ارزهای دیجیتال

شت کوین های آینده دار کدامند؟ لیست شت کوین های انفجاری 2024

به آسانی هر ارزی را معامله کنید

شت کوین رمزارزهایی هستند که برنامه خاصی برای بهینه‌سازی و کاربردهای روزمره ندارند و تنها به عنوان یک دارایی در صنعت بلاکچین استفاده می‌شوند. در این مقاله از صرافی ارز دیجیتال اینوکس به معروف‌ترین پروژه‌های شت کوینی اشاره می‌کنیم و به بررسی شت کوین های آینده دار و همچنین شت کوین های انفجاری می‌پردازیم.

فهرست موضوعات مقاله

لیست شت کوین های آینده دار 2024 برای سرمایه‌گذاری

به طور کلی شت کوین های انفجاری که پتانسیل خوبی برای سرمایه‌گذاری دارند شامل موارد زیر هستند:

  • Tamadoge (TAMA): یکی از بهترین شت کوین ها در سال 2024 که توانست در مدت کوتاهی، حجم زیادی از ارزهای خود را پیش فروش کند.
  • Dogecoin (DOGE): ازجمله بهترین شت کوین ها در سال 2024 که در ابتدا با هدف شوخی و تمسخر بازار کریپتوکارنسی وارد بازار شد اما در مدت کوتاهی رشد قابل توجهی یافت.
  • شیبا اینو (SHIB): یکی از شت کوین های انفجاری 2024 شناخته می‌شود که با عنوان قاتل دوج کوین شناخته می‌شود.
  • Safemoon Inu (SMI): این رمزارز که با هدف سفر به ماه به بازار کریپتو معرفی شده است، در حوزه متاورس فعالیت دارد.
  • Floki Inu (FLOKI): یکی دیگر از شت کوین‌ های آینده دار در سال 2024 است که پرو راه شیبا و دوج بوده و با حمایت ایلان ماسک به بازار معرفی شد.
  • ScapesMania: این پروژه یکی بهترین شت کوین ها در سال 2024 است که تاکنون رشد قابل توجهی داشته است.
  • Bonk (BONK): اولین میم کوین در بلاکچین سولانا است که با ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود رشد قابا توجهی داشته است.
  • Apecoin (APE): پروژه میمون‌های خسته یکی از محبوب‌ترین انواع پروژه‌های ارز دیجیتال در بازار کریپتو است که طرفداران بسیاری دارد.
  • Slothana (SLOTH): معامله گران در هفته اول ورود این پروژه به بازار، 2.1 میلیون دلار در این میم کوین جدید سرمایه گذاری کردند. اسلوتانا SLOTH را از طریق ایردراپ ارائه می‌دهد.
  • Sponge V2 (SPONGEV2): سرمایه گذاران می‌توانند با خرید Sponge V2 به قیمت پیش فروش با تخفیف 0.002869 دلار، 173 درصد پاداش دریافت کنند.
  • Smog (SMOG): امکان خرید شیت کوین با 42 درصد APY (درصد بازده سالانه) به علاوه 10 درصد تخفیف و امتیازهای بیشتر از ایردراپ امکان پذیر است.
  • Poodl Inu (POODL): میم کوین جدید با تم هات داگ که بیش از 1800 درصد APY (درصد بازده سالانه) را ارائه می‌کند.
  • Pepe (PEPE): این میم کوین از کارتون پپه قورباغه الهام گرفته شد و چند هفته پس از عرضه به رکورد 0.000004354 دلار در 5 می 2023 رسید.
  • MonaCoin (MONA): یکی از اولین میم کوین‌هایی است که در اواخر سال 2013 معرفی شد. در دسامبر 2017 به بالاترین نرخ خود یعنی 20.33 رسید.

