اخباراخبار رمز ارزها

پپه صدرنشین نمودارهای هفتگی است؛ آیا باید منتظر افزایش قیمت باشیم؟

پپه میم کوینی است که اخیرا با توجه به بازار کم نوسان این روزها مورد توجه قرار گرفته است. طبق گزارش صرافی کوکوین، این میم کوین با بالاترین میزان فعالیت اجتماعی در میان سایر میم کوین‌ها تجربه کرده است. در واقع، PEPE از لحاظ تعداد جستجوی هفتگی، بالاترین رتبه را در لیست ارزهای دیجیتال برتر دارد.

با این حال، نگرانی‌هایی در مورد تمرکز آن به وجود آمده است زیرا بیش از 96 درصد از عرضه در گردش آن توسط نهنگ‌ها نگهداری می‌شود. عرضه PEPE که توسط آدرس‌های برتر نگهداری می‌شود از اواسط آگوست در حال رشد بوده است. این امر می‌تواند نشان دهد که این میم کوین هنوز متمرکز است و اگر نهنگ‌ها تصمیم به رها کردن آن داشته باشند، ممکن است کاهش جدیدی را تجربه کند.

آیا گاوهای پپه فرصتی برای تجمع خواهند داشت؟

از سوی دیگر، احساسات وزنی پپه در 30 آگوست به بالاترین حد خود رسید، این رویداد علیرغم عملکرد نزولی اخیر آن که منجر به شرایط فروش بیش از حد شد، اتفاق افتاد. این می‌تواند به گاوهای PEPE فرصتی برای صعود بدهد، اما باید دید که آیا PEPE همچنان می‌تواند تقاضای مورد قبولی را از بازار خرده فروشی داشته باشد یا خیر. در حال حاضر، این ارز دیجیتال پشتیبانی قابل اعتماد خاصی ندارد و ماهیت آن همواره با حدس و گمان و تردید همراه بوده است.

در حالی که مشخص نیست که آیا انباشت پپه توسط نهنگ‌ها منجر به افزایش قیمت این میم کوین خواهد شد یا خیر، چند روز و هفته آینده برای PEPE بسیار مهم خواهد بود. در طی چند روز آینده تعیین می‌شود که آیا این میم کوین همچنان می‌تواند حجم صعودی جدید را ضمانت کند یا اینکه سقوط می‌کند.

باید ببینیم که آیا پپه توانایی کنترل تمرکز شدید خود را دارد؟ موضوع دیگر این است آیا این میم کوین با توجه به امکان تخلیه انباشت نهنگ‌ها، می‌تواند تقاضای کافی برای جلوگیری از سقوط قیمت ایجاد کند یا خیر.

منبع
ambcrypto

صابره براتی

همیشه به این فکر می‌کردم چی میشه در آینده شغلی داشته باشم که هیچوقت ازش خسته نشم و حالا عاشق کارم هستم چون مطالعه و نوشتن بخش بزرگی از زندگی منه. تخصص اصلی من نوشتن درمورد بلاکچین و ارزهای دیجیتاله.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

دکمه بازگشت به بالا