تحلیل و سرمایه گذاری

آینده ارز الروند، پیش ‌بینی قیمت ارز دیجیتال Elrond در سال‌ های ۲۰۲۴ تا 2030

پروژه‌های مبتنی بر امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) در سال‌های اخیر، شاهد یک رشد صعودی پایدار بوده‌اند. با توجه به اینکه معامله‌گران همیشه به دنبال پلتفرمی سریع‌تر، امن‌تر و مقیاس‌پذیرتر هستند، الروند (Elrond) به عنوان یکی از گزینه‌های برتر ظهور کرده است. این پروژه با صرافی غیرمتمرکز (DEX) خود قصد دارد این فضا را متحول کند. با توجه به این ویژگی‌ها، تحلیل‌گران آینده ارز الروند را روبه‌پیشرفت و مثبت پیش بینی کرده‌اند.

توکن بومی این پروتکل منحصر به فرد، EGLD، در سال‌های گذشته رشد چشمگیری داشته است. همچنین در مقایسه با سایر پلتفرم‌های قرارداد هوشمند، این پروژه قابلیت همکاری سطح بالایی را با سرعت اجرای سریع ارائه می‌دهد. این مقاله از صرافی ارز دیجیتال اینوکس به پیش‌ بینی قیمت ارز دیجیتال Elrond در سال‌ های ۲۰۲۴ تا ۲۰۳۰ و به‌طور کلی آینده رمزارز الروند می‌پردازیم. اگر شما هم به دنبال رمزارزهای سریع و ایمن در بازار کریپتوکارنسی هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای متن با ما همراه باشید.

تاریخچه قیمت ارز دیجیتال الروند

  • Elrond  در پنجم سپتامبر با ارزش معاملاتی ۱۷.۳۳ دلار وارد فضای کریپتو شد. از این زمان به بعد، قیمت الروند شروع به نوسان کرد و تا پایان سپتامبر 2020 به ۱۰.۱۱ دلار کاهش یافت.
  • علاوه بر این، قیمت این رمزارز تا اواسط اکتبر به پایین‌ترین حد ۷.۸۳ دلار کاهش یافت.Elrond  پس از آن رشد چشمگیری داشت و در ماه دسامبر این سال، به ۲۹.۲۶ دلار رسید.
  • ارز دیجیتال الروند  سال ۲۰۲۱ را با ارزش معاملاتی ۲۴.۸۰ دلار آغاز کرد. یک مسیر صعودی به Elrond کمک کرد تا در آوریل 2021، به حدود ۲۲۷ دلار برسد. سقوط بازار در اواسط این سال، منجر به کاهش قیمت EGLD از ۲۳۹.۴۵ دلار به ۵۹.۴۵ دلار در ۲۲ جولای ۲۰۲۱ شد.
  • قیمت این ارز دیجیتال در ماه سپتامبر حرکت صعودی را تجربه کرد و در چهاردهم سپتامبر، به بالاترین سطح تاریخی خود یعنی ۲۸۰.۹۶ دلار رسید.
  • قیمت در ۲۲ نوامبر 2022 به بالاترین سطح تاریخی خود یعنی ۵۴۲.۵۸ دلار رسید. با این حال، روند نزولی بازار باعث شد سال را با ۱۹۰ دلار به پایان برساند.
  • بر اساس تاریخچه قیمت ارز الروند، به نظر می‌رسد آینده ارز الروند می‌تواند صعودی و رو به رشد باشد.
نام پروژهارز دیجیتال الروند (MultiversX)
نماد اختصاری ارز دیجیتالEGLD
ارزش بازار1,841,356,409
عرضه در گردش26,697,146
عرضه کل26,702,298
معرفی کلی ارز دیجیتال الروند

آینده ارز الروند در سال های 2024 تا 2030

رمز ارز الروند (Elrond) یکی از پروژه‌های آینده‌دار با اهداف مشخص در بازار کریپتوکارنسی است. با توجه به رشد قیمت این ارز دیجیتال در سال‌های اخیر، بسیاری از کاربران سؤالات مختلفی در خصوص آینده ارز الروند دارند. در ادامه این مقاله و بر اساس تحلیل سایت‌ coinpedia، پیش بینی قیمت ارز دیجیتال Elrond در سال های 2024 تا 2030 را با شما بررسی خواهیم کرد.