1. Tamadoge (TAMA) – شت کوینی با 19 میلیون دلار پیش‌فروش کامل

تامادوج یک گزینه جدید و جذاب در بازار شت کوین به حساب می‌آید و قابلیت‌های خوب خود را نشان داده است. پس از کسب موفقیت در پیش‌ فروش 19 میلیون دلاری خود در کمتر از 8 هفته، این رمزارز به محبوبیت زیادی دست یافت.
با وجود حاکم بودن احساسات نزولی در بازار، بسیاری از سرمایه‌گذاران و حتی وال‌های کریپتو در آخرین ساعات قبل از اتمام پیش‌فروش، به Tamadoge هجوم آوردند.

تاماورس (Tamaverse) که پروژه بسط یافته تامادوج است، نوعی بازی با ماهیت کسب درآمد (P2E) است که بازیکنان برای نظافت حیوانات خانگی خود پاداش دریافت می‌کنند. بازیکنان، حیوانات خانگی دیجیتالی را تغذیه، ورزش و پرورش می‌دهند تا در نهایت در یک جدول تحت عنوان جدول امتیازات لیست شوند. پاداشی که به بازیکنان در این پلتفرم داده می‌شود از توکن‌های TAMA است که قابلیت مبادله با ارزهای فیات را دارا است.
یک قابلیت فوق‌العاده تامادوج، تورم‌زدایی آن است. این همان عاملی است که برگ برنده تامادوج در برابر دیگر شت کوین‌ها محسوب می‌شود. از تاما، تنها 2 میلیارد سکه در دسترس خواهد بود و توسعه‌دهندگان قصد دارند 5 درصد از توکن‌های خرج شده را بسوزانند. این توکن‌سوزی به بالاتر رفتن ارزش تاما کمک قابل توجهی می‌کند.

2. Dogecoin (DOGE) – معروف‌ترین میم‌کوین

بی‌شک دوج کوین یکی از برترین شت کوین‌های بازار ارزهای دیجیتال و یکی از انواع شت کوین های انفجاری است. در زمان ساخت آن کمتر کسی فکرش را می‌کرد که این میم کوین به چنین موفقیت‌هایی برسد. در اصل دوج تنها با هدف تمسخر ارزهای دیجیتال و به عنوان یک رمزارز شوخی ساخته شد.

دوج-کوین-یکی-از-برترین-شت-کوین‌های-بازار-ارزهای-دیجیتال

در این رابطه بخوانید : دوج کوین چیست؟ آشنایی با شت‌کوین معروف دنیای کریپتو کارنسی

دوج کوین تا قبل از رشد چشمگیر ارزهای دیجیتال در سال 2021 گزینه مناسبی برای سرمایه‌گذاران و فعالان حوزه ارزهای دیجیتال نبود. پس از حمایت‌های مستمر ایلان ماسک در رسانه‌های اجتماعی بود که دوج توانست محبوبیت زیادی به عنوان یک هدف سرمایه‌گذاری کسب کند. افرادی که پیش از افزایش قیمت قابل توجه دوج آن را خریداری کرده بودند، بازدهی بیش از 10000 درصدی را تجربه کردند. همین روند بسیاری از افراد را به این واداشته تا فکر کنند آیا زمان خرید این رمزارز به سر رسیده است؟

با تمام این تفاسیر، دوج کوین از زمان اوج خود یعنی رقم 0.71 دلار که در ماه می به ثبت رسیده بود، چیزی نزدیک به 90 درصد از ارزش خود را از دست داده است. این افت قیمت زیاد روی خیلی از سرمایه‌گذاران تاثیر نگذاشته و آن‌ها معتقدند که دوج به روزهای اوج خود بازمی‌گردد. همین موضوع دوج کوین را به یکی از شت کوین های آینده دار تبدیل کرده است.
دوج کوین، نسبت به بیت کوین برتری‌هایی دارد از جمله این که استخراج آن سریع‌تر و کارآمدتر است و همچنین به دلیل عدم محدودیت کوین‌ها، می‌تواند یک دارایی مناسب برای مبادله باشد.

