تحلیل و سرمایه گذاریآموزش

8 راه دریافت تتر رایگان؛ معرفی بهترین سایت‌ها

براساس پیش بینی‌های موجود در بازار، تتر یک سرمایه‌گذاری سودآور است، به گونه‌ای که در در 3 الی 5 سال بازدهی خوبی ارائه می‌دهد. به همین خاطر است که تتر در بلند مدت به یک سرمایه گذاری قوی تبدیل شده است. بنابراین اگر به دنبال یک دارایی ثابت برای ذخیره سود خود هستید، تتر یکی از بهترین ارزهای دیجیتال در بازار است.

ارز دیجیتال تتر برای از بین بردن شکاف بین ارزهای فیات و ارزهای دیجیتال طراحی شده است. بنابراین ثبات، شفافیت و حداقل هزینه تراکنش را برای کاربران فراهم می‌کند.

به بیان دیگر با توجه به اینکه این ارز دیجیتال قیمتی معادل یک دلار دارد، یک روش امن برای سرمایه‌گذاری در شرایط نزولی بازار ارز دیجیتال است. در این راستا وبسایت‌های مختلفی وجود دارند که می‌توان از طریق آن تتر رایگان کسب کرد. برای آشنایی با روش‌های مختلف دریافت تتر رایگان تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

چگونه تتر رایگان بگیریم؟

  • استیکینگ: از کم‌ریسک‌ترین راه‌های دریافت ارز دیجیتال از جمله تتر است.
  • وام‌دهی: سیستم‌های وام ارز دیجیتال مقدار مشخصی از کارمزد و بهره را به وام دهندگان پرداخت می‌کند.
  • ایردراپ: معمولا پس از عرضه اولیه و برای تشویق کاربران مقداری ارز به کاربران تعلق می‌گیرد.
  • فاست‌: کاربران وظایف مختلفی را انجام می‌دهند و در ازای آن، تتر رایگان دریافت می‌کنند.
  • بازی‌های Play To Earn: برخی از بازی‌های امکان دریافت تتر رایگان را برای کاربر فراهم می‌کنند.
  • مشاهده ویدئوهای آموزشی و دریافت تتر رایگان
  • استخراج سایر رمزارزها و تبدیل آن به تتر
  • دریافت از طریق وبسایت‌های پاداش‌دهنده نظیر Faucet Pay، Gods Unchained، Free Tether و…

بررسی روش‌های مختلف دریافت تتر رایگان

از آنجایی که سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال به دلیل نوسانات زیاد در بازار ریسک فراوانی دارد. بسیاری از مردم به دنبال دریافت تتر رایگان به روش‌های مختلف هستند. در ادامه به بررسی این روش‌ها خواهیم پرداخت. البته این نکته را در نظر داشته باشید که در تمامی این روش‌ها از تتر به عنوان ارز پرداختی استفاده نمی‌شود. اما می‌توانید از صرافی‌های مختلف، دارایی خود را به تتر تبدیل کنید. همچنین برای خرید آسان تتر با تومان، صرفا کافی است بر روی لینک زیر کلیک کنید.

استیکینگ (staking)

از دیگر روش‌های کم ریسک دریافت تتر رایگان، استیکینگ ارزهای دیجیتال است. در استیکینگ با قفل کردن ارزهای دیجیتال می‌توان کسب درآمد داشت. البته استیکینگ تنها بر روی بلاک‌چین‌هایی امکان پذیر است که از روش اثبات سهام استفاده می‌کنند. البته پروژه‌های مختلفی بر روی بلاک‌چین اتریوم وجود دارد که امکان استیکینگ ارزهای دیجیتال را امکان پذیر می‌کند.

در این مورد بخوانید: ۱۲ بهترین پلتفرم استیکینگ کریپتو با بیشترین نرخ سود

وام‌دهی در ارز دیجیتال

وام دهی یا Lending، از دیگر روش‌های دریافت تتر رایگان است. پلتفرم‌های مختلفی وجود دارند که مقدار مشخصی از کارمزد و بهره را به وام دهندگان پرداخت می‌کند. سیستم دیفای از پلتفرم‌های مالی مختلف بر روی بلاک‌چین هستند. صرافی‌های غیرمتمرکز، سیستم های وام دهی و استیکینگ جزو پلتفرم‌های دیفای محسوب می‌شوند.

در این مورد بخوانید: معرفی انواع وام کریپتو

ایردراپ و دریافت تتر رایگان

یکی از روش‌های توزیع رایگان ارزهای دیجیتال، استفاده از ایردراپ است. ایردراپ‌ها معمولا قبل از عرضه اولیه ارز دیجیتال و گاهی برای تشویق کاربران بعد از این مرحله انجام خواهد شد. به همین دلیل شرکت‌های مختلفی برای جذب مخاطبان بیشتر، به صورت رایگان تعدادی از توکن‌های خود را به آدرس کیف پول کاربران انتقال می‌دهد.