بیشترین قیمتمیانگین قیمتکمترین قیمتسال
87.9369.5351.142024
118.1892.0865.992025
145.20118.2391.262026
163.83142.01120.202027
187.54165.81144.382028
211.06195.36179.662029
252.68229.34205.812030
آینده ارز الروند در سال های 2024 تا 2030

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال Elrond در سال ۲۰۲۴

انتظار می‌رود سال ۲۰۲۴ با توجه به هاوینگ بیت کوین، سال صعودی برای رمزارزها باشد. اگر تیم پشت Elrond  از این فرصت با توسعه و برگزاری رویدادهای مختلف به خوبی استفاده کند، قیمت EGLD ممکن است به بالاترین حد بالقوه خود یعنی ۸۷.۹۳ دلار برسد.

در مقابل، اگر این پروژه با محدودیت‌های نظارتی مواجه شود، قیمت EGLD ممکن است به پایین‌ترین حد خود یعنی ۵۱.۱۴ دلار سقوط کند. بدین ترتیب، میانگین قیمت ممکن است حدود ۶۹.۵۳ دلار باشد.

بیشترین قیمتمیانگین قیمتکمترین قیمتسال
87.9369.5351.142024
پیش بینی قیمت ارز دیجیتال Elrond در سال ۲۰۲۴

آینده ارز الروند در سال ۲۰۲۵

در سال ۲۰۲۵، EGLD ممکن است بر بهبود قابلیت‌ مقیاس‌پذیری و همکاری‌پذیری پلتفرم تمرکز کند. اگر جامعه در ارائه به‌روزرسانی‌ها و توسعه‌های لازم موفق باشد، انتظار می‌رود قیمت این ارز دیجیتال افزایش یابد.

حتی ممکن است از نظر سرعت تراکنش با سایر پلتفرم‌های آلت‌کوین رقابت کند. در چنین سناریویی، قیمت EGLD ممکن است تا حداکثر ۱۱۸.۱۸ دلار افزایش یابد.

از طرف دیگر، اگر بازار برای مدت طولانی‌تری ناپایدار بماند، قیمت این ارز ممکن است در حدود ۶۵.۹۹ دلار کاهش یابد. بااین‌حال، تحت محدودیت حرکت خطی و عدم رویدادهای پیش‌برنده، قیمت EGLD ممکن است روی ۹۲.۰۸ دلار تثبیت شود.

بیشترین قیمتمیانگین قیمتکمترین قیمتسال
118.1892.0865.992025
آینده ارز الروند در سال ۲۰۲۵

پیش بینی قیمت EGLD در  سال‌ ۲۰۲۶

بر اساس پیش‌بینی تحلیلگران سایت coinpedia، قیمت ارز دیجیتال EGLD برای سال ۲۰۲۶ می‌تواند بین ۹۱.۲۶ تا ۱۴۵.۲۰ دلار و میانگین قیمت الوند حدود ۱۱۸.۲۳ دلار باشد.

بیشترین قیمتمیانگین قیمتکمترین قیمتسال
145.20118.2391.262026
پیش بینی قیمت EGLD در  سال‌ ۲۰۲۶

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال Elrond در سال 2027

بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده، قیمت ارز دیجیتال الروند برای سال ۲۰۲۷ می‌تواند بین ۱۲۰.۲۰ دلار تا ۱۶۳.۸۳ دلار و میانگین قیمت الوند حدود ۱۴۲.۰۱ دلار باشد.

بیشترین قیمتمیانگین قیمتکمترین قیمتسال
163.83142.01120.202027
پیش بینی قیمت ارز دیجیتال Elrond در سال 2027

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال Elrond در سال 2028

بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده، قیمت ارز دیجیتال EGLD برای سال ۲۰۲۸ می‌تواند بین ۱۴۴.۳۸ تا ۱۸۷.۳۴ دلار و میانگین قیمت الوند حدود ۱۶۵.۸۱ دلار باشد.

بیشترین قیمتمیانگین قیمتکمترین قیمتسال
187.54165.81144.382028
پیش بینی قیمت ارز دیجیتال Elrond در سال 2028

آینده ارز الروند در سال 2029

بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده، قیمت ارز دیجیتال الروند برای سال ۲۰۲۹ می‌تواند بین ۱۷۹.۶۶ دلار تا ۲۱۱.۰۶ دلار و میانگین قیمت الوند حدود ۱۹۵.۳۶ دلار باشد.

بیشترین قیمتمیانگین قیمتکمترین قیمتسال
211.06195.36179.662029
آینده ارز الروند در سال 2029

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال Elrond در سال 2030

بر اساس پیش‌بینی تحلیلگران بازار کریپتوکارنسی، قیمت ارز دیجیتال Elrond برای سال ۲۰۳۰ می‌تواند بین ۲۰۵.۸۱ دلار تا ۲۵۲.۶۸ دلار و میانگین قیمت الوند حدود ۲۲۹.۳۴ دلار باشد.

