تحلیل و سرمایه گذاری

آینده پالیگان: پیش‌ بینی قیمت ارز matic در سال‌ های ۲۰۲۴ تا ۲۰۳۰

لیست قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال نوسان قیمتی زیادی دارد و همین موضوع باعث شده است تا افراد زیادی نسبت به آینده بعضی ارزها تردید داشته باشند. بسیاری از ارزهای دیجیتال در روند صعودی سال ۲۰۲۱ به بالاترین قیمت خود در تمام دوران رسیدند. در مقابل، ارزش برخی از ارزهای دیجیتال کاهش یافته است. به دلیل چنین تناقضاتی در بازار، بسیاری از معامله‌گران و سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال ممکن است در مورد زمان نگهداری یا فروش دارایی‌هایشان در حالی که قیمت‌ها مناسب است، سردرگم باشند. در این مقاله از صرافی ارز دیجیتال اینوکس، نگاهی دقیق‌تر به نظرات کارشناسان مختلف ارز دیجیتال، در مورد آینده پالیگان و پیش‌ بینی قیمت ارز matic خواهیم داشت.

تاریخچه قیمت ارز دیجیتال ماتیک  (MATIC)

  • در زمان نگارش این مقاله قیمت ماتیک در صرافی ارز دیجیتال، حدود ۰.۴۹۲۹ دلار است.
  • ارز دیجیتال ماتیک در حال حاضر در رتبه ۲۰ اکوسیستم ارزهای دیجیتال قرار دارد.
  • ارزش بازار ارز دیجیتال ماتیک 4,877,327,609 دلار و کل عرضه در گردش آن 9,894,059,530 توکن ماتیک است.
  • بیشترین قیمت تاریخی (ATH) این ارز دیجیتال در ۲۷ دسامبر ۲۰۲۱ و به میزان ۲.۲۹ دلار بوده است. کمترین قیمت تاریخی آن نیز در می ۲۰۱۹، به میزان ۰.۰۰۳۰۱۲ دلار است.

آینده پالیگان در سال‌ های ۲۰۲۴ تا ۲۰۳۰

در ادامه برای بررسی آینده پالیگان، به بررسی روند طولانی مدت پیش ‌‌بینی قیمت ارز matic می‌پردازیم. اطلاعات و قیمت‌های تخمینی بر اساس تحلیل سایت changelly، تهیه شده است. توجه داشته باشید که این قیمت‌ها تقریبی بوده و ممکن است در آینده رمزارز ماتیک روند متفاوتی را طی نماید.

حداقل قیمت (دلار)میانگین قیمت(دلار)حداکثر قیمت(دلار)سال
۰.۵۵۱۴۰.۵۷۰۲۰.۶۲۵۵۲۰۲۴
۰.۷۸۴۱۰.۸۱۲۶۰.۹۶۲۷۲۰۲۵
۱.۱۳۱.۱۶۱.۳۶۲۰۲۶
۱.۶۲۱.۶۸۱.۹۶۲۰۲۷
۲.۴۳۲.۴۹۲.۸۶۲۰۲۸
۳.۴۲۳.۵۲۴.۲۵۲۰۲۹
۴.۸۲۴.۹۷۵.۸۸۲۰۳۰
آینده پالیگان در سال‌ های ۲۰۲۴ تا ۲۰۳۰

پیش ‌بینی قیمت ارز matic در سال ۲۰۲۴

بر اساس تحلیل تکنیکال، انتظار می‌رود برای آینده پالیگان در سال ۲۰۲۴، حداقل قیمت ۰.۵۵۱۴ دلار و حداکثر قیمت آن ۰.۶۲۵۵ دلار باشد. میانگین قیمت معاملات نیز حدود ۰.۵۷۰۲ دلار پیش‌بینی شده است. بازگشت سرمایه (ROI) آینده ارز ماتیک نیز، ۳۰ درصد در نظر گرفته شده است.