3. شیبا اینو (SHIB) – بزرگترین خطر برای دوج کوین

از شیبا اینو به عنوان قاتل دوج کوین نام برده می‌شود. این لقبی است که در زمان ساخت، این میم کوین برای خود انتخاب کرد تا جای دوج را بگیرد.
شت کوین شیبا از همان اول، حمایت‌های خوبی را دریافت نکرد و جامعه کریپتو چندان روی خوشی به آن نشان نداد. اما با گذشت زمان کوتاهی حمایت‌ها از شیبا افزایش یافت و این شت کوین موفقیت‌های زیادی کسب کرد، به گونه‌ای که تا نزدیکی‌های دوج کوین (از نظر ارزش بازار) رسید.

شیبا اینو پس از اینکه نامش در شبکه‌های اجتماعی ترند شد، رشد هزار درصدی را در ماه اکتبر 2021 تجربه کرد و در جمع شت کوین های انفجاری و بهترین شت کوین 2024 قرار گرفت. شیبا اینو پس از یک رشد قابل توجه، با به هم ریختن شرایط و همچنین کاهش تمرکز از روی شیبا، کاهش قیمت 90 درصدی را تجربه کرد. برای مشاهده قیمت دقیق این ارز دیجیتال، صرفا کافی است بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

موضوعی که شاید جالب باشد، عقیده بخشی از جامعه کریپتو نسبت به شیبا در زمان معروف شدنش بود. بخشی از جامعه ارزهای دیجیتال با توجه به شباهت‌های لوگوی دوج و شیبا، پیوستگی بین آن‌ها متصور بودند.
اما این سوال مطرح می‌شود که آیا شیبا اینو سرمایه‌گذاری خوبی در سال 2024 است؟ این پروژه در تلاش است تا از برچسب میم کوین خود فاصله بگیرد و به یک ارز دیجیتال سودده در ابعاد شبکه بلاکچینی تبدیل شود. در اصل با این روند تلاش می‌کند تا سرمایه‌گذاران را برای سرمایه‌گذاری در یک پروژه قدرتمند متقاعد کند. این رمزارز که از شت کوین های آینده دار 2024 محسوب می‌شود باید تمام پس‌زمینه‌های فکری منفی نسبت به خود را پاک کند. برای خرید آسان ارز شیبا با تومان، صرفا کافی است بر روی لینک زیر کلیک کنید.

4. Safemoon Inu (SMI) – یک پروژه متاورسی مبتنی بر تقسیم جوایز

یکی دیگر از شت کوین های آینده دار، سیف مون است. شت کوینی که ادعا می‌کند برای سفر به ماه طراحی شده است. این رمزارز کمی با دوج کوین متفاوت است چرا که 2٪ از هر تراکنش را بین دارندگان توزیع می‌کند.

شت کوین های انفجاری

این پلتفرم قصد دارد با ورود به دنیای متاورس و ارائه یک بازی P2E metaverse توسعه یابد. با این کار قصد دارد تا پاداش‌های بیشتری برای دارندگان توکن SMI فراهم کند. کاربران پلتفرم قابلیت مانور بالایی دارند و قادر خواهند بود تا NFT ها را به هر شکلی معامله کنند.
Safemoon Inu آیتم‌های توکن درون بازی را در بلاکچین پالیگان ذخیره می‌کند. همچنین این پروژه، به بازیکنان این امکان را می‌دهد که از آنها در بازی‌ها استفاده کنند. به نظر می‌رسد که بازی‌های بیشتری در آینده بر روی این پلتفرم منتشر خواهند شد.

5. Floki Inu (FLOKI) _ شت کوینی که پیرو راه دوج و شیبا است

آن طور که به نظر می‌رسد، گفته‌های ایلان ماسک درباره سگ‌هایش هم می‌تواند تغییرات چشمگیری در بازار رمزارزها اعمال کند. معروف شدن این پروژه برمی‌گردد به زمانی که ایلان ماسک تصویری از سگ خود در توییتر منتشر کرد و درباره نامگذاری آن با عبارت «فلوکی» سخن گفت.

این بازی متاورسی یک کالج آنلاین مخصوص آموزش‌های مبتنی بر کریپتو دارد و ادعا می‌کند که سود واقعی را به جامعه استفاده کننده از خود می‌بخشد. این در حالی است که از چگونگی انجام این روند سخنی نمی‌گوید. دیگر پیشنهادات این پلتفرم شامل FLOKI DEFI و FLOKIPLACES است و به زودی NFT و فروشگاهی برای آن راه‌اندازی خواهد شد.

