اخباراخبار رمز ارزها

آمار تورم آمریکا: منتظر ارزش کمتر از 20 هزار دلار بیت کوین باشید!

مفسران به این نتیجه رسیده‌اند که بیت کوین با توجه به تورم، از سال 2017 به عنوان یک ذخیره ارزش ارزشمند عمل کرده است. علیرغم نوسانات قیمت بیت‌کوین در طول سال‌ها، این ارز دیجیتال تقریباً شش سال پس از رسیدن به آن نقطه عطف، ارزش 20000 دلار را حفظ کرده است و تورم را پشت سر گذاشته است.

منابع مختلف، از جمله U.S. Inflation Calculator، داده‌هایی را ارائه می‌دهند که نشان می‌دهد عملکرد قیمت بیت کوین اساساً از سال 2017 ثابت مانده است. به این ترتیب ارزش بیت کوین با در نظر گرفتن تورم به طور قابل توجهی افزایش نیافته است.

تاریخچه قیمت بیت کوین

قیمت بیت‌کوین از بالاترین قیمتش در تاریخ 2017 خیلی بالاتر نرفته

با در نظر گرفتن تورم، روایت پیرامون اقدام قیمت بیت کوین به طور قابل توجهی تغییر می‌کند. اگر شخصی در سال 2017 تقریبا 20000 دلار بیت کوین خریداری کرده باشد اکنون( در آگوست 2023) 24942 دلار ارزش دارد. بنابراین، قیمت لحظه‌ای فعلی بیت کوین، که تقریباً 26050 دلار است، عملکرد نسبتاً ثابتی را در طول شش سال نشان می‌دهد.

BTCGandalf، یک کارشناس بازاریابی ناشناس در شرکت ماینینگ بیت‌کوین Braiins ، اخیراً اظهار داشت که در شرایط تعدیل شده بر اساس تورم، ارزش بیت کوین به سختی بالاتر از اوج بازار در سال 2017 است.

علاوه بر این، برخی استدلال می‌کنند که این محاسبه بر اساس ارقام تورم رسمی است و نشان می‌دهد که در واقعیت، BTC/USD ممکن است حتی کمتر از اوج چرخه قبلی خود باشد. با این وجود، دیگران این اعداد را به عنوان شواهدی از توانایی بیت کوین برای عملکرد به عنوان یک ذخیره ارزش می‌دانند.

اطلاعات ماشین حساب تورم ایالات متحده

ممکن است پس از رویداد جکسون هول، بیت‌کوین نزولی شود!

در همین حال، تورم ایالات متحده همچنان کانون اصلی توجه سرمایه گذاران علی الخصوص علاقمندان به ارزهای دیجیتال مثل گاوهای ارز دیجیتال است.
با توجه به اطلاعات رسمی که نمایانگر کندی رشد است، این امید وجود دارد که فدرال رزرو سیاست‌های اقتصادی را با واقعیت‌ها هماهنگ کند.

در 25 آگوست، جروم پاول، رئیس فدرال رزرو ایالات متحده، در سمپوزیوم سالانه اقتصادی جکسون هول بیانیه‌ای در مورد سیاست‌های اقتصادی جدیدش ارائه خواهد کرد. رویداد جکسون هول رویدادی است که به شدت مورد توجه کسانی است که به دنبال شکستن وضعیت فعلی قیمت BTC هستند.

همه نگاه‌ها به بیانیه سیاست اقتصادی جروم پاول، رئیس فدرال رزرو در سمپوزیوم اقتصادی جکسون هول در 25 اوت است. بسیاری پیش بینی می‌کنند که این رویداد می‌تواند تغییراتی را در وضعیت فعلی قیمت بیت کوین ایجاد کند.
کیت آلن، یکی از بنیان‌گذاران مانیتورینگ Material Indicators، در پست اخیر احتمال تست پایین‌ترین قیمت‌ها و پتانسیل بالای نوسانات را ذکر کرد. او دو کف قیمت را به عنوان یک پایه خوب برای یک بازگشت توصیف کرد و پیشنهاد کرد که هر چقدر قیمت پایین‌تر باشد، می‌تواند راه را برای یک بازار نزولی هموار کند.

نمودارها، دفتر سفارش BTC/USD را در بایننس نشان می‌دهند، که کمبود نقدینگی قابل توجه بالای 25000 دلار را برجسته‌تر می‌کند. این امر احتمال تغییرات سریع و شدید قیمت را افزایش می‌دهد.

منبع
cointelegraph

صابره براتی

همیشه به این فکر می‌کردم چی میشه در آینده شغلی داشته باشم که هیچوقت ازش خسته نشم و حالا عاشق کارم هستم چون مطالعه و نوشتن بخش بزرگی از زندگی منه. تخصص اصلی من نوشتن درمورد بلاکچین و ارزهای دیجیتاله.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

دکمه بازگشت به بالا