حداقل قیمت (دلار)میانگین قیمت(دلار)حداکثر قیمت(دلار)سال
۰.۵۵۱۴۰.۵۷۰۲۰.۶۲۵۵۲۰۲۴
پیش ‌بینی قیمت ارز matic در سال ۲۰۲۴

آینده پالیگان (matic) در سال ۲۰۲۵

تحلیل‌گران ارزهای دیجیتال با تحلیل قیمت‌های ماتیک در سال‌های گذشته، برای آینده پالیگان در سال ۲۰۲۵ انتظار دارند، حداقل قیمت حدود ۰.۷۸۴۱ دلار باشد. حداکثر قیمت احتمالی برای آینده ارز polygon در این سال حدود ۰.۹۶۲۷ دلار خواهد بود. میانگین قیمت معاملات نیز حدود ۰.۸۱۲۶ دلار است.

حداقل قیمت (دلار)میانگین قیمت(دلار)حداکثر قیمت(دلار)سال
۰.۷۸۴۱۰.۸۱۲۶۰.۹۶۲۷۲۰۲۵
آینده پالیگان (matic) در سال ۲۰۲۵

پیش ‌بینی قیمت ارز matic در سال ۲۰۲۶

بر اساس تحلیل‌های فنی کارشناسان حوزه ارز دیجیتال در رابطه با قیمت‌های آینده پالیگان، انتظار می‌رود این ارز در سال ۲۰۲۶ حداقل قیمتی در حدود ۱.۱۳ دلار و حداکثر قیمتی معادل ۱.۳۶ دلار داشته باشد. میانگین قیمت معاملات نیز برای این سال، ۱.۱۶ دلار پیش‌بینی شده است.

حداقل قیمت (دلار)میانگین قیمت(دلار)حداکثر قیمت(دلار)سال
۱.۱۳۱.۱۶۱.۳۶۲۰۲۶
پیش ‌بینی قیمت ارز matic در سال ۲۰۲۶

آینده پالیگان (matic) در سال ۲۰۲۷

متخصصان حوزة ارز دیجیتال قیمت‌های ماتیک و نوسانات آن را در سال‌های گذشته مورد بررسی قرار داده‌اند. بر اساس این تحلیل‌ها، برای آینده پالیگان حدس زده می‌شود که در سال ۲۰۲۷ حداقل قیمت ممکن است تا ۱.۶۲ دلار کاهش یابد. حداکثر قیمت آن نیز می‌تواند به ۱.۹۶ دلار برسد. بر اساس پیش‌بینی‌ها از آینده ارز ماتیک، میانگین قیمت معاملات در این سال، حدود ۱.۶۸ دلار خواهد بود.

حداقل قیمت (دلار)میانگین قیمت(دلار)حداکثر قیمت(دلار)سال
۱.۶۲۱.۶۸۱.۹۶۲۰۲۷
آینده پالیگان (matic) در سال ۲۰۲۷

پیش ‌بینی قیمت ارز matic در سال ۲۰۲۸

بر اساس تحلیل‌هایی که کارشناسان حوزه ارز دیجیتال روی قیمت آینده پالیگان انجام داده‌اند، انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۸، حداکثر قیمت این ارز دیجیتال ۲.۸۶ دلار و حداقل قیمت آن ۲.۴۳ دلار باشد. میانگین قیمت معاملات آینده ارز ماتیک نیز در این سال، حدود ۲.۴۹ دلار پیش‌بینی شده است.

حداقل قیمت (دلار)میانگین قیمت(دلار)حداکثر قیمت(دلار)سال
۲.۴۳۲.۴۹۲.۸۶۲۰۲۸
پیش ‌بینی قیمت ارز matic در سال ۲۰۲۸

آینده ارز ماتیک در سال ۲۰۲۹

کارشناسان ارز دیجیتال به طور مداوم در حال تحلیل نوسانات قیمت ماتیک هستند. بر اساس پیش‌بینی‌های آن‌ها برای آینده پالیگان، میانگین قیمت تخمینی در سال ۲۰۲۹ حدود ۳.۵۲ دلار خواهد بود. همچنین، احتمال دارد قیمت اینده ارز ماتیک در طول سال ۲۰۲۹ حداقل تا ۳.۴۲ دلار کاهش یابد، ولی رسیدن آن به حداکثر ۴.۲۵ دلار نیز دور از انتظار نیست.