فاست‌های ارز دیجیتال

آسان‌ترین روش برای دریافت تتر رایگان، فاست‌های ارز دیجیتال هستند. در این روش، کاربران وظایف مختلفی را انجام می‌دهند و در ازای انجام این وظایف، تتر رایگان دریافت می‌کنند. از جمله این وظایف می‌توان به تماشای ویدئوهای تبلیغاتی، شرکت در آزمون‌ها و انجام پرسشنامه‌ها اشاره کرد.

در این مورد بخوانید: فاست ارز دیجیتال چیست و چگونه کار می‌کند؟

دریافت تتر رایگان از طریق بازی‌های Play to Earn

یکی از راه‌های کسب درآمد از بازار ارز دیجیتال، انجام بازی‌های Play to Earn است. این بازی‌ها بر بستر بلاک‌چین بوده و اجرای آن به مراتب از بازی‌های سنتی آسان‌تر است. نمونه‌ای از این بازی‌ها، آکسی اینفینیتی است که امکان دریافت تتر رایگان را برای کاربر فراهم می‌کند.

در این مورد بخوانید: بهترین بازی های متاورسی برای کسب درآمد

مشاهده ویدئوهای آموزشی و دریافت تتر رایگان

از دیگر روش‌های رایج دریافت تتر رایگان، مشاهده ویدئوهای آموزشی است. بسیاری از ویدئوهای آموزشی در ازای مشاهده ویدئوها به کاربران خود، ارز دیجیتال رایگان می‌دهد. این وب‌سایت‌ها از این طریق مخاطبان بیشتری را به سمت پلتفرم خود جذب می‌کند.

استخراج ارز دیجیتال

با استخراج ارز دیجیتال به صورت مستقیم امکان دریافت تتر رایگان وجود ندارد. اما می‌توان با استخراج سایر رمزارزها و تبدیل آن به تتر، سود خوبی بدست آورد. برای دریافت سود از این روش نیاز به یک ماینر و یک استخر استخراج با یک IP ثابت دارید.

در این مورد بخوانید: بهترین ارز برای استخراج در سال ۲۰۲۳، معرفی ۱۴ ارز برتر

اینفوگرافیک معرفی بهترین سایت‌های دریافت تتر رایگان
معرفی بهترین سایت‌های دریافت تتر رایگان

معرفی بهترین سایت‌های دریافت تتر رایگان

سایت FaucetPay

اگر به دنبال دریافت تتر رایگان از فاست‌های ارز دیجیتال هستید، سایت Faucet Pay انتخاب ایده آلی است. در این سایت می‌توانید لیستی از فاست‌های ارز دیجیتال را مشاهده کنید که در ازای انجام وظایف مختلف به کاربران خود، تتر رایگان می‌دهد.

سندباکس (Sandbox)

یکی از راه‌های دریافت تتر رایگان، انجام بازی‌های متاورسی است. سندباکس از جمله معروف‌ترین بازی‌های متاورسی است که کاربران با ایجاد گالری‌های هنری، بازی و یا هر چیز دیگری می‌توانند NFT تولید کنند. تمامی این NFTها در سایت Opensea قابل فروش هستند.

سایت DuckDice

DuckDice، یکبازی است که اواخر سال 2016 راه‌اندازی شد. این سایت یک تاس بیت کوین سنتی است. یعنی فقط شامل تعدادی بازی‌های گرافیکی ابتدایی می‌شود. پس این بازی برای کاربران مبتدی بسیار راحت است.

در این سایت شما می‌توانید با 12 ارز دیجیتال بازی کنید که شامل بیت‌کوین، اتریوم، لایت‌کوین، داک‌کوین، بیت‌کوین‌کش، دش، مونرو، تتر، ریپل، اتریوم کلاسیک، بیت‌کوین گلد، استار و اسکواش است.

Nexo

از دیگر پلتفرم‌های محبوب برای دریافت تتر رایگان، استیکینگ ارز دیجیتال در Nexo است. این پلتفرم در ازای نگهداری USDT، ارز تتر رایگان ارائه می‌دهد. سود نگهداری تتر در این پلتفرم، سالیانه 12 تا 15 درصد است. البته با استیکینگ دیگر ارزهای دیجیتال تا 20 درصد سود می‌توان دریافت کرد.

سایت Gods Unchained

یکی از معروف‌ترین بازی‌های بلاک چینی رایگان است که می‌توانید از طریق آن تتر رایگان دریافت کنید. این بازی کارتی آنلاین با گرافیک بالا است که کارت‌های آن به صورت NFT است و به راحتی می‌توان از طریق آن کسب درآمد کرد.

البته این نکته را در نظر داشته باشید که استراتژی‌های بسیاری در این بازی وجود دارد و کاربران می‌توانند به خوبی از این استراتژی‌ها استفاده کنند و NFT رایگان دریافت کنند.

