اخباراخبار رمز ارزها

پیش بینی قیمت اتریوم شهریور 1402، افت قیمت در راه است؟

بازار ارزهای دیجیتال با موجی از نوسانات همراه است که ارزهای دیجیتال مانند اتریوم را دچار تلاطم می‌کند. اتریوم که در 10 شهریور افت ارزش ۳.۷۲ درصدی را تجربه کرده است و ارزش بازار آن به حدود ۱۹۷.۶۷ میلیارد دلار رسیده است.

این حرکت نزولی که در حجم معاملات، افت ارزش ۶.۴ میلیارد دلاری را منعکس کرده است، نگرانی‌هایی را بابت زیان‌های احتمالی بیشتر نیز ایجاد کرده است. از آنجایی که اتریوم با عرضه ۱۲۰.۲۱۵.۵۲۸ توکن، جایگاه دوم در رتبه‌بندی کوین مارکت کپ را در اختیار دارد، چشم مشتاقان بازار را به حرکت بعدی خود دوخته است.

پیش بینی قیمت اتریوم شهریور 1402

قیمت اتریوم برای گذر از مرز ۱۷۵۰ دلار، تلاش بسیاری نمود اما این تلاش‌ها نتیجه‌ای در بر نداشت و سود این ارز نسبت به دلار، کاهش یافت. اگر اتریوم سطح قیمت ۱۶۳۰ دلار را نیز از دست دهد، امکان حرکت نزولی بیشتر نیز برای این ارز دیجیتال وجود دارد.

علیرغم تلاش‌های فراوان، اتریوم نتوانست سطح قیمتی ۱۷۰۰ دلار را حفظ کند و از سطح این قیمت کاهش یافت که این موضوع افراد زیادی را یادآور حرکت نزولی بیت کوین انداخت.

افت قابل توجهی که اتریوم در سطح قیمتی ۱۶۶۰ دلار از خود نشان داد، باعث شد قیمت این ارز دیجیتال به سطح ۱۶۴۰ دلار نزول پیدا کند. این ارز دیجیتال در قیمت ۱۶۳۰ دلار، حمایت مناسبی دارد که این موضوع باعث می‌شود میزان ضرر سرمایه‌گذاران، کاهش یابد.

علاوه بر این، خط روند نزولی که در حال ایجاد است با یک مقاومت در محدوده ۱۶۹۰ دلار در چارت ساعتی اتریوم قابل مشاهده است. مقاومت دیگر این ارز دیجیتال در محدوده ۱۶۸۰ دلار و نزدیک به خط روند موجود در محدوده ۱۷۰۰ دلاری است. این محدوده نزدیک به محدوده ۵۰ درصدی از اندیکاتور اصلاحی فیبوناچی نیز است.

پیش‌بینی قیمت اتریوم شهریور 1402

اگر اتریوم از محدوده ۱۷۰۰ دلار فراتر رود، می‌تواند به محدوده ۱۷۵۰ دلار نیز برسد. همچنین حرکت صعودی قاطع از این محدوده، راه را برای اهداف بالاتر این ارز دیجیتال مانند محدوده ۱۸۰۰ دلاری را نیز، هموار می‌کند. در ادامه این روند صعودی، هدف بعدی اتریوم، ۱۸۵۰ دلار است.

در طرف دیگر، اگر اتریوم نتواند از محدوده ۱۷۰۰ دلاری عبور کند، شاهد روند نزولی در این ارز دیجیتال خواهیم بود. منطقه حمایتی نزدیک به این سطح، ۱۶۴۰ دلار است و پس از آن نیز ۱۶۳۰ و ۱۶۰۰ دلار می‌توانند این ارز دیجیتال را به سمت بالا، سوق دهند.
سقوط به زیر محدوده ۱۶۰۰ دلار ممکن است به کاهش قیمتی ۶۰ دلاری این ارز دیجیتال و ورود به منطقه ۱۵۴۰ دلاری بینجامد. همچنین در صورت ادامه‌دار شدن روند نزولی، اتریوم به قیمت ۱۴۸۰ دلار نیز سقوط خواهد کرد.

در این مورد بخوانید: آینده اتریوم: پیش بینی قیمت اتریوم در سال ۲۰۲۳ تا ۲۰۳۰

منبع
cryptonews

محمدجواد بختیاری

علاقه‌مند به دنیای دیجیتال، مباحث مالی و سرمایه‌گذاری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

دکمه بازگشت به بالا