اخبار

جدیدترین NFT و بازی‌های بلاکچین فروردین 1402

OpenSea کارمزد 0% را برای مدت زمان محدود اجرا می‌کند. Uniswap به تریدرها اجازه می‌دهد تا با استفاده از هر توکن مبتنی بر اتریوم، NFT‌ها را خریداری کنند. Spotify سرویس جدید «لیست‌های پخش توکن فعال شده» را آزمایش می‌کند.

پروژه جدید Spotlight

کلکسیون NFT

[به زودی] : پروژه‌ای به نام Mad Era: The Invasion of the Mutants توسط DaRealGenius، خالق و همکار پروژه‌های Mad Hare Society و PsychoKitties منتشر می‌شود. این مجموعه در 8 اسفند 1401 معادل 27 فوریه 2023 فعال می‌شود.

پروژه جدید Spotlight

[به زودی] : NaturAI کلکسیونی از پالوما رینکن هنرمند تجسمی ساکن مادرید است. در تاریخ 13 اردیبشهت 1401 معادل 3 مارس، تصاویری از پرندگان که با استفاده از فناوری هوش مصنوعی تولید شده‌اند و در پس‌زمینه فضای سرسبز واقعی و طبیعی قرار گرفته‌اند را نشان می‌دهد.

بازی‌های بلاک چین

[زنده] ایپزود اخیر Cronos Stream پروژه‌های بازی بلاک چین Versa Games و Degen Brain Finance را به نمایش گذاشت. Versa Games یک پلتفرم بازی Web3 نسل جدید است، در حالی که Degen Brain Finance یک پروژه آموزشی برای کسب درآمد است که هدف آن آموزش به سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال است.

[زنده] Croskull در یک اپیزود از Cronos Ecosystem Spotlight نمایش داده شد. تیم Croskull در حال توسعه یک بازی چند سطحی برای این پروژه هستند که در آن ماجراها، فصل‌ها و ماموریت‌ها فازهای اول نقشه راه هستند.

جدول روبه‌رو منتخب مجموعه‌های برتر (بر اساس حجم فروش هفتگی هر پلتفرم) و نمونه‌ای از هنر آنها را نشان می‌دهد:

بازی های برتر متاورسی

جدول روبه‌رو منتخب بازی‌های برتر را بر اساس کیف‌پول‌های فعال هفتگی (UAW) نشان می‌دهد:

اجرای توکن بازی

ارزش کل بازار توکن‌های بازی اکنون به 12.32 میلیارد دلار رسیده است که 4 درصد بیشتر از هفته گذشته است.

نکات مهم خبری

OpenSea با هدف جذب و بازگرداندن کاربران خود، کارمزد 0٪ را برای مدت محدود اجرا می‌کند. سایر تغییرات عمده در بازار NFT شامل معرفی درآمدهای اختیاری سازنده و اطمینان از مسدود نشدن سایر بازارها توسط فیلتر اپراتور آن است.
بازار NFT Uniswap ویژگی‌ای را راه‌اندازی کرد که به تریدرها اجازه می‌دهد با استفاده از هر توکن مبتنی بر اتریوم، NFT بخرند. این به ساده‌تر شدن فرآیند خرید NFT برای معامله‌گرانی کمک می‌کند که قبلاً قبل از خرید NFT نیاز به تعویض یک ارز دیجیتال با ارز دیگر داشتند.


پلتفرم محبوب پخش موسیقی Spotify در حال آزمایش یک سرویس جدید به نام «لیست‌های پخش فعال» است که به دارندگان NFT‌های منتخب اجازه می‌دهد کیف پول‌های خود را به هم متصل کرده و به موسیقی انتخاب شده گوش دهند.

تحریریه اینوکس

تیم تحریریه اینوکس، متشکل از متخصصان و نویسندگان با سابقه در حوزه کریپتو و ترید سعی می‌کند مفاهیم و اخبار روز ارزهای دیجیتال را با کیفیت بالا در اختیار شما قرار دهد و پاسخگوی سوالات شما باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

دکمه بازگشت به بالا