اخبار

موج سواری میم‌کوین جدید در بازار؛ تحلیلگران رشد ۱۰۰% دیجی تادز را پیش‌بینی می‌کنند

میم کوین‌ها در بازار کریپتو محبوبیت قابل توجهی به دست آورده‌اند. کاربران فعالانه به دنبال توکن‌هایی مانند Dogecoin هستند. به تازگی تحلیلگران دیجی تادز (TOADS) را پیشنهاد می‌کنند. این کریپتو که توسط اتریوم طراحی شده است، این پتانسیل را دارد که از دوج کوین پیشی گرفته و در آینده نزدیک به ۱۰۰ برابر رشد کند.

چرا دیجی تادز متمایز است؟

دیجی تادز پلتفرم همه کاره‌ای است که تمامی قابلیت‌های اتریوم را با ویژگی‌های پیشرفته ترکیب می‌کند. این پلتفرم یک رابط کاربرپسند برای کشف کامل پتانسیل DeFi هیبریدی ارائه می‌کند. این پلتفرم به کاربران این امکان را می‌دهد که NFTها را به اشتراک بگذارند، توکن‌ها را معامله کنند، در بازی های وب 3.0 شرکت کنند، جوایز کریپتو دریافت کنند و در قرعه کشی‌ها شرکت کنند. تمام جوایز با توکن‌های TOADS، ارز دیجیتال بومی این پلتفرم، که از پروتکل ERC-20 پیروی می‌کند و مجموعاً ۵۸۵ میلیون توکن است، پرداخت می‌شود.

یکی از جنبه های منحصر به فرد TOADS ماهیت کاهش تورم آن، حفظ کمبود و به حداقل رساندن نوسانات قیمت است. توکن‌های اضافی در گردش در طی رویدادهای توکن سوزی سوزانده می‌شوند تا عرضه را تنظیم کرده و کمبود را حفظ کنند.

برای مبتدیانی که به دنبال ورود به دنیای تجارت DeFi و ارزهای دیجیتال هستند، دیجی تادز فرصت های یادگیری را از طریق مسابقات ماهانه معاملاتی ارائه می‌دهد. شرکت‌کنندگان به طور فعال معامله می‌کنند و برندگان سود را با پلتفرم به اشتراک می‌گذارند و در عین حال اطلاعاتی درباره مدیریت خزانه‌داری این پلتفرم به دست می‌آورند.

تیم توسعه دیجی تادز قصد دارد پروژه‌های مختلفی را در ماه‌های آینده راه‌اندازی کند. از جمله فروش محصول و یک اتاق فکر آنلاین که در آن صاحبان NFT می‌توانند در جلسات ارزهای دیجیتال شرکت کنند. قابل ذکر است، این تیم دوستدار محیط زیست است و درآمد حاصل از محصول را به سازمانی اختصاص خواهد داد که به حفظ محیط زیست و جنگل‌ها اختصاص دارد.

آیا دوج کوین قادر به حفظ روندهای صعودی خودش است؟

دوج کوین نیز همچنان یک میم کوین محبوب است که جامعه جهانی پر جنب و جوشی دارد. توکن بومی آن، DOGE، قابل استخراج است و منبع محدودی ندارد. تحلیلگرانی که عملکرد آن را بررسی می‌کنند معتقدند که این میم کوین پتانسیل ادامه روند صعودی خود را دارد.

در نتیجه، هم دوج کوین و هم دیجی تادز گزینه‌های مناسبی در بازار ارزهای دیجیتال هستند. با این حال، تحلیلگران بر این باورند که DigiToads به دلیل پتانسیل رشدی که دارد، دارای یک مزیت است. با ارائه مدل دیفای هیبریدی، DigiToads راه‌هایی را برای کسب درآمد فراهم می‌کند و حکمرانی غیرمتمرکز را برای مشارکت اعضای جامعه در تصمیم‌گیری ایجاد می‌کند. در نهایت، سرمایه گذاری در میم کوین‌ها نیاز به بررسی و تحقیق دقیق دارد تا این بازار پر نوسان را با موفقیت طی کنید.

منبع
analyticsinsight

تحریریه اینوکس

تیم تحریریه اینوکس، متشکل از متخصصان و نویسندگان با سابقه در حوزه کریپتو و ترید سعی می‌کند مفاهیم و اخبار روز ارزهای دیجیتال را با کیفیت بالا در اختیار شما قرار دهد و پاسخگوی سوالات شما باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

دکمه بازگشت به بالا