6- ScapesMania: یکی از شت کوین های انفجاری در بازار کریپتو

از ابتدای سال 2024 میلادی، شت کوین اسکیپس‌مانیا (ScapesMania) به عنوان یک فرصت جذاب برای افرادی که به دنبال سودهای انفجاری و زودبازده هستند، به بازار معرفی شد. این پروژه نوآورانه تا زمان نگارش این مقاله، بیش از ۲،۲۵۴،۰۰۰ دلار جذب سرمایه کرده است و روزانه به طور پایدار میانگین ۵۱،۰۰۰ تا ۷۷،۰۰۰ دلار جذب سرمایه دارد.

یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد ScapesMania این است که یک اکوسیستم بازی پویا دارد. بدین ترتیب این شت کوین آینده دار در بازار ارزهای دیجیتال، امکان بازی و بهره‌مندی از کسب سود را، برای دارندگان توکن خود فراهم کرده است.

وجود شفایت در خصوص تیم ارائه‌دهنده این رمزارز، خیال خریداران اولیه این توکن را راحت کرده است. همچنین بر اساس اخبار موجود، مذاکراتی در خصوص لیست شدن این ارز دیجیتال در صرافی‌های معتبر و شناخته شده در حال انجام است و این مسئله نیز، نشان‌دهنده آینده روشن این شت کوین است. پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم به دنبال یک شت کوین آینده دار در سال 2024 هستید، وایت پیپر این رمزارز جدید را مطالعه نموده و اخبار مربوط به این پروژه را دنبال نمایید.

شت کوین اسکیپس‌مانیا

7- Bonk (BONK): یکی دیگر از شت کوین های آینده دار 2024

ارز دیجیتال بونک (Bonk)، اولین میم کوین بر بستر بلاکچین سولانا است که توانست جان دوباره‌ای به این شبکه دهد. در زمانی که صرافی اف تی ایکس (ftx) به‌عنوان یکی از سرمایه‌گذاران اصلی سولانا دچار ورشکستگی شد، شت کوین بونک با عرضه اولیه خود توانست سرمایه قابل توجهی را جذب نموده و با رشد قابل‌توجه خود در مدت کوتاهی، به بلاکچین سولانا کمک بسیاری کرد.

اگرچه این پروژه شروع بسیار خوبی در بازار کریپتوکارنسی داشته است؛ اما در زمان نگارش این مقاله، این شت کوین انفجاری، با کاهش قیمت روبه‌رو شده است. به‌طورکلی و بر اساس تحلیل‌های موجود، بونک می‌تواند یکی از شت کوین های آینده دار 2024 باشد؛ اما رشد این پروژه، وابستگی بسیاری به روندهای کلی بازار رمزارزها دارد.

 8- Apecoin (APE): دیگر شت کوین انفجاری 2024

با افزایش محبوبیت ان اف تی‌ها در بازار کریپتوکارنسی، پروژه میمون‌های خسته با توکن APE نیز رشد قابل‌توجهی را تجربه نمودند. اگرچه در زمان نگارش این مقاله، Apecoin در یک کف قیمتی قرار دارد، اما روند قیمت این توکن می‌تواند در آینده صعودی یا نزولی باشد. باتوجه‌به محبوبیت بالای این شت کوین، Apecoin می‌تواند یکی از ارزهای انفجاری سال 2024 باشد که رشد قیمتی قابل‌توجهی را تجربه نماید. بااین‌حال پیشنهاد می‌کنیم قبل از سرمایه‌گذاری بر روی این توکن، حتماً روندهای قیمتی را بررسی نموده و استراتژی منسجمی برای خود ترسیم کنید.

