بالایی همراه است.

به‌عنوان مثال قیمت دوج کوین در سال 2021 از حدود 0.009 دلار به 0.68 دلار افزایش یافت تا یک رشد بیش از 7 هزار درصد را تجربه کند. اما پس از آن افت قابل توجه قیمت آن را شاهد بودیم و امروزه قیمت دوج کوین 0.081 دلار است. بنابراین قبل از خرید و سرمایه‌گذاری تحقیقات لازم را نیز انجام دهید.

سوالات پرتکرار در مورد بهترین میم کوین های 2024

در ادامه به پاسخ برخی سوالات مهم درمورد میم‌کوین‌ها می‌پردازیم.

میم کوین آینده دار شیبا را از کجا بخرم؟

شما می‌توانید این میم کوین آینده‌دار را از صرافی رمزارز اینوکس خریداری کنید. برای این کار صرفا کافی است اینجا کلیک کنید.

میم کوین چیست؟

میم کوین‌ها، توکن‌های دیجیتالی هستند که معمولاً حول یک موضوع محبوب یا یک ایده طراحی می‌شوند و از فناوری خاصی پیروی نمی‌کنند. میم‌کوین‌ها به یک میم یا یک فرد مشهور ادای احترام کنند.

بهترین میم کوین‌ها برای خرید در سال 2024 کدامند؟

بهترین میم کوین‌ها برای خرید در حال حاضر عبارتند از ، Mooky، Tamadoge، RobotEra، دوج کوین، ارز شیبا، ویتا اینو، موناکوین، دوج ایلان مارس، بیبی دوج کوین، Samoyedcoin، و موارد دیگر. به خاطر داشته باشید که این لیست بر اساس روند بازار در زمان نوشتن مقاله است.

منبع
cryptonews

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

    1. نمیشه به قطعیت گفت به طور کلی میم کوین‌ها یا آلت کوین‌ها برای ترید روزانه مناسب هستند. مقاله زیر تعدادی از ارزها و توکن‌ها رو که برای ترید روزانه مناسب هستند معرفی کرده که میتونید بهش مراجعه کنید.

      بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه در سال ۲۰۲۳، سود بیشتر با این ۹ ارز!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

دکمه بازگشت به بالا