بیشترین قیمتمیانگین قیمتکمترین قیمتسال
252.68229.34205.812030
پیش بینی قیمت ارز دیجیتال Elrond در سال 2030

ارز دیجیتال الروند Elrond (EGLD) چیست؟

رمز ارز Elrond یک پلتفرم مبتنی بر بلاکچین است که به کاربران امکان ایجاد و توسعه برنامه‌های غیرمتمرکز (dApp)  و ارزهای دیجیتال را برای خلق یک اقتصاد اینترنتی جدید می‌دهد. این پروژه با ارائه راه‌حل‌هایی برای مقیاس‌پذیری، به دنبال حل مشکل ترافیک سنگین در شبکه‌های بلاکچين است. Elrond در کنار کارمزد تراکنش پایین و رابط کاربری آسان، تراکنش‌های سریع و محیطی مقیاس‌پذیر را برای توسعه‌دهندگان، شرکت‌ها و کاربران ارائه می‌دهد.

در این مورد بخوانید: بهترین و مطمئن‌ترین صرافی غیرمتمرکز در بازار کریپتوکارنسی

ELROND که برای پرداخت کارمزد شبکه، پاداش به اعتبارسنج‌های شبکه و سهام گذاری (استیکینگ) استفاده می‌شود، با الگوریتم اجماع اثبات سهام ایمن (Secure Proof-of-Stake) کار می‌کند. در این الگوریتم، گره‌ها باید برای مشارکت در فرایند اعتبارسنجی، توکن‌های EGLD خود را سهام‌گذاری کنند. طبق وایت‌پیپر این پروژه، شبکه قصد دارد اکوسیستم خود را توسعه دهد و Elrond را به‌عنوان یک دارایی ذخیره ارزش تثبیت کند.

روند قیمت ارز دیجیتال الروند

گزارش‌ها حاکی از آن است که شبکه الوند می‌تواند به حداکثر ۱۵۰۰۰ تراکنش در ثانیه دست یابد که آن را به یکی از سریع‌ترین شبکه‌های بلاکچین در بازار تبدیل می‌کند. توکن بومی این شبکه با نام eGold و با نماد EGLD  شناخته می‌شود و یک ارز دیجیتال پرکاربرد است. EGLD  برای استیک کردن، رأی دادن و انجام تراکنش در شبکه استفاده می‌شود. این توکن دارایی اصلی در سیستم تشویقی است که به مشارکت‌کنندگان شبکه پاداش می‌دهد. Elrond همچنین دارای تأخیر شش ثانیه، قابلیت مقیاس‌پذیری با شاردینگ و کارمزد تراکنش جذاب ۰.۰۰۱ دلار است.

به‌طور کلی،Elrond  یک نرم‌افزار مبتنی بر بلاکچین است که به مشارکت‌کنندگان شبکه پاداش می‌دهد. توسعه‌دهندگان می‌توانند قدرت محاسباتی خود را برای پشتیبانی از سیستم قراردادهای هوشمند و ایجاد برنامه‌های غیرمتمرکز در رابطه با دارایی‌های دیجیتال استفاده کنند.

تحلیل بنیادی آینده ارز الروند

هدف اصلی شبکه Elrond، رفع معایب موجود در برخی پروژه‌های بلاکچين مانند تمرکززدایی کامل، همکاری‌پذیری بین زنجیره‌ای، امنیت قوی و مقیاس‌پذیری بالا است. این پروژه خود را به‌عنوان یک اکوسیستم فناوری برای اینترنت جدید، از جمله فناوری مالی و امور مالی غیرمتمرکز معرفی می‌کند. توکن بومی الروند با نام eGold  یا EGLD، برای پرداخت کارمزد شبکه و پاداش به اعتبارسنج‌ها استفاده می‌شود.

این پروژه توسط بنیامین مینکو، لوسیان مینکو و لوسیان تودیا تأسیس شده است. این پلتفرم توسعه‌دهندگان را به ساخت‌وساز بر روی آن تشویق می‌کند و ۳۰ درصد از کارمزد قراردادهای هوشمند را به‌عنوان حق امتیاز ارائه می‌دهد. این شرکت همچنین عرضه مشخصی از توکن‌های EGLD را حفظ می‌کند که ابتدای ورود این پروژه با بازار، بر روی شبکه خود سهام‌گذاری شده‌اند. گره‌های اعتبارسنج نیز نرخ سالانه ۳۶ درصد دریافت می‌کنند.

