اخباراخبار رمز ارزها

ارزش واقعی بازار اتریوم به بالاترین میزان خود در 8 ماه اخیر رسید!

گلس‌نود طی توییتی عنوان کرد که ارزش بازار واقعی اتریوم به بالاترین میزان خود در ۸ ماه اخیر رسیده‌است. طبق بررسی‌های انجام شده، این ارزش بازار به مقدار 181,606,579,492.76 دلار رسیده‌ است.

در همین حین، قیمت اتریوم در تکاپو برای رسیدن به یک نقطه قابل توجه است. اگر اتریوم بتواند کندل روزانه خود را در پایان امروز به بالای مقداری ۱۸۵۰ دلار برساند، ممکن است قیمت آن طی ۲ هفته آینده، به مقدار ۱۹۸۰ دلار برسد. این پیش‌بینی صعودی هنگامی میسر می‌شود که قیمت این ارز دیجیتال شکسته شود و کندل روزانه در بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه در مقدار ۱۸۵۴.۶۲ دلار بسته شود.

با این حال اگر قیمت این ارز توسط میانگین متحرک ۹ روزه تأیید نشود و کمتر از مقدار ۱۸۴۸.۷۶ دلار باشد، ممکن است برای تست و آزمایش خط روند مثبت بین قیمت‌های ۱۸۲۹ تا ۱۸۴۰ دلار کاهش پیدا کند. شکست این خط برای اتریوم به معنای سقوط تا نزدیک ۱۶۹۰ دلار است که ممکن است طی چند هفته، رخ دهد.

سرمایه‌گذاران و معامله‌گران ممکن است در نظر داشته‌باشند که نمودار اتریوم به همراه میانگین متحرک ۹ روزه و ۲۰ روزه را طی چند روز آتی بررسی کنند. در زمان نگارش این خبر، میانگین متحرک کوتاه‌تر به صورت نزولی در زیر میانگین متحرک ۲۰ روزه قرار گرفته است. این موضوع بدین معنی است که حرکت اتریوم در کوتاه‌مدت به نفع فروشندگان است. با این حال به این دلیل که فاصله این پارامتر از هم در حال کاهش است، ممکن است این موضوع تغییر پیدا کند.

اگر خط میانگین متحرک ۹ روزه بتواند در نمودار اتریوم به صورت صعودی، میانگین متحرک ۲۰ روزه را پشت‌سر بگذارد، می‌توانیم این انتظار را داشته‌باشیم که این ارز دیجیتال در چند هفته آینده، روند رو به رشد و مثبتی داشته‌باشد و این ارز دیجیتال تا قیمت ۱۹۸۰ دلار نیز رشد کند.

در زمان کنونی و بر اساس داده‌های سایت کوین مارکت کپ، شاهد این موضوع هستیم که قیمت اتریوم نوسان کمی را تجربه کرده‌است. لازم به ذکر است که برای شروع حرکت صعودی، نیاز است شرایط مختلفی ایجاد شود و نوسان در ارز مورد نظر، قابل مشاهده باشد.
در انتها و برای رفع مسئولیت، باید عنوان کنیم که با بررسی و تحلیل شخصی خود، اقدام به بررسی بازار و ارز مورد نظر نمایید و مسئولیت تصمیم‌گیری نهایی، به عهده خودتان خواهد بود.

محمدجواد بختیاری

علاقه‌مند به دنیای دیجیتال، مباحث مالی و سرمایه‌گذاری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

دکمه بازگشت به بالا