وبسایت Coinmonster

روش کار این وب‌سایت بدین شکل است که به ازای هر درخواست ثبت‌شده، توکن‌هایی به ارزش مابین 0.00024983 تا 249.83000000 تتر (USDT)پاداش می‌دهد.

در وب‌سایت Coinmonster، می‌توان تتر را هر ۱۵ دقیقه یک بار درخواست کرد. زمانی که مبلغ کل پاداش به حداقل آستانه پرداخت رسید، تتر به کیف پول واریز می‌شود. توجه داشته باشید که حداقل آستانه پرداخت برای تتر، 10.00000000 USDT است.

سایت TrustDice

TrustDice، از جمله معروف‌ترین سایت‌های آنلاین تاس بیت کوین است. این سایت اعداد تصادفی را از طریق فرآیند دو مرحله‌ای ایجاد می‌کند. در واقع در این سایت، کاربران می‌توانند بدون افشای اطلاعات خود، استیک کرده و تتر دریافت کنند.

وبسایت Free Tether

کاربران با ثبت نام در این وب سایت، قادر هستند که با انجام بازی‌های بسیار ساده، تتر رایگان دریافت کنند. برای انجام این کار، کافیست به وب سایت Free Tether، مراجعه کرده و در آنجا ثبت نام کنید. البته این نکته را در نظر داشته باشید که میزان جوایز بسیار ناچیز بوده و حداقل مبلغ دریافتی به عنوان جایزه، 1 تتر است.

سایت کوین مارکت کپ (CoinMarketCap)

برای دریافت تتر رایگان از سایت کوین مارکت کپ، کافیست در این سایت ثبت نام کنید. سپس ربات tuna_bot را پیدا کرده و بر روی دکمه start کلیک کنید. برای دریافت تتر می‌توانید آدرس TRC20 ، BEP2 و ERC20 را به ربات بدهید. البته بهتر است از آدرسTRC20، استفاده کنید. چرا که کارمزد کمتری داشته و به راحتی می‌توانید آن را ثبت کنید.

سایت Strom gain

Storm Gain یکی از محبوب‌ترین پلتفرم های موجود در این زمینه است. این پلتفرم در واقع یک پلتفرم معاملاتی است، که از طریق آن می‌توان بدون سرمایه اولیه، اقدام به استخراج ارز دیجیتال کرد. در واقع، Storm Gain از اتصال اینترنت و GPU رایانه شما برای استخراج بیت کوین استفاده می‌کند. بعد از اتمام استخراج از این پلتفرم، می‌توانید تتر رایگان دریافت کنید.

سخن اینوکس با شما

راه‌های مختلفی برای دریافت تتر رایگان وجود دارد. بسیاری از این روش‌ها در ابتدا نیازی به سرمایه ندارند. اما برخی از آن‌ها، مانند استخراج با استفاده از ماینرها، سرمایه‌گذاری و وام دادن، نیاز به سرمایه اولیه دارند. علاوه بر این، بسیاری از این وب‌سایت‌ها ممکن است هزینه‌های خود را به غیر از تتر در سایر ارزهای دیجیتال ارائه کنند. با این حال، می‌توانید به راحتی آن را در صرافی‌های دیگر به تتر تبدیل کنید.

منبع
read.cash

تحریریه اینوکس

تیم تحریریه اینوکس، متشکل از متخصصان و نویسندگان با سابقه در حوزه کریپتو و ترید سعی می‌کند مفاهیم و اخبار روز ارزهای دیجیتال را با کیفیت بالا در اختیار شما قرار دهد و پاسخگوی سوالات شما باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام. ملت مراقب سایتها و تبلیغات سایتهای خارجی که ادعا دارن به شما روزانه سود میدن رو نخورید. ادعای افرادی که این سایتها رو معرفی میکنن نخورید. این سایتها همه اسکم و کلاهبرداری شبکه ای هست. نمونه این سایتها pmrcw.com و lspice.com و ceshym هست. معرف ایرانی این سایتها همدست اونهاست و به شما تحمیل میکنن که اگر پول بذاری ظرف کمتر از یکماه اصل پولت رو خارج میکنی و بعد با سودت ادامه میدی. در حالیکه این دروغ حرفه ای اونهاست. این سایتها پس از واریز وجه به بهانه های مختلف حساب شما رو مسدود میکنن دستتون هم به هیچ جا بند نیست. فریب سودهایی که تو مبالغ کم و در اوایل میده رو هم نخورید. این سودها جهت فریب شماست. دام است. طمع نکنید. فریب سایتهای خارجی هم که این سایتها رو مطمئن نشون میدن نخورید. هیچ کس از این سایتها خیر ندیده. مطمئن باشید. مسوولین کشور این سایتها رو فیلتر کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

دکمه بازگشت به بالا