در این مورد بخوانید: تفاوت صرافی متمرکز و غیرمتمرکز در بازار ارزهای دیجیتال

چه چیزی به Elrond ارزش می‌دهد؟

ارزش الوند از پتانسیل فنی آن، فناوری پشت پروژه، توانایی مقیاس‌پذیری، ارائه راه‌حل‌های سازمانی برای  DAppها و دارایی‌های دیجیتال و موارد استفاده کلی آن نشأت می‌گیرد. همه این عناصر ارزش ذاتی Elrond  را به‌عنوان یک پروژه تعیین می‌‌کنند و آینده ارز الروند را روشن می‌سازند.

ارزش بازار Elrond از طریق قیمت در حال تغییر آن که مستعد نوسان‌های مکرر و معکوس شدن روند است، بیان می‌شود. به‌طورکلی ارزش بازار این پروژه تحت تأثیر نوسانات قرار دارد و همچنین توسط عوامل متعدد خاصی تعریف می‌شود که می‌تواند قیمت را بالا ببرد یا پایین بیاورد. در نهایت، ارزش Elrond به اندازه سطح استفاده آن است، بنابراین تعداد کاربران فعال همچنین می‌تواند نشان دهد که Elrond به عنوان یک پروژه بلاکچین با یک کاربرد خاص چقدر با ارزش است.

چه نوع پروژه‌هایی اکوسیستم Elrond را تشکیل می‌دهند؟

اکوسیستم Elrond شامل بیش از ۱۰۰ پروژه از جمله استیبل کوین‌ها، کیف پول‌ها، اعتبارسنج‌ها و ارائه دهندگان خدمات پرداخت است. Elrond همچنین با پروژه‌های مالی غیرمتمرکز مانند Orion و Reef ادغام شده است، درحالی‌که برخی از پروژه‌های در حال ساخت بر روی این بلاکچین شامل UTU و ARPA می‌گردد. همین پروژه‌های فعال کمک می‌کند تا آینده ارز الروند اعتبار لازم را داشته باشد.

اینده ارز الروند

خلاصه آینده ارز الروند با اینوکس

در این مقاله از صرافی ارز دیجیتال اینوکس آینده ارز الروند و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال Elrond را با شما بررسی کردیم.  بررسی آینده ارز الروند، نشان می‌دهد که رمزارز ELGD یک توکن حاکمیتی و کاربردی است. این توکن دارای عرضه محدود 30 میلیون کوین بوده که به آن پتانسیل ارزش‌گذاری بالا در شروع بازار صعودی (bull market)  را می‌دهد.

بااین‌حال، قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال، مطمئن شوید که تحقیقات خود را به درستی انجام داده‌اید. همچنین، برای یافتن گزینه‌ای مناسب با نیازهای مالی خود، حتماً بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید را با هم مقایسه کنید. پیش ‌بینی قیمت ارزهای دیجیتال بسیار دشوار است و هیچ تضمینی برای صحت پیش‌بینی‌ها وجود ندارد. در نتیجه قبل از سرمایه‌گذاری در هر ارز دیجیتالی، تمامی ریسک‌های احتمالی را بررسی کنید.

سؤالات متداول

چگونه ارز دیجیتال Elrond بخریم؟

این ارز دیجیتال را می‌توانید از تمامی صرافی‌های معتبر رمزارز خریداری کنید.

آیا Elrond از الگوریتم اجماع اثبات کار (Proof of Work) استفاده می‌کند؟

خیر، پروژه Elrond از الگوریتم اجماع اثبات سهام (Proof of Stake) استفاده می‌کند.

چه چیزی Elrond را به یک ارز دیجیتال منحصربه‌فرد نسبت به سایرین تبدیل می‌کند؟

Elrond به دلیل این که سریع، امن و کارآمد است، از بسیاری از ارزهای دیجیتال دیگر متمایز است.

آیا Elrond یک سرمایه‌گذاری سودآور است؟

بله، Elrond ممکن است یک سرمایه‌گذاری سودآور برای بلندمدت باشد.

منبع
coinpediakriptomat

تحریریه اینوکس

تیم تحریریه اینوکس، متشکل از متخصصان و نویسندگان با سابقه در حوزه کریپتو و ترید سعی می‌کند مفاهیم و اخبار روز ارزهای دیجیتال را با کیفیت بالا در اختیار شما قرار دهد و پاسخگوی سوالات شما باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

دکمه بازگشت به بالا