9- Slothana (SLOTH) – یک شت کوین مبتنی بر شبکه SOL

میم کوین اسلوتانا یکی از شت کوین های جدید 2024 است. معامله گران در هفته اول این پروژه به بازار 2.1 میلیون دلار در یک ICO برای این میم کوین جدید مبتنی برSolana  سرمایه گذاری کردند. این میم کوین در 26 مارس 2024 با یک مدل منحصر به فرد پیش فروش تک سطحی با الهام از ارز SLERF راه اندازی شد.

اکثر ارزهای دیجیتال قبل از ارسال توکن منتظر می‌مانند تا پیش فروش به پایان برسد، اما این موضوع در مورد اسلوتانا که از شت کوین های آینده دار است صادق نیست. اسلوتانا به جای تعیین تاریخ محدود، امکان پایان پیش فروش در هر لحظه را اعلام کرد.

اسلوتانا فوراً توکن SLOTH خود را از طریق ایردراپ ارائه می‌دهد. این رویکرد موضوع جذابی برای خریداران اولیه است و انتظار می‌رود قیمت پس از فهرست شدن توکن در صرافی‌ها رو به افزایش باشد.

این میم کوین فاقد هارد کپ است که به طور بالقوه می‌تواند ارزش آن را در زمان عرضه افزایش دهد. سرمایه گذاران می‌توانند با دانلود کیف پول Solana و ارسال SOL به آدرس کیف پول اسلوتانا، توکن‌های SLOT را خریداری کنند. همه توکن‌ها پس از پایان پیش فروش از طریق ایردراپ توزیع می‌شوند.

میم کوین اسلوتانا

10- Sponge V2 (SPONGEV2) – نسخه جدید با مکانیسم Stake-to-Bridge

نسخه جدید Sponge V2 یکی از بهترین شت کوین ها در سال 2024 است. این توکن پس از عرضه در می 2023 به ارزش بازار نزدیک به 100 میلیون دلار رسید. نام این پروژه از شخصیت محبوب «باب اسفنجی شلوار مکعبی» گرفته شده است. این توکن در صرافی‌های مانند MEXC و Gate.io لیست شده است. اکنون توکن Sponge V2  به سرمایه گذاران فرصت دیگری برای موفقیت در این پروژه می‌دهد.

دارندگان توکن  Sponge V1 با استفاده از مکانیسم Stake-to-Bridg می‌توانند دارایی‌های خود را در قرارداد هوشمند V2 استیک کنند. با قرار دادن توکن‌های V1 مقدار مساوی از توکن‌های V2 کسب خواهید کرد.

همچنین سرمایه گذاران برای چهار سال آینده می‌توانند ‌APY‌های بالایی از استیکینگ کسب کنند. با توجه به وایت پیپر Sponge V2، دارندگان توکن نیز می‌توانند در یک بازی برای کسب درآمد شرکت کنند.

11- Smog (SMOG) – شت کوین جدید با 42 درصد APY

اسماگ از جدیدترین شت کوین های آینده دار است که پس از افزایش بیش از 3 هزار درصدی تنها در یک هفته، توجه سرمایه گذاران را به خود جلب کرد. از زمان عرضه آن در 7 فوریه 2024 در  Jupiter DEX، ارزش بازار توکن SMOG از 2 میلیون دلار به بیش از 60 میلیون دلار در یک هفته افزایش یافت. اسماگ بازده استیکینگ 42 درصد APY را برای تشویق کاربران جهت نگهداری طولانی مدت ارائه می‌دهد.

رویکرد راه اندازی منصفانه اسماگ بدون پیش فروش، این ارز دیجیتال را تبدیل به یکی از شت کوین های انفجاری برتر بازار می‌کند که به همه سرمایه گذاران فرصت برابر می‌دهد. این پلتفرم 50 درصد از عرضه خود را برای بازاریابی و 35 درصد را به ایردراپ اختصاص می‌دهد تا جامعه‌ای قوی ایجاد کند و به موفقیت بیشتری برسد.