حداقل قیمت (دلار)میانگین قیمت(دلار)حداکثر قیمت(دلار)سال
۳.۴۲۳.۵۲۴.۲۵۲۰۲۹
آینده ارز ماتیک در سال ۲۰۲۹

پیش ‌بینی قیمت ارز matic در سال ۲۰۳۰

هر ساله، کارشناسان ارز دیجیتال پیش‌بینی‌هایی را برای آینده پالیگان آماده می‌کنند. طبق این پیش‌بینی‌ها برای قیمت آینده ارز ماتیک، انتظار می‌رود در سال ۲۰۳۰ بازه معاملاتی آن بین ۴.۸۲ دلار تا ۵.۸۸ دلار باشد. همچنین، میانگین قیمت آن در طی این سال حدود ۴.۹۷ دلار در نظر گرفته شده است.

حداقل قیمت (دلار)میانگین قیمت(دلار)حداکثر قیمت(دلار)سال
۴.۸۲۴.۹۷۵.۸۸۲۰۳۰
پیش ‌بینی قیمت ارز matic در سال ۲۰۳۰

ارز دیجیتال ماتیک (MATIC) و شبکه پالیگان (Polygon)

ماتیک (MATIC) یک ارز دیجیتال متعلق به شبکه پالیگان (که قبلاً با نام Matic Network شناخته می‌شد) است. این شبکه در سال ۲۰۱۷ توسط سه مهندس نرم‌افزار هندی به نام‌های جاينتی كانانی، سانديپ نايلوال و آنوراگ آرجون تاسیس شد.

هدف شبکه پالیگان حل مشکلات مرتبط با بلاکچین اتریوم، مانند کارمزد تراکنش بالا و تراکم شبکه، بدون به خطر انداختن امنیت شبکه است. این پروژه با رسیدگی به مسائل مقیاس‌پذیری که بسیاری از بلاکچین‌ها با آن مواجه هستند، قصد دارد پذیرش گسترده ارزهای دیجیتال را تسهیل کند.

در واقع شبکه پالیگان یک راه‌حل لایه دوم ارائه می‌دهد و به جای انجام تراکنش‌ها به طور مستقیم روی شبکه اتریوم، ابتدا خود پالیگان آن‌ها را پردازش می‌کند. این شبکه یک افزونه روی دومین ارز دیجیتال بزرگ جهان (از نظر ارزش بازار) است که به کاربران امکان می‌دهد بدون مواجه شدن با کارمزدهای بالای گس (gas) یا سرعت پایین تراکنش، با بلاکچین اتریوم تعامل داشته باشند. بلاکچین پالیگان توانایی پردازش تا ۷۲۰۰ تراکنش در ثانیه (TPS) را دارد. برای مقایسه، این عدد برای اتریوم حدود ۱۵ است. برای مشاهده آینده ارز اتریوم، بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

در این مورد بخوانید: آینده اتریوم: پیش بینی قیمت اتریوم در سال 2024 تا 2030

توکن MATIC، توکن بومی شبکه پالیگان، یک توکن ERC-20 مبتنی بر بلاکچین اتریوم است. این یعنی اینکه می‌توان آن را در هر کیف پول اتریومی مانند Eidoo و متامسک ذخیره کرد. علاوه بر این، از توکن‌های ماتیک برای خدمات پرداخت در پالیگان و برای تسویه حساب بین کاربرانی که روی پلتفرم معاملاتی پالیگان کار می‌کنند، استفاده می‌شود.

پیش‌ بینی قیمت ارز matic

تحلیل قیمت ارز دیجیتال ماتیک (MATIC)

شبکه پالیگان (Polygon) در بازار نزولی سال ۲۰۲۲ عملکرد به مراتب بهتری نسبت به بسیاری از ارزهای دیجیتال دیگر داشته است. ماتیک به جای کاهش مداوم ارزش، توانسته است برخی سطوح حمایتی کلیدی را حفظ کند و حتی دوباره روند صعودی در پیش گرفته است. این امر تا حدودی به دلیل مشارکت‌های گسترده‌ای است که این ارز دیجیتال در بهار و تابستان ۲۰۲۲ اعلام کرد، مانند همکاری با کوکا‌کولا و دیزنی و همچنین محبوبیت بیشتر راه‌حل‌های مقیاس‌پذیری لایه ۲.

