بهترین فرصت خرید بیت کوین
اخبار

بیت کوین به 42 هزار دلار نزدیک می‌‎شود: بالاترین سطح از آوریل 2022

به آسانی هر ارزی را معامله کنید

قیمت بیت کوین در اوایل روز امروز دوشنبه برای اولین بار از تاریخ فروردین 1401 به 41000 دلار رسید، این افزایش قیمت در میان گمانه‌زنی‌ها در مورد تصویب صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین اتفاق افتاد که به طور غیرمستقیم سرمایه‌گذاران سنتی بازار سهام را به بازار ارزهای دیجیتال سوق می‌دهد.

قیمت بیت کوین به عنوان ارزشمندترین رمزارز جهان در اوایل امروز به 41943 دلار رسید که بالاترین سطح آن در 19 ماه گذشته است.

بیت کوین تنها در 24 ساعت گذشته، بیش از 6.1 درصد رشد داشته است و ارزش توکن از ابتدای سال تاکنون بیش از 150 درصد افزایش یافته است.

اتریوم، دومین دارایی بزرگ رمزنگاری در جهان، در 24 ساعت گذشته نیز بیش از 4.1 درصد رشد داشت و برای اولین بار در بیش از یک سال و نیم گذشته از مرز 2200 دلار عبور کرد.

این افزایش در حالی رخ می‌دهد که انتظار می‌رود فدرال رزرو «بانک مرکزی ایالات متحده آمریکا»به افزایش نرخ‌ بهره پایان دهد و احتمال کاهش نرخ بهره در سال جدید وجود دارد.

این افزایش قیمت همچنین به دلیل این انتظار است که رگولاتورهای ایالات متحده ممکن است به زودی یک ETF بیت کوین را پس از فهرست بندی اولیه توسط iShares بلک راک در ماه اکتبر تأیید کنند.

افزایش ارزش بیت کوین از زمان سقوط ترا

افزایش روز دوشنبه یک نقطه عطف مهم است، زیرا این اولین باری است که قیمت بیت کوین از زمان سقوط ترا در سال گذشته به این سطح می‌رسد. استیبل کوین الگوریتمی TerraUSD و توکن همراه آن لونا، در ماه می سال گذشته سقوط کرد و منجر به حذف 40 میلیارد دلار از بازار ارزهای دیجیتال شد. به دنبال آن صندوق سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال (3AC) مستقر در سنگاپور ورشکسته شد و شرکت وام‌دهنده ارز دیجیتال سلسیوس نیز ورشکست شد.

با افزایش قیمت بیت کوین چه انتظاری خواهیم داشت

تصویب یک صندوق قابل معامله در مبادلات بیت کوین به افراد بیشتری این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به نگه داشتن مستقیم ارزهای دیجیتال در بیت کوین سرمایه‌گذاری کنند. سرمایه‌گذاری مستقیم در بیت کوین از طریق صرافی‌های ارزدیجیتال یا یک کیف پول رمزنگاری امکان‌پذیر است، بنابراین ETF احتمالا برای اکثر سرمایه‌گذاران سنتی ساده‌تر است.

به غیر از بلک راک، شرکت‌هایی مانند Fidelity، Ark Invest، Invesco و دیگران نیز درخواست‌هایی را برای ETF بیت کوین ارسال کرده‌اند. انتظارات برای تصویب قریب الوقوع این ETF با حکم دادگاه تجدید نظر فدرال علیه SEC در ماه اوت تقویت شده است. رگولاتور قبلاً درخواست Grayscale را برای تبدیل صندوق بیت کوین به صندوق قابل معامله در بورس رد کرده بود.

منبع
forbes

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

دکمه بازگشت به بالا