12- Pepe (PEPE) – یکی از جدیدترین شت کوین های آینده دار

پپه یک شت کوین بر بستر بلاکچین اتریوم است که از زمان راه اندازی موفقیت قابل توجهی کسب کرده است. این ارز دیجیتال علیرغم افت شدید قیمت در اوایل سال 2023، توانست در بین 100 ارز دیجیتال برتر از نظر رتبه بندی ارزش بازار باقی بماند. این میم کوین از کارتون پپه قورباغه الهام گرفته شد.

مانند سایر شت کوین های انفجاری 2024، قیمت پپه در بیشتر سال 2023 کاهش یافت، اما قیمت این رمزارز در سال 2024 شروع به بازگشت کرد و تاکنون بیش از 200 درصد در سال جاری افزایش یافته است. پپه یک مکانیزم کاهش تورم دارد که با هر تراکنش مقدار کمی کوین سوخته می‌شود تا به مدیریت عرضه توکن کمک می‌کند. پپه یکی از شفاف‌ترین و پیشروترین پروژه‌ها در فضای ارزهای دیجیتال است.

شت کوین انفجاری پپه

13- Poodl Inu – میم کوینی با تم سگ و بیش از 1800 درصدAPY

پودل اینو یکی دیگر از شت کوین های آینده دار 2024 است که با تم سگ شناخته می‌شود. هدف این میم کوین رسیدن به توکن‌های دیگر با تم سگ مانند دوج کوین و شیبا اینو است. در حال حاضر، پودل اینو به صورت پیش فروش در دسترس است که قیمت آن کمتر از قیمتی است که در صرافی‌های اصلی فهرست می‌شود. این موضوع به شما فرصتی می‌دهد تا زودتر وارد بازار شوید و سرمایه گذاری کنید.

متامسک یا کیف پول اتریوم مورد نظر خود را وصل کنید و از ETH، USDT یا یک کارت برای خرید استفاده کنید. با این کار شرایط دریافت 1800 درصدAPY  موجود در حین پیش فروش را خواهید داشت.

پس از پایان پیش فروش، توکن‌های خود از جمله آنهایی را که در حین استیکینگ به دست آورده‌اید، مطالبه کنید. سپس این توکن‌ها را در صرافی بفروشید یا برای دریافت پاداش‌های بیشتر به استیکینگ ادامه دهید. وایت پیپر پودل اینو بیان می‌کند که 30 درصد از کل عرضه توکن برای پاداش‌های استیکینگ کنار گذاشته می‌شود، به این معنی که این ارز می‌تواند حتی پس از پایان پیش فروش همچنان بازدهی مناسبی داشته باشد.

14- MonaCoin (MONA) – میم کوین با سرعت تراکنش بالا

یکی از اولین ارزهای دیجیتال مرتبط با میم، مونا کوین است که در اواخر سال 2013 به بازار معرفی شد. مونا کوین که لیست شت کوین های آینده دار 2024 قرار دارد در ژاپن طرفداران زیادی پیدا کرده است.

این پروژه از شبکه همتا به همتا (P2P) استفاده می‌کند و غیرمتمرکز و منبع باز است. مونا کوین یک انشعاب از فورک معروف لایت کوین است که از الگوریتم Lyra2RE استفاده می‌کند.

از ویژگی‌های با ارزش این میم کوین می‌توان به زمان پردازش بسیار کوتاه شبکه مونا کوین و جامعه اختصاصی و فعال آن اشاره کرد. مونا کوین  پس از تبلیغ تلویزیونی این ارز دیجیتال در ژاپن به شهرت رسید. با توجه به افزایش عجیب قیمت مونا کوین به بالاترین سطح تاریخ خود به ارزش 20.33 دلار در دسامبر 2017، توکن MONA اکنون یکی از با ارزش‌ترین ارزهای دیجیتال میم محسوب می‌شود.