شبکه پالیگان در سال ۲۰۲۳ نیز به جذب شرکای جدید و هیجان‌انگیز ادامه داده است. به عنوان مثال، شرکت شیمارو (Shemaroo) که یکی از شرکت‌های پیشرو رسانه و سرگرمی هند است، به زودی قصد دارد یک بازارگاه اختصاصی NFT برای صنعت بالیوود را روی شبکه پالیگان راه‌اندازی کند.

در زمان نگارش این متن، ماتیک در بین 20 ارز دیجیتال برتر CoinMarketCap قرار دارد، که نشان می‌دهد هم جامعه و هم سرمایه‌گذاران به این پروژه اعتماد دارند. قیمت پالیگان در بین قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال نتایج خوبی را نشان می‌دهد و به نظر می‌رسد در حال دنبال کردن یک روند صعودی بلندمدت است.

خلاصه آینده پالیگان با اینوکس

پالیگان خود را به عنوان یک راه‌حل مقیاس‌پذیر لایه ۲ توصیف می‌کند، که روی کاهش پیچیدگی قابلیت مقیاس‌پذیری و تراکنش‌های فوری بلاکچین تمرکز دارد. زنجیره‌های فرعی پالیگان طراحی ساختاری دارند که از پروتکل‌های متنوع مالی غیرمتمرکز (DeFi) که در اکوسیستم اتریوم موجود هستند، پشتیبانی می‌کنند. هرچند پالیگان در حال حاضر تنها از زنجیره اصلی اتریوم پشتیبانی می‌کند، اما شبکه قصد دارد پشتیبانی خود را برای زنجیره‌های اصلی اضافی گسترش دهد. همین عوامل سبب می‌شود کارشناسان بازار انتظارات مثبتی از آینده پالیگان داشته باشند. در این مقاله به پیش ‌بینی قیمت ارز پالیگان در بلند مدت پرداختیم. ولی دقت داشته باشید قبل از هرگونه تصمیم برای سرمایه‌گذاری، تحقیقات خود را به طور کامل انجام دهید همچنین توجه داشته باشید که این مقاله صرفا یک محتوای آموزشی بوده و به معنای پیشنهاد خرید یا سرمایه‌گذاری نیست.

سوالات متداول

آیا خرید ارز دیجیتال ماتیک (MATIC) تصمیم خوبی است؟

شبکه پالیگان (Polygon) در گذشته برای سرمایه‌گذاران سود زیادی به همراه داشته است و پیش‌بینی می‌شود آینده پالیگان به رشد باثبات خود ادامه دهد. با این حال، از آنجایی که بازار ارزهای دیجیتال بسیار پرنوسان است، قبل از سرمایه‌گذاری در ماتیک یا هر ارز دیجیتال دیگری، باید تمام ریسک‌ها را ارزیابی کنید و تحقیقات خود را انجام دهید

قیمت ارز دیجیتال ماتیک در سال ۲۰۲۵ چقدر خواهد بود؟

پیش‌بینی دقیق قیمت ارزهای دیجیتال برای آینده تقریباً غیرممکن است. شما می‌توانید در بخش پیش ‌بینی قیمت آینده ارز ماتیک، تخمین‌هایی در مورد قیمت احتمالی آن در سال ۲۰۲۵ را مشاهده کنید، اما لطفاً این موارد را صرفاً به عنوان یک حدس در نظر بگیرید و به یاد داشته باشید که تحقیقات خود را انجام دهید.

آیا ارز دیجیتال ماتیک می‌تواند به ۵ دلار برسد؟

با وجود پیش‌بینی‌های مختلف در مورد قیمت اینده ارز ماتیک، تقریباً همه آن‌ها صعودی هستند. ماتیک ممکن است یک سرمایه‌گذاری بلندمدت خوب باشد، اما اکثر کارشناسان همچنان بر این باورند که رسیدن به قیمت ۵ دلار در آینده نزدیک محتمل نیست.

منبع
changellycoinbase

معصومه حسین آبادی

نوشتن برای من یعنی خلق کردن. یعنی امکان روایت قسمتی از افکار و تجربیاتم برای خودم و دیگران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

دکمه بازگشت به بالا