شت کوین های جدید 2024

آیا سرمایه‌گذاری در شت کوین‌ها سودده است؟

جواب این سوال کاملا وابسته به اهداف سرمایه‌گذاران در بازار کریپتو است. اگر شت کوین‌ها با نوع نوسانات و برنامه‌هایشان بتوانند نظر سرمایه‌گذاران را نسبت به خود جلب کنند، این نوع از دارایی‌ها نیز می‌تواند حتی سودده تر از دیگر ارزهای دیجیتال باشد. بهترین کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که چندین عنصر را ذکر کنیم که به نفع یک شت کوین است. دلیل تغییر قیمت یا ارزشمندی شت کوین می‌تواند متفاوت باشد ازجمله:

حمایت جامعه

یکی از دلایل مهمی که شت کوین‌هایی همچون دوج (DOGE) و شیبا (SHIB) چنین رشد عجیبی داشتند، بی‌شک حمایت جامعه کریپتوکارنسی بود.
از زمانی که دو میم کوین شیبا و دوج کوین با حمایت‌های گسترده توانستند ارزش بازار خود را تا حد قابل توجهی افزایش دهند، دیگر میم کوین‌ها هم از حمایت‌های مردمی برای مطرح کردن خود استفاده کردند.

اعتبار گرفتن از افراد مشهور

اگر به تاریخچه بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و به طور کلی رمزارزهای معروف و قدیمی بازار نگاهی بیندازید، متوجه خواهید شد که نقش افراد مشهور در ارتقا آن‌ها قابل توجه بوده است. شاید از روز اول کسی آشنایی خاصی با مقوله‌ای به نام دارایی‌های دیجیتال نداشت و حتی بسیاری نام بیت کوین را هم نشنیده بودند. بازار ارزهای دیجیتال با سرمایه‌گذاری افراد معروفی همچون ایلان ماسک، لیونل مسی، اسنوپ داگ و … کم کم و در طول زمان به عموم مردم شناسانده شد. شت کوین‌ها هم از این قاعده مستثنی نیستند و افراد معروف در شناساندن آن‌ها به مردم نقش حیاتی دارند.

آیا-سرمایه‌گذاری-در-شت-کوین‌ها-سودده-است

خلاصه لیست شت کوین های آینده دار 2024 با اینوکس

در این مقاله از اینوکس به بررسی معروف‌ترین و پرپتانسیل ترین شت کوین‌های بازار پرداختیم و درباره روند رشد آن‌ها مطالبی ذکر کردیم. شت کوین‌ها رفته رفته در بین دیگر ارزهای دیجیتال جا باز می‌کنند و قابلیت‌های خود را نشان می‌دهند. حال آن که بسیاری از فعالان حوزه کریپتو به شت کوین های آینده دار امید دارند. اگر علاقه‌مند به سرمایه گذاری در بازار شت کوین‌ها هستید، باید بدانید در مسیر پر ریسکی قدم می‌گذارید؛ پس لازم است قبل از ورود، دانش و آگاهی لازم از روند قیمتی و دیگر موارد این بازار، بدست آورید تا ریسک سرمایه خود را تا حد قابل قبول کاهش دهید.

سوالات متداول

معروف ترین شت کوین بازار کریپتو چه نام دارد؟

به گفته بسیاری از تحلیل‌گران، دوج کوین یکی از معروف ترین شت کوین های بازار رمزارزها است.

بهترین شت کوین متاورسی در بازار ارز دیجیتال کدام است؟

پروژه Safemoon Inu (SMI)، به عنوان یکی از جدیدترین شت کوین های آینده دار شناخته می‌شود.

چطور شیبا بخرم؟

شما می‌توانید این ارز دیجیتال را از صرافی های معتبر کریپتو همچون صرافی ارز دیجیتال اینوکس خریداری کنید. برای اینکار صرفا کافی است اینجا کلیک کنید.

کدام شت کوین از قورباغه الهام گرفته است؟

شت کوین پپه (Pepe) با الهام از قورباغه وارد بازار ارز دیجیتال شد.

منبع
cryptonewscryptonewschangelly

تحریریه اینوکس

تیم تحریریه اینوکس، متشکل از متخصصان و نویسندگان با سابقه در حوزه کریپتو و ترید سعی می‌کند مفاهیم و اخبار روز ارزهای دیجیتال را با کیفیت بالا در اختیار شما قرار دهد و پاسخگوی سوالات شما باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

دکمه بازگشت به بالا